KIEROWNIK - BRYGADZISTA - PRACOWNIK BUDOWLANY Głogów oferta pracy Przedsiębiorstwo "DAREM" Mariusz Wierzbicki
Stanowisko: KIEROWNIK - BRYGADZISTA - PRACOWNIK BUDOWLANY
Wynagrodzenie: 3 000 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: kierowanie budową, nadzór nad robotami budowlanymi przy budowie sieci wod-kan
Data publikacji: 2018-04-09
Lokalizacja: Głogów (dolnośląskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo "DAREM" Mariusz Wierzbicki
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kierowanie budową, nadzór nad robotami budowlanymi przy budowie sieci wod-kan
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK - BRYGADZISTA - PRACOWNIK BUDOWLANY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głogowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Głogów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik budowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie 2 lata
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Przedsiębiorstwo "DAREM" Mariusz Wierzbicki
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Adres pracodawcy:
Parafialna 13A/4, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: głogowski
Gmina pracodawcy: Głogów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Głogów
Ulica pracodawcy: Parafialna
Numer budynku pracodawcy: 13A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data dodania oferty pracy: 09.04.2018
Oferta pracy ważna do: 31.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zadania: Obsługa klienta na najwyższym poziomie poprzez udzielanie informacji odnośnie oferty handlowej, naliczanie i przyjmowanie należności za zakupiony przez klientów towar. W przypadku braku znajomości obsługi kasy fiskalnej oferujemy pakiet szkoleń w tym zakresie. Praca może odbywać się w systemie zmianowym.0,75 etatu, oferta dla osób niepełnosprawnych i pełnosprawnych.Kontakt z pracodawcą: 31104pm (at) pl.tesco-europe.com lub złożyć w Punkcie Obsługi Klienta
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Wrocław (dolnośląskie)
wstępna weryfikacja dokumentacji księgowej, wystawianie dokumentów sprzedaży, wstępne negocjacje z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
SPRAWOWANIE OBOWIĄZKÓW KIEROWNIKA BUDOWY W ROZUMIENIU PRAWA BUDOWLANEGO PRZEZ CAŁY OKRES TRWANIA PROJEKTU, PROWADZENIE DOKUMENTACJI BUDOWY, DBAŁOŚĆ O TERMINOWOŚĆ REALIZACJI BUDOWY, KOORDYNOWANIE PRAC PODLEGŁYCH ZESPOŁÓW, OPRACOWYWANIE PISM, OŚWIADCZEŃ, HARMONOGRAMÓW, ZESTAWIEŃ, DBAŁOŚĆ O PRZEPISY BHP
ADMA ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY MARIAN ADAMCZYK - 2018-08-16 - Staszów (świętokrzyskie)
wykształcenie średnie, doświadczenie bez znaczenia, umiejętność obsługi klienta
Kwiaciarnia Wachulak Małgorzata - 2017-08-25 - Krotoszyn (wielkopolskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM, zarządzanie zespołem pracowników, realizacje planów sprzedażowych, utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta, motywowanie i ocena pracowników, organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu, coaching pracownków
Terg Sp S.A. - 2016-10-05 - Poznań (wielkopolskie)
kierowanie ciągnikiem rolniczym i obsługa urządzeń - przyczepa, beczka itp.
F.H.U. "IW-BUD" Płochacka Iwona - 2017-01-11 - Bielczyny (kujawsko-pomorskie)
według zawodu
Zakład Karny w Krzywańcu - 2017-02-27 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
-wystawianie faktur,-obsługa kasy fiskalnej,-pozyskiwanie ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
szczegóły na stronie: http://bip.um.augustow.pl/
Urząd Miejski w Augustowie - 2017-06-27 - Augustów (podlaskie)
prowadzenie dokumentacji technicznej budowy, kontakt z przedstawicielami inwestora, sporządzanie zamówień materiałowo-sprzętowych, rozliczanie budów
Przedsiębiorstwo Budowlane "IMBUD" Jerzy i Jarosław Gajdosz Sp. Jawna - 2017-01-20 - Tarnów (małopolskie)
*SPRAWOWANIE OBOWIĄZKÓW KIEROWNIKA BUDOWY W ROZUMIENIU PRAWA BUDOWLANEGO PRZEZ CAŁY OKRES TRWANIA PROJEKTU*PROWADZENIE DOKUMENTACJI BUDOWY*DBAŁOŚĆ O TERMINOWOŚĆ REALIZACJI BUDOWY*KOORDYNOWANIE PRACY PODLEGŁYCH ZESPOŁÓW*OPRACOWYWANIE PISM, OŚWIADCZEŃ, HARMONOGRAMÓW, ZESTAWIEŃ*DBAŁOŚĆ O PRZEPISY BHP
"ADMA" ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY MARIAN ADAMCZYK - 2017-12-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Organizacja i nadzorowanie pracy podległego personelu, zapewnienie prawidłowej obsługi klienta, dbałość o porządek, zatowarowanie sklepu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Tyszowce (lubelskie)
NADZOROWANIE SPRZEDAŻY CIASTEKI CHLEBA ARABSKIEGO, IMPORT-EXPORT PODPISYWANIE UMÓW , WYJAZDY NA TERENY ARABSKIE
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa opieka pielęgniarska nad osobami chorymi i niepełnosprawnymi, inne świadczenia zgodnie z potrzebami podopiecznych.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Płock (mazowieckie)
Czas pracy: praca dwuzmianowa poniedziałek-piątek (sporadycznie sobota), 6:00-14:00 oraz 14:00-22:00;Zakres podstawowych obowiązków: dbanie o czystość terenu zewnętrznego, segregacja odpadów komunalnych, koszenie trawy;Oferujemy pracę w miłej atmosferze i zgranym zespole!Pracodawca zapewnia ubranie robocze.Zapraszamy także osoby poszukujące pracy sezonowej.
"AMLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Racibórz (śląskie)
Kierowanie i nadzór na funkcjonowaniem Oddziału, kompleksowe planowanie i organizacja pracy podległego zespołu, koordynacja procesów organizacyjnych, raportowanie wyników do Zarządu Spółki, odpowiedzialność za bezpieczeństwo pracy, odpowiedzialnośc za poufnośc informacji, reprezentowanie firmy, planowanie oraz monitorowanie kosztów obiektu, nadzorowanie spraw administracyjnych zwiazanych z funkcjonowaniem firmy.
BADER POLSKA Sp.z o.o. - 2016-05-31 - Nowa Sól (lubuskie)
Kontrola obsługi w sali restauracyjnej.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Poznań (wielkopolskie)
nadzór nad poprawnym przebiegiem produkcji, kontrola jakości produkowanych wyrobów, planowanie, weryfikacja i kotrola realizowanego procesu produkcyjnego, kontrola i ocena podległych pracowników
NOVA-TECH SP. Z O.O. - 2018-04-26 - Sulnowo (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-02-10 - Sandomierz (świętokrzyskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Klonowy Dwór (warmińsko-mazurskie)
1. Kierowanie i planowanie pracy zespołu pracowników. Organizowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników w tym sporządzanie zakresów obowiązków służbowych oraz grafików pracy.2. Planowanie, organizowanie oraz nadzorowanie prac remontowych budynku i urządzeń szkolnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.3. Prowadzenie i dokumentowanie spraw związanych z inwestycjami i remontami (usługi, dostawy) i zakupami na terenie szkoły, zgodnie z przepisami ustawy o zamówieniach publicznych.4. Prowadzenie ewidencji majątku szkoły, ksiąg inwentarzowych pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.5. Tworzenie odpowiedniej dokumentacji (instrukcje, regulaminy), regulujących działalność gospodarczo-administracyjną.6. Przeprowadzanie, nadzór i rozliczani prac inwentaryzacyjnych majątku szkoły, w tym powoływanie zespołów i przygotowywanie protokołów poinwentaryzacyjnych.7. Wykonywanie zadań i związanych z tym czynności administratora bezpieczeństwa informacji.8. Sporządzanie sprawozdań i opracowań statystycznych dotyczących pracy administracji szkoły.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1. praca na pełny etat, w wymiarze 8 godzin,2. praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, przy oświetleniu częściowo sztucznym,3. praca administracyjno-biurowa często z narażeniem na sytuacje stresujące. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 08.12.2017 r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik gospodarczy. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Otwarcie kopert nastąpi w dniu 13.11.2017 r. Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół Nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.Oferta dostępna w sali E, D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 311 84 79, e-mail: sekretariat (at) pzs-krzyzowice.wroc.pl
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-11-20 - Krzyżowice (dolnośląskie)
Nadzór i koordynowanie robót drogowych, kontrola oraz prowadzenie rozliczeń inwestycji, nadzór nad pracownikami. Miejsce pracy: Litwa (Mariampol).
DEKPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-13 - Litwa (Litwa)
Naprawa pojazdów samochodowych: osobowe i ciężarowe
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "MATEUSZ" Kazimieruk Mateusz - 2017-08-07 - Czyżew (podlaskie)
Podejmowanie działań na rzecz pozyskiwania środków finansowych, sprawowanie funkcji ABI, organizacja imprez masowych.
MIEJSKI DOM KULTURY DOM ŚRODOWISK TWÓRCZYCH - 2017-09-04 - Łomża (podlaskie)
Organizacja i koordynacja prac na budowieProwadzenie dokumentacji budowyOrganizacja placu budowyNadzór pracy ekipy budowlanej
"PETROTECH A" Adam Pakulski - 2018-08-21 - Jastrowie (wielkopolskie)
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sklepu. Praca w godz. 6.00 - 21.00.
SKLEP SPOŻYWCZO - PRZEMYSŁOWY "MAX" SŁAWOMIR KURTYKA - 2016-04-26 - Łysa Góra (małopolskie)
- Przygotowanie posiłków. - Wynagrodzenie: 2500-3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe gastronomiczne. Wymagane doświadczenie na stanowisku kucharza / kucharki min. 3 lata. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Kontakt wstępnie telefoniczny (Tel. 500-073-189) (8:00-16:00) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Paderewskiego 32, 40-282 Katowice).
"OBZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2018-04-16 - Katowice (śląskie)
wykonywanie prac kancelaryjno-biurowych
Kazimierz Kapelańczyk P.P.P.U.H CAMPO - 2016-01-27 - Cychry (zachodniopomorskie)
Kierowanie pracą sprzedaży i marketingu, wyznaczanie celów sprzedażowych i priorytetów oraz nadzór nad ich realizacją, prowadzenie negocjacji z kluczowymi klientami, analiza rynku, rozwój sieci spółki, pozyskiwanie nowych klientów
LIQUN V Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Jaworzno (śląskie)