KIEROWNIK ZMIANOWY W DZIALE PRODUKCJI Jaszkowa Dolna oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO PIEKARSKO-CUKIERNICZE MACHELA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK ZMIANOWY W DZIALE PRODUKCJI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku będzie zajmowała się: kierowaniem zespołem pracowników Działu Produkcji - organizowanie pracy zespołu, planowanie, zaopatrywanie oraz realizacja planu produkcji, nadzór nad dokumentacją produkcyjną, przyjmowanie dostaw, dokonywanie pomiarów technologicznych produkcji, przyjmowanie dostaw i surowców, wprowadzanie ich do systemu księgowego, składnie zamówień, u dostawców na zakup surowców i opakowań , przymowanie, sprawdzanie faktur od dostawców oraz przekazywanie ich do działu ksiegowości. Umowa na czas nieokreślony. Wynagrodzenie 3000 zł/ miesięcznie. Osoba na tym stanowisku powinna posiadać umiejętności prac w zakresie produkcji na piekarni i cukierni, umiejętność planowania pracy w zespole, umiejętnosc wdrażania przepisów sanitarnych oraz działań związanych z utrzymaniem jakości a także znać podstawowe zagadnienia systemów klasy ERP, znajomość systemów jakości. Praca wymaga sprawności fizycznej. Kontakt z pracodawcą osobisty wgodzinach 06:00-14:00, telefonicznie w godzinach 06:00-14:00
Data publikacji: 2015-12-31
Lokalizacja: Jaszkowa Dolna (dolnośląskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO PIEKARSKO-CUKIERNICZE MACHELA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:57-300 Jaszkowa Dolna 178A, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku będzie zajmowała się: kierowaniem zespołem pracowników Działu Produkcji - organizowanie pracy zespołu, planowanie, zaopatrywanie oraz realizacja planu produkcji, nadzór nad dokumentacją produkcyjną, przyjmowanie dostaw, dokonywanie pomiarów technologicznych produkcji, przyjmowanie dostaw i surowców, wprowadzanie ich do systemu księgowego, składnie zamówień, u dostawców na zakup surowców i opakowań , przymowanie, sprawdzanie faktur od dostawców oraz przekazywanie ich do działu ksiegowości. Umowa na czas nieokreślony. Wynagrodzenie 3000 zł/ miesięcznie. Osoba na tym stanowisku powinna posiadać umiejętności prac w zakresie produkcji na piekarni i cukierni, umiejętność planowania pracy w zespole, umiejętnosc wdrażania przepisów sanitarnych oraz działań związanych z utrzymaniem jakości a także znać podstawowe zagadnienia systemów klasy ERP, znajomość systemów jakości. Praca wymaga sprawności fizycznej. Kontakt z pracodawcą osobisty wgodzinach 06:00-14:00, telefonicznie w godzinach 06:00-14:00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ZMIANOWY W DZIALE PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jaszkowa Dolna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kłodzko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
kierownik przedsiębiorstwa świadczącego usługi osobiste i porządkowe
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.12.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Zarządzanie zespołem
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO PIEKARSKO-CUKIERNICZE MACHELA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
57-300 Jaszkowa Dolna 178A, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, podanie o pracę
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Kłodzko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jaszkowa Dolna
Numer budynku pracodawcy: 178A
Profil działalności pracodawcy: Produkcja pieczywa i ciasta
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
kierownik przedsiębiorstwa świadczącego usługi osobiste i porządkowe
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 31.12.2015
Data dodania oferty pracy: 30.12.2015
Oferta pracy ważna do: 31.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 30.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 30.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór i koordynowanie robót budowlanych, kontrola oraz prowadzenie rozliczeń inwestycji. Miejsce pracy: Litwa (Mariampol).
DEKPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-13 - Litwa (Litwa)
Przygotowywanie i kalkulowanie ofert przetargowych , koordynacja procesu ofertowego, analiza dokumentacji technicznej, wysyłanie zapytań ofertowych do kontrahentów, kontakt z potencjalnymi klientami (mailowy, telefoniczny, spotkania bezpośrednie), uczestnictwo w przygotowaniu pozyskanych kontraktów, promowanie marki, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-11 - Częstochowa (śląskie)
Nadzór i koordynowanie robót drogowych, kontrola oraz prowadzenie rozliczeń inwestycji, nadzór nad pracownikami. Miejsce pracy: Litwa (Mariampol).
DEKPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-10 - Litwa (Litwa)
- Prowadzenie robót. Kierowanie zespołem ludzi. Praca na terenie Katowic i woj. śląskie.- Wynagrodzenie: 5500 złoty brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: Inżynier inżynierii środowiska. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót instalacji wewnętrznych min. 2 lata. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: joanna.poplawska (at) tks.katowice.pl
TKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-05 - Katowice (śląskie)
kierowanie działem mięso-wędliny, warzywa-owocepraca w markcie LECLERC
JastrzębieDis Sp. z o.o. - 2017-11-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
odpowiedzialność za politykę finansową; przygotowanie raportów i analiz dla Zarządu; współpraca z audytorami; nadzór za przygotowywanie budżetu; nadzór nad procedurami finansowymi pod względem ich zgodności z prawem i regulacjami podatkowymi; identyfikowanie możliwości rozwoju przedsiębiorstwa; utrzymywanie kontaktów z instytucjami finansowymi, Praca na w/w stanowisku wymaga czestych podróży służbowych,także wyjazdów zagranicznych.
CONSULT COMPANY GRAFF Sp z - 2016-06-13 - Karpacz (dolnośląskie)
Właściwe utrzymanie powierzonego sprzętu i środków materiałowych, terminowe wykonywanie przeglądów technicznych i napraw bieżących sprzętu oraz urządzeń technicznych Składu. Organizowanie i prowadzenie szkolenia specjalistycznego dla podległych pracowników.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-10-24 - Porażyn (wielkopolskie)
Zarządzanie rachunkiem wyników działu w sposób autonomiczny i odpowiedzialny, przyjmowanie i weryfikowanie zgodności towaru dostarczanego zgodnie z obowiązującymi procedurami, przeprowadzanie badania rynku, rozwijanie asortymentu swojego działu pod względem potrzeb klienta, organizowanie implantacji produktów, realizowanie zamówień,prowadzenie działań promocyjnych, utrzymywanie dobrej prezentacji działu: rotacje towaru, etykietowanie, czystość (obowiązujące normy higieny), weryfikowanie i kontrolowanie pracy swojej ekipy, utrzymywanie relacji z dostawcami (negocjacje, zamówienia, sprawy sporne).
KALISZDIS Sp. z o.o. - 2015-10-20 - Kalisz (wielkopolskie)
doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu zespołem, znajomość specyfikacji lokalnego rynku, wysoka motywacja i nastawienie na realizację wyznaczonych celów, profesjonalizm we wszystkich działaniach związanych z procesem sprzedaży i obsługi klienta, samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, dobra znajomość obsługi komputera
kontakt przez OHP - 2017-10-24 - Kamienna (opolskie)
W/g zawodu.
