KIEROWNIK MAGAZYNU Białystok oferta pracy 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
Stanowisko: KIEROWNIK MAGAZYNU
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: obsługa magazynu, realizacja powierzonych zadań
Data publikacji: 2017-08-03
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kawaleryjska 70, 15-325 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa magazynu, realizacja powierzonych zadań
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK MAGAZYNU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: magazynier
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.08.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Magazynier (wymagany staż - lata: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: znajomość fakturowania,
Nazwa pracodawcy: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Kawaleryjska 70, 15-325 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt e-mail - CV i list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Kawaleryjska
Numer budynku pracodawcy: 70
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: magazynier
Data dodania oferty pracy: 03.08.2017
Oferta pracy ważna do: 01.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
planowanie inwestycji, kontrolowanie harmonogramu robót, kontrolowanie wydatków budowy,
ZAKŁAD BUDOWLANO-PRODUKCYJNY "DACHBUD" MAREK KRÓL - 2016-08-30 - Plewiska (wielkopolskie)
- opracowanie planu organizacji magazynu (wybór docelowych urządzeń i rozwiązań, określenie zasad pracy)- kontrola zgodności stanów magazynowych - współdziałanie z innymi działami firmy w zakresie prowadzenia zakładowej kontroli produkcji - dbanie o płynność obiegu dokumentacji magazynowej (dokumenty sprzedażowe, druki wydania i przyjęcia towaru, itp.)- przyjmowanie dostaw i wydawanie zamówień- transport i składowanie towarów na terenie magazynu- praca wózkiem widłowym
Baluo Piotr Rampczyk - 2018-01-12 - Gdynia (pomorskie)
Kierowanie i organizacja pracy pracowników warsztatu.
Sachs Trans International Sp. z o.o. - 2018-07-13 - Radlin (śląskie)
Firma oczekuje wykształcenia minimum średniego, doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowym popartego wynikami, znajomości lokalnego rynku biznesowego, doświadczenia w pracy z klientem firmowym lub indywidualnym, praktycznej znajomość technik motywacji, sprzedaży i negocjacji, orientacji na sukces i realizację najwyższych wyników sprzedażowych, potrzeby zarabiania ponad przeciętnych pieniędzy, prawa jazdy kat. B. Firma oferuje zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę lub w oparciu o Kontrakt Menedżerski, stałe wynagrodzenie podstawowe uzupełnione atrakcyjnym systemem premiowym, samochód służbowy do dyspozycji 24 h, ciekawą i odpowiedzialną pracę, możliwość rozwoju zawodowego i awansu w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej. Firma powierza:kompleksowe i efektywne zarządzanie Oddziałem Spółki, kierowanie zespołem Pracowników Oddziału (wyznaczanie zadań i monitoring ich realizacji, ocena, premiowanie, rekrutacja, szkolenie, wsparcie), budowę pozytywnego wizerunku Firmy na lokalnym rynku, aktywne pozyskiwanie nowych oraz obsługę obecnych Klientów Firmy, realizację budżetu Oddziału oraz planów sprzedażowych, dbanie o najwyższy poziom świadczonych usług oraz jakość obsługi Klienta. Kontakt z pracodawcą poprzez link: http://meritumkredyt.es-candidate.com/application/form/265175/2001/0/. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres rekrutacja (at) meritumkredyt.com.
MERITUMKREDYT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-19 - Rybnik (śląskie)
Nadzór nad wykonywaniem robót budowlano-montażowych
SCHOBELI.PL sp. z o.o. - 2016-09-05 - Wronki (wielkopolskie)
prace nadzorujące dział art. świeżych
KAUFLAND POLSKA MARKETY SP. Z O.O. SP.K. - 2015-11-20 - Namysłów (opolskie)
Prowadzenie i nadzór nad robotami elektrycznymi wykonywanymi na budowach wraz z przygotowaniem i rozliczaniem kosztorysów ofertowych i powykonawczych w uzgodnieniu z Inwestorem i Generalnym Wykonawcą.
