Praca IN呕YNIER WSPARCIA KLIENTA - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy IN呕YNIER WSPARCIA KLIENTA, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 138 ofert pracy IN呕YNIER WSPARCIA KLIENTA.
Zapewnienie wsparciatechnicznego produkt贸w Web Security Cisco dla klient贸w,partner贸w, zespo艂贸w ds. kont i innym wewn臋trznym zespo艂ompomocy technicznej; Praca z trudnymi wyzwaniami sieciowymi,kt贸re wymagaj膮 mocnych umiej臋tno艣ci technicznych,analitycznych, rozwi膮zywania problem贸w i zdolno艣cikomunikacyjnych; Wykorzystywanie umiarkowanie z艂o偶onych doskomplikowanych ustawie艅 laboratoryjnych w celu odtworzenia irozwi膮zywania problem贸w; Udzia艂 w szkoleniach technicznychoraz praca nad przydzielonymi projektami, maj膮cymi na celupopraw臋 i dalszy rozw贸j technologii.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Zapewnienie wsparciatechnicznego produkt贸w Web Security Cisco dla klient贸w,partner贸w, zespo艂贸w ds. kont i innym wewn臋trznym zespo艂ompomocy technicznej; Praca z trudnymi wyzwaniami sieciowymi,kt贸re wymagaj膮 mocnych umiej臋tno艣ci technicznych,analitycznych, rozwi膮zywania problem贸w i zdolno艣cikomunikacyjnych; Wykorzystywanie umiarkowanie z艂o偶onych doskomplikowanych ustawie艅 laboratoryjnych w celu odtworzenia irozwi膮zywania problem贸w; Udzia艂 w szkoleniach technicznychoraz praca nad przydzielonymi projektami, maj膮cymi na celupopraw臋 i dalszy rozw贸j technologii.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Dzia艂anie w charakterze punktu kontaktowego w sprawie rozwi膮zywania problem贸w w sprawach du偶ych rachunk贸w; Praca nad z艂o偶onymi problemami, w kt贸rych analiza sytuacjiwymaga dog艂臋bnej ewaluacji czynnik贸w; Uczestniczenie w awaryjnej rotacji dziennej oraz nocnej/weekendowej w razie potrzeby;Rozwi膮zywanie problem贸w w z艂o偶onych sieciach korporacyjnych, w celach szybkiego rozwi膮zywania awarii i przestoj贸w; Tworzenie Metod Post臋powania (MP) oraz plan贸w dzia艂a艅 dla projekt贸w posprzeda偶owych;Rozwijanie wiedzy specjalistycznej w okre艣lonych obszarach (tj. technologii, produktu); Przenoszenie tych umiej臋tno艣ci w ramach opiekimentorskiej nad wsp贸艂pracownikami i / lub klientami poprzez prezentacje lub dokumentacj臋 (wskaz贸wki techniczne itp.); Zarz膮dzaniesprawami/klientami poprzez ustalanie oczekiwa艅 i spe艂nianie/przekraczanie tych oczekiwa艅 w celu osi膮gni臋cia najwy偶szego poziomu satysfakcjiklienta; Skuteczne komunikowanie problem贸w w ramach zespo艂u wsparcia i przekazywanie rozwi膮za艅 / sposob贸w obej艣cia klientom; Praca pod minimalnym nadzorem, brak instrukcji dotycz膮cej rutynowej pracy oraz og贸lne instrukcje dotycz膮cych nowych zada艅; Wykonywanie analiz ad hoc oraz przypisanych zada艅; Zapewnienie doradztwa oraz przyw贸dztwa mniej do艣wiadczonym in偶ynierom; Planowanie konsultacji, dotycz膮cych kwestii operacyjnych; Przekazywanie informacji zwrotnej mened偶erom proces贸w w celu ich usprawnienia; Zapewnienie wk艂adu w spotkania z klientem w sprawie problem贸w technicznych; Zajmowane stanowisko mo偶e wymaga膰 podr贸偶y do lokalizacji klient贸w.
