KIEROWNIK PRODUKCJI PLASTIKOWEJ I DRUKARNI. Siedlce oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK PRODUKCJI PLASTIKOWEJ I DRUKARNI.
Wynagrodzenie: 27 - 41 PLN
Zakres obowiązków: Kierowanie kilkudziesięcioma osobami w dziale produkcyjnym, nadzór nad prawidłowym stanem technicznym parku maszynowego (termoferomierki, lasery, sztanctygle, giętarki termiczne, plotery UV, plotery solwentowe, plotery tnące, laminatory), organizacja i optymalizacja procesów produkcyjnych, kontrola terminowości, jakości i ilości wykonywanych produktów seryjnych, współpraca z innymi działami (produkcja, logistyka, wyceny, konstrukcyjny, magazyn, zakupy), praca przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji
Data publikacji: 2015-11-26
Lokalizacja: Siedlce (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierowanie kilkudziesięcioma osobami w dziale produkcyjnym, nadzór nad prawidłowym stanem technicznym parku maszynowego (termoferomierki, lasery, sztanctygle, giętarki termiczne, plotery UV, plotery solwentowe, plotery tnące, laminatory), organizacja i optymalizacja procesów produkcyjnych, kontrola terminowości, jakości i ilości wykonywanych produktów seryjnych, współpraca z innymi działami (produkcja, logistyka, wyceny, konstrukcyjny, magazyn, zakupy), praca przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 27 - 41 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK PRODUKCJI PLASTIKOWEJ I DRUKARNI.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siedlce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siedlce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik mechanik*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 27 - 41 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 16.11.2015
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik mechanik* (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), mechaniczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doskonałe umiejętności zarządzania zasobami ludzkimi oraz motywowania pracowników, bardzo dobre umiejętności w optymalizacji procesów produkcyjnych oraz we wdrażaniu nowoczesnych systemów organizacji produkcji, wysoko rozwinięte zdolności przywódcze, interpersonalne i organizacyjne; mile widziane referencje
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Adres pracodawcy:
Kazimierza Pułaskiego 19/21, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Siedlce
Gmina pracodawcy: Siedlce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siedlce
Adres strony pracodawcy: http://www.vivenge.eu/
Ulica pracodawcy: Kazimierza Pułaskiego
Numer budynku pracodawcy: 19/21
Profil działalności pracodawcy: Produkcja reklamy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik mechanik*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.11.2015
Data dodania oferty pracy: 09.11.2015
Oferta pracy ważna do: 08.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 09.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 09.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zapewnienie aby usługi świadczone klientom odpowiadały ich potrzebom i zgadzały się z procesem zarządzania poziomem usług; tworzenie więzi z klientami, zrozumienie ich potrzeb dotyczących usług IT związanych z aplikacjami, zarządzanie wdrażaniem nowych usług aplikacji, ich poprawa i redukcja, zarządzanie i rozwój jakości świadczonych usług poprzez negocjacje, monitorowanie i utzymywanie poziomu usług; zarządzanie zespołem wdrażającym aplikacje, operacje, wsparcie, w tym także zewnętrznych dostawców usług; zarządzanie globalnym budżetem w tym porozumienie z udziałowcami w sprawie finansowanych inwestycji, komunikacja z udziałowcami, w tym przekazywanie nowych informacji, ogłoszeń i raportowanie; współpraca z pozostałymi menedżerami ds. usług i aplikacji oraz uzgodnienie pozostałych istniejących i planowanych usług aplikacji; zarządzanie i kierowanie zespołem projektowym, w tym planowanie zasobów, podejmowanie czynności związanych z HR; udział w rozwoju procesów zarządzania usługami w obszarze operacji związanych z aplikacjami, rozpoznawanie nowych możliwości dla dostarczanych usług; utrzymanie budżetu zgodnie z ustalonym harmonogramem i kosztami.
