KIEROWNIK SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Wrocław oferta pracy 4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
Stanowisko: KIEROWNIK SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 075 PLN
Zakres obowiązków: 1. planowanie przedsięwzięć związanych z procesem udzielenia zamówień publicznych na podstawie planów rzeczowo-finansowych komórek wewnętrznych Bazy, właściwych merytorycznie ze względu na przedmiot zamówienia, zgodnych z aktualnym planem finansowym Bazy; 2. opracowywanie i aktualizowanie wewnętrznych regulaminów określających organizację, zasady i tryb udzielania zamówień publicznych w Bazie na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 j. t. z późn. zm.), zwanej dalej ustawą oraz zamówień, które ze względu na swoją wartość i rodzaj zostały wyłączone ze stosowania ustawy, zgodnie z art. 4, 4b i art. 131b ustawy; 3. właściwa i terminowa realizacja sprawozdawczości z realizowanych zamówień publicznych w bazie do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych; 4. przygotowanie merytoryczne osób powoływanych do komisji do przeprowadzania postępowania o udzielnie zamówienia w zakresie oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia, badania i oceny ofert oraz innych powierzonych przez Komendanta Bazy zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielnie zamówienia; 5. udzielanie wyjaśnień w zakresie obowiązujących procedur dotyczących zamówień publicznych komórkom wewnętrznym przy opracowywaniu projektów dokumentów do postepowań w sprawie zamówień publicznych realizowanych przez bazę; 6. współpraca z komórkami wewnętrznymi Bazy odpowiedzialnymi merytorycznie za przygotowanie dokumentacji do spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych; 7. weryfikowanie pod względem formalnym projektów dokumentów przygotowywanych przez szefów komórek wewnętrznych Bazy wnioskujących o przeprowadzenie postepowania; 8. opracowywanie, w ramach prac komisji przetargowej, projektów ogłoszeń oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 9. przygotowywanie projektów odpowiedzi (na podstawie informacji uzyskanych od komórek wewnętrznych) na zapytania wykonawców w celu wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie procedury przetargowej w toku postepowania; 10. ocena ofert w ramach prac komisji przetargowej, 11. informowanie wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty, ofertach odrzuconych oraz o wykonawcach wykluczonych z postepowania; 12. wnioskowanie do Głównego Księgowego Szefa Finansów o zwrot wadium wykonawcom; 13. bieżące prowadzenie dokumentacji udzielania zamówień publicznych, publikowanie jej w ustawowo ustalonych miejscach, kompletowanie i archiwizowanie zgodnie z ustawowymi terminami; 14. przygotowywanie stanowiska zamawiającego i reprezentowanie go z udziałem osób świadczących pomoc prawną w postępowaniach przed Krajową Izbę Odwoławczą oraz przed sądami; 15. przestrzeganie w procesie udzielania zamówień publicznych zasad efektywności, równego traktowania wykonawców i uczciwej konkurencji oraz zasad jawności z zachowaniem formy pisemnej postępowań; 16. kierowanie się w realizacji procesu udzielania zamówień publicznych przez Bazę zasadami określonymi w art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 885 j.t. z późn. zm.). Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 059.
