KIEROWNIK SORTOWNI ODZIEŻY UŻYWANEJ Wyszków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK SORTOWNI ODZIEŻY UŻYWANEJ
Wynagrodzenie: od 13 PLN
Zakres obowiązków: - organizacja pracy podległych pracowników (w języku ukraińskim),- planowanie zadań, m.in. przyjmowanie dostaw, rozładowywanie niesortowanej odzieży używanej, sortowanie odzieży w poszczególnych kategoriach zgodnie z potrzebami rynku, magazynowanie itd.,- szkolenia oraz bezpośredni nadzór nad realizacją tych zadań (w języku ukraińskim),- monitorowanie na bieżąco stanu realizacji zadań i planów, kontrola efektywności i jakości pracy pracowników i urządzeń,- przygotowanie dokumentacji związanej z pracą sortowni odzieży używanej,- współpraca z bezpośrednim przełożonym.
Data publikacji: 2017-07-14
Lokalizacja: Wyszków (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Wyszków, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- organizacja pracy podległych pracowników (w języku ukraińskim),- planowanie zadań, m.in. przyjmowanie dostaw, rozładowywanie niesortowanej odzieży używanej, sortowanie odzieży w poszczególnych kategoriach zgodnie z potrzebami rynku, magazynowanie itd.,- szkolenia oraz bezpośredni nadzór nad realizacją tych zadań (w języku ukraińskim),- monitorowanie na bieżąco stanu realizacji zadań i planów, kontrola efektywności i jakości pracy pracowników i urządzeń,- przygotowanie dokumentacji związanej z pracą sortowni odzieży używanej,- współpraca z bezpośrednim przełożonym.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 13 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 13 zł/h (20 godzin tygodniowo)
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SORTOWNI ODZIEŻY UŻYWANEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wyszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wyszkowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 13 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.08.2017
Data zakończenia pracy: 06.07.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: ukraiński, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Zarządzanie zespołem
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0: rosyjski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność organizacji pracy i zarządzanie zespołem pracowników, podejmowanie samodzielnych decyzji w tym rozwiązywanie problemów,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 15, 07-200 Wyszków, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, potwierdzenie doswiadczenia zawodowego
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: wyszkowski
Gmina pracodawcy: Wyszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wyszków
Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 15
danePracodawcy_nrKraz: 14526
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 12
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.07.2017
Data dodania oferty pracy: 13.07.2017
Oferta pracy ważna do: 26.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór na pracą stacji, składanie i przyjmowanie zamówień towarów.Praca w godz.8-16
Margum Rembler Usługi Transportowe Mariusz Kot - 2016-09-29 - Wrzoski (opolskie)
Produkcja pieczywa, ciastek, wyrobów półcukierniczych. Praca w systemie dwuzmianowym. Bezpłatne zakwaterowanie dla osób spoza Wejherowa.
Invest Pel -Janusz Pellowski - 2018-05-17 - Wejherowo (pomorskie)
Obsługa wózka widłowego
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Więcki (śląskie)
- Transport stoisk targowych na terenie Polski. Praca w siedzibie firmy oraz na terenie Polski.- Wynagrodzenie 2500 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na początek na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.-Nienormowany czas pracy. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane minimalne doświadczenie na stanowisku kierowcy samochodu cieżarowego. Mile widziana znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym. Mile widziane prawo jazdy kat. "E". Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) arsstudio.pl
ARSSTUDIO PIOTR KAJOSZ - 2016-08-16 - Katowice (śląskie)
Kierownik działu magazynowego
Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL" - 2017-09-22 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
WYKSZTAŁCENIE KIERUNKOWE BUDOWLANE, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA I ANALIZOWANIA DOKUMENTACJI BUDOWLANEJ, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU OFFICE, UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA PRACĄ PODLEGŁEGO ZESPOŁU, DOBRA ORGANIZACJA PRACY.
