KIEROWNIK (ELEKTROTECHNIK) Giżycko oferta pracy ANNA OSTASZEWSKA-JUREWICZ ARCHI-GRAFIK
Stanowisko: KIEROWNIK (ELEKTROTECHNIK)
Wynagrodzenie: od 5 645 PLN
Zakres obowiązków: Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych na budowie. Sporządzanie kosztorysów ofertowych - wycen. Sporządzanie dokumentacji odbiorowej itp., wniosów, protokołów.
Data publikacji: 2017-03-01
Lokalizacja: Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: ANNA OSTASZEWSKA-JUREWICZ ARCHI-GRAFIK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mazurska 1, 11-500 Giżycko, powiat: giżycki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych na budowie. Sporządzanie kosztorysów ofertowych - wycen. Sporządzanie dokumentacji odbiorowej itp., wniosów, protokołów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 645 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK (ELEKTROTECHNIK)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Giżycko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: giżycki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Giżycko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier elektryk
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 645 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: Elektrotechnik
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
średnie zawodowe, techniczne, kierunek: Elektrotechnika
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
SEP, uprawnienia budowlane do kierowania robotami elektrycznymi, mile widziane uprawnienia projektowe, znajomość programów komputerowych AUTO-CAD, NORMA.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: ANNA OSTASZEWSKA-JUREWICZ ARCHI-GRAFIK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku
Adres pracodawcy:
Okrężna 36, 11-500 Wilkasy, powiat: giżycki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: giżycki
Gmina pracodawcy: Giżycko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wilkasy
Ulica pracodawcy: Okrężna
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier elektryk
Data dodania oferty pracy: 02.03.2017
Oferta pracy ważna do: 01.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zarządzanie linią produkcyjną, nadzór nad pracą podległego personelu, nadzór nad realizacją planu produkcyjnego oraz nad prawidłowym przebiegiem procesu produkcyjnego. Kontakt: Stanisław Różycki tel. 883 353 193
Firma PALKO sp. z o.o. - 2018-03-14 - Gniewięcin (świętokrzyskie)
usługi porządkowo-czystościowe
Impel Tech Solutions Company Sp. z o. Sp. K. - 2017-02-27 - Poznań (wielkopolskie)
praca przy wykonywaniu detali na tokarce CNC
KORMET - 2017-01-04 - Błonie-Wieś (mazowieckie)
1. Kierowanie i planowanie pracy zespołu pracowników. Organizowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników w tym sporządzanie zakresów obowiązków służbowych oraz grafików pracy.2. Planowanie, organizowanie oraz nadzorowanie prac remontowych budynku i urządzeń szkolnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.3. Prowadzenie i dokumentowanie spraw związanych z inwestycjami i remontami (usługi, dostawy) i zakupami na terenie szkoły, zgodnie z przepisami ustawy o zamówieniach publicznych.4. Prowadzenie ewidencji majątku szkoły, ksiąg inwentarzowych pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.5. Tworzenie odpowiedniej dokumentacji (instrukcje, regulaminy), regulujących działalność gospodarczo-administracyjną.6. Przeprowadzanie, nadzór i rozliczani prac inwentaryzacyjnych majątku szkoły, w tym powoływanie zespołów i przygotowywanie protokołów poinwentaryzacyjnych.7. Wykonywanie zadań i związanych z tym czynności administratora bezpieczeństwa informacji.8. Sporządzanie sprawozdań i opracowań statystycznych dotyczących pracy administracji szkoły.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1. praca na pełny etat, w wymiarze 8 godzin,2. praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, przy oświetleniu częściowo sztucznym,3. praca administracyjno-biurowa często z narażeniem na sytuacje stresujące. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 08.12.2017 r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik gospodarczy. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Otwarcie kopert nastąpi w dniu 13.11.2017 r. Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół Nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.Oferta dostępna w sali E, D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 311 84 79, e-mail: sekretariat (at) pzs-krzyzowice.wroc.pl
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-11-20 - Krzyżowice (dolnośląskie)
Kierowanie pracami budowlanymi, praca z dokumentacją projektową. Praca w godzinach 07.00-15.00. Praca w Siedlcach i okolicy.
