KIEROWNIK BUDOWY Lubin oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO - USŁUGOWE REMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK BUDOWY
Wynagrodzenie: 3 000 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: nadzorowanie robót budowlanych, kierowanie zespołem ludzkim
Data publikacji: 2016-05-24
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO - USŁUGOWE REMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzorowanie robót budowlanych, kierowanie zespołem ludzkim
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BUDOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik budowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane min. 5 lat doświadczenia w kierowaniu zespołem ludzkim, uprawnienia budowlane bez ograniczeń, przynależność do Dolnośląskiej Okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa, umiejętność kosztorysowania
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO - USŁUGOWE REMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Marii Skłodowskiej-Curie 70, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: ---
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Marii Skłodowskiej-Curie
Numer budynku pracodawcy: 70
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data dodania oferty pracy: 24.05.2016
Oferta pracy ważna do: 07.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wprowadzanie, wdrożenie i stałe doskonalenie usług analitycznych napoziomie jednostki biznesowej, kraju, regionu lub globalnym, w zależnościod zakresu działania, - udzielanie odpowiedzi na pytania, aby umożliwićwykorzystanie przez biznes wszelkich możliwości, w oparciu o strategiczne,właściwe i dokładne informacje, - zapewnienie płynnego przekazywaniainformacji we wszystkich obszarach biznesu, - zachowanie postawyproaktywnej w zakresie wykorzystywania, rozwoju i doskonalenia jakości BI[pozyskiwania i przetwarzania informacji biznesowych] w organizacji, -działanie jako rzecznik zmian podczas wprowadzania nowych technologii dojednostek biznesowych, - współpracowanie z zespołem analityków, -rozbudowywanie/aktualizowanie bazy wiedzy i zapewnianie aktualnościinformacji.Praca od 8-16.
Monier Braas Sp. z o.o. - 2018-01-17 - Opole (opolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie i organizacja pracy ludzi, rozwiązywanie problemów. Osoba na tym stanowisku musi cechować się znajomością prac sprzętowo-polowych i znajomością maszyn takich jak koparka, spycharka, ładowarka. Mile widziana również będzie znajomość zagadnień melioracyjnych ze względu na rodzaj działalności.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "YUCCA" Mirosław Bach - 2017-04-25 - Wieliszewo (pomorskie)
-utrzymanie w ruchu technologicznym oczyszczalni, stacji zlewczych, sieci kanalizacyjnych,-udział w prowadzeniu inwestycji, -organizacja, przygotowanie i realizacja zleceń zewnętrznych w zakresie świadczonych przez Dział usług,-wydawanie warunków technicznych i dokonywanie odbiorów technicznych przyłączy kanalizacyjnych,
AQUABELLIS SP. Z O.O. ROGOŹNO - 2017-08-29 - Rogoźno (wielkopolskie)
Obsługa progr. komp. turystycznych, rezerw. miejsc odpoczynku, sprzedaż wczasów, wycieczek, spisywanie umów z klientami, rezerwacje, obsługa kasy fiskalnej, znaj. j. angielskiego. Sporządzanie ofert sprzedażowych dla grup zorganizowanych, klientów indywidualnych, zakładów pracy. Dotarcie do klienta z gotowymi prezentacjami, pozyskiwanie nowych klientów. Rozwinięcie dobrego systemu sprzedaży ofert turystycznych.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie warsztatem samochodowym, nadzór pracy mechaników, zamawianie części, wystawianie faktur, naprawa samochodów.
MAZITRANS Krzysztof Mazurek - 2016-06-17 - Karlino (zachodniopomorskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
konserwacja instalacji, diagnoza usterek, montaż elementów instalacji
kontakt przez OHP - 2017-07-25 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie gabinetu weterynaryjnego. UMOWA O WSPÓŁPRACĘ LUB UMOWA O PRACĘ. Kontakt z pracodawcą: A.LASKA (at) FERA.PL
FERA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-02 - Wrocław (dolnośląskie)
- koordynacja prac Wykonawcy w ramach kontraktu na kilku obiektach zabytkowych tytuł kontraktu w ramach projektu pn. Rewitalizacja, Adaptacja, i Zagospodarowanie na cele kulturalne i turystyczne zabytkowych obiektów tworzących szlak sanktuariów Warmii i Mazur- przygotowanie umów z podwykonawcami - kontrola nad realizacją obowiązków Wykonawcy wynikających z umowy z Zamawiającym - zapewnienie sprawnej komunikacji pomiędzy wszystkimi uczestnikami projektu po stronie wykonawcy oraz z Zamawiającym- prowadzenie korespondencji z Zamawiającym i Inżynierem Kontraktu- archiwizacja dokumentów
GOREK RESTAURO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-09 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
codzienne wyznaczanie czynności operacyjnych z uwzględnieniem potrzeb, ekonomicznego uzasadnienia oraz warunków pogodowych, zarządzanie podległym personelem, kontrolowanie i rozliczanie ilości wykonanych prac i zużycia środków w porównaniu do poszczególnych pół i upraw, prowadzenie podstawowych roizliczeń wydatków, dbanie o prawidłowy przepływ informacji. Praca w okolicach Żarowa.
