KIEROWNICZE STANOWISKO URZĄDNICZE - STARSZY ADMINISTRATOR Gdańsk oferta pracy DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "OSTOJA"
Stanowisko: KIEROWNICZE STANOWISKO URZĄDNICZE - STARSZY ADMINISTRATOR
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 100 PLN
Zakres obowiązków: -obsługa administracyjna, - bardzo dobra znajomość przepisów kadrowych,- prowadzenie spraw dotyczących zawierania umów eksploatacyjnych,- przygotowywanie oraz prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,-nadzór nad zespołem administracyjno-gospodarczym,-nadzorowanie należytego wykonywania umowy świadczenia usług gastronomicznych dla mieszkańców, nadzór nad gospodarką magazynową, środkami trwałymi, pojazdem,- planowanie remontów i nadzór nad usuwaniem usterek technicznych,-realizacja programów modernizacyjnych i inwestycyjnych.
Data publikacji: 2016-05-12
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "OSTOJA"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:80-628 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-obsługa administracyjna, - bardzo dobra znajomość przepisów kadrowych,- prowadzenie spraw dotyczących zawierania umów eksploatacyjnych,- przygotowywanie oraz prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,-nadzór nad zespołem administracyjno-gospodarczym,-nadzorowanie należytego wykonywania umowy świadczenia usług gastronomicznych dla mieszkańców, nadzór nad gospodarką magazynową, środkami trwałymi, pojazdem,- planowanie remontów i nadzór nad usuwaniem usterek technicznych,-realizacja programów modernizacyjnych i inwestycyjnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.30 do 15.30.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
KIEROWNICZE STANOWISKO URZĄDNICZE - STARSZY ADMINISTRATOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
kierownik działu w instytucjach pomocy społecznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wyższe o kierunku prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia, staż pracy min. 3 lata, biegła znajomość komputera, obsluga programów: kadrowego, Płatnik, Wyposażenie, badania sanitarno - epidemiologiczne. Miejsce pracy: Gdańsk Stogi.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "OSTOJA"
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
3 Maja 9, 80-802 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. CV, z aktualnym adresem zamieszkania, nr telefonu, danymi imiennymi, kopie świadectw pracy, dyplomów, świadect ukończonych szkół, zdobytych kwalifikacjach, szkoleniach,2. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,3. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz w pełni korzystaniu w praw publicznych,4. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych: ,5. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,6. List motywacyjny1. CV, z aktualnym adresem zamieszkania, nr telefonu, danymi imiennymi, kopie świadectw pracy, dyplomów, świadect ukończonych szkół, zdobytych kwalifikacjach, szkoleniach,2. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,3. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz w pełni korzystaniu w praw publicznych,4. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Dom Pomocy Społecznej Ostoja w Gdańsku, w związku z prowadzonym naborem na stanowisko Starszego administratora w Domu Pomocy Społecznej Ostoja w Gdańsku oraz publikację nazwiska i imienia na stronie internetowej oraz na tablicy informacyjnej DPS Ostoja w Gdańsku oraz na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Gdańsku.5. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,6. List motywacyjnyOsoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów aplikacyjnych osobiście w siedzibie Domu Pomocy Społecznej Ostoja w Gdańsku lub pocztą na adres: Dom Pomocy Społecznej Ostoja w Gdańsku, ul. Hoża 4, 80-628 Gdańsk, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Nabór na stanowisko Starszego administratora w Domu Pomocy Społecznej Ostoja w Gdańsku w terminie do dnia 31.05.2016 r. /decyduje data stempla pocztowego/.Informujemy, iż skontaktujemy się z kandydatami, spełniającymi wymagania formalne.Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Domu Pomocy Społecznej Ostoja w Gdańsku, na tablicy informacyjnej w siedzibie Domu Pomocy Społecznej Ostoja w Gdańsku przy ul. Hożej 4, oraz na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w GdańskuOsoby zainteresowane proszone są o składanie dokumentów w zamknietych kopertach z dopieskiem ,,Nabór na wolne stanowisko starszego administratora w Domu Pomocy Społecznej ,,Ostoja"" w Gdańsku, w terminie do 31.05.2016r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Adres strony pracodawcy: www.dpsostoja.gda.pl
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
kierownik działu w instytucjach pomocy społecznej
Data dodania oferty pracy: 12.05.2016
