KIEROWNIK ROBÓT Stary Sącz oferta pracy Park-M Sp. z o.o.
Stanowisko: KIEROWNIK ROBÓT
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie budowy, inwestycji w zależności od realizacji wykonywanych przez firmę
Data publikacji: 2017-02-03
Lokalizacja: Stary Sącz (małopolskie)
Pracodawca: Park-M Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piaski 12, 33-340 Stary Sącz, powiat: nowosądecki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie budowy, inwestycji w zależności od realizacji wykonywanych przez firmę
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ROBÓT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stary Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowosądecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stary Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik budowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Kierownik budowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej do projektowania bez ograniczeń
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: AutoCAD
Nazwa pracodawcy: Park-M Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Adres pracodawcy:
Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Nawojowska
Numer budynku pracodawcy: 118
Profil działalności pracodawcy: zagospodarowanie terenów zielonych
Nazwisko osoby zgłaszającej: Jakub Michalik
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.02.2017
Data dodania oferty pracy: 03.02.2017
Oferta pracy ważna do: 02.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
rekrutacja oraz szkolenie pracowników, wspieranie ich w pozyskiwaniu oraz obsłudze klientów
Proficredit S.A. - 2015-12-02 - Końskie (świętokrzyskie)
malarz - lakiernik konstrukcji stalowych i wyrobów metalowych, czyszczenie i przygotowanie elementów do malowania
POLYTECHNIK Urządzenia Ochrony Środowiska "DPU" Sp. z o.o. Strzegom - 2017-05-09 - Strzegom (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
klasyfikacja pieczarek pod względem jakości, sortowanie i przeważanie pieczarek
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Pszczyna (śląskie)
Realizacja planów sprzedażowych zgodnie z przyjętą strategią firmy, zarządzanie zespołem Przedstawicieli i Koordynatorów, prowadzenie szkoleń dla pracowników, motywowanie i nadzór nad pracownikami, przygotowywanie raportów, pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
EUROCENT Spółka Akcyjna - 2016-01-19 - Zielona Góra (lubuskie)
Przyjmowanie rezerwacji, rozliczanie pobytów, obsługa gości. Praca na umowę o pracę w godz. 7-19, 19-7 w Grzybowie.
Dom Finanse Sp. z o.o. (Magnat Spa) - 2017-01-10 - Grzybowo (zachodniopomorskie)
Brak danych
ZPM BŁAŻOWIAK S.C. - 2017-08-24 - Błażowa (podkarpackie)
Przyjmowanie oraz wydawanie sprzętu służącego do świadczenia usług porządkowych zgodnie z obowiązującymi procedurami magazynowymiUsuwanie drobnych usterek i awarii sprzętu Kompletowanie, przeglądanie, oraz czyszczenie sprzętuKontrola sprzętu, stanu zabezpieczeń i osłon oraz wykrywanie ewentualnych zagrożeń
DGP DOZORBUD GRUPA POLSKA SP. Z O.O. - 2016-04-29 - Orsk (dolnośląskie)
kierownik działu blacharsko-lakierniczego w autoryzowanym serwisie samochodów dostawczych i ciężarowych IVECO, obsługa napraw powypadkowych
ON ROAD TRUCK SERVICES S.A. - 2018-03-06 - Poznań (wielkopolskie)
Nadzór nad budową
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO USŁUGOWE TEKAM SP. Z.O.O - 2017-03-31 - Puławy (lubelskie)
- Kompleksowe zarządzanie obszarem produkcji. Kierowanie i nadzór nad wszystkimi procesami zachodzącymi w dziale produkcji. Inicjowanie działań w zakresie optymalizacji procesów, poprawy bezpieczeństwa pracy i ulepszania technologii. Odpowiedzialność za efektywność pracy oraz jakość wytwarzanych produktów. Zapewnienie terminowej realizacji zadań produkcyjnych. Monitorowanie, rozliczanie oraz raportowanie wyników produkcyjnych i wskaźników.- Firma oferuje: ciekawą i stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i kwalifikacji,możliwość rozwoju zawodowego oraz wdrażania własnych pomysłów, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjny pakiet socjalny.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto do indywidualnego uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Docelowo umowa na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:00-14:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne. Doświadczenie w produkcji jednostkowej i małoseryjnej - minimum 1 rok na stanowisku kierowniczym. Doświadczenie w przemyśle motoryzacyjnym mile widziane. Znajomość obróbki mechanicznej warunek konieczny. Umiejętności analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów produkcyjnych i proponowania usprawnień. Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji. Zorientowanie na cele, pdporność na stres. Komunikatywność, myślenie strategiczne. Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym mile widzialna. Kontakt telefoniczny (32-32-40-726) w godzinach: 7:30-15:00 lub e-mail: praca (at) wiromet.com.pl
ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-14 - Mikołów (śląskie)
1. planowanie przedsięwzięć związanych z procesem udzielenia zamówień publicznych na podstawie planów rzeczowo-finansowych komórek wewnętrznych Bazy, właściwych merytorycznie ze względu na przedmiot zamówienia, zgodnych z aktualnym planem finansowym Bazy; 2. opracowywanie i aktualizowanie wewnętrznych regulaminów określających organizację, zasady i tryb udzielania zamówień publicznych w Bazie na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 j. t. z późn. zm.), zwanej dalej ustawą oraz zamówień, które ze względu na swoją wartość i rodzaj zostały wyłączone ze stosowania ustawy, zgodnie z art. 4, 4b i art. 131b ustawy; 3. właściwa i terminowa realizacja sprawozdawczości z realizowanych zamówień publicznych w bazie do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych; 4. przygotowanie merytoryczne osób powoływanych do komisji do przeprowadzania postępowania o udzielnie zamówienia w zakresie oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia, badania i oceny ofert oraz innych powierzonych przez Komendanta Bazy zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielnie zamówienia; 5. udzielanie wyjaśnień w zakresie obowiązujących procedur dotyczących zamówień publicznych komórkom wewnętrznym przy opracowywaniu projektów dokumentów do postepowań w sprawie zamówień publicznych realizowanych przez bazę; 6. współpraca z komórkami wewnętrznymi Bazy odpowiedzialnymi merytorycznie za przygotowanie dokumentacji do spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych; 7. weryfikowanie pod względem formalnym projektów dokumentów przygotowywanych przez szefów komórek wewnętrznych Bazy wnioskujących o przeprowadzenie postepowania; 8. opracowywanie, w ramach prac komisji przetargowej, projektów ogłoszeń oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 9. przygotowywanie projektów odpowiedzi (na podstawie informacji uzyskanych od komórek wewnętrznych) na zapytania wykonawców w celu wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie procedury przetargowej w toku postepowania; 10. ocena ofert w ramach prac komisji przetargowej, 11. informowanie wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty, ofertach odrzuconych oraz o wykonawcach wykluczonych z postepowania; 12. wnioskowanie do Głównego Księgowego Szefa Finansów o zwrot wadium wykonawcom; 13. bieżące prowadzenie dokumentacji udzielania zamówień publicznych, publikowanie jej w ustawowo ustalonych miejscach, kompletowanie i archiwizowanie zgodnie z ustawowymi terminami; 14. przygotowywanie stanowiska zamawiającego i reprezentowanie go z udziałem osób świadczących pomoc prawną w postępowaniach przed Krajową Izbę Odwoławczą oraz przed sądami; 15. przestrzeganie w procesie udzielania zamówień publicznych zasad efektywności, równego traktowania wykonawców i uczciwej konkurencji oraz zasad jawności z zachowaniem formy pisemnej postępowań; 16. kierowanie się w realizacji procesu udzielania zamówień publicznych przez Bazę zasadami określonymi w art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 885 j.t. z późn. zm.). Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 059.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-07-28 - Wrocław (dolnośląskie)
zarządzanie sprzedażą i organizacją pracy w dziale
kontrola czystości w dziale
przeprowadzanie spotkań z pracownikami działu
zamówienia towarów – decyzyjność w sprawie ilości
delegowanie i rozliczanie zadań
przyjęcie towaru na sklep i wystawienie zgodnie z obowiązującymi standardami
Media Expert - 2015-12-21 - Opole (opolskie)
wymagane umiejętności w pracach remontowo-budowlanychpreferowane osoby mające doświadczenie w pracy na stanowisku blacharz-dekarz lub jako pracownik dociepleń1 zmianapraca na miejscu i/lub w delegacjiwynagrodzenie: 3500 zł brutto
GRZĘDA JACEK "AUTO PRO "-JACEK GRZĘDA - 2018-06-13 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
planowanie, kierowanie i nadzorowanie wykonania robót elektrycznych, nadzór i koordynowanie robót podwykonawców, rozliczanie i ofertowanie robót elektrycznych
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Vester s.j. Kutno - 2017-02-08 - Kutno (łódzkie)
Załadunek, rozładunek i przewóz towaru- trasy krajowe.