Data publikacji: 2016-07-28
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: 4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pretficza 28, 50-984 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. planowanie przedsięwzięć związanych z procesem udzielenia zamówień publicznych na podstawie planów rzeczowo-finansowych komórek wewnętrznych Bazy, właściwych merytorycznie ze względu na przedmiot zamówienia, zgodnych z aktualnym planem finansowym Bazy; 2. opracowywanie i aktualizowanie wewnętrznych regulaminów określających organizację, zasady i tryb udzielania zamówień publicznych w Bazie na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 j. t. z późn. zm.), zwanej dalej ustawą oraz zamówień, które ze względu na swoją wartość i rodzaj zostały wyłączone ze stosowania ustawy, zgodnie z art. 4, 4b i art. 131b ustawy; 3. właściwa i terminowa realizacja sprawozdawczości z realizowanych zamówień publicznych w bazie do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych; 4. przygotowanie merytoryczne osób powoływanych do komisji do przeprowadzania postępowania o udzielnie zamówienia w zakresie oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia, badania i oceny ofert oraz innych powierzonych przez Komendanta Bazy zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielnie zamówienia; 5. udzielanie wyjaśnień w zakresie obowiązujących procedur dotyczących zamówień publicznych komórkom wewnętrznym przy opracowywaniu projektów dokumentów do postepowań w sprawie zamówień publicznych realizowanych przez bazę; 6. współpraca z komórkami wewnętrznymi Bazy odpowiedzialnymi merytorycznie za przygotowanie dokumentacji do spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych; 7. weryfikowanie pod względem formalnym projektów dokumentów przygotowywanych przez szefów komórek wewnętrznych Bazy wnioskujących o przeprowadzenie postepowania; 8. opracowywanie, w ramach prac komisji przetargowej, projektów ogłoszeń oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 9. przygotowywanie projektów odpowiedzi (na podstawie informacji uzyskanych od komórek wewnętrznych) na zapytania wykonawców w celu wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie procedury przetargowej w toku postepowania; 10. ocena ofert w ramach prac komisji przetargowej, 11. informowanie wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty, ofertach odrzuconych oraz o wykonawcach wykluczonych z postepowania; 12. wnioskowanie do Głównego Księgowego Szefa Finansów o zwrot wadium wykonawcom; 13. bieżące prowadzenie dokumentacji udzielania zamówień publicznych, publikowanie jej w ustawowo ustalonych miejscach, kompletowanie i archiwizowanie zgodnie z ustawowymi terminami; 14. przygotowywanie stanowiska zamawiającego i reprezentowanie go z udziałem osób świadczących pomoc prawną w postępowaniach przed Krajową Izbę Odwoławczą oraz przed sądami; 15. przestrzeganie w procesie udzielania zamówień publicznych zasad efektywności, równego traktowania wykonawców i uczciwej konkurencji oraz zasad jawności z zachowaniem formy pisemnej postępowań; 16. kierowanie się w realizacji procesu udzielania zamówień publicznych przez Bazę zasadami określonymi w art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 885 j.t. z późn. zm.). Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 059.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 075 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ 10% premii regulaminowej + 36% dodatek funkcyjny
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 075 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.08.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw zamówień publicznych
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, staz pracy - 1 rok, znajomość prawa zamówień publicznych, umiejętność pracy w SIWZ, znajomość obsugi komputera (WORD, EXCEL)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: 4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Pretficza 28, 50-984 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Pretficza
Numer budynku pracodawcy: 28
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 02.08.2016
Oferta pracy ważna do: 31.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca na budowie
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Jaczków (dolnośląskie)
zbiór pomidorów
kontakt przez OHP - 2018-08-22 - Płowce (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie budowy zgodnie ze sztuką oraz prawem budowlanym, weryfikacja postępów prac i ich zgodności z harmonogramem, kontrola jakości wykonywanych robót, zarządzanie zespołem pracowników, zamawianie i kontrola zużycia materiałów, rozliczanie budów, prowadzenie dokumentacji budowy, współpraca z wykonawcami
AM-FOR ARKADIUSZ FORTUNA - 2018-07-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
KIEROWANIE SKLEPEM SPOŻYWCZYM,ZAMAWIANIE TOWARU,WPROWADZENIE TOWARU,ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI
PPH TRES SP Z O.O. - 2018-07-23 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Zarządzenie dostawami i przygotowywanie zamówień klientów, analizowanie rynku, także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd i i nne, nadzorowanie sieci handlowej Spółki, kompetencje sprzedawcy i kasjera, język chiński do porozumiewania się z zarządem i zamawiania towaru, zasepowanie innych pracowników w razie choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Organizacja pracy zespołu i kierowanie jego pracą. Kontrola procedury badań i standardów metodologii opiniowania przez specjalistów. Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich i ich rodzin. Kontrola sposobu współdziałania sądowych specjalistów z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2016-04-07 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowanie oferty, organizacja i nadzór nad wykonaniem robót instalacyjno - sanitarnych. Praca na terenie województwa opolskiego. Wynagrodzenie ok. 3500 zł netto.