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Wsparcie techniczne klient贸w podczas rozwi膮zywania problem贸w o umiarkowanym lub wysokim stopniu z艂o偶ono艣ci w godzinach pracy, w siedzibie, w Europie i sporadycznie podczas zmian weekendowych; Wspieranie opracowania i wdra偶ania zaawansowanych program贸w narz臋dziowych do automatyzacji; Wsp贸艂praca z kilkoma zespo艂ami (np. in偶ynieria/sprzeda偶) w celu rozwi膮zywania problem贸w zg艂aszanych przez klient贸w i ulepszania produkt贸w; S艂u偶enie swoj膮 wiedz膮 innym osobom przygotowuj膮cym dokumenty techniczne i rozszerzaj膮cym baz臋danych wiedzy; Doskonalenie umiej臋tno艣ci technicznych ispecjalistycznych i pe艂nienie funkcji eksperta technicznego w domenie.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Wsparcie techniczne naszychklient贸w podczas rozwi膮zywania problem贸w o umiarkowanym lubwysokim stopniu z艂o偶ono艣ci w godzinach pracy w siedzibie wEuropie i sporadycznie podczas zmian weekendowych; Wspieranieopracowania i wdra偶ania zaawansowanych program贸wnarz臋dziowych do automatyzacji; Wsp贸艂praca z kilkoma zespo艂ami(np. in偶ynieria/sprzeda偶) w celu rozwi膮zywania problem贸wzg艂aszanych przez naszych klient贸w i ulepszania naszychprodukt贸w; S艂u偶enie swoj膮 wiedz膮 innym osobomprzygotowuj膮cym dokumenty techniczne i rozszerzaj膮cym baz臋danych wiedzy; Doskonalenie umiej臋tno艣ci technicznych ispecjalistycznych i pe艂nienie funkcji eksperta technicznego wnaszej domenie.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Zapewnienie klientom wsparciatechnicznego, w celu rozwi膮zania od umiarkowanie do bardzoz艂o偶onych problem贸w, pracuj膮c w europejskich godzinach pracy ipodczas sporadycznych zmian weekendowych; Nap臋dzanierozwoju i wdra偶ania inteligentnych narz臋dzi programowych wzakresie automatyki; Wsp贸艂praca z kilkoma zespo艂ami (np.in偶ynierskimi/sprzeda偶owymi), aby osi膮gn膮膰 nasze wsp贸lne cele wzakresie rozwi膮zywania problem贸w klient贸w oraz doskonaleniaprodukt贸w; Dzielenie si臋 wiedz膮 z innymi lud藕mi w formiepisemnej dokumentacji technicznej i zwi臋kszanie bazy wiedzy;D膮偶enie do doskona艂o艣ci technicznej i eksperckiego poziomuwiedzy.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Zapewnienie klientom wsparciatechnicznego, w celu rozwi膮zania od umiarkowanie do bardzo z艂o偶onych problem贸w, pracuj膮c w europejskich godzinach pracy ipodczas sporadycznych zmian weekendowych; Nap臋dzanie rozwoju i wdra偶ania inteligentnych narz臋dzi programowych w zakresie automatyki; Wsp贸艂praca z kilkoma zespo艂ami (np. in偶ynierskimi/ sprzeda偶owymi), aby osi膮gn膮膰 nasze wsp贸lne cele w zakresie rozwi膮zywania problem贸w klient贸w oraz doskonaleniaprodukt贸w; Dzielenie si臋 wiedz膮 z innymi lud藕mi w formie pisemnej dokumentacji technicznej i zwi臋kszanie bazy wiedzy;D膮偶enie do doskona艂o艣ci technicznej i eksperckiego poziomu wiedzy.
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Zapewnienie klientom wsparciatechnicznego, w celu rozwi膮zania od umiarkowanie do bardzo z艂o偶onych problem贸w, pracuj膮c w europejskich godzinach pracy ipodczas sporadycznych zmian weekendowych; Nap臋dzanie rozwoju i wdra偶ania inteligentnych narz臋dzi programowych w zakresie automatyki; Wsp贸艂praca z kilkoma zespo艂ami (np. in偶ynierskimi/ sprzeda偶owymi), aby osi膮gn膮膰 nasze wsp贸lne cele w zakresie rozwi膮zywania problem贸w klient贸w oraz doskonaleniaprodukt贸w; Dzielenie si臋 wiedz膮 z innymi lud藕mi w formie pisemnej dokumentacji technicznej i zwi臋kszanie bazy wiedzy;D膮偶enie do doskona艂o艣ci technicznej i eksperckiego poziomu wiedzy.