KIEROWNIK CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ Siemianowice Śląskie oferta pracy SIEMIANOWICKIE CENTRUM INTEGRACJI
Stanowisko: KIEROWNIK CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: kierowanie i nadzorowanie statutową działalnością CIS i dokonywanie czynnności prawnych w tym zakresie, sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań CIS, współdziałanie z organami, instytucjami i organizacjami w podejmowaniu przedsięwzięć zamierzających do pełnej realizacji zadań wynikających z procesu reintegracji zawodowej i społecznej
Data publikacji: 2018-02-02
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie (śląskie)
Pracodawca: SIEMIANOWICKIE CENTRUM INTEGRACJI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Myśliwiecka 6, 41-100 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kierowanie i nadzorowanie statutową działalnością CIS i dokonywanie czynnności prawnych w tym zakresie, sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań CIS, współdziałanie z organami, instytucjami i organizacjami w podejmowaniu przedsięwzięć zamierzających do pełnej realizacji zadań wynikających z procesu reintegracji zawodowej i społecznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siemianowice Śląskie
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
kierownik działu w instytucjach pomocy społecznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia lub administarcja, zarządzanie, psychologia, pedagogika
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
8 letnie doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów unijnych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: nieposzlakowana opinia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
wiedza z zakresu ekonomii społecznej, przedsiębiorczości społecznej oraz pracy z osobami wykluczonymi społecznie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość obowiązujących regulacji prawnych dotyczącycgh funkcjonowania jednostki tj.: ustawy o zatrudnieniu socjalnym, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, kodeksu pracy, ustawy prawo zamówiń publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o pracvownikach samorządowych, ustawy o rachunkowość.
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobry stan zdrowia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowniczym lub ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie.
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: dobra organizacja pracy
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: biegła obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
umiejętność strategicznego myślenia, zarządzanie personelem, podejmowanie decyzji
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: zaangażowanie
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: sumienność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: kreatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8:
doświadczenie w pozyskiwaniu środków finansowych ze źródeł zewnętrznych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: SIEMIANOWICKIE CENTRUM INTEGRACJI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Adres pracodawcy:
Myśliwiecka 6, 41-100 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę, kserokopie świadectw pracy dokumentujących 5 - letni okres zatrudnienia lub zaświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu pracownika, zawierające informacje o okresie zatrudnienia w przypadku pozosttawania pracownika w sstosunku pracy w czasie konkursu, kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego, kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje, oświadczenie o niekaralności, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, oświadczenie o prowadzeniu lub nmie prowadzeniu działalności gospodarczej, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji, kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o których mowa w art. 13 ust.2 Ustawy o Pracownikach Samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumetu potwierdzającego niepełnosprawność.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: pon - pt godz. 8.30 - 14.30 tel. 608 87 24 70, Godziny : pon - pt godz. 8.30 - 14.30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Siemianowice Śląskie
Gmina pracodawcy: Siemianowice Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siemianowice Śląskie
Ulica pracodawcy: Myśliwiecka
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
kierownik działu w instytucjach pomocy społecznej
Data dodania oferty pracy: 02.02.2018
Oferta pracy ważna do: 09.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kierownik do spraw zarządzania zapasem, wprowadzanie danych, generowanie zamówień, nadzorowanie pracy podległego zespołu, przyjmowanie dostaw, sortowanie i składowanie towaru na magazynie, zapewnienie rotacji produktów w magazynie i chłodni, p[raca Września, pełen etat,
TESCO HIPERMARKET - 2016-03-04 - Września (wielkopolskie)
kierowanie pracą zespołu pracowników, podwykonawców, zamawianie materiałów, wycena inwestycji, nadzór nad robotami
Przedsiębiorstwo Budowlane "ELBUD"J.Szymański- Spółka Jawna - 2018-02-02 - Staszów (świętokrzyskie)
• współtworzenie i realizacja planu działań marketingowych ,• redagowanie treści dla social media oraz wysyłka newsletterów,• pozyskiwanie partnerów medialnych i bieżąca współpraca,• opieka i zarządzanie treścią strony www w języku polskim i angielskim,• przygotowywanie materiałów reklamowo - promocyjnych oraz współpraca z dostawcami usług,• tworzenie i realizacja kampanii promocyjnych (np. mailingowych),• wspieranie działań sprzedażowych,• organizacja konferencji, seminariów, spotkań itp.,• dbanie o wizerunek firmy w sieci,• współtworzenie grafik linii produktowych,• znajomość programów graficznych: Adobe Photoshop, CorelDRAW,• wdrażanie nowych produktów (przygotowywanie etykiet, dobór opakowań, opracowaniezastosowania oraz ostateczna wycena produktu),
AG TERMOPASTY GRZEGORZ GĄSOWSKI - 2018-06-21 - Sokoły (podlaskie)
obsługa komputera i urządzeń biurowych
Salony Elżbieta E.Jakubiak i D.Jakubiak S.J - 2016-03-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Księgowanie dokumentów w języku angielskim i portugalskim, bieżący kontakt telefoniczny i w formie pisemnej z klientem obcojęzycznym: Portugalia, Brazylia; w języku portugalskim.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Łódź (łódzkie)
jw.
