Kierownik działu IT Poznań oferta pracy Media Expert
Stanowisko: Kierownik działu IT
Wynagrodzenie: -
Zakres obowiązków: Zarządzanie kilku osobowym zespołem sprzedażowym
Motywowanie pracowników
Szkolenie i rozwój pracowników
Sprzedaż produktów i usług oferowanych przez naszą sieć
Realizacje planu sprzedaży
Data publikacji: 2016-04-08
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Media Expert
Nazwa stanowiska: Kierownik działu ITMiejscowość: Poznań
Województwo: wielkopolskie
Powiat: m. Poznań
Adres miejsca pracy: ul. Maltańska 1 (Galeria Malta)
Data dodania ogłoszenia: 2016-04-08
Wymagania dla kandydatów:
Minimum 2 letnie doświadczenie w sprzedaży i bezpośredniej obsłudze klienta
Umiejętności organizacyjne
Umiejętność, zarządzania, motywowania oraz szkolenia zespołu sprzedażowego
Energii, Inicjatywy i Pasji
Duża samodzielność w działaniu
Oferowane korzyści:
Szkolenia menadżerskie
Umowę o pracę
Atrakcyjne wynagrodzenie
Realne szanse rozwoju
Benefit w postaci karty multisport
Zakres obowiązków:
Zarządzanie kilku osobowym zespołem sprzedażowym
Motywowanie pracowników
Szkolenie i rozwój pracowników
Sprzedaż produktów i usług oferowanych przez naszą sieć
Realizacje planu sprzedaży
Pracodawca: Media Expert
Podobne oferty pracy
Planowanie, nadzorowanie oraz koordynowanie prac budowlanych. Współpraca z podwykonawcami, inwestorami i projektantami wykonywanie robót budowalanych z ustalonym budżetem. kontrola prawidłowości terminowości budowy.
TAKANA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-19 - Konin (wielkopolskie)
• zaangażowanie i odpowiedzialność• komunikatywność i zdolności organizacyjne• obsługa kasy fiskalnej• dobra znajomość podstawowych programów komputerowych
Hurtownia Zabawek CANDY Kinga Kut - 2016-11-14 - Sanok (podkarpackie)
kierowanie i zarządzanie budową
WOLF- Hydraulika Siłowa Krzysztof Wilczewski - 2016-10-28 - Ostrołęka (mazowieckie)
- sporządzanie i koordynacja planów produkcyjnych- wykonywanie grafików pracy- rozdzielanie prac pracownikom- rozliczanie pracowników z powierzonych prac- tworzenie specyfikacji zamówień,- praca z dokumentacją techniczną
S.M. Europe Ltd sp. z o.o. - 2016-08-05 - Gdańsk (pomorskie)
NADZÓR I ZARZĄDZANIE NAD PRODUKCJĄ ELEMENTÓW METALOWYCH
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
Nadzorowanie i organizacja pracy placówki.
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z UPOŚLEDZENIEM UMYSŁOWYM KOŁO W LUBLINIE - 2016-02-15 - Lublin (lubelskie)
Kontrola działań operacyjnych, okresowa kontrola wykonania bieżących celó, analiza raportów firmy, reprezentowanie firmy, kontakt z klientami firmy.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Kraków (małopolskie)
Firma zatrudni kierowników na warsztacie produkcyjnym- koordynowanie i nadzór prac- doświadczenie w wykonywanym zawodzie - dogłębna wiedza techniczna z zakresu prowadzonej przez warsztat działalności- zarządzanie zespołem pracowniczym
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe ''COMSTAL - 2017-06-22 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem obiektami, nadzór nad jakością wyk usług, kierowanie grupą pracowników zatrudnionych, gotowość do pracy w terenie, rekrutacja personelu
DAKO SERVICES Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Łódź (łódzkie)
budowanie strategii marketingowej i sprzedażowej firmy; określanie celów marketingowych Działu oraz poszczególnych pracowników działu; kreowanie i wdrażanie nowych rozwiązań marketingowych; opracowywanie zasad dotyczących ofert, organizacji sprzedaży, polityki cenowej i warunków dostawy; organizowanie efektywnych działań w kierunku wzrostu udziałów rynkowych i wzmacniania pozycji rynkowej firmy i jej marek; zarządzanie serwisami internetowymi; tworzenie kampanii reklamowych; kreowanie i umacnianie pozytywnego wizerunku; nadzorowanie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej; zarządzanie zespołem pracowników; tworzenie i koordynacja procedur wewnątrzfirmowych; dbałość o wysoką jakość obsługi klienta; Nadzór nad dokumentacją oraz raportowanie; Tworzenie raportów z realizowanych działań i monitorowanie efektów; analiza rynku i działań konkurencji
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2015-11-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad rozbiorem drobiu i produkcją kebaba. Wykształcenie średnie, 5 lat stażu na stanowisku.