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Og贸lny zakres obowi膮zk贸w: Wsp贸艂praca z klientami z ca艂ego 艣wiata w obr臋bie zespo艂u pracownika lub z innymi zespo艂ami Ciscow celu rozwi膮zania problem贸w i udoskonalenia produkt贸w, kt贸re b臋d膮 opracowywane w przysz艂o艣ci pod nadzorem starszegoin偶yniera; Rozwi膮zywanie zg艂aszanych problem贸w zar贸wno umiarkowanie, jak i wysoce z艂o偶onych zwi膮zanych z produktamii dzia艂aniem sieci; Skuteczne wykorzystywanie umiej臋tno艣ci technicznych oraz zdolno艣ci w zakresie nawi膮zywania i podtrzymywania relacji z klientami, jak r贸wnie偶 tworzenia bazdanych o zaistnia艂ych problemach, pos艂ugiwania si臋 narz臋dziami do usuwania b艂臋d贸w oraz przeprowadzania symulacji laboratoryjnychw celu dokonania analizy problem贸w oraz zidentyfikowania stosownych rozwi膮za艅, tak aby klienci byli tak zadowoleni, jak totylko mo偶liwe; Prowadzenie szkole艅 w zakresie system贸w i produkt贸w oraz identyfikowanie mo偶liwo艣ci wprowadzenia usprawnie艅, a tak偶e sporz膮dzanie zalece艅 dotycz膮cych produkt贸w iprocedur; Pozostawanie na bie偶膮co z produktami najnowszej technologii zwi膮zanymi z dziedzin膮, kt贸r膮 pracownik zajmuje si臋 zawodowo w celu zapewnienia wysokiej jako艣ci pomocy wodniesieniu do obecnych i przysz艂ych us艂ug pomocy technicznej.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Wsparcie techniczne dla naszychklient贸w, aby rozwi膮zywa膰 wysoce skomplikowane kwestie - w ci膮gueuropejskich godzin pracy i sporadycznie na dy偶urach weekendowych;Inicjowanie i prowadzenie opracowania i wdra偶ania nowoczesnych narz臋dzi programowych dla potrzeb automatyzacji; Wsp贸艂praca z kilkoma zespo艂ami (np. zesp贸艂 techniczny / sprzeda偶), aby osi膮gn膮膰wsp贸lny cel rozstrzygania problem贸w naszych klient贸w oraz usprawnienia naszych produkt贸w; Udost臋pnianie wiedzy innym osobom w formie pisemnych dokument贸w technicznych oraz powi臋kszanie naszej bazy wiedzy; D膮偶enie do uzyskania doskona艂o艣citechnicznej i wiedzy eksperckiej oraz wyst臋powanie jako ekspert techniczny w swojej dziedzinie.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Krak贸w (ma艂opolskie)
艢wiadczenie us艂ug konsultacyjnych drog膮 mailow膮 i telefoniczn膮 w celu niezale偶nego sprostania z艂o偶onym problemom zg艂aszanym przez klient贸w w odniesieniu do rozwi膮za艅 Cisco s艂u偶膮cych do komunikacji i wsp贸艂pracy; Praca w charakterze g艂贸wnej osoby odpowiedzialnej za rozwi膮zywanie problem贸w w wielu klastrach; Aktywne wspieranie rozwi膮zywania spraw na rzecz najwi臋kszych klient贸w Cisco, zar贸wno z kategorii SP, jak i klient贸w instytucjonalnych z wykorzystaniem technologii Cisco UCC (Cisco Unified Contact Center Centrum Kontaktu Ujednoliconego Cisco, Unity itd.); Odpowiadanie przed Kierownikiem dzia艂u Technical Support (Dzia艂u Obs艂ugi Technicznej) oraz porozumiewanie si臋 z innymi in偶ynierami TAC, tw贸rcami oprogramowania i rozwi膮za艅technologicznych oraz u偶ytkownikami ko艅cowymi; Rozpracowywanie problem贸w o r贸偶nym charakterze, w przypadkukt贸rych odnalezienie rozwi膮zania wymaga analizy ich pierwotnejprzyczyny.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Wsp贸艂praca z klientami z ca艂ego 艣wiata w obr臋bie zespo艂u pracownika lub z innymi zespo艂ami Cisco w celu rozwi膮zania problem贸w i udoskonalenia produkt贸w, kt贸re b臋d膮 opracowywane w przysz艂o艣ci pod nadzorem starszego in偶yniera; Rozwi膮zywanie zg艂aszanych problem贸w zar贸wnoumiarkowanie, jak i wysoce z艂o偶onych zwi膮zanych z produktamii dzia艂aniem sieci; Skuteczne wykorzystywanie umiej臋tno艣citechnicznych oraz zdolno艣ci w zakresie nawi膮zywania ipodtrzymywania relacji z klientami, jak r贸wnie偶 tworzenia bazdanych o zaistnia艂ych problemach, pos艂ugiwania si臋 narz臋dziami dousuwania b艂臋d贸w oraz przeprowadzania symulacji laboratoryjnychw celu dokonania analizy problem贸w oraz zidentyfikowaniastosownych rozwi膮za艅, tak aby klienci byli tak zadowoleni, jak totylko mo偶liwe; Prowadzenie szkole艅 w zakresie system贸w iprodukt贸w oraz identyfikowanie mo偶liwo艣ci wprowadzeniausprawnie艅, a tak偶e sporz膮dzanie zalece艅 dotycz膮cych produkt贸w iprocedur; Pozostawanie na bie偶膮co z produktami najnowszejtechnologii zwi膮zanymi z dziedzin膮, kt贸r膮 pracownik zajmuje si臋zawodowo w celu zapewnienia wysokiej jako艣ci pomocy wodniesieniu do obecnych i przysz艂ych us艂ug pomocy technicznej.
