KIEROWNIK DZIAŁU GOSPODARCZEGO Węgorzewo oferta pracy Zespół Szkół Zawodowych im. gen.J. Bema 11-600 Węgorzewo ul. Szpitalna 9
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU GOSPODARCZEGO
Wynagrodzenie: od 2 850 PLN
Zakres obowiązków: Piecza nad obiektami szkolnymi, prowadzenie gospodarki remontowej, konserwacja i drobne naprawy urządzeń i pomocy, sprzętu komputerowego. Zakup nośników energii cieplnej, środków czystości, materiałów biurowych i do konserwacji bieżącej. Prowadzenie i ewidencja mienia szkoły. Organizowanie i kontrola pracowników obsługi, rozliczenie czasu pracy, zagadnienia bhp i ppoż. Obsługa kserokopiarki. Odpowiedzialność materialna za powierzony sprzęt, pomoce, materiały.
Data publikacji: 2018-03-06
Lokalizacja: Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Zawodowych im. gen.J. Bema 11-600 Węgorzewo ul. Szpitalna 9
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szpitalna 9, 11-600 Węgorzewo, powiat: węgorzewski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Piecza nad obiektami szkolnymi, prowadzenie gospodarki remontowej, konserwacja i drobne naprawy urządzeń i pomocy, sprzętu komputerowego. Zakup nośników energii cieplnej, środków czystości, materiałów biurowych i do konserwacji bieżącej. Prowadzenie i ewidencja mienia szkoły. Organizowanie i kontrola pracowników obsługi, rozliczenie czasu pracy, zagadnienia bhp i ppoż. Obsługa kserokopiarki. Odpowiedzialność materialna za powierzony sprzęt, pomoce, materiały.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU GOSPODARCZEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Węgorzewo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: węgorzewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Węgorzewo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkół Zawodowych im. gen.J. Bema 11-600 Węgorzewo ul. Szpitalna 9
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Węgorzewie
Adres pracodawcy:
Szpitalna 9, 11-600 Węgorzewo, powiat: węgorzewski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wykształcenie min. średnie (wymagana matura); znajomość systemu Windows 7/10, obsługa pakietu Word, Exel. Doświadczenie zawodowe-6 lat po wykszt. średnim, 2 lata po wykszt. wyższym. Prawo jazdy kat. B.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: węgorzewski
Gmina pracodawcy: Węgorzewo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Węgorzewo
Ulica pracodawcy: Szpitalna
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Węgorzewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania oferty pracy: 06.03.2018
Oferta pracy ważna do: 09.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzorowanie robót przy układaniu kostki brukowej.
F.D.I. DORFA A.FRANKOWSKI,G.DOROSZENKO,J.SOWIŃSKI SP.JAWNA - 2018-04-27 - Wola Suchożebrska (mazowieckie)
zawarty w programie stażu.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Tczew (pomorskie)
organizacja prac i produkcji w piekarni
GS DARŁOWO sp. z o.o. - Darłowo ul. Wojska Polskiego 32 - 2017-11-23 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Sklep ogólnospożywczy
ESSEN - LAND S.J. - 2017-02-27 - Łódź (łódzkie)
- organizacja pracy podległych pracowników (w języku ukraińskim),- planowanie zadań, m.in. przyjmowanie dostaw, rozładowywanie niesortowanej odzieży używanej, sortowanie odzieży w poszczególnych kategoriach zgodnie z potrzebami rynku, magazynowanie itd.,- szkolenia oraz bezpośredni nadzór nad realizacją tych zadań (w języku ukraińskim),- monitorowanie na bieżąco stanu realizacji zadań i planów, kontrola efektywności i jakości pracy pracowników i urządzeń,- przygotowanie dokumentacji związanej z pracą sortowni odzieży używanej,- współpraca z bezpośrednim przełożonym.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wyszków (mazowieckie)
prowadzenie budowy, dokumentacja
FHUB Martica Martyna Apcewicz - 2017-08-23 - Iława (warmińsko-mazurskie)
załadunek,rozładunek towaru
Przedsiębiorstwo Produkcyjne "SYSTEM" Mariusz Biernat - 2016-03-08 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Rościszewo (mazowieckie)
sprzątanie wewnątrz (90%)sprzątanie zewnątrz (10%)Prace gospodarcze, przenoszenie drobnych mebli.Praca na umowe na okres próbny/ umowa zlecenie, nastepnie mozliwosć zatrudnienia na umowe na czas nieokreślony.Praca od pn. do pt. w godzinach 07.30 - 16:00
STRABAG PROPERTY AND FACILITY SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-18 - Pruszków (mazowieckie)
Kierowca samochodu ciężarowego w transporcie międzynarodowym
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Chróścice (opolskie)
sporządzanie opinii prawnych i udzielanie porad prawnychkomórkom organizacyjnym w sprawach, w których powstają zagadnienia prawne budzące wątpliwości; sporządzanie stanowisk w sprawach odwoławczych, itp.; opiniowanie pod względem formalno prawnym umów o pracę, umów cywilnoprawnych i porozumień; reprezentowanie PSSE w Elblągu w sprawach przedsądami powszechnymi i Sądem Najwyższym, sądamiadministracyjnymi i Naczelnym Sądem Administracyjnym oraz innymi organami, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi; sporządzanie wystąpień, pism procesowych itp. do w/w instytucji i organów; sporządzanie opinii prawnych i projektów stanowisk na polecenie Kierowników komórek organizacyjnych i Dyrektora.tygodniowy wymiar czasu pracy, godz. 7.25-15.00,okres zatrudnienia - czas określony (6 m-cy z możliwością przedłużenia), 1/2 etatuwynagrodzenie do uzgodnienia