Dom Pomocy Społecznej im. św. Franciszka Salezego - 2018-05-07 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
MDL SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-16 - Borek Stary (podkarpackie)
Przyjęcie towaru, rozłożenie, sprzedaż, posprzątanie stanowiska.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura, tworzenie bazy klientów, prowadzenie korespondencji i redagowanie tekstów z firmami współpracujących.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Otwock (mazowieckie)
Kierowanie kilkuosobową grupą pracowników w dziale lakierniczym, nadzór nad prawidłowym stanem technicznym parku maszynowego (linia automatyczna, linia manualna), organizacja i optymalizacja procesów lakierniczych, kontrola terminowości, jakości i ilości wykonywanych produktów seryjnych, współpraca z innymi działami (produkcja, logistyka, wyceny, konstrukcyjny, magazyn, zakupy)
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Siedlce (mazowieckie)
Pobieranie prób laboratoryjnych i przeprowadzanie kontroli oraz badań laboratoryjnych surowców, opakowań, półproduktów, wyrobów gotowych. Kontrolowanie stanu higienicznego opakowań, otrzymywanych surowców i materiałów. Kontrolowanie przebiegów procesów technologicznych w oparciu o instrukcje technologiczne, receptury, normy jakościowe. Uczestnictwo w rozpatrywaniu reklamacji jakościowych. Uczestnictwo w audytach wewnętrznych oraz Komisjach Higieniczno- Sanitarnych.
Spółdzielnia Pracy Cukry Nyskie - 2017-01-10 - Nysa (opolskie)
kierowanie i nadzorowanie robót budowlanych, praca w S-cu i Dąbrowie Górniczej
P.P.U.H. "REMDOM" Przemysław Żak - 2018-05-04 - Sosnowiec (śląskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Gorlice (małopolskie)
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem obsługi klientów, przygotowywanie hali do sprzedaży, zapewnienie ciągłościsprzedaży, prawidłowego funkcjonowania magazynu, zarządzanie pracownikami, dbałość o powierzone mienie, nadzór nad prawodlowym przesyłaniem dokumentów do przełożonego i do działu księgowości, stosowanie się do obowiązujących procedur i regulaminów, przepisów BHP, PPOŻ i norm sanitarnychpraca w godz. 6-14, 14-22
FHC-2 Sp. z o.o. - 2016-02-03 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
nadzór nad wykonywanymi pracami, praca w Bytomiu i Rudzie Śląskiej
JD Zakład Usługowo-Handlowy Domka Janina Domka Jacek - 2016-12-08 - Bytom (śląskie)
zarządząnie ludźmi na zmianie, operawanie wózkiem widłowym, kontrola procesów produkcyjnych, kontrola jakości produktu, raportowanie
Dominowood Spółka z o.o. - 2016-06-08 - Czarna Białostocka (podlaskie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej, przyjmowanie rzeczowych składników majątku do magazynu, wydawanie rzeczowych składników majątku, prowadzenie ewidencji, rejestrów, wykazów, rozmieszczanie rzeczowych składników w magazynie i ich zabezpieczenie, obsługa specjalistycznego oprogramowania komputerowego.
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2017-05-04 - Lubań (dolnośląskie)
kierowanie robotami drogowymi, kierowanie ludźmi na budowie. Prcaodawca zapewnia dojazd do miejsca wykonywania pracy z Oleśnicy ul. Wiejska 36 .
"BIOBUD" Piotr Schabikowski - 2018-03-27 - Sokołowice (dolnośląskie)
nadzorowanie robót budowlanych, kierowanie zespołem ludzkim
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO - USŁUGOWE REMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Lubin (dolnośląskie)
nadzorowanie prac związanych z budową.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Pabianice (łódzkie)
nadzorowanie osób , oraz kontrola procesu produkcji
CHOJNICKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA - 2018-02-20 - Chojnice (pomorskie)
lakierowanie elementów konstrukcji stalowych, wykonywanie napraw powłok lakierniczych
FAF - Polska spółka z o. o. - 2016-08-09 - Zielona Góra (lubuskie)
Kierownik Salonu odpowiedzialny jest za:
- zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
- zarządzanie zespołem pracowników
- realizacje planów sprzedażowych
- utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
- motywowanie i ocena pracowników
- organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
- coaching pracowników
Media Expert - 2016-12-27 - Wisła (śląskie)
Nadzór nad prowadzonymi budowami.
Z.R.B. DARBUD ADAM DAROWSKI - 2018-04-05 - Kłoda (świętokrzyskie)
spotkani z inwestorami, podpisywanie umów
FAST ABC Sp. z o.o. - 2017-12-21 - Sosnowiec (śląskie)
kierowanie działalnością stoiska handlowego, utrzymywanie kontaktów handlowych z producentami w Chinach, sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kierowanie podległymi pracownikami, organizowanie oraz zarządzanie pracami budowlanymi
PIECEXPORT - PIECBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-19 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
zarządzanie i prowadzenie sklepu Żabka w ramach franczyzy, sprzedaż art. spożywczych
ŻABKA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-26 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
transport krajowy
TRANSPORT I SPEDYCJA JULEX Piotr Zabłotowicz - 2017-06-29 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)