KIEROWNIK BIURA Ciechanów oferta pracy WEKTRA Spółka Jawna Marek Brzozowski
Stanowisko: KIEROWNIK BIURA
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie przepływu informacji i dokumentów wewnątrz przedsiębiorstwa, aktualizowanie i kompletowanie dokumentów potwierdzających wiarygodność przedsiębiorstwa, sporządzanie instrukcji, procedur i regulaminów w zakresie czynności biurowych, organizowanie i nadzorowanie pracy podległych pracowników, motywowanie, ocenianie i premiowanie podległych pracowników, organizowanie i nadzorowanie zaopatrzenia biura w materiały biurowe, promocyjne, wyposażenie, artykuły spożywcze, wspólpracowanie i zawieranie umów z kontrahentami i podwykonawcami w zakresie prowadzonej przez pracodawcę działalności, planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura, dbałość o wizerunek i przykładne reprezentowanie firmy.
Data publikacji: 2017-09-07
Lokalizacja: Ciechanów (mazowieckie)
Pracodawca: WEKTRA Spółka Jawna Marek Brzozowski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mławska 1, 06-400 Ciechanów, powiat: ciechanowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie przepływu informacji i dokumentów wewnątrz przedsiębiorstwa, aktualizowanie i kompletowanie dokumentów potwierdzających wiarygodność przedsiębiorstwa, sporządzanie instrukcji, procedur i regulaminów w zakresie czynności biurowych, organizowanie i nadzorowanie pracy podległych pracowników, motywowanie, ocenianie i premiowanie podległych pracowników, organizowanie i nadzorowanie zaopatrzenia biura w materiały biurowe, promocyjne, wyposażenie, artykuły spożywcze, wspólpracowanie i zawieranie umów z kontrahentami i podwykonawcami w zakresie prowadzonej przez pracodawcę działalności, planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura, dbałość o wizerunek i przykładne reprezentowanie firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BIURA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ciechanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ciechanowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ciechanów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik biura
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie ekonomiczne, administracyjne, doświadczenie zawodowe mile widziane na podobnym stanowisku, mile widziane prawo jazdy kat. B, dobra znajomość pakietu MS Office, zdolności organizacyjne i komunikacyjne, umiejętność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy: WEKTRA Spółka Jawna Marek Brzozowski
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ciechanowie
Adres pracodawcy:
Sygietyńskiego 11, 06-410 Ciechanów, powiat: ciechanowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + skierowanie do pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: ciechanowski
Gmina pracodawcy: Ciechanów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ciechanów
Ulica pracodawcy: Sygietyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 11
Nazwisko osoby zgłaszającej: Lidia Pyko
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ciechanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik biura
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.09.2017
Data dodania oferty pracy: 05.09.2017
Oferta pracy ważna do: 30.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: brak wymagań; prawo jazdy kat.B; obsługa komputera; komunikatywność; wynagrodzenie: do uzgodnienia; miejsce pracy: Gliwice i okolice
ENERGOCOMPLEX SP. Z O.O. - 2018-01-04 - Gliwice (śląskie)
Obsługa gości restauracji (wewnętrzne szkolenie do obsługi urządzeń gastronomicznych)
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie marketu wg. standardów firmy, zarządzanie zespołem, tworzenie zamówień.
Dino Polska S.A. - 2016-07-25 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Efektywne zarządzanie restauracją, realizacja strategii firmy, analiza rynku, dbałość o wysoki standard obsługi gości, zarządzanie personelem, prowadzenie spraw administracyjnych, pozyskiwanie nowych kontrahentów i zleceń, nadzór nad przygotowaniem imprez, konferencji, bankietów.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Legionowo (mazowieckie)
kompletacja zamówień, obsługa wózków widłowych, firma organizuje kursy na wózek widłowy, praca w godzinach 11-19.45; 20.30-04.45
"TWOJAKADRA.PL" Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-04-26 - Sosnowiec (śląskie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami z Chin, współpraca z chińskim Zarządem Spółki, nadzorowanie pracy podległych pracowników, obsługa klientów polskich i chińskich
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Nazdzór nad produkcją wędlin
"M" Zakład Masarski Igor Pachwicewicz, Marek Bondarczuk, Łukasz Rutkowski Sp. Jawna - 2016-06-03 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Praca przy wypieku pieczywa
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" - 2016-05-11 - Sianów (zachodniopomorskie)
kontrolowanie i nadzorowanie podległych
Ozen Sp.zo.o. - 2016-06-10 - Wałcz (zachodniopomorskie)
-
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "CHEMIROL " spółka z.o.o - 2016-04-01 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Zarządzanie personelem, obsługa klienta w sklepie z odzieżą męską.