PTHU "SPEC - TRANS" Stanisław Paśmiński - 2018-07-05 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
organizowanie i zapewnianie sprawnego funkcjonowania biura; sporządzanie procedur, regulaminów, zarządzeń, instrukcji, archiwizacje dokumentów; odpowiadanie za sprawny przepływ informacji; nadzór; zaopatrzenie; zarządzanie pracą podległych pracowników;
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Chorzów (śląskie)
Kontrola pracy magazynu
Color Graf Sp. z o.o. - 2017-04-03 - Gdańsk (pomorskie)
Kierowanie pracami budowlanymi.
GELA USŁUGI BUDOWLANE BARBARA JABŁOŃSKA - 2018-01-10 - Lublin (lubelskie)
pakowanie i sortowanie towaru do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Białośliwie (wielkopolskie)
Kierowanie i nadzór nad procesem produkcji mieszanki betonowej, kontrola stanów ilościowych, jakościowych surowców, nadzór nad jakością produkcji.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWE "ABET" - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-20 - Legnica (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
Branża spożywcza. Produkcja garmażeryjna.
WĘDLINKA SP. JAWNA TERESA I JAN KORDUS - 2016-11-07 - Łódź (łódzkie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła księgi rachunkowe obsługiwanych jednostek, sporządzała i terminowo przekazywała jednostkowe sprawozdania finansowe wraz z załącznikami, prowadziła , księgowała i koordynowała projekty unijne realizowane przez obsługiwane jednostki, zgadniała podatek VAT naliczony oraz sporządzała deklaracje VAT 7, przeprowadzała kontrolę wstępną dokumentów księgowych, obsługiwała oraz kompleksowo prowadziła sprawy i rozliczenia z PFRON obsługiwanych jednostek, kierowała pracownikami sekcji. - Wynagrodzenie: 3450-4100 zł brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca o pracę na na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od 17 września 2018 r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym (finanse, rachunkowość, księgowość) lub inne umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku. Wymagane doświadczenie zawodowe 4 lata pracy zawodowej w tym minimum 1 rok w dziale księgowości w jednostce budżetowej. Wymagana znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, znajomość zasad księgowości i programów księgowych, biegła znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie na stanowisku kierowniczym oraz umiejętność kierowania zespołem pracowniczym, umiejętność dokonywania rozliczeń VAT, znajomość rozliczania projektów unijnych
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-08-07 - Katowice (śląskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
kierowanie i nadzorowanie statutową działalnością CIS i dokonywanie czynnności prawnych w tym zakresie, sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań CIS, współdziałanie z organami, instytucjami i organizacjami w podejmowaniu przedsięwzięć zamierzających do pełnej realizacji zadań wynikających z procesu reintegracji zawodowej i społecznej
SIEMIANOWICKIE CENTRUM INTEGRACJI - 2018-02-02 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
- koordynacja i uczestnictwo w dochodzeniach gospodarczych: zabezpieczanie, przetwarzanie i udostępnianie dowodów elektronicznych (dyski twarde, serwery, itp.), - doradztwo poszkodowanym w wyniku przestępstw komputerowych, - zabezpieczanie i analiza urządzeń mobilnych, - odzyskiwanie skasowanych danych, - analizowanie aktywności użytkowników komputerów. Praca jednozmianowa w godz.: 8:30-17:30.
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Wrocław (dolnośląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Brzeg (opolskie)
Kierowanie pracą wydziału produkcyjnego w ramach produkcji wyrobów z drewna ( mebel ogrodowe, meble kuchenne).
NATURA A.BISZCZANIK, A.BISZCZANIK, M.BISZCZANIK, S.BISZCZANIK SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-01 - Bełżec (lubelskie)
Zarządzanie - kierowanie zespołem ludzkim. Układanie planów produkcyjnych i ch nadzorowanie. Tworzenie programów na wypalarki w oparciu o programy CAD. Nadzorowanie zaplanowanych okresowych przeglądów maszyn i urządzeń, układanie planów przeglądów. Nadzór nad stanem technicznym wyposażenia w firmie.
Zakład Mechaniczno-Handlowy"ZAMEH" Sp. z o.o. - 2016-06-01 - Łagiewniki (dolnośląskie)