KIEROWNIK INTERNATU - ZASTĘPCA KIEROWNIKA OSIW Pasłęk oferta pracy Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie
Stanowisko: KIEROWNIK INTERNATU - ZASTĘPCA KIEROWNIKA OSIW
Wynagrodzenie: 2 300 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Kierownik internatu odpowiada za całokształt działalności części stacjonarnej jednostki, a w szczególności do jego obowiązków należy:1)kierowanie działalnością jednostki podczas nieobecności kierownika OSiW,2)prawidłowe gospodarowanie powierzonym majątkiem (nieruchomościami, budynkami, środkami trwałymi, transportowymi, obrotowymi, wyposażeniem) zgodnie z obowiązującymi przepisami i przeciwdziałanie powstawaniu szkód - odpowiada za stan techniczny obiektu, sprzętu i urządzeń będących w jego dyspozycji,3)organizowanie i nadzorowanie opieki oraz wychowania uczestników OHP,4)współtworzenie warunków dla harmonijnego rozwoju psychofizycznego uczestników,5)prawidłowe rozliczenie żywienia i zakwaterowania uczestników w jednostce,6)sprawowanie nadzoru nad zgodnością przygotowywanych posiłków z zasadami racjonalnego żywienia,7)zapewnienie właściwej działalności opiekuńczo-wychowawczej internatu,8)sprawowanie nadzoru nad całokształtem przebiegu i organizacją pracy internatu,9)organizowanie kontroli oraz analizowanie i ocenianie efektów pracy internatu oraz pracowników obsługi internatu,10)dbanie o bezpieczeństwo uczestników i pracowników na terenie internatu,11)utrzymywanie dyscypliny, właściwego stanu higienicznego i porządku wśród młodzieży przebywającej na terenie internatu,12)dbałość o ogólną estetykę pomieszczeń internatu,13)inicjowanie i wspieranie prowadzenia zajęć wychowawczych, edukacyjnych i sportowo-rekreacyjnych na terenie internatu, poprzez rozwijanie wśród młodzieży działalności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej oraz nawyków respektowania powszechnie obowiązujących norm społecznych i pomocy rówieśniczej,14)dbanie o realizację odpowiedniej tematyki zajęć oraz motywowanie uczestników do udziału w tych zajęciach, jak również prowadzenia gazetki ściennej, oraz dbania o odpowiednią dekorację internatu,15)motywowanie i wspieranie wychowawców w organizacji zajęć oraz funkcjonowania internatu,16)inicjowanie i współdecydowanie o remontach, modernizacji budynku i pomieszczeń internatu, zakupu sprzętu i urządzeń,17)dbanie oraz przeprowadzanie kontroli stanu technicznego sprzętu będącego na wyposażeniu internatu,18)planowanie i zrównoważone wykorzystywanie środków finansowych przeznaczonych na działalność internatu,19)reprezentowanie pracowników internatu wobec Kierownika jednostki,20)monitorowanie, analizowanie i przygotowywanie wstępnej oceny efektów działalności kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczej oraz innej działalności internatu,21)wspomaganie kadry w realizacji zadań kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczych i doskonalenia ich jakości,22)realizacja uchwał organów funkcjonujących w jednostce,23)przestrzeganie przepisów ujętych w Karcie Nauczyciela (w zakresie dotyczącym pracowników OHP) oraz innych stanowiących o działalności internatu,24)organizowanie, opracowywanie i wdrażanie przepisów wewnętrznych, oraz prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem i działalnością internatu,25)upowszechnianie doświadczeń wynikających z dobrych praktyk oraz wdrożonych rozwiązań nowatorskich i innowacji,
Data publikacji: 2016-05-06
Lokalizacja: Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:14-400 Pasłęk, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierownik internatu odpowiada za całokształt działalności części stacjonarnej jednostki, a w szczególności do jego obowiązków należy:1)kierowanie działalnością jednostki podczas nieobecności kierownika OSiW,2)prawidłowe gospodarowanie powierzonym majątkiem (nieruchomościami, budynkami, środkami trwałymi, transportowymi, obrotowymi, wyposażeniem) zgodnie z obowiązującymi przepisami i przeciwdziałanie powstawaniu szkód - odpowiada za stan techniczny obiektu, sprzętu i urządzeń będących w jego dyspozycji,3)organizowanie i nadzorowanie opieki oraz wychowania uczestników OHP,4)współtworzenie warunków dla harmonijnego rozwoju psychofizycznego uczestników,5)prawidłowe rozliczenie żywienia i zakwaterowania uczestników w jednostce,6)sprawowanie nadzoru nad zgodnością przygotowywanych posiłków z zasadami racjonalnego