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Żarów (dolnośląskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Budowlano-Instalacyjne PEBIS - 2017-10-23 - Warszawa (mazowieckie)
prace produkcyjne
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Końskie (świętokrzyskie)
Kierownie , planowanie i organizowanie pracy personelu medycznego w dziale Diagnostyki Obrazowej, analiza bieżących potrzeb działu,prowadzenie ewidencji czasu pracy i rozliczanie czasu pracy podległego personelu,nadzór nad sprawozdawczością prowadzoną w dziale, rozliczanie materiałów eksploatacyjnych , obliczanie ilościowe zasobów zużywalnych podczas typowych procedur medycznych RTG i TK, rejestrowanie nieprawidłowości oraz usterek aparatów znajdujących się w dziale, uczestnictwo w tworzeniu nowych instrukcji i procedur pod patronatem merytorycznym kierownika działu, nadzór nad terminowością wykonywanych testów podstawowych kontroli jakości aparatów RTG, zgodnie z wymogami prawa atomowego, nadzór nad prawidłowością i bezpieczeństwem pracy personelu medycznego, świadczenie usług medycznych z zakresu radiologii w tym badań TK, wynagrodzenie 2496 zł brutto+dodatek funkcyjny+premia uznaniowa.
Szpital Wojewódzki w Opolu - SP ZOZ - 2016-02-18 - Opole (opolskie)
Kierownik Salonu odpowiedzialny jest za:
- zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
- zarządzanie zespołem pracowników
- realizacje planów sprzedażowych
- utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
- motywowanie i ocena pracowników
- organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
- coaching pracowników
Media Expert - 2017-02-13 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
obsługa magazynu, realizacja powierzonych zadań
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-08-03 - Białystok (podlaskie)
-
TOMI MARKT Rudolf Rygol - 2017-11-15 - Gogolin (opolskie)
jw.
PRZEDSZKOLE NR 69 - 2018-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, układanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Wągrowiec (wielkopolskie)
NADZÓR NAD PRODUKCJĄ BETONU I PREFABRYKATÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, WYŻSZE, PEŁNA WIEDZA Z ZAKRESU PRODUKCJI BETONU I REFABRYKATÓW, 3 LATA DOŚWIADCZENIA
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY ARBET SPÓŁKA Z O.O. - 2017-02-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zgodny, praca w Szwecji. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie.
Trade Company "DELTA" Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie zespołem.
PRO DOMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-08 - Grajewo (podlaskie)
- kompletne opracowanie projektów;- kierownictwo projektu, przygotowywanie dokumentów projektowych, uzgodnienia planowania z innymi osobami, planowanie terminów i koordynacja, rysunek techniczny CAD/IMOS, kontrola zamiawianie materiałów, kalkulacja powykonawcza, kontrola kosztów, prowadzenie negocjacji, rozlicznie projektu, sporządzanie protokołu końcowego rozliczenia.
Riediger Legal Denis Riediger - 2016-10-20 - Niemcy (Niemcy)
w/g stanowiska
AEBI Schmidt Polska sp.z.o.o. - 2018-03-22 - Kielce (świętokrzyskie)
ZARZĄDZANIE 60 OSOBOWYM ZESPOŁEM, BEZPOŚREDNI NADZÓR NAD TEAM LEADERAMI I/LUB STAŻYSTAMI, OBSŁUGA LICZNYCH KLIENTÓW, PRODUKTÓW, REGIONÓW. OBSŁUGA KLIENTÓW ZAGRANICZNYCH, W SZCZEGÓLNOŚCI FIRM POCHODZENIA INDYJSKIEGO. BADANIE POTRZEB KLIENTÓW ORAZ PRZESYŁANIE OFERT ZGODNYCH Z ZAPOTRZEBOWANIEM. STAŁY KONTAKT Z GENPACT Z SIEDZIBĄ W INDIACH, POD KĄTEM WSPARCIA W DZIALE OBSŁUGI KLIENTA ORAZ PRACĄ NAD NOWYM PROJEKTEM. WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE MBA UMIEJĘTNOŚCI: ZARZĄDZANIA LUDŹMI, UMIEJĘTNOŚCI COACHINGOWE ORAZ MENTORSKIE, UDOKUMENTOWANE DOŚWIADCZENIE W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM 20-OSOBOWYM LUB WIĘKSZYM, UMIEJĘTNOŚCI W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA PROJEKTEM ( KONTROLA NAD CZASEM ORAZ BUDŻETEM), DOŚWIADCZENIE W BRANŻY ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM NP. IT, F&A, SCM,, CALL CENTER ITP., WYMAGANE ZAPEWNIENIE NAJLEPSZEJ OBSŁUGI W ZAKRESIE USŁUG WSPÓLNYCH DLA KLIENTÓW MIĘDZYNARODOWYCH W KAŻDEJ Z NASTĘPUJĄCYCH DZIEDZIN: IT, F&A, OBSŁUGA KLIENTA / ZAMÓWIENIA / UBEZPIECZENIA, PONAD 4 LETNIE DOŚWIADCZENIE W PRACY ZESPOŁOWEJ NAD PROJEKTAMI W BRANŻY BPO/CALL CENTER/USŁUGI WSÓLNE LUB PODOBNYCH, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I INDYJSKIEGO W STOPNIU BIEGŁYM
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
organizacja procesu produkcji wyrobów betonowych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Transdźwig" Konieczny Leszek - 2017-03-23 - Stale (podkarpackie)
Kierowanie pracami branży sanitarnej na budowie, nadzorowanie podległych pracowników, rozwiązywanie problemów technicznych na budowie, współpraca w projektantami i innymi działami firmy, przygotowywanie dokumentacji powykonawczej i odbiorczej, kontrola realizacji w zakresie robót sanitarnych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczą i harmonogramy
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-12 - Opole (opolskie)
w/g stanowiska
P. P. H. U. Kielecka Fabryka Mebli - 2016-09-01 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa urządzeń polująco-zgrzewających oraz wytłaczarek, konserwowanie obsługiwanych urządzeń, wypełnianie dokumentacji technologicznejWYMAGANIA: wykształcenie podstawowe
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Makowisko (podkarpackie)
do uzgodnienia
H-GAZ SP.J. - 2016-09-06 - Tyczyn (podkarpackie)