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna - 2017-08-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji, a w szczególności: 1) organizacja i nadzorowanie pracy referatu inwestorskiego w wydziale inwestycji, remontów i eksploatacji: 2) pełnienie funkcji zastępcy kierownika wydziału: 3) planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względem merytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw; 4) koordynowanie zadań inwestycyjnych prowadzonych przez referat. 5) prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych; 6) przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, prace geodezyjne, geologiczne; 7) negocjowanie warunków umów na prace j.w.; 8) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową; 9) rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów o prace j.w.; 10) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje; 11) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym; 12) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadańinwestycyjnych i remontowych; 13) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 14) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości; 15) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji; 16) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku; 17) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00 euro; 18) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawo zamówień publicznych; 19) sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych; 20) współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych; 21) sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji; 22) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego; 23) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych; 24) rozpatrywanie skarg i wniosków; 25) sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego; 26) przekazywanie wydziałowi finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawach zamówień publicznych o wartości przekraczającej 5 000,00zł; 27) ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku; 28) inne zlecone prace przez kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji wynikające z zadań i regulaminu organizacyjnego urzędu miasta.Więcej informacji pod adresem: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/2624/kierownik-referatu-inwestorskiego-zastepca-kierownika-wydzialu-inwestycji-remontow-i-eksploatacji-urzedu-miasta-kedzierzyn-kozle
Urząd Miasta - 2017-05-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
do uzgodnienia
F.H.P. 'ROBMAR' ROBERT BIENIASZ, MARIUSZ DAŃKO SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-10 - Boguchwała (podkarpackie)
Operator koparko-ładowarki
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe WODMEL Sp. z o.o. - 2017-09-05 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
OBSŁUGA KLIENTA, PODAWANIE POSIŁKÓW
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Kliniska Wielkie (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
kierowanie budową, nadzór nad robotami budowlanymi przy budowie sieci wod-kan
Przedsiębiorstwo "DAREM" Mariusz Wierzbicki - 2018-04-09 - Głogów (dolnośląskie)
PROWADZENIE NADZORU NAD PRAWIDŁOWYM PRZEBIEGIEM PRAC, PROWADZENIE DOKUMENTACJI
"WOJTPOL" T.Wojtysiak, Z.Krześniak Sp. Jawna - 2016-03-16 - Świerże Górne (mazowieckie)
praca na stacji paliw, praca w godzinach od 07:00 do 15:00 i od 14:00 do 22:00; zarządzanie grupą pracowników, obsługa klienta, aktywna sprzedaż towarów, dbałość o estetykę, porządek i higienę na stacji
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "OAZA" SP. Z O.O. - 2017-06-09 - Motaniec (zachodniopomorskie)
Sprzedawca pokryć dachowych
"DOM -DACH" Centrum Pokryć Dachowych, Kukla Krzysztof - 2017-09-04 - Zawoja (małopolskie)
- podprasunek w czasie produkcji,- prasowanie na gotowo, - wykańczanie wyrobó gotowych (ryglowanie).
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Nadzór nad realizowanym inwestycjami w branży sanitarnej (zewnętrznej). Sporządzanie dokumentacji.
Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane WASKOP - 2017-10-05 - Słupno (mazowieckie)
prowadzenie budów, koordynacja prac z firmami podwykonawczymi, elektrycznymi, hydraulicznymi, klimatyzacyjnymi i inne
Artur Kniejski PHP - 2016-05-16 - Olesno (opolskie)
W/g stanowiska.
ELECLERC KIELCEDIS Sp. z o.o. - 2016-01-08 - Kielce (świętokrzyskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
nazdór nad bieżącą produkcjązapewnienie bezawaryjnej realizacji procesu produkcyjnego, opracowywanie, realizacja planów produkcji
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Łomża (podlaskie)
Koordynowanie prac zespołów projektowych, organizacja i kontrola realizacji etapów projektu w kontekście jego realizacji na czas w zaplanowanym budżecie, kontakt z klientami spółki Luxoft Poland.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Kraków (małopolskie)
Kompleksowe zarządzanie obiektem hotelarskim. Realizacja strategii marketingowej i sprzedażowej. Budowanie i utrzymywanie renomy hotelu poprzez zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług. Zarządzanie stroną interentową hotelu. Prowadzenie efektywnej reklamy i promocji produktów i usług hotelu. Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami. Organizacja pracy i zarządzanie zespołem pracowników. Miejsce pracy Stalowa Wola.
Zakład Produkcyjno Handlowy "Wodex" Sp. z o. o. - 2017-01-27 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Zarządzanie podległym zespołem pracowników, prowadzenie rekrutacji, nadzorowanie czasu pracowników, ustalanie zakresu obowiązków na poszczególnych stanowiskach. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętności interpersonalne, zdolności analityczne, doświadczenie w sprzedaży oraz w pracy z ludźmi. Tel.: 95 755 49 00/602 104 604 Bogdan Łankowski.
"JABOT" LUCYNA ŁANKOWSKA, BOGDAN ŁANKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-07 - Sulęcin (lubuskie)
Koordynacja prac zespołu. Planowanie i organizacja projektu, monitoring projektu.
Arles Sp. z o.o. - 2017-03-28 - Gdańsk (pomorskie)