PAGA-UNIBUD S.C. - 2017-08-31 - Krapkowice (opolskie)
Wykonywanie zadań kierownika budowy, nadzór inwestorskiWymagania pracodawcy:- wykształcenie techniczne zawodowe,- min. 5-10 lat doświadczenia w zawodzie,- dobra znajomość języka angielskiego
Ja Falk Eiendomsanalyse og Utvikling - 2017-07-05 - Norwegia (Norwegia)
kierowanie zespołem pracowników
EM-BUD STUDIO 2000 EMIL MUSIAŁ - 2017-02-10 - Chorzów (śląskie)
nadzór oraz kierowanie robotami elektrycznymi realizowanymi w obiektach przemysłowych1/2 etatu
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE SAMEX STANISŁAW GULANICZ - 2017-05-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
współpraca z klientami i producentami materiałów budowlanych, identyfikowanie potrzeb klientów, przygotowywanie ofert handlowych, obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, tworzenie i prezentowanie oferty, poszukiwanie nowych klientów. Umowa na czas nieokreślony, praca od 08.00 do 16.00
Arkadia BIS MTG Sp. z o.o. - 2017-12-27 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Sprawowanie nadzoru nad pracownikami i nad produkcją
LIDER Tomasz Piętka - 2017-11-08 - Czyżew (podlaskie)
pomiary, wycena i obsuga kilenta
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Gdynia (pomorskie)
Referent ds. planowania i realizacji produkcji / nabór staż do 30 r. ż. w tym osoby niepełnosprawne
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Chechło Pierwsze (łódzkie)
zarządzanie personelem, prowadzenie marketu wg standardów firmy
DINO POLSKA S.A. - 2015-12-14 - Złotniki Kujawskie (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż towarów, obsługa klienta, utrzymanie czystości w sklepie
Sklep Spożywczo - Przemysłowy Danuta Lisiecka - 2018-05-10 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
pomoc w biurze w domu Kultury i na Pływalni
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Miechów (małopolskie)
Przyjmowanie zamówień, obsługa klientów
PHUG "MARIO" - 2016-01-08 - Jaworzno (śląskie)
sporządzanie kosztorysów pod inwestycje dekarskie, kontakt z dostawcami materiałów i usług, nadzór nad prowadzonymi pracami, monitorowanie rynku poszukiwanie nowych inwestycji
Z.G.K GRONEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-28 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
KOMPLEKSOWY NADZÓR NAD WŁAŚCIWĄ REALIZACJĄ PROJEKTU - ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM, REALIZACJA ZADAŃ BIEŻĄCYCH, WSKAŹNIKÓW, ITD.
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2017-04-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Nadzór kierowniczy nad pracownika mi sklepu
"Społem Słubice" sp. z o.o. - 2015-12-30 - Słubice (lubuskie)
Tapicerowanie mebli, montaż i pakowanie mebli tapicerowanych.
kontakt przez OHP - 2018-06-07 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Zarządzanie delikatesami zespołem, układanie grafików, dobra organizacja, realizacja wyników sprzedaży.
Firma Handlowa "RABAT" Tomasz Słowikowski, Tomasz Kosiór spółka jawna - 2017-01-16 - Pilica (śląskie)
Międzynarodowy Przewóz Osób (busy 9 osobowe)
MARIUSZ PANEK MIKIANNA-BUS - 2017-10-17 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
KOSZTORYSOWANIE, OFERTOWANIE, ZAMAWIANIE I ROZLICZANIE MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH. KOORDYNOWANIE INWESTYCJAMI POD WZGLĘDEM TECHNICZNYM
TYTAN GRUSZKA KOWALSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-01 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Kontrola i nadzór nad prawidłowością realizacji kontraktów w zakresie budownictwa drogowego
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH LUBARTÓW S.A. - 2018-04-05 - Puławy (lubelskie)
Realizacja sprzedazy uslug wedlug zalozonego budzetu, prowadzenie stalych oraz nowych klientow,dzialania zmierzajace do pozyskiwania nowych klientow zagranicznych glownie z Indii, prezentacje oferty produktu oraz przygotowywanie i przedestawianie umow dla klientow, negocjacje warunkow zawieranych transakcji.
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Łódź (łódzkie)
Koordynacja budowy, nadzór nad pracownikami, zamawianie materiałów. Praca na terenie woj. śląskiego, świętokrzyskiego, opolskiego i małopolskiego.
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych"GROTEX" Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Zawiercie (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)