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Krak贸w (ma艂opolskie)
艢wiadczenie us艂ug konsultacyjnych drog膮 mailow膮 i telefoniczn膮 w celu niezale偶nego sprostania z艂o偶onym problemom zg艂aszanym przez klient贸w wodniesieniu do rozwi膮za艅 Cisco s艂u偶膮cych do komunikacji iwsp贸艂pracy; Praca w charakterze g艂贸wnej osoby odpowiedzialnejza rozwi膮zywanie problem贸w w wielu klastrach; Aktywnewspieranie rozwi膮zywania spraw na rzecz najwi臋kszych klient贸wCisco, zar贸wno z kategorii SP, jak i klient贸w instytucjonalnych zwykorzystaniem technologii Cisco UCC (Cisco Unified ContactCenter Centrum Kontaktu Ujednoliconego Cisco, Unity itd.);Odpowiadanie przed Kierownikiem dzia艂u Technical Support(Dzia艂u Obs艂ugi Technicznej) oraz porozumiewanie si臋 z innymiin偶ynierami TAC, tw贸rcami oprogramowania i rozwi膮za艅technologicznych oraz u偶ytkownikami ko艅cowymi;Rozpracowywanie problem贸w o r贸偶nym charakterze, w przypadkukt贸rych odnalezienie rozwi膮zania wymaga analizy ich pierwotnejprzyczyny.
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Praca dla klient贸w na ca艂ym艣wiecie w ramach swojego zespo艂u oraz we wsp贸艂pracy zpozosta艂ymi zespo艂ami Cisco w celu rozwi膮zywania problem贸w iudoskonalenia przysz艂ych produkt贸w, wykonywana pod nadzoremstarszego in偶yniera [Senior Engineer]; Rozwi膮zywaniezg艂oszonych problem贸w produktowych i sieciowych oumiarkowanym i wysokim poziomie z艂o偶ono艣ci; Skutecznewykorzystanie umiej臋tno艣ci technicznych i budowanie relacji zklientem, jak r贸wnie偶 bazy danych istniej膮cych problem贸w,narz臋dzi do debugowania i symulacji laboratoryjnych do analizyproblem贸w i okre艣lenia rozwi膮za艅, w po艂膮czeniu z zapewnieniemwysokiego poziomu zadowolenia klienta; Prowadzenie szkole艅systemowych/ produktowych i identyfikacja mo偶liwo艣ciudoskonalenia, jak r贸wnie偶 rekomendacje w zakresie produkt贸w iproces贸w; Bycie na bie偶膮co z najnowszymi produktamitechnologicznymi, znajduj膮cymi si臋 w zakresie specjalizacji danejosoby, w celu zapewnienia wysokiej jako艣ci wsparcia w obecnych iprzysz艂ych rodzajach us艂ug wsparcia.
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Zarz膮dzanie przypadkami eskalowanymi przez SNTC L1 TSE; Diagnozowanie problem贸w zdefiniowanych w danym przypadku lub eskalowanie poprzezotwarcie wsp贸艂pracy ze Zbieraczem L3; Aktualizacja wszystkichprzypadk贸w poprzez nasz system zarz膮dzania CSOne Case,zapewniaj膮c dok艂adn膮 i terminow膮 rejestracj臋 wszystkichkontakt贸w z klientem i zrealizowane dzia艂ania; (Wdro偶enie)Opracowanie procesu wdra偶ania, techniczne specyfikacje CSPC ioczekiwania serwisowe od zespo艂贸w wewn臋trznych i klient贸wSNTC; (Wdro偶enie) Zdalne wspieranie klient贸w zwi膮zane zwdro偶eniem i instalacj膮 CSPC firmy Cisco; (Wdro偶enie)Przekazywanie problem贸w, obaw, sukces贸w, itp. do KierownikaProgramu i wy偶szego kierownictwa; (Wdro偶enie) Przedstawianietygodniowych raport贸w do zespo艂u zarz膮dzania programem natemat statusu wdro偶enia; (Wdro偶enie) Regularna aktualizacjaportali wewn臋trznych za pomoc膮 wymaganych miar i innychinformacji i kontach; (Wdro偶enie) Przeszkolenie klient贸w SNTC wzakresie zarz膮dzania urz膮dzeniem i podstawowych technikdiagnostyki w celu utrzymania ich platformy i stan贸w sieciowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Zarz膮dzanie