Oferta pracy ważna do: 09.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Cel istnienia stanowiska pracy:- Prowadzi szczegółowe uzgodnienia z klientami (rosyjskojęzycznymi z Europy i Stanów Zjednoczonych) oraz zarządza pełnym procesem realizacji wielojęzycznych projektów przy wykorzystaniu zróżnicowanych dostawców, mając na uwadze ryzyko oraz opłacalność przyjmowanych/zlecanych prac. - Znajomość języka angielskiego oraz rosyjskiego jest wymagana w celu uzgadniania z kontrahentami (będącymi rodzimymi użytkownikami języka angielskiego lub rosyjskiego) bezprecedensowych, szczegółowych warunków zleceń, w tych warunków technicznych (technologia CAT) oraz językowych, takich jak np.: kreatywność, brzmienie, konotacje, rejestr językowy, terminologia zalecana i zabroniona, dostosowanie poziomu języka do istniejącego materiału itp. Ponadto znajomość ta jest potrzebna jest do wykonywania procedur Quality Assurance (zapewnienia jakości) na materiale wyjściowym, a także zatwierdzenia faktu spełniania wszystkich specyficznych kryteriów początkowych projektu. Główne zadania realizowane na stanowisku pracy- Opis zadania 1. Przygotowuje analizy materiału źródłowego, na podstawie których sporządza i prezentuje wiążące oferty. Rola: B - wiodąca.2. Przyjmuje, uzgadnia, rejestruje i komunikuje treści związane z projektami na linii klienci - dostawcy. Wyznacza zakres realizacji projektów, komunikuje ich szczególne warunki techniczne, zapewnia zgodność z obowiązującymi normami (szczególnie PN-EN 15038, ISO17100), oraz polityką firmy (szczególnie przyjętymi w niej dobrymi praktykami, polityką jakościową i bezpieczeństwa). Rola: B - wiodąca.3. Kontroluje realizację projektów przez dostawców, ich zgodność ze szczególnymi warunkami technicznymi, obowiązującymi normami (szczególnie PN-EN 15038, ISO 17100), oraz polityką firmy (szczególnie przyjętymi w niej dobrymi praktykami, polityką jakościową i bezpieczeństwa). Rola: B wiodąca.4. Współdzieli informacje i koordynuje ich przepływ pomiędzy pozostałymi kierownikami projektu, klientami, weryfikatorami, korektorami, tłumaczami, inżynierami plików, operatorami składu oraz pozostałymi dostawcami, w tym dostawcami zewnętrznymi. Rola: C - koordynująca.5. Aktywnie wspiera weryfikatorów, korektorów i osoby zarządzające dostawcami w czynnościach związanych z pozyskiwaniem nowych oraz oceną przydatności istniejących zasobów (dostawcami). Rola: E - wspierająca.6. Realizuje zadania związane z opieką nad klientem oraz zadania sprzedażowe. Rola: E - wspierająca.7. Dokonuje kontroli ilości i jakości materiału oraz jakości komunikacji z klientem, aktywnie zabiega o rzetelność pracy świadczonej przez wszystkie osoby zaangażowane w prace nad projektem. Rola: C - koordynująca.8. Wspiera działania sprzedażowe, marketingowe, PR, szkoleniowe (w tym językowe) oraz dobre praktyki. Rola: H - doradcza.- Dodatkowe upoważnienia: Według aneksów do umowy o pracę.- Złożoność i kreatywność:1. Sposób i tryb działania określają wymagania szczegółowe klientów, informacje i polecenia od przełożonych, procedury zakładowe oraz norma PN-EN 15038:2006, ISO 17100. 2. Do wykonania każdego zadania może istnieć wiele procedur, których stosowanie należy uzgadniać z przełożonym. Ich stosowanie wymaga umiejętności interpretacji. 3. Wymaga się podejmowania decyzji uznaniowych w zakresie ograniczonym do oceny zlecenia (tzw. pracy). 4. Często zdarzają się zadania bezprecedensowe. 5. Zadania wymagają działania w sytuacjach braku odpowiednich przepisów/zasad. 6. Zadania wymagają ścisłej współpracy z przełożonym przy tworzeniu zupełnie nowych procedur działania lub poprawiania istniejących- Kontakty zewnętrzne:1. Klient. Częstotliwość: kilka razy dziennie2. Dostawca. Częstotliwość: kilka razy dziennie3. Praktykant, kandydat do pracy. Częstotliwość: kilka razy w miesiącu.- Niezbędna samodzielność i inicjatywa:- Bezpośredni przełożony ingeruje: - w celu naniesienia/omówienia zmian preferencyjnych lub koniecznych, - w celu uzyskania lub doprecyzowania informacji.- Czynniki utrudniające wykonywanie pracy:- Zachowanie ciągłości komunikacji z klientami przebywającymi w różnych strefach czasowych.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Ruchome godziny pracy w godzinach: 7:30 do 18:30. Wymagane wykształcenie wyższe (zawodowe) kierunek filologia angielska. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy w prowadzeniu współpracy międzynarodowej. Wymagana znajomość obsługi technologii CAT.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Katowice (śląskie)
Zarządzanie pracą podległych działów, koordynacja ze sprzedawcami zadań powierzonych
PRZEDSIEBIORSTWO "DREMEX" LECH MULARCZYK - 2017-09-28 - Zdzieszowice (opolskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Głębinów (opolskie)
nadzorowanie robót budowlanych, kierowanie zespołem ludzkim