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2017-06-14 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klientów, wydawanie posiłków, obsługa poczty elektronicznej
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Chorzów (śląskie)
- zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM, - zarządzanie zespołem pracowników, - realizacje planów sprzedażowych, - utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta, - motywowanie i ocena pracowników, - organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu, - coaching pracowników. Firma oferuje: - umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, - stabilną pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, - atrakcyjne wynagrodzenie, - możliwość doskonalenia zawodowego poprzez system szkoleń, - dużą samodzielność w działaniu. Równoważny system czasu pracy. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą: Prosimy o składanie swojej aplikacji (CV i listu motywacyjnego) poprzez stronę www.mediaexpert.pl. W zakładce INFORMACJE-PRACA (zamieszczona na dole strony internetowej) prosimy o wybranie interesującej Państwa oferty i zaaplikowanie na nią za pomocą przycisku "Aplikuj".
TERG S.A. - 2016-10-12 - Wrocław (dolnośląskie)
praca na stanowisku kierownika ( branża: konstrukcje stalowe) w Niedomicach, możliwe krótkie delegacje.
Zakład Ślusarsko Budowlany Ryszard Utrata - 2016-06-16 - Niedomice (małopolskie)
Całościowa opieka nad restauracją hotelową: nadzorowanie i podnoszenie jakości usług, przestrzeganie obowiązujących standardó, kontrola kosztów, zapewnienie dobrej org. pracy oraz szkolenie podległego personelu i racjonalne gospodarowanie towarem.
Hotel "Prezydent", J.Urbańczyk Firma Consultingowa PROMOTOR - 2017-02-27 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
w/g programu
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Różanka (lubelskie)
Koordynowanie realizacji planu produkcyjnego; zarządzanie podległym zespołem; bieżące utrzymanie produkcji - dbanie o jej jakość i wydajność; organizacje transportów.
Hal-Spaw Sp. z o.o. - 2018-08-10 - Blękwit (wielkopolskie)
przyjmowanie i wydawanie towarów z magazynukontrola przygotowania, pakowania i wydawania przesyłekkontrola stanów magazynowychrozpatrywanie reklamacji
"MUCOLD" Musioł Feliks - 2017-01-27 - Ustroń (śląskie)
Instalacje elektryczne w budynkach mieszkalnych.
P.U. KADRA Paweł Miroński - 2018-08-29 - Gdynia (pomorskie)
Spraedaż detaliczna, sporzadzanie wyrobów leczniczych, realizacja zamówień
KS SERVICE - 2016-08-31 - Grójec (mazowieckie)
obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Osieka (warmińsko-mazurskie)
OFERTA Z PROGRAMU ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA. Nawiązywanie kontaktów z klientami, pozyskiwanie ofert, obsluga poczty e-mail, prowadzenie strony internetowej firmy oraz profilu na FB, praca w programie do obsługi biura, wprowadzenie i modyfikacja ofert, sporządzanie opisów nieruchomości, przyjmowanie interesantów, prezentacja nieruchomośći, prowadzenie rozmów telefonizcnych, przygotowanie dokumentacji potrzebnej do sprzedaży/kupna lub wynajmu nieruchomośći, współpraca z urzędami, notariuszami. Wymagania: wykształcenie wyższe, staż pracy 12 m-cy - nieruchomości, obsługa klienta, komunikatywność, prawo jazdy kat. B.
ALAGOS Nieruchomości Małgorzata Potrykus - 2017-09-27 - Wejherowo (pomorskie)
-
"HOTEL CITY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie Działem Usług Opiekuńczych, skuteczna realizacja polityki personalnej polegająca na pozyskiwaniu opiekunów środowiskowych do pracy oraz podnoszeniu ich kompetencji zawodowych, dbanie o jak najwyższą jakość świadczonych przez Spółdzielnię usług opiekuńczych, pozyskiwanie klientów indywidualnych na rzecz których realizowane są komercyjne usługi opiekuńcze, dbanie o pozytywny wizerunek Spółdzielni jako świadczeniodawcy i pracodawcy.
Gdańska Spółdzielnia Socjalna - 2016-03-01 - Gdańsk (pomorskie)
Zapewnienie przepływu informacji i dokumentów wewnątrz przedsiębiorstwa, aktualizowanie i kompletowanie dokumentów potwierdzających wiarygodność przedsiębiorstwa, sporządzanie instrukcji, procedur i regulaminów w zakresie czynności biurowych, organizowanie i nadzorowanie pracy podległych pracowników, motywowanie, ocenianie i premiowanie podległych pracowników, organizowanie i nadzorowanie zaopatrzenia biura w materiały biurowe, promocyjne, wyposażenie, artykuły spożywcze, wspólpracowanie i zawieranie umów z kontrahentami i podwykonawcami w zakresie prowadzonej przez pracodawcę działalności, planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura, dbałość o wizerunek i przykładne reprezentowanie firmy.