sprawami eskalowanymi przez SNTC L1 TSE; Rozwi膮zywanie problem贸wzgodnie z opisem lub eskalacja, otwieraj膮c wsp贸艂prac臋 z Collector L3; Aktualizacja wszystkich przypadk贸w za po艣rednictwemnaszego systemu zarz膮dzania sprawami CSOne, zapewniaj膮c prowadzenie dok艂adnych i terminowych notatek dotycz膮cychwszystkich interakcji z klientami i wykonanych zada艅; (Wdra偶anie) Nap臋dzanie wsp贸艂pracy z wewn臋trznymi zespo艂ami i klientamiSNTC w procesie wdra偶ania, tworzenia specyfikacji technicznych CSPC i oczekiwa艅 dotycz膮cych us艂ug; (Wdra偶anie) Zdalnewspomaganie klient贸w przy wdra偶aniu i instalowaniu CSPC Cisco;(Wdra偶anie) Komunikacja z mened偶erem program贸w i kierownictwem wy偶szego szczebla o wszelkich problemach, obawach, sukcesach itp.; (Wdra偶anie) Dostarczanie zespo艂owizarz膮dzania programami cotygodniowych aktualizacji na temat stanu wdro偶enia; (Wdra偶anie) Regularna aktualizacjawewn臋trznych portali wymaganymi danymi i innymi informacjami o klientach; (Wdra偶anie) Szkolenie klient贸w SNTC w zakresiezarz膮dzania urz膮dzeniami i podstawowych technik rozwi膮zywania problem贸w, w celu utrzymania ich zasob贸w kolekcjonerskich isieciowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Zarz膮dzanie sprawami eskalowanymi przez SNTC L1 TSE; Rozwi膮zywanie problem贸wzgodnie z opisem lub eskalacja, otwieraj膮c wsp贸艂prac臋 z Collector L3; Aktualizacja wszystkich przypadk贸w za po艣rednictwemnaszego systemu zarz膮dzania sprawami CSOne, zapewniaj膮c prowadzenie dok艂adnych i terminowych notatek dotycz膮cychwszystkich interakcji z klientami i wykonanych zada艅; (Wdra偶anie)Nap臋dzanie wsp贸艂pracy z wewn臋trznymi zespo艂ami i klientami SNTC w procesie wdra偶ania, tworzenia specyfikacji technicznych CSPC i oczekiwa艅 dotycz膮cych us艂ug; (Wdra偶anie) Zdalne wspomaganie klient贸w przy wdra偶aniu i instalowaniu CSPC Cisco;(Wdra偶anie) Komunikacja z mened偶erem program贸w i kierownictwem wy偶szego szczebla o wszelkich problemach, obawach, sukcesach itp.; (Wdra偶anie) Dostarczanie zespo艂owi zarz膮dzania programami cotygodniowych aktualizacji na temat stanu wdro偶enia; (Wdra偶anie) Regularna aktualizacja wewn臋trznych portali wymaganymi danymi i innymi informacjami o klientach; (Wdra偶anie) Szkolenie klient贸w SNTC w zakresiezarz膮dzania urz膮dzeniami i podstawowych technik rozwi膮zywania problem贸w, w celu utrzymania ich zasob贸w kolekcjonerskich i sieciowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Praca dla klient贸w na ca艂ym 艣wiecie, w swoim w艂asnym zespole lub z innymi zespo艂ami firmyCisco, w celu rozwi膮zywania problem贸w i udoskonalenia przysz艂ych produkt贸w, pod nadzorem wy偶szych rang膮 in偶ynier贸w;Rozwi膮zywanie problem贸w zwi膮zanych z produktem i sieci膮 o umiarkowanej i wysokiej z艂o偶ono艣ci; Skutecznie wykorzystywanieumiej臋tno艣ci technicznych i relacji z klientami, a tak偶e bazy danych istniej膮cych problem贸w, narz臋dzia do debugowania i symulacjelaboratoryjne, do analizy problem贸w i identyfikacji rozwi膮za艅, z dba艂o艣ci膮 o wysoki poziom satysfakcji klienta; Prowadzenieszkole艅 systemowych i produktowych oraz okre艣lanie mo偶liwo艣ci i rekomendacji dotycz膮cych udoskonalenia produkt贸w i proces贸w;Bycie na bie偶膮co z najnowszymi produktami technologicznymi w swojej specjalizacji, co pozwala na zapewnienie wysokiej jako艣ci wsparcia w obecnych i przysz艂ych typach us艂ug wsparcia.