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Kraków (małopolskie)
wykonywania robót budowlanych
P & B SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-09 - Żory (śląskie)
nadzór nad podległą grupą pracowników, wykonywanie różnego typu instalacji elektrycznych, wytyczanie tras linii kablowych oraz linii napowietrznych, nadzór i dbałość o powierzony sprzęt firmowy, realizacja prac zgodnie z harmonogramem ustalonym z koordynatorem robót elektrycznych, organizowanie pracy podległym pracownikom zgodnie z zasadami BHP
Zakład Robót Elektrycznych EL-MONT Krzysztof Kuśmierski - 2015-12-02 - Bielawa (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Montaż okien, drzwi, prace ogólnobudowlane, ocieplenia. Praca na terenie Zabrza i okolic.
BOGROM s.c. Roman Kirsz, Barbara Brogowska - 2017-06-09 - Zabrze (śląskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-02-15 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
jw.
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy - 2017-02-28 - Warszawa (mazowieckie)
- Wykonywanie robót szpachlarsko - malarskich- Montaż płyt kartonowo-gipsowych,- Kontakt telefoniczny: 534 509 709
"KASZUBEX" KRYSTIAN GRUCHAŁA - 2018-02-21 - Tczew (pomorskie)
sprawowanie opieki pielęgniarskiej
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Sieradza (małopolskie)
Prowadzenie robót z branży elektroenergetycznej.
Firma Robót Elektrycznych ELPOL Hubert Szweda - 2018-02-07 - Luzino (pomorskie)
- Nadzór nad realizowanymi inwestycjami oraz pracami remontowo-budowlanymi- Kontakt telefoniczny: 660-633-950, e-mail: kadry (at) zamek-gniew.pl
ZAMEK GNIEW SP. Z O.O - 2018-08-14 - Gniew (pomorskie)
Wymagane prawo jazdy kat. "C".Praca na terenie Polski oraz UE.
SIMTRANS Transport i Spedycja Tomasz Abramczuk - 2017-06-01 - Racibórz (śląskie)
zarządzanie personelem, zamawianie towaru, odpowiedzialnośc za wyniki pracy
Firma "ROGALA" Ewelina Wójcik-Rogala i Jerzy Rogala spółka jawna - 2016-05-25 - Łapczyca (małopolskie)
Planowanie, organizowanie, nadzorowanie działalności, kontakt z klientem zagranicznym w języku chińskim, planowanie czasu pracy, kontrola stanów magazynowych
LEONA.G Sp. z o.o. - 2016-11-03 - Jaworzno (śląskie)
koordynowanie prac z zakresu gospodarki leśnej
USŁUGI LEŚNE JAN CZARNIK - 2016-10-13 - Breń (zachodniopomorskie)
ORGANIZACJA I NADZÓR NAD PRACĄ ZESPOŁU PRACOWNIKÓW DZIAŁU FINANSOWEGO; SPRAWOWANIE KONTROLI WEWNĘTRZNEJ DOWODÓW KSIĘGOWYCH; - ROZLICZENIA W ZAKRESIE PODATKU VAT, CIT I INNYCH, SPORZĄDZANIE I WERYFIKACJA DEKLARACJI PODATKOWYCH; SPORZĄDZANIE RAPORTÓW FINANSOWYCH; - SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ DLA INSTYTUCJI ZEWNĘTRZNYCH; - NADZÓR NAD ZAMKNIĘCIEM OKRESÓW ROZLICZENIOWYCH; SPRAWOZDAWCZOŚĆ GUS; - ZASTĘPSTWO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO, W TYM: WSPÓŁODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA POLITYKĘ RACHUNKOWOŚCI, PLAN KONT ORAZ PROCEDURY KSIĘGOWO-PODATKOWE; SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH; KONTROLA I NADZÓR NAD EWIDENCJĄ MAJĄTKU TRWAŁEGO I OBROTOWEGO; KONTROLA I NADZÓR W ZAKRESIE NALICZANIA I EWIDENCJI WYNAGRODZEŃ ORAZ ZWIĄZANYCH Z TYM ROZLICZEŃ PUBLICZNO-PRAWNYCH; KONTROLA I NADZÓR W ZAKRESIE PŁATNOŚCI SPÓŁKI, W TYM ROZRACHUNKI Z DOSTAWCAMI I ODBIORCAMI
POLKOWICKA DOLINA RECYKLINGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-04 - Polkowice (dolnośląskie)
-Właściwe przechowywanie i suszenie płodów rolnych-Realizacja zadań w zakresie przetwórstwa pasz-Nadzorowanie stanu technicznego urządzeń eksploatacyjnych-Racjonalne gospodarowanie powierzonym mieniem-Kontakt z dostawcami zewnętrznymi,
