KIEROWNIK DZIAŁU FINANSOWEGO Polkowice oferta pracy POLKOWICKA DOLINA RECYKLINGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU FINANSOWEGO
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: ORGANIZACJA I NADZÓR NAD PRACĄ ZESPOŁU PRACOWNIKÓW DZIAŁU FINANSOWEGO; SPRAWOWANIE KONTROLI WEWNĘTRZNEJ DOWODÓW KSIĘGOWYCH; - ROZLICZENIA W ZAKRESIE PODATKU VAT, CIT I INNYCH, SPORZĄDZANIE I WERYFIKACJA DEKLARACJI PODATKOWYCH; SPORZĄDZANIE RAPORTÓW FINANSOWYCH; - SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ DLA INSTYTUCJI ZEWNĘTRZNYCH; - NADZÓR NAD ZAMKNIĘCIEM OKRESÓW ROZLICZENIOWYCH; SPRAWOZDAWCZOŚĆ GUS; - ZASTĘPSTWO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO, W TYM: WSPÓŁODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA POLITYKĘ RACHUNKOWOŚCI, PLAN KONT ORAZ PROCEDURY KSIĘGOWO-PODATKOWE; SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH; KONTROLA I NADZÓR NAD EWIDENCJĄ MAJĄTKU TRWAŁEGO I OBROTOWEGO; KONTROLA I NADZÓR W ZAKRESIE NALICZANIA I EWIDENCJI WYNAGRODZEŃ ORAZ ZWIĄZANYCH Z TYM ROZLICZEŃ PUBLICZNO-PRAWNYCH; KONTROLA I NADZÓR W ZAKRESIE PŁATNOŚCI SPÓŁKI, W TYM ROZRACHUNKI Z DOSTAWCAMI I ODBIORCAMI
Data publikacji: 2018-09-04
Lokalizacja: Polkowice (dolnośląskie)
Pracodawca: POLKOWICKA DOLINA RECYKLINGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Henryka Dąbrowskiego 2, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ORGANIZACJA I NADZÓR NAD PRACĄ ZESPOŁU PRACOWNIKÓW DZIAŁU FINANSOWEGO; SPRAWOWANIE KONTROLI WEWNĘTRZNEJ DOWODÓW KSIĘGOWYCH; - ROZLICZENIA W ZAKRESIE PODATKU VAT, CIT I INNYCH, SPORZĄDZANIE I WERYFIKACJA DEKLARACJI PODATKOWYCH; SPORZĄDZANIE RAPORTÓW FINANSOWYCH; - SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ DLA INSTYTUCJI ZEWNĘTRZNYCH; - NADZÓR NAD ZAMKNIĘCIEM OKRESÓW ROZLICZENIOWYCH; SPRAWOZDAWCZOŚĆ GUS; - ZASTĘPSTWO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO, W TYM: WSPÓŁODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA POLITYKĘ RACHUNKOWOŚCI, PLAN KONT ORAZ PROCEDURY KSIĘGOWO-PODATKOWE; SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH; KONTROLA I NADZÓR NAD EWIDENCJĄ MAJĄTKU TRWAŁEGO I OBROTOWEGO; KONTROLA I NADZÓR W ZAKRESIE NALICZANIA I EWIDENCJI WYNAGRODZEŃ ORAZ ZWIĄZANYCH Z TYM ROZLICZEŃ PUBLICZNO-PRAWNYCH; KONTROLA I NADZÓR W ZAKRESIE PŁATNOŚCI SPÓŁKI, W TYM ROZRACHUNKI Z DOSTAWCAMI I ODBIORCAMI
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU FINANSOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Polkowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: polkowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Polkowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu finansowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: RACHUNKOWOŚĆ I FINANSE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
CO NAJMNIEJ 3 LETNIE DOŚWIADCZENIE NA SAMODZIELNYM STANOWISKU, ZE ZBLIŻONYM ZAKRESEM OBOWIĄZKÓW, WIEDZA Z ZAKRESU RACHUNKOWOŚCI, PRAWA PODATKOWEGO, POZOSTAŁYCH PRZEPISÓW REGULUJĄCYCH WW. ZAKRES OBOWIĄZKÓW; UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, W TYM BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE; UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE; DOKŁADNOŚĆ, TERMINOWOŚĆ, UCZCIWOŚĆ; UMIEJĘTNOŚCI ANALITYCZNE; GOTOWOŚĆ DO UCZENIA SIĘ I AKTUALIZACJI WIEDZY
Nazwa pracodawcy:
POLKOWICKA DOLINA RECYKLINGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Adres pracodawcy:
Henryka Dąbrowskiego 2, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: PODANIE O PRACĘ, CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 07:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: polkowicki
Gmina pracodawcy: Polkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Polkowice
Ulica pracodawcy: Henryka Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu finansowego
Data dodania oferty pracy: 04.09.2018
Oferta pracy ważna do: 14.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kierowanie zespołem.
Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Lublin (lubelskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wyksz. średnie lub wyższe,prawo jazdy kat. B,obsługa komputera,mile widziane uprawnienia budowlane,odporność na stres, dyspozycyjność, odpowiedzialność, rzetelność;nadzór nad prowadzonymi budowami, rozliczanie budów, nadzór nad pracownikami, umiejętność zarządzania pracownikami;praca na miejscu i w delegacji na terenie kraju.
DUCTUS sp. z o.o. - 2018-03-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Walidacja funkcjonalności dysku półprzewodnikowego (SSD) napędu przedniego opracowanego przez Intel; Debugowanie i analiza niepowodzeń w procesie wsparcia standardów jakości dysku półprzewodnikowego (SSD) Intel; Współdziałanie w ramach całej organizacji w celu opracowania pełnych scenariuszy testowych ujawniających niedoskonałości produktu w oparciu o wymogi klientów centrum magazynowania danych; Analizowanie wyników testów w celu zapewnienia prawidłowej funkcjonalności, ustalenia podstawowych przyczyn oraz zalecenie działań naprawczych;
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Zabierzów (małopolskie)
Nadzór nad pracownikami, organizacja i koordynacja pracy, rozliczanie pracowników z przepracowanych godzin, analiza i ocena wyników pracy, obsługa pracowników obcojęzycznych. Praca w syst. 3 zmianowym, od poniedziałku do niedzieli.
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zakres obowiązków : przyjmowanie towaru i ekspozycja. Wymagania: doświadczenie w sprzedaży, książeczka celów sanitarno-epidemiologicznych. Kontakt telefoniczny z pracodawcą tel. 71 389 22 60 wew. 22
BELMONTE Sp. z o. o. w Wołowie - 2015-12-03 - Wołów (dolnośląskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-03-17 - Zgierz (łódzkie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-05-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Rozładunek i załadunek felg.
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Zgodnie z umową.
P.P.H "PIEKARNIA" TOMASZ WOŁOWIEC W ROPCZYCACH - 2016-09-05 - Ropczyce (podkarpackie)
diagnozowanie pojazdów mechanicznych, badanie techniczne, badanie zbieżności kół, ustawianie świateł
Autoryzowany Serwis Opon T.C Dębica i Akumulatorów Zap. Pias - 2016-04-01 - Żuromin (mazowieckie)
Tworzenie dokumentów magazynowych, przygotowywanie wysyłek, rozładunek towarów i wyrobów gotowych
NITEX W.MUCHA Sp. Komandytowo-Akcyjna - 2017-03-10 - Płużnica (kujawsko-pomorskie)
opieka w domu chorego wg wyznaczonych dyżurów
NZOZ Siloe Tomasz Załęcki - 2017-02-14 - Wieliczka (małopolskie)
zarządzanie zespołem sprzedawców, osiąganie indywidualnych wyników sprzedażowych, obsługa klienta, dbanie o wystrój sklepu zgodnie z założeniami firmy, budowanie pozytywnego wizerunku
EURO-NET SP. Z O.O. - 2017-03-30 - Zambrów (podlaskie)
Nadzór nad taborem transportowym pod kątem napraw serwisowych pracą kierowców, nadzór nad magazynem serwisowym. Praca w godz. 7.00-15.00
Mirosław Cabaj - 2018-01-22 - Skórzec (mazowieckie)
- planowanie i kierowanie budową,- przyjmowanie i zabezpieczanie terenu budowy,- prowadzenie dokumentacji budowlanej,- organizowanie pracy zespołu z uwzględnieniem zasad BHP, ochrony przeciwpożarowej, ergonomii, ochrony środowiska, - inne zadania wynikające ze specyfikacji stanowiska pracy.Praca w oparciu o umowe o prace na czas okreslony - 3 lata.Praca w systemie jednozmianowym.Praca w lokalizacji Biskupice Podgórne.Sala D
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Gotowanie, dbanie o czystość, zarządzanie personelem w kuchni jako szef kuchni, znajomość kuchni polskiejUmowa o pracę na czas nieokreślony poprzedzona okresem próbnym (3 miesiecznym) GALERIA KARUZELA SMAK BAR
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Września (wielkopolskie)
kierowanie, organizowanie i planowanieprocesu pakowania, realizacja zadań produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Wieluń (łódzkie)
zarządzanie dostawami i sprzedażą paliw oraz sklepem całodobowym w budynku stacji, nadzór nad personelem, raporty kasowe, raporty zakupowe
P.P.H.U.''LECHMAR''L.LAGNER - 2018-02-14 - Szydłowiec (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe; min. 1 - 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika sklepu branży przemysłowej, doświadczenie w zarządzaniu zespołem, umiejętność nawiązywania i utrzymywania długofalowych relacji z klientem, innowacyjności i samodzielności w działaniu, odpowiedzialności i zorientowanie na wyniki; zakres obowiązków: odpowiedzialność za bieżącą prace sklepu, realizacja wyznaczonych celów, kierowanie, motywowanie oraz szkolenie podległego zespołu, zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów, przygotowanie raportów; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