PIOTR MOROŃSKI P.M. ELEKTRO-MAX - 2015-11-30 - Kraków (małopolskie)
koszenie trawników, sianie trawy, sadzenie kwiatów
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Stary Targ (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
zapewnianie osiągania wyznaczonych celów handlowych i realizację planów sprzedaży; podejmowanie działań w zakresie pozyskania, obsługi i utrzymania Klientów; prowadzenie polityki handlowej zgodnie z udzielonymi kompetencjami; przygotowywanie raportów i analiz sprzedażowych; administracja i koordynowanie obszarem sprzedaży. Praca na stanowisku wymaga profesjonalnej wiedzy z zakresu zarządzania sprzedażą oraz specyfiki rynku na którym działa przedsiębiorstwo; praca na tym stanowisku wymaga częstych podróży służbowych, także wyjazdów zagranicznych
CONSULT COMPANY GRAFF Sp z - 2016-06-13 - Karpacz (dolnośląskie)
zgodny ze stanowiskiem
JANPOL TECHNOLOGIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-18 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad działaniem firmy. Sortowanie odpadów, pozysk surowca, sprzedaż produktu, organizacja pracy, szukanie rynków zbytu, rozwój działu firmy, sprawozdania z prowadzenia działu dla zarządu
GROUP GARDEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-27 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Kelner
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie ofert handlowych dla klientów, wyjazdy służbowe: udział w spotkaniach handlowych/ biznesowych,uczestnictwo w negocjacjach handlowych, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów biznesowych z klientami,przygotowywanie ofert, przyjmowanie zamówień oraz nadzór nad ich realizacją,realizacja zamierzonych planów, nadzór nad pracownikami oraz organizacja pracy działu eksportu,
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Gorlice (małopolskie)
jw.
LOGO, Jacygrad, Zawadzki sp.j. - 2017-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
wyprowadzanie koni na wybiegi, czyszczenie boksów - usuwanie obornika i ścielenie świeżą słomą, utrzymywanie w czystości żłobów i poideł, zadawanie paszy, zamiatanie stajni i otoczenia, utrzymywanie w porządku paszarni, wykonywanie drobnych bieżących napraw - poidła, ogrodzenia elektryczne itp.
BRACTWO KONNE Św. Marcina w Strykowie - 2018-07-09 - Stryków (łódzkie)
fryzjer
Zakład Fryzjerski Andrzej Pastalski Ostróda - 2016-06-13 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Maków (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Przedsiębiorstwo Gospodarcze CROSS - 2016-12-28 - Suchorzew (wielkopolskie)
obsługa klienta, praca z towarem, praca z pozostałym personelem sklepu
Frog Sp. z o.o. Warszawa - 2018-01-03 - Hajnówka (podlaskie)
montaz płyt karton-gips
FIRMA REMONTOWO-WYKOŃCZENIOWA KAMIL PLUTA - 2017-08-28 - Poraj (śląskie)
Nadzór nad procesem produkcji, zarządzanie zespołem podległych pracowników.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
##zakres##
Agencja Rozwoju Regionalnego PolAugust sc - 2018-01-23 - Augustów (podlaskie)
Kierowanie laboratorium medycznym (umowa o pracę w zastępstwie za osobę przebywającą na zwolnieniu lekarskim)
ALAB Laboratoria Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Siedlce (mazowieckie)
prace porządkowe, sprzątanie obiektu (praca na terenie Leroy Merlin w Świdnicy)
MEGA-SERVICE Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Świdnica (dolnośląskie)
prowadzenie produkcji pieczarek, płaca zasadnicza + premia
UPRAWA GRZYBÓW KATARZYNA KOŚCIUSZKO - 2016-02-17 - Stare Popowo (wielkopolskie)
Koordynowanie pracą pociągu podczas tras przejazdowych.
PRT " TORREMS" Sp z o.o. - 2017-09-07 - Brody Małe (lubelskie)
Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Wydziału Inwestycji,Remontów i Eksploatacji, a w szczególności:1) organizacja i nadzorowanie pracy referatu inwestorskiego w wydziale inwestycji,remontów i eksploatacji;2) pełnienie funkcji zastępcy kierownika wydziału;3) planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względemmerytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw;4) koordynowanie zadań inwestycyjnych prowadzonych przez referat;5) prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych;6) przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, pracegeodezyjne, geologiczne;7) negocjowanie warunków umów na prace j.w.;8) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową;9) rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów o prace j.w.;10) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje;11) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym;12) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadańinwestycyjnych i remontowych;13) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzyganiatechnicznych spraw budowy w toku jej realizacji;14) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz doujawniania występujących na budowie nieprawidłowości;15) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji;16) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lubrobót i przekazania ich do użytku;17) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00euro;18) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawozamówień publicznych;19) sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych;20) współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych;21) sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji;22) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymiw zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego;23) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych;24) rozpatrywanie skarg i wniosków;25) sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego;26) przekazywanie wydziałowi finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawachzamówień publicznych o wartości przekraczającej 5 000,00zł;27) ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku;28) inne zlecone prace przez kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacjiwynikające z zadań i regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta.
Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle - 2017-07-07 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Obsługa mechaniczna samochodów osobowych i dostawczych DMC 3,5t
ABACUS Sp. Z O.O. - 2017-04-03 - Kraków (małopolskie)