INVESTBUD Krzysztof Jaroszyński - 2017-07-06 - Siedlce (mazowieckie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-05-16 - Wronki (wielkopolskie)
Piecza nad obiektami szkolnymi, prowadzenie gospodarki remontowej, konserwacja i drobne naprawy urządzeń i pomocy, sprzętu komputerowego. Zakup nośników energii cieplnej, środków czystości, materiałów biurowych i do konserwacji bieżącej. Prowadzenie i ewidencja mienia szkoły. Organizowanie i kontrola pracowników obsługi, rozliczenie czasu pracy, zagadnienia bhp i ppoż. Obsługa kserokopiarki. Odpowiedzialność materialna za powierzony sprzęt, pomoce, materiały.
Zespół Szkół Zawodowych im. gen.J. Bema 11-600 Węgorzewo ul. Szpitalna 9 - 2018-03-06 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Szczegółowa oferta na stronie internetowej www.cnbop.pl w zakładce oferty pracy
Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej. - 2016-08-17 - Józefów (mazowieckie)
jw
Energomix Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Określanie zakresu i planu projektu; zaplanowanie, wdrożenie, koordynacja i kontrola wszystkich zadań związanych z projektem.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Kraków (małopolskie)
zarządzanie sklepem, obsługa klienta, sprzedaż towaru
HA LU THI - 2016-09-13 - Lublin (lubelskie)
udział w budowie strategii marketingowej firmy i jej koordynacja oraz realizacja, planowanie działań sprzedażowych i promocyjnych, przygotowywanie i realizacja planów marketingowych, zarządzanie i spójność w zakresie wszystkich działań marketingowych: strona internetowa, materiały promocyjne, portale społecznościowe, promocje dla klienta, zarządzanie budżetem marketingu, nadzór działań promocyjnych, koordynacja eventów, monitorowanie rynku i trendów
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2016-11-08 - Zielona Góra (lubuskie)
Sprawy kadrowe: umowy, szkolenia, badania. Nadzór nad majątkiem.
POWIATOWY ZESPÓŁ NR 9 SZKÓŁ IM.MARII DĄBROWSKIEJ W KĘTACH - 2018-04-04 - Kęty (małopolskie)
- samodzielne zarządzanie zmianą- zapewnienie zadowolenia gości- zapewnienie standardów BURGER KING® w zakresie jakości produktu- motywacja i szkolenie członków zespołu restauracji- podział obowiązków pomiędzy pracownikami- rozliczanie gotówki oraz związana z nimi dokumentacja
Burger King Deutschland GmbH - 2018-06-14 - Niemcy (Niemcy)
Prowadzenie pełnej księgowości, prawa podatkowego. Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny - 3 miesiące.
BIURO RACHUNKOWE "DEWIZA" BEATA PIĄTEK - 2016-07-11 - Piła (wielkopolskie)
x
POŻARSKI BUDOWNICTWO MIROSŁAW POŻARSKI - 2016-11-25 - Białystok (podlaskie)
-Prowadzenie i koordynacja robót sanitarnych ,-Wynagrodzenie do uzgodnienia (od 3.000 zł netto),-Praca na terenie woj. pomorskiego (powiat tczewski i okoliczne),-Kontakt: telefon 793-945-175,-Kontakt e-mail: biuro (at) energoeko.eu
ENERGOEKO SP. Z O.O. - 2017-10-03 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji transportowej, realizacja zleceń transportowych, dbałość o powierzony ładunek, narzędzia, ekonomiczna eksploatacja pojazdu.