WEKTRA Spółka Jawna Marek Brzozowski - 2017-09-07 - Ciechanów (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe min. 2-3 lata; uprawnienia budowlane o spec. konst.-budowlanej; zakres obowiązków: nadzór, rozliczanie materiałów na budowie, rozliczanie czasu pracy pracowników, zaopatrzenie mater.; jedna zmiana; miejsce pracy: teren Śląska;
FIRMA BUDOWLANA ADAM CZUPRYN - 2017-01-04 - Gliwice (śląskie)
przełożenie zamówienia na plan logistyczny, nadzorowanie pracowników,rozwiązywanie problemów,praca w programie EXEL
F.P.H.U. AMEOLI Mariusz Anniuk - 2018-08-01 - Świebodzice (dolnośląskie)
- Wsparcie i wykonanie oceny aktualnych środowisk IT w kontekście przygotowania strategii migracji do tak zwanych rozwiązań chmury publicznej. Wykonanie fazy rozpoznania, oceny środowiska, przygotowanie strategii oraz planów migracji. Opracowywanie dokumentacji technicznej na poziomie architektonicznym i operacyjnym. Doradztwo w prapaprocie wyboru rozwiązania technicznego oraz pomoc w ocenie proponowanych przez dostawców rozwiązań.- Osoba zatrudniona na stanowisku Kierownik Zespołu ds. Rozwoju i Transformacji Infrastruktury będzie odpowiedzialna w głównej mierze za projekty związane z obsługą klientów z Ukrainy. Do jej obowiązków należało będzie: wsparcie i wykonanie oceny aktualnych środowisk IT w kontekście przygotowania strategii migracji do tak zwanych rozwiązań chmury publicznej, wykonanie fazy rozpoznania, oceny środowiska, przygotowanie strategii oraz planów migracji, opracowywanie dokumentacji technicznej na poziomie architektonicznym i operacyjnym, doradztwo w procesie wyboru rozwiązania technicznego oraz pomoc w ocenie proponowanych przez dostawców rozwiązań. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie nadzorowała pracę zespołu a także kontaktowała się w kluczowych sprawach bezpośrednio z klientem.- Wynagrodzenie: 12500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: od 01.06.2018 r. do 31.05.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe - inżynier Elektronika i Telekomunikacja. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 3 lata jako główny specjalista informatyki.
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie salonu sprzedaży, sprzedaż na terenie Żar i Żagania.
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Żary (lubuskie)
Organizacja pracy i zarządzanie zespołem, współpraca z menadżerem regionalnym i centralą firmy, dbanie o wizerunek sklepu, zapewnienie wysokich standardów obsługi klienta.
VIVE PROFIT CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-08 - Kalisz (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku Recepcjonisty będzie odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych przez hotel, profesjonalną bieżącą obsługę gościa, prowadzenie bazy danych klienta, zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu gościa w hotelu, kompleksowe informowanie o warunkach pobytu i o usługach dodatkowych świadczonych w hotelu, dokonywanie niezbędnych formalności związanych z pobytem gościa w hotelu.
P.H. Orient - 2016-09-23 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
obsługa lady mięsno-wędliniarskiej; koordynacja pracy współpracowników; dbałość o odpowiednią ekspozycję towaru; pilnowanie zgodności cen; przestrzeganie zasad higieny; I umowa na okres próbny; 1 miejsce pracy ul. Parkowa 3, 1 miejsce pracy ul. II Armii WP 5A (kontakt osobisty u kierownika sklepu do godz. 14.00)
EUROCASH S.A - 2018-08-07 - Bogatynia (dolnośląskie)
Wymiana opon
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Obsługa świadczeń społecznych
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Puławy (lubelskie)
Obsługa żurawia wieżowego Miejsce pracy: oddział Radlin, Chwałowice
Trakt Sp. z o.o. - 2018-08-21 - Radlin (śląskie)