KIEROWNIK SPRZĘTU I TRANSPORTU Mińsk Mazowiecki oferta pracy Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o.

Stanowisko: KIEROWNIK SPRZĘTU I TRANSPORTU
Wynagrodzenie: 2 400 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie sprzętem i transportem w branży budowlanej.
Data publikacji: 2016-12-12
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie sprzętem i transportem w branży budowlanej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SPRZĘTU I TRANSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: miński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu transportu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 400 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: transport, logistyka
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Kierownik działu transportu (wymagany staż - lata: 2)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV prosimy wysyłać na adres e-mail:e.borysiuk (at) pbdim.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: miński
Gmina pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 28
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu transportu
Data dodania oferty pracy: 12.12.2016
Oferta pracy ważna do: 31.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dbanie o jakość produktów gotowych, raportowanie KPI, zapewnienie poprawności działania QME, QMS
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Stary Gostków (łódzkie)
zarządzanie działem produkcji w firmie
DONGSUNG POLAND Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Żarów (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Kierowanie zespołem doradców. Realizacja planów, rozwój firmy na powierzonym terenie. Windykacja terenowa. Realizacja działań marketingowych.
Pro Domo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. - 2018-02-09 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Brak danych
POLBUD S.C. G.PIĄTEK, P. SZACHTA - 2017-01-12 - Zblewo (pomorskie)
Zarządzanie sprzedażą towarów oferowanych przez sklep, kierowanie bieżącą działalnością sklepu, wycena towarów, odbiór towarów, organizowanie pracy własnej oraz podległych pracowników
LAOYINGTOU Sp. z o.o. w organizacji - 2016-08-09 - Jaworzno (śląskie)
Zarządzanie zespołem specjalistów, planowanie strategi i rozwoju zespołu, odpowiedzialność za rezultaty zespołu, rozwój, realizację i optymalizację mobilnych działań marketingowych IG
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Kraków (małopolskie)
sprzątaczka
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
Prowadzenie budowy, inwestycji w zależności od realizacji wykonywanych przez firmę
Park-M Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Stary Sącz (małopolskie)
nadzór nad magazynem wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Trzebinia (małopolskie)
Organizacja pracy pracowników z Polski i Ukrainy, montaż części i półproduktów plastikowych, kontrola jakości , wydajności, kosztów.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Jaszkowa Dolna (dolnośląskie)
stanowisko decyzyjne: nadzór nad działalnością placówki i podległym personelem.
Społem-Wola WSS - 2017-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
- wprowadzenie systemu skanowania produktów,- efektywne zarządzanie gospodarką magazynową,- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji magazynowej- współpraca z działami: zaopatrzenia i sprzedaży- zarządzanie podległym zespołem,- kontrola i czuwanie nad realizacją zamówień od klientów,- optymalne i efektywne wykorzystanie przestrzeni magazynowej,- rozpatrywanie reklamacji związanych z brakami i uszkodzeniami towarów powstałych podczas transportu.
FZK INTER NOVUM - Jan Trocki - 2018-07-10 - Tuczno (zachodniopomorskie)
praca przy produkcji stelaży tapicerskich, montaż , praca na maszynach
ESSI-NOWAK PRZEMYSŁAW ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY - 2017-08-23 - Zaniemyśl (wielkopolskie)
Nadzór nad transportem w firmie oraz zarządzanie nim, pozyskiwanie nowych klientów, koordynowanie pracy spedytorów, zarządzanie dokumentacją transportową.
PHENIX Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-11-13 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Praca na budowie, koordynacja pracowników, kierowanie robotami sieciowymi. Praca na terenie woj. małopolskiego i śląskiego, 5 dni w tygodniu od pon. do pt., 8 godzin dziennie (między 7-17) oraz co druga sobota w godz. 7-15. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto do uzgodnienia.