MARCO Spółka z o.o. - 2015-12-28 - Goleniów (zachodniopomorskie)
zarządzanie działem produkcji w firmie
DONGSUNG POLAND Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Żarów (dolnośląskie)
Prowadzenie i zarządzanie działaniami ukierunkowanymi na rozszerzenie rynku; Planowanie rozszerzenia rynku falami; Współpraca z użytkownikami korzystającymi z usług organizacji / Zespołami; Walidacja procesu projektowania; Identyfikowanie i prowadzenie analizy Fit&Gap w odniesieniu do szablonów; Projektowanie, budowanie i testowanie scenariuszy biznesowych z zespołem centrum Sonoco; Identyfikacja i konfiguracja lokalizacji Oracle w celu spełnienia wymogów Podatkowych, Prawnych i Przepisowych (TLS), jeżeli takowe istnieją; Konfiguracja aplikacji w oparciu o wymogi
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Zabierzów (małopolskie)
Zarządzanie pracą zespołu, kontrolowanie planów sprzedażowych, obsługa klientów, obsługa urządzeń fiskalnych
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Sieradz (łódzkie)
-kierowanie zespołem,-nadzór nad dokumentami,-wyrób produktów będących w sprzedaży,-pilnowanie jakości wyrobu
"KANSEEL" S.C. Jarosław Olejnik, Jadwiga Olejnik - 2016-07-05 - Świdnica (dolnośląskie)
Murowanie, przyklejanie styropianu, naciąganie kleju oraz struktury.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. Praca na terenie województwa mazowieckiego. Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt telefoniczny 604 207 816 w celu umówienia się na spotkanie.
Usługi Budowlane HUBAL Hubert Kłosiewski - 2017-11-07 - Kaczorowy (mazowieckie)
Nadzorowanie i koordynowanie całokształtu procesów związanych z techniczną stroną funkcjonowania firmy. Nadzór nad konserwacją i naprawą wszystkich instalacji i urządzeń technicznych oraz zbezpieczających. Prowadzenie dokumentacji technicznej. Analiza ryzyka związana z podejmowanymi projektami. Nadzór nad prowadzonymi inwestycjami.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-02-21 - Wyszków (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji Fv, odpowiedzialność za funkcjonowanie sklepu, koordynacja akcji marketingowych w sklepie, analiza celów powierzanych
SOBSMAK DELI Spółka z o.o. - 2015-12-04 - Otwock (mazowieckie)
Tworzenie zgłoszeń zapotrzebowania indeksów materiałowych, zamawianie towarów, organizacja transportu towarów, współpraca z dostawcami i producentami, realizacja dostaw zgodnie z warunkami umów, realizacja zamówień
CWY Sp. z o.o. - 2015-12-10 - Jaworzno (śląskie)
Planowanie, organizowanie i koordynowanie działań na terenie oddziału (produkcja gastronomiczna, zarządzanie personelem, administracja), nadzorowanie i koordynowanie działań zatrudnionego personelu, przeprowadzanie rekrutacji, selekcji i szkoleń nowych pracowników, nadzorowanie i kontrolowanie jakości świadczonych usług w celu zagwarantowania odpowiednich standardów produkcji gastronomicznej, współpraca z klientami i dostawcami oraz nadzorowanie dostaw produktów żywnościowych, układanie jadłospisów,analiza założeń kaloryczności posiłków, realizowanie budżetu i kontrolowanie kosztu surowca, odpowiedzialność za prawidłowe diety.
CATERMED SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-14 - Dzierżążno (pomorskie)
kierowanie robotami budowlanymi - nadzór i koordynacja prac bezpośrednio na miejscu budowy - realizowanie budowy zgodnie z projektem, harmonogramem i ustalonym budżetem - współpraca z podwykonawcami
Firma Usł.-Handl. "ELGAR" Ireneusz Lipiński - 2016-08-23 - Józefów (łódzkie)
Rozwijanie lokalnego rynku poprzez stałą analize tendencji rynkowych, ścisłe monitorowanie konkurencji oraz stosowanie niezbędnych środków na rzecz rozwoju we współpracy z innymi zespołami (marketing i content marketing), udział w centralnym planowaniu promocji oraz premierach, zarządzanie mediami społecznościowymi (Facebook, Google+, Twitter, Youtube), analizowanie kanalów społecznościowych rynku koreańskiego
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2016-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia), diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie, koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie ich do kolejnych linii wsparcia
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)