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Praca na rzecz klient贸w z ca艂ego 艣wiata w obr臋bie w艂asnego zespo艂u i we wsp贸艂pracy z innymi zespo艂ami Cisco w celu rozwi膮zania problem贸w i tworzenia lepszych produkt贸w w przysz艂o艣ci pod nadzorem in偶ynierawy偶szego szczebla; Rozwi膮zywanie zg艂aszanych problem贸w wzakresie funkcjonowania produkt贸w i sieci, zar贸wno tych oumiarkowanej, jak i tych o wysokiej z艂o偶ono艣ci; Efektywnewykorzystywanie umiej臋tno艣ci technicznych oraz kompetencji wzakresie podtrzymywania relacji z klientami, jak r贸wnie偶przechowywanie baz danych dot. zaistnia艂ych dotychczasproblem贸w, Pos艂ugiwanie si臋 narz臋dziami do usuwania b艂臋d贸woraz przeprowadzanie symulacji w warunkach laboratoryjnych wcelu zbadania problem贸w oraz rozpoznania mo偶liwych rozwi膮za艅,tak by sprosta膰 oczekiwaniom klient贸w; Prowadzenie szkole艅 wzakresie dzia艂ania system贸w/produkt贸w oraz identyfikowanieokazji do wprowadzenia udoskonale艅 w odniesieniu do produkt贸wi procedur, jak r贸wnie偶 sporz膮dzanie zalece艅 w tym zakresie;Pozostawanie na bie偶膮co je艣li chodzi o najbardziej zaawansowanetechnologicznie produkty w obr臋bie swojej bran偶y w celu艣wiadczenia wysokiej jako艣ci us艂ug z dziedziny pomocytechnicznej zar贸wno obecnie, jak i w przysz艂o艣ci.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Skuteczne wykorzystywanie kompleksowych ustawie艅 laboratoryjnych w celu powielania i rozwi膮zywania problem贸w oraz zatwierdzaniazaplanowanych zmian w oprogramowaniu i sprz臋cie; Zapewnienie zdalnego rozwi膮zywania problem贸w w celu rozwi膮zania problem贸w zwi膮zanych z UC; Dalsze 艣ledzenie wszystkichZg艂osze艅 Incydent贸w UC przypisanych do zasobnika poziomu 2 i ich rozwi膮zywanie; Przenoszenie skomplikowanych problem贸w zzasobnika poziomu 1 do poziomu 2; Zaanga偶owanie AS i TAC w celu uzyskania wsparcia dla RMA i obs艂ugi z艂o偶onych problem贸w;Koordynacja us艂ug terenowych, w razie potrzeby, w celu udzielenia wsparcia na miejscu; Post臋powanie zgodnie z okre艣lonymi procedurami komunikacyjnymi dotycz膮cymi aktualizacji incydent贸w; 艢cis艂e przestrzeganie proces贸w, aby uzupe艂nia膰 zg艂oszenia wyczerpuj膮cymi i poprawnymi notatkami; Wsparcie priorytetowe dla kluczowych pracownik贸w klienta i eskalacji;Skuteczna wsp贸艂praca z CS i zespo艂ami wielofunkcyjnymi, aby rozwi膮za膰 najwa偶niejsze problemy klient贸w; D膮偶enie do ci膮g艂egouczenia si臋, orientacja na wyniki i praca zespo艂owa.
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Pe艂nienie funkcji zaufanego doradcy technicznego; Prowadzenie klient贸w przez proces rozwi膮zywania z艂o偶onych problem贸w wyst臋puj膮cych w ichsystemach, rozwi膮zaniach lub sieciach; S艂u偶enie specjalistycznymdo艣wiadczeniem w trudnych sytuacjach; Wsp贸艂praca z klientamiprzy u偶yciu poczty e-mail, telefonu, us艂ugi Webex; Nieustannadost臋pno艣膰 dla klient贸w i gotowo艣膰 do rozwi膮zywania nowychproblem贸w; Wsp贸艂praca z klientami w r贸偶nych krajach w celurozwi膮zywania problem贸w; Staranne wykonywanie wszystkichzada艅 s艂u偶bowych i przestrzeganie priorytet贸w; Poznawanienajnowszych i najlepszych rozwi膮za艅 i technologii w dziedziniesieci przystosowanych do automatycznej organizacji i optymalizacji.
