Praca KIEROWNIK DZIA艁U KADR I ADMINISTRACJI - NAB脫R 1/2018 (NR 3721) HTTP://ZRP-INOWROCLAW.SAMORZADY.PL/ART/ID/10836 - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy KIEROWNIK DZIA艁U KADR I ADMINISTRACJI - NAB脫R 1/2018 (NR 3721) HTTP://ZRP-INOWROCLAW.SAMORZADY.PL/ART/ID/10836, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy KIEROWNIK DZIA艁U KADR I ADMINISTRACJI - NAB脫R 1/2018 (NR 3721) HTTP://ZRP-INOWROCLAW.SAMORZADY.PL/ART/ID/10836.
1. prowadzenie spraw osobowych pracownik贸w Zak艂adu,2. realizacja ca艂okszta艂tu spraw zwi膮zanych z zatrudnieniem, zwalnianiem oraz przeszeregowaniami pracownik贸w, a tak偶e racjonalne gospodarowanie etatami poprzez:1) prowadzenie rejestru zatrudnionych i jego bie偶膮ce aktualizowanie,2) wypisywanie um贸w o prac臋,3) bie偶膮ce informowanie stanowiska pracy d/s p艂ac o wszelkich zmianach w umowach o prac臋,4) wydawanie 艣wiadectw pracy zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,5) przesy艂anie do wiadomo艣ci kopii um贸w o prac臋 i 艣wiadectw pracy do Powiatowego Urz臋du Pracy,3. przygotowywanie list obecno艣ci pracownik贸w i ich bie偶膮ca kontrola,4. sporz膮dzanie harmonogram贸w czasu pracy grafik贸w:1) dozorc贸w parkingowych,2) inkasent贸w i kontroler贸w parkingowych, 3) pracownik贸w obs艂ugi szalet贸w5. opracowywanie wniosk贸w organizatora rob贸t do Powiatowego Urz臋du Pracy o skierowanie bezrobotnych w/g potrzeb i mo偶liwo艣ci ZRP,6. prowadzenie sprawozdawczo艣ci statystycznej dot. zatrudnienia,7. bie偶膮ce 艣ledzenie stanu zatrudnienia pracownik贸w zatrudnionych na czas okre艣lony,8. opracowywanie projektu planu urlop贸w wypoczynkowych na bie偶膮cy rok :1) kontrolowanie realizacji planu,2) nanoszenie wykorzystywanych urlop贸w na listach obecno艣ci i na kartach pracy.9. przygotowywanie do dzia艂u ksi臋gowo艣ci wykazu pracownik贸w, kt贸rym w danym roku przys艂uguj膮 nagrody jubileuszowe,10. wsp贸艂praca z Powiatowym Urz臋dem Pracy w zakresie zatrudniania bezrobotnych,11. prowadzenie dokumentacji dot. spraw emerytalnych i rentowych pracownik贸w,12. prowadzenie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy,13. prowadzenie ksi膮偶ki kontroli wewn臋trznej i zewn臋trznej,14. dokonywanie miesi臋cznych analiz absencji chorobowej pracownik贸w,15. prowadzenie kart ewidencyjnych czasu pracy pracownik贸w,16. opiniowanie i wnioskowanie w sprawach awansowania i regulacji p艂ac pracownik贸w Zak艂adu, 17. rozwi膮zywanie i zapobieganie konfliktom powsta艂ym w Zak艂adzie na tle stosunku pracy, 18. przestrzeganie przepis贸w prawa pracy , zak艂adowego regulaminu wynagradzania i regulaminu pracy oraz innych dot. kadr,19. opracowywanie, ustalanie i uzgadnianie plan贸w zatrudnienia we wsp贸艂pracy z kierownikami innych dzia艂贸w Zak艂adu oraz ich przedk艂adanie do akceptacji Dyrektorowi Zak艂adu,20. bie偶膮ce 艣ledzenie zmian w przepisach prawa pracy i przedstawianie wniosk贸w z tego p艂yn膮cych Dyrektorowi Zak艂adu,21. nadz贸r nad sprawami administracyjnymi zgodnie ze schematem organizacyjnym Zak艂adu,22. zapewnienie sprawnej organizacji funkcjonowania Zak艂adu,23. prowadzenie archiwum zak艂adowego,24. prowadzenie rejestr贸w:1) zarz膮dze艅 dyrektora,2) polece艅 s艂u偶bowych,3) skarg i wniosk贸w.25. nadz贸r nad przestrzeganiem prawid艂owego stosowania instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego wykazu akt,26. opracowywanie projekt贸w wewn臋trznych akt贸w prawnych Dyrektora,27. sprawowanie nadzoru nad w艂a艣ciwym administrowaniem budynkami i innymi obiektami b臋d膮cymi w zarz膮dzie Zak艂adu,28. sprawowanie nadzoru nad prawid艂owym zagospodarowywaniem teren贸w przy ul. Marsza艂ka J贸zefa Pi艂sudskiego 15, ul. Pozna艅skiej 185, 29. nadzorowanie eksploatacji zak艂adowych maszyn i urz膮dze艅,30. opracowywanie i realizacja p贸艂rocznych plan贸w pracy i kontroli stanowiska pracy,31. nadzorowanie eksploatacji zak艂adowych ci膮gnik贸w rolniczych, samochod贸w i innych urz膮dze艅 poprzez :1) nadz贸r nad wydawaniem i rozliczaniem przyjmowanych kart drogowych od kierowc贸w,2) nadz贸r nad sporz膮dzaniem miesi臋cznych zestawie艅 kart drogowych dla poszczeg贸lnych pojazd贸w i przekazywanie ich do Dzia艂u Ksi臋gowo艣ci ,3) nadz贸r nad dokonywaniem korekt stan贸w i okre艣laniem norm zu偶ycia paliwa zak艂adowych pojazd贸w, maszyn i urz膮dze艅,4) nadz贸r nad zlecaniem dokonywania ich przegl膮d贸w technicznych i napraw oraz op艂at obowi膮zkowych ubezpiecze艅 ,32. sprawowanie nadzoru nad dozorcami budynk贸w, parking贸w i obiekt贸w przy ul. Marsza艂ka J贸zefa Pi艂sudskiego 15,33. obs艂uga strefy p艂atnego parkowania, w tym nadz贸r nad kontrolerami,34. bie偶膮ca kontrola i nadz贸r nad inkasentami,35. nadz贸r i bie偶膮ca kontrola nad pracownikami szalet贸w,36. sprawowanie nadz贸r nad pracownikami zatrudnionymi w biurze strefy p艂atnego parkowania (inspektor, pomoc techniczno-biurowa),37. sprawowanie nadz贸r nad pracownikiem sekretariatu Dyrektora,38. prowadzenie administracji budynk贸w, obiekt贸w i teren贸w b臋d膮cych w zarz膮dzie Zak艂adu w zakresie:1) prowadzenia ksi膮偶ek obiekt贸w budowlanych i dokonywania w nich na bie偶膮co wpis贸w dokonywanych przegl膮d贸w i prac w danym obiekcie,39. kontrolowanie termin贸w ubezpiecze艅 i przegl膮d贸w technicznych ka偶dego z nich,40. nadz贸r i bie偶膮ca kontrola nad inkasentami, kontrolerami SPP, dozorcami parking贸w,41. sporz膮dzanie okresowych sprawozda艅 i informacji.
ZAK艁AD ROB脫T PUBLICZNYCH W INOWROC艁AWIU - 2018-12-03 - Inowroc艂aw (kujawsko-pomorskie)