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Mysłowice (śląskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Kierowanie sklepem spożywczym. Zmiany: 06:00-14:00, 15:00-23:00
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Łódź (łódzkie)
planowanie i składanie zamówień towarów w języku tureckim, planowanie zagospodarowania przestrzeni magazynowej, sprawnego przepływu oraz magazynowania towarów, organizacja pracy podległego zespołu
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych na budowie. Sporządzanie kosztorysów ofertowych - wycen. Sporządzanie dokumentacji odbiorowej itp., wniosów, protokołów.
ANNA OSTASZEWSKA-JUREWICZ ARCHI-GRAFIK - 2017-03-01 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie robotami drogowymi wraz z przebudową mediów.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO-MELIORACYJNYCH "EKOBUD-STAROGARD" SP. Z O. O. - 2018-03-26 - Starogard Gdański (pomorskie)
Prowadzenie marketu według standardów firmy, zarządzanie zespołem, tworzenie zamówień.
Dino Polska S.A. - 2017-06-26 - Boruja Kościelna (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
zarzadzanie produkcją w szwalni
PPH MARGO LEWANDOWSKA-SZPAK MAŁGORZATA - 2015-11-20 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji kancelarii tajnej w tym dzienników i urządzeń ewidencyjnych oznaczonych wszystkimi klauzulami tajności dla Komendy Miejskiej Policji w Siedlcach, przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, powielanie i wysyłanie dokumentacji niejawnej w celu zapewnienia właściwego obiegu kancelarii tajnej, rozliczanie policjantów i pracowników Policji z pobranych dokumentów niejawnych oraz informowanie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych wynikających z nieprzestrzegania obowiązujących w tym zakresie przepisów bądź innych nieprawidłowości związanych z ochroną informacji niejawnych, rozliczanie wszystkich pozycji w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych; sporządzanie w razie potrzeby wykazów dokumentów pobranych z kancelarii w celu ułatwienia rozliczenia dokumentów w urządzeniach ewidencyjnych, odnotowanie na dokumentach zawierających informacje niejawne oraz w urządzeniach ewidencyjnych zmiany lub zniesienia klauzuli tajności; kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu w celu właściwego obiegu dokumentacji niejawnych; sprawdzanie i weryfikacja prawidłowości oznaczonych dokumentów i materiałów niejawnych, zwracanie wykonawcom dokumentów w celu ich uzupełnienia w przypadkach, gdy nie spełniają określonych norm oraz sporządzenie stosownej dokumentacji w celu zabezpieczenia informacji niejawnych przed dostępem osób upoważnionych; archiwizowanie dokumentów niejawnych znajdujących się w kancelarii tajnej oraz koordynowanie archiwizowania dokumentów niejawnych w innych komórkach organizacyjnych oraz ocena protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej w kategorii BC, w szczególności porównanie dokumentów przeznaczonych do brakowania z zapisami zawartymi w protokole brakowania i z zapisami w urządzeniach ewidencyjnych; ewidencjonowanie, przechowywanie i aktualizowanie niejawnych aktów normatywnych MSW, KGP, KWP w celu udostępniania przepisów pracownikom komendy niezbędnych do wykonywania zadań służbowych; zabezpieczenie pomieszczeń kancelarii tajnej, w których przechowywane są dokumenty i materiały niejawne w celu ochrony tych materiałów przed dostępem osób nieupoważnionych;informowanie pełnomocnika ds. OIN o zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów niejawnych, wynikających z nieprzestrzegania obowiązujących w tym zakresie przepisów bądź innych nieprawidłowości związanych z ochroną informacji niejawnych; przyjmowanie, przechowywanie oraz udostępnianie osobie upoważnionej oświadczeń o stanie majątkowym policjantów KMP w Siedlcach
Komenda Miejska Policji w Siedlcach - 2017-04-27 - Siedlce (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Kierowanie działalnością Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz reprezentowanie go na zewnątrz.2) Realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych oraz dodatków energetycznych, pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, pomocy państwa w wychowaniu dzieci, i innych wynikających z przepisów prawa przekazanych do kompetencji i statutu jednostki.3) Organizacja pracy ośrodka pomocy społecznej oraz ustalanie organizacji wewnętrznej GOPS.4) Organizacja pracy w GOPS na poszczególnych stanowiskach pracy, zapewniająca sprawne wykonywanie zadań.5) Wykonywanie czynności ze stosunku pracy wobec pracowników GOPS6) Prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej GOPS7) Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych przy ścisłej współpracy ze skarbnikiem gminy igłównym księgowym GOPS.8) Nadzór merytoryczny nad pracą pracowników i kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracowników.9) Analizowanie i ocenianie zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń.10) Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w trudnych sytuacjach życiowych osobom potrzebującym.11) Współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami oraz zakładami pracy w celu realizacji zadań społecznych.12) Sprawowanie nadzoru i odpowiedzialność za majątek GOPS.13) Zapewnienie zabezpieczenia przetwarzanych danych osobowych opracowanie i wdrożenie procedur polityki bezpieczeństwa w jednostce.14) Przygotowanie i składanie informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania GOPS.15) Pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych na działalność Ośrodka.16) Zapewnienie realizacji zadań wynikających z rządowych programów pomocy społecznej, wdrażanie lokalnych programów pomocy społecznej17) Informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach.18) Aktualizowanie, opracowywanie i realizacja Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych.19) Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń dot. działalności Ośrodka.20) Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Stegna.Warunki pracy na danym stanowisku:1) Stanowisko: administracyjne, kierownicze.2) Wymiar czasu pracy: pełny etat, czas pracy nienormowany.3) Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie, Stegna ul. Wojska Polskiego 12, 82-103 Stegna,4) Praca przy komputerze.5) Praca z klientem.