żywienia,7)zapewnienie właściwej działalności opiekuńczo-wychowawczej internatu,8)sprawowanie nadzoru nad całokształtem przebiegu i organizacją pracy internatu,9)organizowanie kontroli oraz analizowanie i ocenianie efektów pracy internatu oraz pracowników obsługi internatu,10)dbanie o bezpieczeństwo uczestników i pracowników na terenie internatu,11)utrzymywanie dyscypliny, właściwego stanu higienicznego i porządku wśród młodzieży przebywającej na terenie internatu,12)dbałość o ogólną estetykę pomieszczeń internatu,13)inicjowanie i wspieranie prowadzenia zajęć wychowawczych, edukacyjnych i sportowo-rekreacyjnych na terenie internatu, poprzez rozwijanie wśród młodzieży działalności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej oraz nawyków respektowania powszechnie obowiązujących norm społecznych i pomocy rówieśniczej,14)dbanie o realizację odpowiedniej tematyki zajęć oraz motywowanie uczestników do udziału w tych zajęciach, jak również prowadzenia gazetki ściennej, oraz dbania o odpowiednią dekorację internatu,15)motywowanie i wspieranie wychowawców w organizacji zajęć oraz funkcjonowania internatu,16)inicjowanie i współdecydowanie o remontach, modernizacji budynku i pomieszczeń internatu, zakupu sprzętu i urządzeń,17)dbanie oraz przeprowadzanie kontroli stanu technicznego sprzętu będącego na wyposażeniu internatu,18)planowanie i zrównoważone wykorzystywanie środków finansowych przeznaczonych na działalność internatu,19)reprezentowanie pracowników internatu wobec Kierownika jednostki,20)monitorowanie, analizowanie i przygotowywanie wstępnej oceny efektów działalności kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczej oraz innej działalności internatu,21)wspomaganie kadry w realizacji zadań kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczych i doskonalenia ich jakości,22)realizacja uchwał organów funkcjonujących w jednostce,23)przestrzeganie przepisów ujętych w Karcie Nauczyciela (w zakresie dotyczącym pracowników OHP) oraz innych stanowiących o działalności internatu,24)organizowanie, opracowywanie i wdrażanie przepisów wewnętrznych, oraz prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem i działalnością internatu,25)upowszechnianie doświadczeń wynikających z dobrych praktyk oraz wdrożonych rozwiązań nowatorskich i innowacji,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 300 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK INTERNATU - ZASTĘPCA KIEROWNIKA OSIW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pasłęk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: elbląski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pasłęk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
wychowawca w placówkach oświatowych, wsparcia dziennego, wychowawczych i opiekuńczych oraz instytucjach pieczy zastępczej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 300 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
Nazwa pracodawcy:
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Narutowicza 4, 10-581 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kandydaci na stanowisko Kierownika internatu-zastępcy Kierownika OSiW obowiązani są przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:1)życiorys (CV);2)list motywacyjny;3)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;4)kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;5)kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;6)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwa umyślne.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 1997 r. Nr 133, poz. 883, z późn. zm.).Ofertę zawierającą wszystkie w/w dokumenty i oświadczenia należy składać na adres: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP, ul. Narutowicza 4, 10-581 Olsztyn.Termin składania ofert upływa w dniu 16.05.2016 r.Kandydaci spełniający wymagania zostaną zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Narutowicza
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
wychowawca w placówkach oświatowych, wsparcia dziennego, wychowawczych i opiekuńczych oraz instytucjach pieczy zastępczej
Data dodania oferty pracy: 06.05.2016