OMEGA - ZAKŁAD SIECI WODNO - KANALIZACYJNYCH IRZYK JAROSŁAW - 2017-11-29 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
ENERGOSIECI PODKARPACIE SP Z O O - 2016-02-23 - Rogoźnica (podkarpackie)
nazór nad działem kontroli jakości
PEARL STREAM SA - 2016-02-19 - Bażanowice (śląskie)
zarządzanie zespołem ludzi; doradztwo technologiczne; organizaowanie logistyki surowcowej;
Piekarnia Mistrza Jana Jan Nowak - 2017-11-10 - Biedaszki Małe (warmińsko-mazurskie)
Nadzorowanie i organizacja pracy placówki.
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z UPOŚLEDZENIEM UMYSŁOWYM KOŁO W LUBLINIE - 2016-02-15 - Lublin (lubelskie)
- OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU URZĘDNICZYM -> Ogłoszenie Nr 1/2017 z dnia 02.10.2017 r. http://zsbkatowice.biposwiata.pl/cms/7503/oferty_pracy_2017 - Współtworzenie planu finansowego jednostki, harmonogramu wydatkówi dochodów. Wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi; Dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Podpisywanie dokumentów dotyczących poszczególnych operacji. Podejmowanie decyzji wstępnych co do prawidłowości merytorycznej operacji i ich zgodności z prawem. zapewnienie, aby zobowiązania wynikające z operacji mieściły się w planie finansowym oraz harmonogramie dochodów i wydatków, oraz kontrola bieżąca środków finansowych. Wnioskowanie o dodatkowe fundusze i dokonywanie przesunięć w ramach nadanych kompetencji. Wykonywane prac niezbędnych do zapewnienia prawidłowości gospodarkifinansowej oraz ewidencji księgowej. Sporządzanie prawidłowo, terminowo i zgodnie z obowiązującymi przepisami sprawozdań na potrzeby dyrektora szkoły.Nadzorowanie gospodarki magazynowej, przeprowadzanie kontroli magazynui intendenta. Nadzór i kontrola nad pracownikami działu obsługi a w tym:prowadzenie spraw kadrowych oraz przygotowanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do sporządzenia listy płac, sprawdzanie i zatwierdzanie: listy płac, podatków od wynagrodzeń, ZUSu, kontrola nad wywiązywaniem się najemców z warunków umów najmu w zakresie zobowiązań finansowych, zabezpieczenie środków finansowych na fundusz socjalny, mieszkaniowy, nadzór nad prawidłowością wypłat z funduszu po zatwierdzeniu przez Dyrektora Szkoły.Należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów. Prowadzenie zamówień publicznych placówki, sporządzanie dokumentacji przeprowadzanie procedur.Organizowanie i nadzorowanie prace remontowych w szkole ścisły kontakt zinspektorem nadzoru. Zapewnienie sprawności technicznej i eksploatacyjnej oraz estetycznej budynku, dróg wewnętrznych oraz urządzeń nadzór nad praca konserwatora. Organizowanie zakupów materiałów niezbędnych dla pracowników szkoły oraz utrzymania właściwego stanu funkcjonowania szkoły w oparciu o zamówienia publiczne. Prowadzenie ewidencji wartościowo i ilościowej wyposażenia. Sporządzanie umów najmu, rozliczenia mediów i godziny wynajmu sal. Wystawianie faktur VAT i prowadzenie rejestru faktur. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Szkoły.- Warunki pracy na danym stanowisku: praca jednozmianowa w Katowickim Centrum Edukacji Zawodowej im. Powstańców Śl. w Katowicach w budynku przy ul. Techników 11, budynek nie jest przystosowany do pracy osób niepełnosprawnych z trudnościami w poruszaniu i przemieszczaniu się, podstawowym narzędziem pracy jest komputer, obsługa komputera powyżej6 godzin dziennie, kandydat, który uzyska najwyższą ilość punktów w postępowaniu rekrutacyjnym zostanie zatrudniony z dniem 01 listopada 2017 r. na podstawie umowy o pracę na czas określony.