OŚRODEK HODOWLI ZARODOWEJ W KAMIEŃCU ZĄBKOWICKIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-10 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
zarządzanie grupą dpradców, sprzedaż produktów
PROFI CREDIT Polska S.A. - 2015-11-27 - Pabianice (łódzkie)
Pilnowanie obiektów handlowych
P.P.H.U. STANPOL Sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej - 2016-07-27 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
wymagane osoby zarejestrowane w PUP w Rzeszowie z określonym II profilem pomocy ( program 50+)praca w biurze i w terenie , spotkania z kluczowymi klientami , architektami, projektantami, monitorowanie pracy podległego zespołu handlowego, dbanie o dobry wizerunek firmy na rynku .
MELDOM S.C. - 2016-02-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Zarządzanie zespołem. Zarządzanie salą sprzedaży. Prace związane z wykonywanym zawodem.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż na stoisku m ięsnym
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Prowadzenie budów, nadzur nad budowami, rozliczanie budów, sporządzanie kosztorysów
ELEKTROBUD - Zakład Usługowo Handlowy Ślęczka - 2016-01-13 - Golcowa (podkarpackie)
-Prace administracyjno-biurowe-Fakturowanie i kontrola dokumentów przeznaczonych do płatności-Prowadzenie dokumentacji firmowej spółki, w tym opracowywanie wewnętrznych zestawień-Obsługa korespondencji elektronicznej i tradycyjnej-Współpraca z instytucjami i kontrahentami, -Przygotowywanie dokumentów i pomoc w bieżących działaniach księgowosci,-Samodzielne prowadzenie biura
"AGRO-MAX" Krzysztof Kamil Zawadzki - 2016-04-22 - Kamionka (lubelskie)
Nadzór i zarządzanie procesem produkcyjnym(planowanie produkcji, monitorowanie procesów,optymalizacja i podnoszenie efektywności,delegowanie zadań).Optymalizacja produkcji pod kątem jakości,wydajności, oraz efektywności, koordynowanie współpracy pracowników.
Odlewnia Kutno Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Kutno (łódzkie)
Prowadzenie maretu wg standardów firmy, zarządzanie zespołem, tworzenie zamówień, obsługa klientów.
Dino Polska S.A. - 2016-03-23 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
prowadzenie magazynów żywieniowych, obsługa komputera
Miejskie Przedszkole Integracyjne Nr 14 - 2016-03-03 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Praca zgodna ze standardami Majster S.A.. Zarządzanie podległym zespołem.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Zelów (łódzkie)
obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez OHP - 2016-10-03 - Rybnik (śląskie)
- wprowadzanie danych do systemu kadrowo – płacowego,- naliczanie wynagrodzeń i zasiłków ZUS, sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców,- sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozdań GUS,- prowadzenie bieżącej ewidencji i dokumentacji płacowej,- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,- bieżące prowadzenie dokumentacji kadrowo – płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych związanych z zatrudnieniem pracownika oraz rozwiązaniem umowy o pracę);- rozliczanie czasu pracy,- tworzenie raportów oraz zestawień na potrzebywewnętrzne,- praktyczna znajomość prawa pracy, ugruntowana wiedza z zakresu zagadnień płacowych, ubezpieczeńspołecznych i zdrowotnych oraz podatkowych, -dokładność, wnikliwość i terminowość w podejściu do realizowanych zadań
Hal-Spaw Sp. z o. o. - 2016-11-10 - Blękwit (wielkopolskie)