Oferta pracy ważna do: 16.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1) Współpraca z Zarządcą nieruchomości, związana z koordynowaniem zapewnienia sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynku i urządzeń terenowych,2) współpraca i dokonywanie rozliczeń finansowych z Głównym Księgowym,3) zarządzanie i kontrola pracy pracowników obsługi, podległych bezpośrednio kierownikowi gospodarczemu,4) ewidencjonowanie wyposażenia i pomocy dydaktycznych w księgach inwentarzowych,5) zaopatrywanie szkoły w materiały, sprzęt i urządzenia w porozumieniu z Dyrektorem Szkoły i Głównym Księgowym,6) przygotowywanie dokumentacji przetargowej oraz przeprowadzanie przetargów,7) prowadzenie książki kontroli i zaleceń Sanepidu,8) prowadzenie dokumentacji dotyczącej kontroli stanu bezpieczeństwa pożarowego oraz BHP budynku szkoły,9) prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem,10) opracowanie planu remontów budynku szkoły i jego realizacja,11) wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Szkoły.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 W LEGIONOWIE - 2018-01-03 - Legionowo (mazowieckie)
Odpowiedzialność za świadczenie usług sprawozdawczości finansowej dla przypisanych klientów, rozwój i utrzymywanie silnej znajomości obowiązujących przepisów ustawowych, wykonawczych oraz interpretacja sprawozdań finansowych dot. GAAP, IFRS, US GAAP, Luksemburg GAAP, wymagań UCITS i dot. sprzedaży na giełdzie
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Kraków (małopolskie)
kierownik-brygadzista zmiany
PRYMAS Spółka Jawna Alicja, Krzysztof Prymas - 2016-04-19 - Bierzwnik (zachodniopomorskie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Łobez (zachodniopomorskie)
prowadzenie inwestycji w zakresie budownictwa drogowego, Kierowanie zespołem pracowników.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Zieja" Ryszard Zieja - 2016-01-20 - Górka (warmińsko-mazurskie)
Kopacz, praca na budowie
PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-BUDOWLANO-USŁUGOWE SZPAKOWSKI WOJCIECH SZPAKOWSKI - 2017-11-16 - Sulechów (lubuskie)
prace pomocnicze przy układaniu kostki brukowej, wykonywanie przepustów drogowych , wykonywanie robót ziemnych
WALKOR Zakład Robót Drogowych i Ogólnobudowlanych L.Ordys - 2017-06-05 - Waganowice (małopolskie)
- REALIZACJA POLITYKI PERSONALNEJ, - NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM STOSOWANIEMPRZEPISÓW PRAWA PRACY I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, - PRZYGOTOWANIE DANYCH I DOKUMENTÓW NIEZBĘDNYCH WNALICZANIU PŁAC ORAZ NADZÓR NAD OBIEGIEM I PRZYGOTOWANIEM DOKUMENTÓW FINANSOWYCH, - ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW (TAKŻE W JĘZYKU ROSYJSKIM LUB UKRAIŃSKIM), - IMPLEMENTOWANIE NOWOCZESNYCH NARZĘDZI HR (OCEN PRACOWNICZYCH, SZKOLEŃ, SYSTEMÓW WYNAGRODZEŃ), - PLANOWANIE I NADZOROWANIE PROCESAMIREKRUTACJI I SZKOLEŃ TAKŻE W JĘZYKU ROSYJSKIM LUB UKRAIŃSKIM, - BUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU PRACODAWCY.Praca w siedzibie pracodawcy oraz wg zleceń spółki.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Wyszków (mazowieckie)
Kierowanie pracami sanitarnymi
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BOSS - 2016-09-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przewów towarów
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO -USŁUGOWE PIOTR KACZMAREK - 2016-08-23 - Sułkowice (wielkopolskie)
Sprawowanie nadzoru nad poprawnością wykonywanych budów, przygotowywanie dokumentacji powykonawczych
ENERGO - PRO Robert Paprocki - 2017-11-23 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
prowadzenie dokumentacji HACCP, OMP, OHP
PPH "AMIKA" PETELSKA LUCYNA - 2016-06-01 - Chełm (lubelskie)
Pracownik w dziale czystości bedzie odpowiedzialny za dbałość o porządek na terenie hotelu. Wykonywanie poleceń koordynatora.
PURO HOTEL sp. z o.o. - 2018-02-07 - Gdańsk (pomorskie)
- organizacja pracy podległych pracowników (w języku ukraińskim),- planowanie zadań, m.in. przyjmowanie dostaw, rozładowywanie niesortowanej odzieży używanej, sortowanie odzieży w poszczególnych kategoriach zgodnie z potrzebami rynku, magazynowanie itd.,- szkolenia oraz bezpośredni nadzór nad realizacją tych zadań (w języku ukraińskim),- monitorowanie na bieżąco stanu realizacji zadań i planów, kontrola efektywności i jakości pracy pracowników i urządzeń,- przygotowanie dokumentacji związanej z pracą sortowni odzieży używanej,- współpraca z bezpośrednim przełożonym.
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Wyszków (mazowieckie)
Prowadzenie sklepu ogólnospożywczego. Zarządzanie personelem.