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO - USŁUGOWE REMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Lubin (dolnośląskie)
Wykonywanie prac porządkowych w budynkach mieszkalnych.klatkach schodowych oraz na terenach zewnętrznych przyległych do budynków
"GRUPA SPEKTRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-15 - Ruda Śląska (śląskie)
nadzór przyjęć i wydań towarów, dbałość o płynny przepływ towarów i dokumentacji magazynowej, systematyczna kontrola aktualności lokalizacji, organizowanie i koordynowanie pracy zespołu, przygotowanie i prowadzenie inwentaryzacji
"CHOMIK" M.Świeży sp.j. - 2016-08-17 - Gdów (małopolskie)
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W PRZYDZIELONYM REJONIE - SALA GIMNASTYCZNA;PRACA W GODZINACH OD 16:30 DO 20:30DO WYNAGRODZENIA MOŻLIWOŚĆ UZYSKANIA PREMIIWYMAGANIA: MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 4 - 2017-08-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Organizacja pracy pracowników, kontrola jakości, kontrola ilościowa, pomoc w zespole, umiejętność pracy w zespole.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Tychy (śląskie)
- odpowiedzialność za powierzone mienie (dbałość o stan techniczny, zabezpieczenie, itp.).- zarządzanie i nadzór nad bazą dydaktyczno socjalną (w tym m. in. meldunek i fakturowanie noclegów, przyjmowanie grup).- nadzór nad pracownikami administracyjnymi i dydaktycznymi (dyscyplina pracy, obowiązki wynikające z przepisów BHP).- planowanie, weryfikacja i rozliczanie kosztów (wydatków zakupów) związanych z bieżącym funkcjonowaniem Ośrodka Muzealno Dydaktycznego CEEiK Salamandra- obsługa sekretariatu Oddziału DZPK Legnica w Myśliborzu i Ośrodka Muzealno Dydaktycznego- sporządzanie obowiązujących sprawozdań z powierzonego zakresu obowiązków- obsługi programu fakturującego- wykonywania zadań przewidzianych dla służb parków krajobrazowych (zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody)
Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych - 2017-10-23 - Wrocław (dolnośląskie)
NADZÓR NAD PRACĄ DZIAŁU HANDLOWEGO, POZYSKIWANIE KLIENTÓW
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Łódź (łódzkie)
naprawa samochodów osobowych i dostawczych
MOTO-OIL ADAM SZEWCZYK - 2016-04-25 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
- Kierowanie i nadzorowanie robót budowlanych. Praca w Sosnowcu, Dąbrowie Górniczej.- Wynagrodzenie: od 5650 do 8520 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 07:00-15:00 lub 10:00-18:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Wymagane jest doświadczenie przy budowie budynków jedno i wielorodzinnych. Kontakt telefonicznyc (507-064-328) w godzinach: 08:00-15:00 lub e-mail: pminvest (at) vp.pl
PM INVEST ŻAK MACIEJ - 2017-07-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
w/g stanowiska
Megaterm Plus sp. z o.o. - 2016-12-07 - Kielce (świętokrzyskie)
Nadzór nad zakładem blacharsko-lakierniczym.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt z pracodawcą telefoniczny 23 662 60 70 lub o przysyłanie CV na adres e-mail: rekrutacja (at) michalskimotors.com
AUTOPOL MICHALSKI MOTORS WIESŁAW MICHALSKI - 2018-02-14 - Płońsk (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Ogólna charakterystyka: prowadzenie całokształtu prac związanych z procesem rekrutacji w Urzędzie Miejskim w Słupsku; prowadzenie całokształtu prac związanych ze służbą przygotowawczą w Urzędzie Miejskim w Słupsku; uczestnictwo w opracowywaniu i wdrażaniu systemów zarządzania kadrami; analizowanie wskaźników z obszaru HR, diagnozowanie i raportowanie odchyleń; wsparcie w zakresie bieżącej obsługi kadrowej. Ważniejsze zadania: współtworzenie i realizacja projektów z zakresu rozwoju kadr; inicjowanie działań mających na celu implementację założeń kultury organizacyjnej; prowadzenie i koordynacja procesów rekrutacji i adaptacji pracowników; prowadzenie całokształtu spraw w zakresie służby przygotowawczej pracowników; realizacja projektów związanych z oceną i rozwojem kompetencji pracowniczych; opracowywanie oraz aktualizacja opisów stanowisk; współpraca z kadrą kierowniczą w zakresie prowadzonych projektów i analiz; prowadzenie analiz wskaźnikowych w obszarze zarządzania ludźmi; analiza praktyk rynkowych w zakresie zarządzania ludźmi i rekomendowanie rozwiązań; współtworzenie programów motywacyjnych; podejmowanie proaktywnych działań na rzecz wspierania różnorodności, promowanie i uczestniczenie w działaniach dotyczących edukacji antydyskryminacyjnej; wsparcie w zakresie bieżącej obsługi kadrowej w tym załatwianie spraw pracowniczych związanych z przyjęciem do pracy, przebiegiem zatrudnienia i zwolnieniem z pracy.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-03-07 - Słupsk (pomorskie)
Kierowanie działem utrzymania ruchu. Doświadczenie mile widziane.