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%) na okresie próbnym, z możliwością zwiększenia do 1 etatu w okresie półrocznym.Praca: 8:00-16:00. Wymagania niezbędne (konieczne) do podjęcia pracy na stanowisku:o stanowisko kierownika gospodarczego może ubiegać się osoba, która:- ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwapolskiego;- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lubza przestępstwo skarbowe;- posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków kierownika gospodarczego;- spełnia jeden z poniższych warunków:a) ukończyła jednolite studia na kierunku ekonomia lub administracja lub zamówienia publiczne,b) uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości lub na stanowisku kierownika działu administracji lub na stanowisku kierownikagospodarczego,c) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości lub na stanowisku kierownika działu administracji lub na stanowisku kierownika gospodarczego,d) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,e) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisówWymagania dodatkowe pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danymstanowisku:- minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach budżetowych (szkołach) na stanowisku głównego księgowego lub na stanowisku kierownika działu administracji lub na stanowisku kierownika gospodarczego (lub minimum 4 letnie doświadczenie na stanowisku zastępcy głównego księgowego lub 5 letnie doświadczenie na stanowisku specjalisty w dziale księgowości),- znajomość aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem szkoły, budżetu i rachunkowości jednostek budżetowych, zamówień publicznych oraz kadr i płac w tym: Karty Nauczyciela, Kodeksu pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych i wydawanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, Ustawy o podatku od towarów i usług, Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, Ustawy budżetowej, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o rachunkowości, Ustawy za naruszeniedyscypliny finansów publicznych, Rozporządzenie w sprawie zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetów jednostek samorządu terytorialnego,- doświadczenie w rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków unijnych w tym (Erasmus+, POWER, ZIT),- biegła znajomość obsługi oprogramowania komputerowego i aplikacji: pakiet biurowy Office, ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego, program księgowy Vulcan, Vulcan Inwentarz, program płacowy Vulcan ,- umiejętność sprawnego i samodzielnego podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku i kierowania zespołem, kreatywność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, gotowość do dalszego kształcenia i samokształcenia, dyspozycyjność,- Prawo jazdy kategorii B będzie dodatkowym atutem,- mile widziane referencje.
KATOWICKIE CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ IM. POWSTANCÓW ŚLĄSKICH - 2017-10-24 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie analiz żywności, wody i artykułów przemysłowych. Firma oferuje pakiet szkoleń: pakietu medycznego oraz pakietu MULTI SPORT.
INTERTEK Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-01-04 - Helenów (mazowieckie)
zapewnienie profesjonalnej obsługi naszych klientów; zarządzanie ekipą Doradców Klienta i Koordynatorów ds. Sprzedaży; współtworzenie polityki handlowej powierzonego działu; przygotowywanie wyników ekonomicznych działu
LEROY MERLIN sp. z o.o. - 2016-01-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
KIEROWNIK PRAC LEŚNYCH
"ALMA" MAREK PIOTROWSKI I MARCIN PIOTROWSKI BRZÓZKA 8, 66-627 BOBROWICE - 2015-11-13 - Brzózka (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie tras
EURON24 Sp. z. o.o. - 2017-10-06 - Nisko (podkarpackie)
Nadzór i organizacja pracy brygad przy produkcji konstrukcji
M.M."METAL-BUD" Maciej Misztald - 2017-08-10 - Niechcice (łódzkie)
Staż w firmie Handel Detaliczny DROBIARZ.Program stażu do zapoznania w pokoju 48
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Kielce (świętokrzyskie)
przyjmowanie i rozdział korespondencji wraz z rejestracjąprzygotowanie wysyłek pocztowych i kurierskichprzyjmowanie interesantówodbieranie telefonów, obsługa kopiarki, faxu, obsługa biura
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
koordynowanie prac z zakresu gospodarki leśnej
USŁUGI LEŚNE JAN CZARNIK - 2016-10-13 - Breń (zachodniopomorskie)