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Krak贸w (ma艂opolskie)
pracuje dla klient贸w na ca艂ym 艣wiecie, w swoim w艂asnym zespole lub z innymi zespo艂ami firmy Cisco, w celu rozwi膮zywania problem贸w i udoskonalenia przysz艂ych produkt贸w, pod nadzorem wy偶szych rang膮 in偶ynier贸w, rozwi膮zuje problemy zwi膮zane z produktem i sieci膮 o umiarkowanej i wysokiej z艂o偶ono艣ci, skutecznie wykorzystuje umiej臋tno艣ci techniczne i relacje z klientami, a tak偶e bazy danych istniej膮cych problem贸w, narz臋dzia do debugowania i stymulacje laboratoryjne, do analizy problem贸w i identyfikacji rozwi膮za艅 z dba艂o艣ci膮 o wysoki poziom satysfakcji klienta, prowadzi szkolenia systemowe i produktowe oraz okre艣la mo偶liwo艣ci i rekomendacje dot. udoskonalenia produkt贸w i proces贸w, jest na bie偶膮co z najnowszymi produktami technologicznymi w swojej specjalizacji, co pozwala na zapewnienie wysokiej jako艣ci wsparcia w obecnych i przysz艂ych typach us艂ug wsparcia
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Krak贸w (ma艂opolskie)
pracuje dla klient贸w na ca艂ym 艣wiecie, w swoim w艂asnym zespole lub z innymi zespo艂ami firmy Cisco, w celu rozwi膮zywania problem贸w i udoskonalenia przysz艂ych produkt贸w, pod nadzorem wy偶szych rang膮 in偶ynier贸w, rozwi膮zuje problemy zwi膮zane z produktem i sieci膮 o umiarkowanej i wysokiej z艂o偶ono艣ci, skutecznie wykorzystuje umiej臋tno艣ci techniczne i relacje z klientami, a tak偶e bazy danych istniej膮cych problem贸w, narz臋dzia do debugowania i stymulacje laboratoryjne, do analizy problem贸w i identyfikacji rozwi膮za艅 z dba艂o艣ci膮 o wysoki poziom satysfakcji klienta, prowadzi szkolenia systemowe i produktowe oraz okre艣la mo偶liwo艣ci i rekomendacje dot. udoskonalenia produkt贸w i proces贸w, jest na bie偶膮co z najnowszymi produktami technologicznymi w swojej specjalizacji, co pozwala na zapewnienie wysokiej jako艣ci wsparcia w obecnych i przysz艂ych typach us艂ug wsparcia
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Zapewnienie pomocy telefonicznej drugiego lub trzeciego poziomu w zakresie debugowania szerokich, z艂o偶onych, unikalnych typologiisieciowych z mieszanymi protoko艂ami medi贸w dla klient贸w firmy Cisco; Praca nad z艂o偶onymi problemami, gdzie analiza sytuacjiwymaga dog艂臋bnej oceny czynnik贸w; Praca nad automatyzacj膮 i unikaniem problem贸w sieciowych w sieciach klient贸w;Prowadzenie szkole艅 dla klient贸w w zakresie system贸w /produkt贸w oraz przyczynianie si臋 do budowy bazy wiedzy, maj膮cej pom贸c klientom i wewn臋trznym interesariuszom; Zapewnienie doradztwa i wsparcia liderskiego dla mniej do艣wiadczonych in偶ynier贸w; Dzia艂anie w charakterze centralnego punktu rozwi膮zywania newralgicznych problem贸w dla du偶ych klient贸w; Dzia艂anie w charakterze eksperta technicznego i udzielanie wsparcia w Hiszpanii, Portugalii i na ca艂ym 艣wiecie; Wsp贸艂praca z VAR, OEM, ko艅cowymi u偶ytkownikami i wewn臋trznymi dzia艂ami in偶ynieryjnymi, aby poprawi膰 jako艣膰 produktu; Praca pod minimalnym nadzorem, bez instrukcji dotycz膮cych rutynowych prac, oraz z og贸lnymi instrukcjami dotycz膮cymi nowych zada艅; Zazwyczaj odpowiada przed Menad偶erem Us艂ug Technicznych.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Praca dla mi臋dzynarodowych klient贸w w ramach zespo艂u lub innych zespo艂贸w Cisco polegaj膮ca na rozwi膮zywaniu problem贸w i ulepszenia przysz艂ych produkt贸w pod nadzorem in偶ynier贸w starszych stopniem w obszarze technologii g艂osowej; Rozwi膮zywanie zg艂oszonych problem贸w sieciowych oraz produkt贸w w obszarze technologii g艂osowej o 艣redniej z艂o偶ono艣ci;Efektywne korzystanie z bazy historii zarejestrowanych problem贸w, urz膮dze艅 do debugowania oraz proste lub 艣rednio z艂o偶one symulacje w celu analizy problemu i zidentyfikowania rozwi膮za艅, przy utrzymaniu wysokiego poziomu satysfakcji klienta; Dostarczanie podstawowych szkole艅 w zakresie system贸w/produkt贸w oraz materia艂贸w w艂asno艣ci intelektualnej w obszarze technologii g艂osowej; Dotrzymywanie kroku najnowszym technologiom i produktom w celu zapewnienia wysokiej jako艣ci wsparcia w obecnych i przysz艂ych zadaniach.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Zapewnienie pomocy telefonicznej drugiego lub trzeciego poziomu w zakresie debugowania szerokich, z艂o偶onych, unikalnych typologiisieciowych z mieszanymi protoko艂ami medi贸w dla klient贸w firmy Cisco; Praca nad z艂o偶onymi problemami, gdzie analiza sytuacjiwymaga dog艂臋bnej oceny czynnik贸w; Praca nad automatyzacj膮 i unikaniem problem贸w sieciowych w sieciach klient贸w;Prowadzenie szkole艅 dla klient贸w w zakresie system贸w /produkt贸w oraz przyczynianie si臋 do budowy bazy wiedzy, maj膮cej pom贸c klientom i wewn臋trznym interesariuszom; Zapewnieniedoradztwa i wsparcia liderskiego dla mniej do艣wiadczonych in偶ynier贸w; Dzia艂anie w charakterze centralnego punktu rozwi膮zywania newralgicznych problem贸w dla du偶ych klient贸w;Dzia艂anie w charakterze eksperta technicznego i udzielanie wsparcia w Hiszpanii, Portugalii i na ca艂ym 艣wiecie; Wsp贸艂praca z VAR, OEM, ko艅cowymi u偶ytkownikami i wewn臋trznymi dzia艂ami in偶ynieryjnymi, aby poprawi膰 jako艣膰 produktu; Praca pod minimalnym nadzorem, bez instrukcji dotycz膮cych rutynowych prac, oraz z og贸lnymi instrukcjami dotycz膮cymi nowych zada艅; Zazwyczaj odpowiada przed Menad偶erem Us艂ug Technicznych.