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2018-04-19 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Odpowiedzialność za koordynowanie i organizowanie funkcjonowania recepcji Uzupełnianie i stosowanie procedur usprawniających pracę recepcji Przygotowywanie i przekazywanie raportów Organizacja pracy podległego zespołu Dbałość o zachowanie najwyższych standardów w bezpośredniej obsłudze klienta Obsługa rezerwacji, pomoc przy marketingu Zarządzanie i obsługa portali rezerwacyjnych (np. booking.com, hrs.com) Perfekcyjna znajomość bieżącej oferty hotelu
S.C. VIDI Dorota Stadnicka, Piotr Stadnicki - 2017-04-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- Kompletowanie setupów narzedziowych i dostarczanie ich do maszyn,- Nadzór nad stanem technicznym narzędzi,- Kontakt telefoniczny: 601-963-293 lub osobisty w biurze PROGRES Spólka z o.o. Tczew ul.Armii Krajowej 20
Progres Spółka z Ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K - 2018-03-14 - Tczew (pomorskie)
organizacja pracy na budowie, kierowanie ludźmi, sprawdzanie jakości pracy. praca na terenie Krakowa oraz delegacje zagraniczne
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Kraków (małopolskie)
-
STAWBUD SŁAWOMIR STAWICKI - 2017-09-01 - Paprotno (zachodniopomorskie)
spotkania z klientami pochodzenia wietnamskiego, przedstawianie ofert handlowych, organizowanie bazy handlowej na rynku azjatyckim, pozyskiwanie nowych kontaktów, kontrola rynku
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kierowanie Oddziałem: Logistyka, Ludzie, Transport
EUROCASH S.A. - 2016-07-29 - Mścice (zachodniopomorskie)
uzgodnienia projektów budowlanych w branży sanitarnej, wykonywanie projektów, kosztorysów na roboty budowlane
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Kwidzyn (pomorskie)
Wykształcenie wyższe; doświadczenie: 1-2 lata; zaawansowana znajomość jęz. angielskiego; obsługa programu excel; zakres obowiązków: nadzór nad pracą podległego personelu, nadzór nad bieżącą produkcją, opracowywanie wydziałowych planów produkcji w porozumieniu z przedstawicielami innych działów, zapewnienie bezawaryjnej realizacji procesu produkcyjnego, zapewnienie prawidłowych warunków BHP; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-01 - Gliwice (śląskie)
sprzedaż okularów w salonie optycznym, dobieranie opraw okularowych
OPTICUS S.C. - 2018-07-06 - Lubin (dolnośląskie)
Obsługa klientów w zakresie dekoracji, dobra organizacja czasu i pracy, umiejętności zarządzania, kreatywność, zdolności manualne.
FELONA Spółka z o.o. - 2017-07-28 - Kępno (wielkopolskie)
Przygotowywanie dokumentów finansowych i przekazywanie do biura rachunkowego, prowadzenie wynagrodzeń, kosztów, przychodów, fakturowanie, prowadzenie akt pracowników, wysyłanie deklaracji ZUS.
Finance & Property Management - 2016-07-26 - Skorochów (opolskie)
Do obowiązków należeć będzie zarządzanie pubem: ustalanie grafiku, planowanie i organizacja imprez okolicznościowych, zarządzanie strategią i promocją, szukanie innowacyjnych rozwiązań, kontakt z przedstawicielami handlowymi etc.
PUB EUFORIA - 2016-04-06 - Lubin (dolnośląskie)
Obsługa klienta, estetyczne układanie i eksponowanie towaru, dbanie o czystość miejsca pracy, prowadzenie dokumentacji sklepu, zarządzanie podległym personelem. Umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia; równoważny system czasu pracy; godziny pracy: 9.00- 21.00
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Słupsk (pomorskie)
pomoc w codziennych czynnościach osobom starszym i chorym
Kujawsko-Pomorski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża - 2015-11-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Koordynowanie realizacji planu produkcyjnego. Zarządzanie podległym zespołem; bieżące utrzymanie produkcji - dbanie o jej jakość i wydajność; Organizacja transportu.
Hal-Spaw Sp. z o.o. - 2017-10-03 - Blękwit (wielkopolskie)
Produkcja wyrobów struganych.
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Praca w charakterze przedstawiciela handlowego na miasto Kłobuck. Siedziba firmy Katowice. PRO AUTOMATIC Sp. z o.o. ul. Kościuszki 227 40-600 Katowice -zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego) -po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Kłobuck -możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania. -pozyskiwanie nowych klientów -spotkania z klientami -raportowanie sprzedaży -dbanie o dobre kontakty z klientami -praca w programie pakiecie Office (Word, Excel) -tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów -dbanie o dobry wizerunek firmy -praca w programie e-nova
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-28 - Kłobuck (śląskie)
przygotowywanie informacji towarzyszących wyrobom sprowadzanym m. in. z Indii, Pakistanu, Chin ( zastosowanie, budowa, eksploatacja), bezpośrednia promocja produktów, sporządzanie raportów dla Zarządu
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Jabłonowo (mazowieckie)
kierowanie i nadzór robót budowlanych, prowadzenie dokumentacji budowy
KADAL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - Spółka Komandytowa - 2016-07-11 - Chełm (lubelskie)
jw.
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy - 2017-02-28 - Warszawa (mazowieckie)