DROP S. A. - 2016-08-26 - Kępno (wielkopolskie)
Wykonywanie pracy budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-04-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Koszenie trawy, zamiatanie posesji, naprawy sprzętów, zabawek, urządzeń. Prace remontowe (malowanie, tynkowanie), prace w ogrodzie.
PUBLICZNE PRZEDSZKOLE nr 1 w Kluczborku - 2018-04-20 - Kluczbork (opolskie)
jw.
PPH TEDMAR Maria Pilewicz - 2016-09-06 - Raszyn (mazowieckie)
kierowanie zespołem pracowników, remonty i przeglądy maszyn i urządzen
Proszkownia Mleka Sp. z o.o. w Piotrkowie Kujawskim - 2017-02-15 - Piotrków Kujawski (kujawsko-pomorskie)
koordynacja i podział podmiotu robót, nadzorowanie realizowanych robót, współpraca ze zleceniodawcą, analiza i rozliczanie kosztów.
BADER-DROG Sp. z o.o., S.K. - 2017-05-15 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Kierowanie kilkudziesięcioma osobami w dziale produkcyjnym, nadzór nad prawidłowym stanem technicznym parku maszynowego (termoferomierki, lasery, sztanctygle, giętarki termiczne, plotery UV, plotery solwentowe, plotery tnące, laminatory), organizacja i optymalizacja procesów produkcyjnych, kontrola terminowości, jakości i ilości wykonywanych produktów seryjnych, współpraca z innymi działami (produkcja, logistyka, wyceny, konstrukcyjny, magazyn, zakupy), praca przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Siedlce (mazowieckie)
Wykształcenie średnie handlowe, doświadczenie minimum 2 letnie, doświadczenie w kierowaniu personelem, dyspozycyjność, odpowiedzialność, nadzór nad prawidłowymi zamówieniami, motywowanie i zarządzanie personelem, zapewnienie właścicwej organizacji pracy sklepu, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta. Praca na dwie zmiany w charakterze kierownika zmiany sklepu Eurospar. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny oraz e-mailowy: wegar (at) spar.pl
WEGAR J. K. WĘGLARZ - SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-11 - Rybnik (śląskie)
Sprzedaż telewizji satelitarnej, przedstawianie ofert klientom, zawieranie umów, obsługa komputera i urzadzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Tarnów (małopolskie)
nadzór i odpowiedzialność za całokształt pracy w Barze "Śródmiejskim" i Sali Bankietowej, Zarządzanie zespołem, nadzór nad produkcją gastronomiczną i jej rozliczanie, nadzór nad organizacją i rozliczaniem imprez okolicznościowych, szkoleń itp.
"SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2018-06-14 - Bełchatów (łódzkie)
prace porządkowe na terenach zewnętrznych
Stanisława Szymula Zakład Usługowy PA-WIK - 2016-03-22 - Zabierzów (małopolskie)
pakowanie tarcicy, produkcja brykietu, obsługa brykieciarek hydraulicznych, owijarek do palet
IPF JOBS sp. z o.o. - 2015-12-16 - Cierpice (kujawsko-pomorskie)
Kontrola i badania w terenie prowadzonych robót.
Laboratorium Drogowe VIA Sp. z o.o. - 2016-08-16 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
tel. 696 448 695
Zakład Elektrotechniczny "ALFA" K. Miś, K.Koziołek Spółka Jawna - 2016-06-30 - Krapkowice (opolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Sierpc (mazowieckie)