"KOIMBRA" Sp. z o.o. - 2016-03-31 - Knurów (śląskie)
-Przeprowadzanie audytów w jednostkach firmy Flex na całym świecie [Europa, Chiny, Malezja, Ameryka],-Identyfikowanie oraz ocena ryzyka w procesach oraz prawdopodobieństwa jego wystąpienia,-Identyfikowanie i monitorowanie procesów istniejących w jednostce, w tym sprawdzanie czy przyjęte procedury są wdrażane i wykonywane,-Przygotowywanie dokumentów i raportów dla globalnego zarzadu firmy i komitetu audytu,-Rekomendacja usprawnień procesów w audtyowanych jednostkach,
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Tczew (pomorskie)
Zarządzanie sprzętem i transportem w branży budowlanej.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2016-12-12 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Industrial Temps is a leading recruiting company 6.th the biggest employer in North Ireland (UK). We are currently looking for the candidate for the position of PRODUCTION MANAGER. The following list of job duties is not exclusive or exhaustive and the post holder will be required to undertake such tasks and working patterns as may reasonably be expected within the scope and grading of the post.- Create, lead and deliver the business strategy throughout the team for a lean organisation and to optimise employee engagement in improvement activities through tracking indicators, recruitment activities, teambuilding and communication.- Review current ways of working within the factory in terms of product, skills and process flow, making suitable recommendations in terms of improvement using continuous improvement techniques and providing specialised guidance, strategy, policy and practices to be used.- Manage growth. Evaluate, utilise deploy and embed a range of continuous improvement and lean techniques to deliver best in class operational excellence.- Implement a root cause problem solving methodology and capability across the factory. Making sure that products are produced on time, are of good quality and within budgets.- Agree Planned Maintenance and Operating Schedules and assist with Problem Solving.- Ensure the Personal and Departmental Training plan is accurate to needs, undertaken and successful within the current business strategy- Monitoring the production processes and adjusting schedules as needed- Liaising among different departments, e.g. suppliers, managers; quality, stakeholders- Working with other managers to implement the company's policies and goals- Ensuring that health, safety, environmental, company and quality guidelines are followed- Support diversity, coach and highly motivate a skilled effective team of workers- Working out the human and material resources needed on a continuous basis- Review and evaluate worker performance; appraisals, attendance management, disciplinary.- Identifying training needs, update the effectiveness of the current training development plans- Manages Section Leaders, provides effective leadership and the delegation of responsibilities and decisions to identify, design and implement a structured- Business Improvement plan that optimises factory / employee performance- Delivers objectives and provides timely budgetary and production performance data in a meaningful manner and in relation to meeting the strategic aims and needs of the business. - Any other duties and working hours/ patterns that may be deemed to be with your capabilities.
Industrial Temps - 2017-02-27 - Wielka Brytania (Wielka Brytania)
tel. 696 448 695
Zakład Elektrotechniczny "ALFA" K. Miś, K.Koziołek Spółka Jawna - 2017-08-17 - Krapkowice (opolskie)
kierowanie ekipią konserwatorów, nadzór nad nieruchomościami, wymajmowanie firm remontowych, zatrudnianie pracowników, nadzorowanie prac konserwatorskich, zakupy materiałowe
Agrotechnika-Pol Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-02-09 - Ługi (lubuskie)
w/g stanowiskqa
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2016-08-29 - Starachowice (świętokrzyskie)
Zarządzanie sprzedażą towarów oferowanych przez sklep, kierowanie bieżącą działalnością sklepu, wycena towarów, odbiór towarów, organizowanie pracy własnej oraz podległych pracowników
SEASON Sp. z o.o. - 2016-02-29 - Jaworzno (śląskie)
15 zł/h Kwota wynagrodzenia ustalana w toku indywidualnych rozmów kwalifikacyjnych
HD KLINIKA ŁUKASZ PABIJAN - 2016-10-05 - Piekary Śląskie (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
- poczatkowo okres próbny z możliwością zatrudnienia na um. o pracę
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA JOLANTA JAŚKIEWICZ - 2017-12-28 - Niemcy (Niemcy)