Cerny Studio 21.SP.J - 2017-04-06 - Stalowa Wola (podkarpackie)
projektowanie i organizowanie różnorodnych zajęć tanecznych, opracowywanie układów tanecznych
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Chojna (zachodniopomorskie)
kierownik produkcji
DR HOHN sp z o.o Ostróda - 2015-12-01 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
kontrola płynności bieżącej działalności produkcyjnej przedsiębiorstwa, nadzór nad zasobami technicznymi zakładu, zapewnienie zgodności procesów produkcyjnych z wymaganiami BHP, jakościowymi oraz procedurami wewnętrznymi, zarządzanie podległym zepołem, kontrola i optymalizacja kosztów produkcji, planowanie i budżetowanie produkcji, rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych, przygotowywanie harmonogramów produkcyjnych, weryfikacja wykonywanych prac pod względem jakości i terminowości, prowadzenie wymaganych zapisów dotyczących produkcji, kontrola i ewidencja czasu pracy, współpraca z pozostałymi działami firmy
Maniak Bogusław Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe BODMAN Bogusław Maniak - 2017-04-18 - Tuchów (małopolskie)
sporządzanie raportw sprzedaży,otwieranie i zamykanie zmiany,nadzór nad pracownikami
Pepco Poland Sp. z o.o. - 2017-03-30 - Gryfów Śląski (dolnośląskie)
organizacja działu produkcji rolniczej;raportowanie do Zarządu o przebiegu ww. prac;bezpośredni nadzór nad pracą działu produkcji rolniczej ;prawidłowa współpraca z innymi działami RSP
ROLNICZA SPÓŁDZIELNIA PRODUKCYJNA ZJEDNOCZENIE - 2017-10-09 - Janocin (kujawsko-pomorskie)
oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w PUP z określonym II profilem pomocy powyżej 30 roku życia
CAFE MIMI SP.Z.O.O. - 2016-10-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Kierownictwo zespołem 12 osób w zakresie robót blacharsko-dekarsko-ciesielniczych.
Zakład Blacharsko - Dekarsko - Ciesielski Marcin Watoła - 2017-05-26 - Borki (lubelskie)
organizacja pracy pracowników budowy, nadzór nad właściwą realizacją zadań, tworzenie harmonogramów pracy
MAST-BUD Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zg
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
rozliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, GUS, US. Praca w Modlnicy
KANCELARIA PRAWNA VIGGEN SPÓŁKA JAWNA MARIUSZ MIĄSKO,MAŁGORZATA MIĄSKO - 2016-11-18 - Modlnica (małopolskie)
- Nadzór nad prawidłowym i terminowym przebiegiem pracy na budowie. Prowadzenie dokumentacji budowy. Ofertowanie. Kierowanie zespołem pracowniczym. Koordynacja prac podwykonawczych. Kosztorysowanie.- Wynagrodzenie: 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy. Mile widziane doświadczanie zawodowe w renowacji zabytków. Wymagane uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń. Wymagana umiejętność pracy z ludźmi. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: katowice (at) s-g-i.pl
"ŚLĄSKA GRUPA INWESTYCYJNA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-07 - Piekary Śląskie (śląskie)
Kierowanie realizacją projektu zgodnie z ustalonym zakresem, harmonogramem i budżetem, koordynowanie pracy zespołu zgodnie z wyznaczonymi standardami firmy, bieżące zarządzanie projektem, delegowanie zadań członkom zespołu, nadzór nad prawidłowym obiegiem.
PREVAC Sp. z o.o. - 2016-09-05 - Rogów (śląskie)
nadzorowanie i zarządzanie procesem budowy zgodnie z wyznaczonymi standardami firmy w oparciu o wymagania kontraktu oraz zgodnie z prawem budowlanym i warunkami technicznymi; praca na tereie całego kraju;
TECHBUD sp. z o.o. - 2017-05-30 - Opole (opolskie)
Zarządzanie polityką sprzedażową spółki: opracowywanie strategii, planów sprzedaży oraznadzór nad ich realizacją, zagwarantowanie konkurencyjnej oferty na rynku, zarządzaniepolityką cenową i asortymentową spółki, kontrola raportów i analiz; współpraca decyzyjnaze spółką - matką z siedzibą w Korei Płd.Praca na czas określony : 3 lataSala C
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
realizacja sprzedaży usług według założonego budżetu, prowadzenie stałych oraz nowych klientów, działanie zmierzające do pozyskiwania nowych klientów zagranicznych,
PANNU TRADING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-29 - Ząbki (mazowieckie)