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Praca dla mi臋dzynarodowych klient贸w w ramach zespo艂u lub innych zespo艂贸w Cisco polegaj膮ca narozwi膮zywaniu problem贸w i ulepszenia przysz艂ych produkt贸w pod nadzorem in偶ynier贸w starszych stopniem w obszarze technologiig艂osowej; Rozwi膮zywanie zg艂oszonych problem贸w sieciowych oraz produkt贸w w obszarze technologii g艂osowej o 艣redniej z艂o偶ono艣ci;Efektywne korzystanie z bazy historii zarejestrowanych problem贸w,urz膮dze艅 do debugowania oraz proste lub 艣rednio z艂o偶one symulacje w celu analizy problemu i zidentyfikowania rozwi膮za艅, przy utrzymaniuwysokiego poziomu satysfakcji klienta; Dostarczanie podstawowych szkole艅 w zakresie system贸w/produkt贸w oraz materia艂贸w w艂asno艣ciintelektualnej w obszarze technologii g艂osowej; Dotrzymywanie kroku najnowszym technologiom i produktom w celu zapewnienia wysokiejjako艣ci wsparcia w obecnych i przysz艂ych zadaniach.
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Praca na rzecz klient贸w z ca艂ego 艣wiata w obr臋bie w艂asnego zespo艂u i we wsp贸艂pracy z innymi zespo艂ami Cisco w celu rozwi膮zania problem贸w i tworzenia lepszych produkt贸w w przysz艂o艣ci pod nadzorem in偶yniera wy偶szego szczebla. Rozwi膮zywanie zg艂aszanych problem贸w w zakresie funkcjonowania produkt贸w i sieci, zar贸wno tych o umiarkowanych, jak i tych o wysokiej z艂o偶ono艣ci.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Praca dla mi臋dzynarodowych klient贸w w ramach zespo艂u lub innych zespo艂贸w Cisco polegaj膮ca na rozwi膮zywaniu problem贸w i ulepszeniu przysz艂ych produkt贸w pod nadzorem in偶ynier贸w starszych stopniem w obszarze technologii g艂osowej, rozwi膮zywanie zg艂oszonych problem贸w sieciowych oraz produkt贸w w obszarze technologii g艂osowej o 艣redniej z艂o偶ono艣ci.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Krak贸w (ma艂opolskie)
praca dla mi臋dzynarodowych klient贸w w ramach zespo艂u Cisco polegaj膮ca na rozwi膮zywaniu problem贸w i ulepszenia przysz艂ych produkt贸w pod nadzorem in偶ynier贸w starszych stopniem w obszarze technologii g艂osowej, rozwi膮zywanie zg艂oszonych problem贸w sieciowych oraz produkt贸w w obszarze technologii g艂osowej o 艣redniej z艂o偶ono艣ci
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Uprawnienia: Kandydat musi posiada膰 wiedz臋 na temat sieci telekomunikacyjnych , wiedza na temat protoko艂贸w telekomunikacyjnych, uko艅czone szkolenia in偶yniera z zakresu GSM BSS oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core Network Opearation and Maintenance, Base Station Subsystem Integration, BSS Parameter Planning, Ip + Ipso Platform, Wireless WCDMA CS EngineerZAKRES OBOWI膭ZK脫W: planowanie i wykonywanie aktywno艣ci w celu technicznego wsparcia projekt贸w kliencki, rozw贸j i dostarczanie zaawansowanych us艂ug wsparcia technicznego analiza i rozwi膮zywanie codziennych problem贸w wyst臋puj膮cych w sieciach klient贸w na ca艂ym 艣wiecie, weryfikacja rozwi膮za艅 dostarczanych przez dzia艂y R&D firmy, wsparcie dla projekt贸w implementacyjnych oraz utrzymaniowych na ca艂ym 艣wiecie.
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)