ESSENZA WR Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Kalisz (wielkopolskie)
wyksz. wyższe, doświadczenie na ww stanowisku, doświadczenie w kosztorysowaniu
"USŁUGI BUDOWLANE-POKRYCIA DACHOWE EXDACH" DARIUSZ KMIEĆ - 2016-09-13 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
opracowywanie i prowadzenie dokumentacji HACCP,GMP,GHP, kierowanie zespołem, ustalanie harmonogramów podległych pracowników, stosowanie ustalonych norm żywienia.
Krajowa Szkoła Skarbowości - 2017-06-14 - Otwock (mazowieckie)
zarządząnie ludźmi na zmianie, operawanie wózkiem widłowym, kontrola procesów produkcyjnych, kontrola jakości produktu, raportowanie
Dominowood Spółka z o.o. - 2016-04-08 - Czarna Białostocka (podlaskie)
Tworzenie zamówień; zarządzanie personelem; prowadzenie marketu wg standardów firmy.Praca w godz. 8-16 w Grzybowie w nowo otwieranym sklepie DINO.
DINO POLSKA S. A. - 2016-01-15 - Grzybowo (zachodniopomorskie)
Zapewnienie właściwej organizacji oraz nadzór nad pracą Działu Administracji; nadzór nad mieniem Instytutu w tym poprawnością ewidencjonowania środków trwałych oraz pozostałych środków wyposażenia i majątku; zarządzanie nieruchomościami: dbanie o ich prawidłową eksploatację, opracowanie planów w zakresie inwestycji, remontów i konserwacji; utrzymanie i kontrola stanu technicznego budynków, organizacja ochrony obiektów; przygotowanie sprawozdawczości ISEZ PAN w zakresie obowiązków kierownika administracyjnego (w tym m.in. GUS); prowadzenie spraw dotyczących nadawania stopni i tytułów naukowych, współpracy z zagranicą, obsługi administracyjnej Rady Naukowej ISEZ PAN; nadzór i koordynacja zakupów materiałów i usług na potrzeby Instytutu; prowadzenie niezbędnej dokumentacji wynikającej z charakteru pracy; kontrola obiegu informacji i dokumentacji; bieżący monitoring kosztów administracyjnych; odpowiedzialność za realizację zadań wykonywanych przez pracowników działu; wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora ISEZ PAN.
INSTYTUT SYSTEMATYKI I EWOLUCJI ZWIERZĄT PAN W KRAKOWIE - 2016-02-15 - Kraków (małopolskie)
1. Weryfikacja dokumentacji kredytowej 2.Czynności kontrolne 3. Analiza danych wprowadzanych dosystemów 4. Tworzenie raportów. Praca od 9-17
Meritumkredyt Spółka z o.o - 2018-07-19 - Opole (opolskie)
Kierownik robót budowy
Komunikacyjne Zakłady AUTOMATYKI TRANS-TEL Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Pobiedziska (wielkopolskie)
składanie, pakowanie i skanowanie towaru
kontakt przez OHP - 2016-10-10 - Gądki (wielkopolskie)
Organizacja i nadzorowanie sprawnego funkcjonowania części logistyczno-produkcyjnej firmy - produkcja spożywcza
FABIJAŃSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-25 - Siedlęcin (dolnośląskie)
samodzielne prowadzenie i organizacja pracy sekretariatu szkoły, bieżąca obsługa klientów Oddziału, obsługa zleceń pracowników, odpowiedzialność za obieg gotówki w Oddziale, prowadzenie dokumentacji przebiegu nauczania, realizacja sprawozdawczości związanej z prowadzeniem działalności edukacyjnej, udział w rekrutacji kandydatów do szkoły
TEB Edukacja Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Leszno (wielkopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku kierownik świetlicy środowiskowej w Stowarzyszeniu Przystań w Bełchatowie przy ul Hubala 2: kierowanie bieżącą działalnością świetlicy; sprawowanie nadzoru nad mieniem i wyposażeniem świetlicy; sprawowanie opieki nad wychowankami w tym uczestniczącymi w zajęciach poza świetlicą; współpraca ze szkołami, do których uczęszczają wychowankowie, z kuratorami rodzinnymi, pracownikami socjalnymi; asystentem rodziny w opracowywaniu planu pomocy dzieciom w indywidualnych przypadkach; czuwanie nad realizowaniem przez wychowanków obowiązków szkolnych; współpraca z rodzicami (opiekunami prawnymi) oraz zachęcanie ich do współpracy w rozwiązywaniu problemów dziecka oraz do udziału w bieżącym życiu świetlicy; organizacja zajęć dla rodziców; opracowywanie rocznych planów działalności placówki; opracowywanie i przedstawienie okresowych sprawozdań z działalności merytorycznej i finansowej świetlicy.