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu listopadzie 2017 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Stegnie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.Wymagane dokumenty:1) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.2) List motywacyjny.3) Kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie ikwalifikacje.4) Pisemna koncepcja funkcjonowania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w perspektywie 2018-2022, W opracowaniu powyższej koncepcji pomocne będą uchwały Rady Gminy w Stegnie dotyczące programów i zadań realizowanych przez GOPS. Wszelkie niezbędne dokumenty dostępne są w BIP. Prezentację należy złożyć w formie drukowanej. Kandydaci zaproszeni do kolejnego etapu kwalifikacji będą proszeni o przedstawienie koncepcji komisji konkursowej.5) Kopie świadectw pracy, w tym kopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy.6) Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu zpełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7) Podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie zustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922).8) Oświadczenie o stanie zdrowia kandydata pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku.9) Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia.Przed nawiązaniem stosunku pracy osoba wskazana do zatrudnienia zobowiązana jest do dostarczenia do Urzędu Gminy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczenia lekarskiego potwierdzającego zdolność do pracy.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy w Stegnie lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w terminie do dnia 29 grudnia 2017 r. do godziny 12.00.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona niezwłocznie po jego zakończeniu na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r , poz. 922) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2016 r, poz. 902 ze zm.).Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność zoryginałem. Informujemy, że:- dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych;- dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapui zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego;- dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru.
Gmina Stegna - 2017-12-20 - Stegna (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Warszawa (mazowieckie)
kierownik sklepu ogólnospożywczego (mięso-wędliny)
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Bytom (śląskie)
Planowanie sprzedaży i jej strategii zarówno krótko- jak i długoterminowej; Komunikacja z centralą w Japonii oraz Niemczech.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Kraków (małopolskie)
Osoba na tym stanowisku będzie zajmowała się: kierowaniem zespołem pracowników Działu Produkcji - organizowanie pracy zespołu, planowanie, zaopatrywanie oraz realizacja planu produkcji, nadzór nad dokumentacją produkcyjną, przyjmowanie dostaw, dokonywanie pomiarów technologicznych produkcji, przyjmowanie dostaw i surowców, wprowadzanie ich do systemu księgowego, składnie zamówień, u dostawców na zakup surowców i opakowań , przymowanie, sprawdzanie faktur od dostawców oraz przekazywanie ich do działu ksiegowości. Umowa na czas nieokreślony. Wynagrodzenie 3000 zł/ miesięcznie. Osoba na tym stanowisku powinna posiadać umiejętności prac w zakresie produkcji na piekarni i cukierni, umiejętność planowania pracy w zespole, umiejętnosc wdrażania przepisów sanitarnych oraz działań związanych z utrzymaniem jakości a także znać podstawowe zagadnienia systemów klasy ERP, znajomość systemów jakości. Praca wymaga sprawności fizycznej. Kontakt z pracodawcą osobisty wgodzinach 06:00-14:00, telefonicznie w godzinach 06:00-14:00
PRZEDSIĘBIORSTWO PIEKARSKO-CUKIERNICZE MACHELA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-31 - Jaszkowa Dolna (dolnośląskie)
dopilnowywanie pracy obsługi, czystości na sali restauracji, składanie zamówień, kontakt z dostawcami
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Mszczonów (mazowieckie)
Zarządzanie pracą zespołu, kontrolowanie planów sprzedażowych, obsługa klientów, obsługa urządzeń fiskalnych
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Sieradz (łódzkie)
Prowadzenie stanów magazynu Prowadzenie dokumentacji
WYTWÓRNIA NAPOJÓW CHŁODZĄCYCH "SAHARA" SŁAWOMIR FOLGA, MAREK KSIĘŻOPOLSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-29 - Zator (małopolskie)
Osoba na stanowisku Kierownika Robót Drogowych będzie odpowiedzialna za kontrolę oraz bieżący nadzór nad procesem realizacji robót drogowych. Ponadto, do zakresu obowiązków osoby na stanowisku Kierownika Robót Drogowych będzie należała współpraca z podwykonawcami oraz dostawcami w zakresie realizowanych prac, rozliczanie kosztów, prowadzanie dokumentacji inwestycji. Kierownik będzie odpowiadał za jakość oraz terminowość realizowanych prac.
ITERBUD Bartosz Kosecki - 2018-03-06 - Kalisz (wielkopolskie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami z Chin, współpraca z chińskim Zarządem, nadzorowanie pracy podległych pracowników, obsługa klientów polskich i chińskich
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)