Stowarzyszenie Rodziców i Przyjaciół Osob Niepelnosprawnych "Przystań" Bełchatów - 2018-04-06 - Bełchatów (łódzkie)
pozyskiwanie nowych rynków zbytu dla markowych ekoproduktów oraz środków do sprzątania firmy Ha-Ra oraz bieżąca obsługa klientów na terenie własnego regionu, organizacja sieci sprzedaży, przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych dla klientów, realizowanie planu sprzedaży na podległym rynku, monitoring rynku, prowadzenie dokumentacji handlowej klienta, negocjacje handlowe, posprzedażowa obsługa klienta, raportowanie wg obowiazujących procedur, wdrażanie i wprowadzanie na rynek nowych produktów, współtworzenie strategii rozwoju marki
Ha-Ra Szyfter, Grażyna Szyfter - 2016-11-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
analiza rynku i monitorowanie konkurencji, przygotowyanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie umów i warunków handlowych
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów bhp- sporządzanie okresowych analiz stanu bhp- udział w opracowywaniu planów modernizacji pomieszczeń i stanowisk pracy, w ocenie założeń i dokumentacji dot. modernizacji jednostki- kierowanie pracownikami zatrudnionymi w sekcji bhp- inne zadania wynikające ze specyfiki stanowiska pracy oraz rozporządzenia
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2018-04-30 - Białystok (podlaskie)
szycie odzieży
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Lębork (pomorskie)
Obsługa programów komputerowych, zarzadzanie pracownikami, zamawianie towarów, nadzór nad sprzedażą
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "ROL- BUD" Jan Jabłoński - 2016-06-07 - Żuromin (mazowieckie)
przyjmowanie i wydawanie sprzętu na podstawie dokumentacji; prowadzenie ewidencji magazynowych; udział w inwentaryzacji; konserwacja sprzętu w magazynie; porównywanie stanów; prowadzenie okresowych kontroli stanu ilościowego; załadunek i rozładunek sprzętu; nadzór nad stanem ilosciowym zapasów na magazynie
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 5286 - 2016-02-05 - Sulechów (lubuskie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: Doradzanie i wspieranie wybranych liderów IS i Biznesu przy wprowadzaniu zmian w swojej organizacji i realizacji projektu. Opracowanie i rozwój własnej strategii zarządzania zmianą i planem dotyczących dużych i złożonych projektów lub inicjatyw oraz kierowanie zespołem kierowniczym ds. Zmian w dużych i złożonych przedsięwzięciach lub inicjatywach. Prowadzenie działań w zakresie zarządzania partnerami biznesowymi, komunikacji, dostosowania organizacyjnego i oceny gotowości do zmiany. Uściślenie i dalsze rozwijanie wizji i metodologii CM oraz udział w dzieleniu się wiedzą i działaniach związanych z siecią w zakresie zarządzania zmianami.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 20000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 25.04.2017 do 23.04.2020. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (Kierunek wykształcenia: Nauki Społeczne, Rozwój Organizacyjny, Zarządzanie Biznesem, Zarządzanie Finansami.). Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat doświadczenia w zarządzaniu zmianami. Wymagane umiejętności: praktyka w zakresie zarządzania zmianą w organizacji, metodologii i narzędzi oraz możliwości ich stosowania, certyfikat SIX SIGMA poziom black belt; Zdolność do pracy pod presją czasu i dostarczenia proaktywnych rozwiązań, umiejętność efektywnego zarządzania czasem, priorytetyzacji zadań, umiejętność pracy wielozadaniowej. Doskonała wiedza w zakresie zarządzania interesariuszami, komunikacji, wyrównywania organizacyjnego, edukacji i gotowości do zmian. Zdolność do pracy pod presją czasu i dostarczenia proaktywnych rozwiązań. Znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1 (zarówno w formie ustnej jak i pisemnej) jest warunkiem koniecznym; biegła znajomość innego europejskiego języka będzie mile widziana. Biegła znajomość języka ukraińskiego jest warunkiem koniecznym współpraca z rynkiem ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)