INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W BIURZE FINANSOWO-INWESTYCYJNYM(NR 4414) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W BIURZE FINANSOWO-INWESTYCYJNYM(NR 4414)

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- sporządzanie prognozy wydatków na kolejne trzy miesiące oraz zbiorczych, miesięcznych zapotrzebowań na środki budżetowe składanych przez komórki merytoryczne, - uzgadnianie stanu środków finansowych przekazywanych przez dysponenta I stopnia na rachunek bankowy wydatków z zrealizowanymi przelewami, zapotrzebowaniami i uruchomieniami,- sporządzanie dodatkowych zapotrzebowań na środki finansowe na daną dekadę miesiąca oraz dokonywanie analizy płynności zamówionych na dany dzień i miesiąc środków finansowych,- wprowadzanie do systemu informatycznego TREZOR planu finansowego, aktualizowanie harmonogramu miesięcznych wydatków budżetowych, dodatkowych zapotrzebowań oraz prognoz wydatków budżetowych,- wprowadzanie do systemu informatycznego TREZOR wniosków o przyznanie środków finansowych z rezerw celowych, przenoszenie planu finansowego pomiędzy paragrafami i rozdziałami oraz decyzji finansowych dysponenta III stopnia,- prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej stanów zapasów magazynowych Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w tym sporządzanie, dekretowanie oraz księgowanie zbiorczych zestawień rozchodów magazynowych,- wprowadzanie do systemu informatycznego TREZOR sprawozdań budżetowych i sprawozdań finansowych Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego,- uzgadnianie sald kont obrotu magazynowego ujętych w ewidencji księgowej systemu informatycznego pn. BUDŻET z ewidencją analityczną systemu informatycznego pn. MATER w tym branie udziału w przygotowaniu i rozliczaniu inwentaryzacji składników majątku Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego. Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.

Data publikacji: 2019-08-09

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- sporządzanie prognozy wydatków na kolejne trzy miesiące oraz zbiorczych, miesięcznych zapotrzebowań na środki budżetowe składanych przez komórki merytoryczne, - uzgadnianie stanu środków finansowych przekazywanych przez dysponenta I stopnia na rachunek bankowy wydatków z zrealizowanymi przelewami, zapotrzebowaniami i uruchomieniami,- sporządzanie dodatkowych zapotrzebowań na środki finansowe na daną dekadę miesiąca oraz dokonywanie analizy płynności zamówionych na dany dzień i miesiąc środków finansowych,- wprowadzanie do systemu informatycznego TREZOR planu finansowego, aktualizowanie harmonogramu miesięcznych wydatków budżetowych, dodatkowych zapotrzebowań oraz prognoz wydatków budżetowych,- wprowadzanie do systemu informatycznego TREZOR wniosków o przyznanie środków finansowych z rezerw celowych, przenoszenie planu finansowego pomiędzy paragrafami i rozdziałami oraz decyzji finansowych dysponenta III stopnia,- prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej stanów zapasów magazynowych Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w tym sporządzanie, dekretowanie oraz księgowanie zbiorczych zestawień rozchodów magazynowych,- wprowadzanie do systemu informatycznego TREZOR sprawozdań budżetowych i sprawozdań finansowych Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego,- uzgadnianie sald kont obrotu magazynowego ujętych w ewidencji księgowej systemu informatycznego pn. BUDŻET z ewidencją analityczną systemu informatycznego pn. MATER w tym branie udziału w przygotowaniu i rozliczaniu inwentaryzacji składników majątku Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego. Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W BIURZE FINANSOWO-INWESTYCYJNYM(NR 4414)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 26.08.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższepozostałe wymagania niezbędne:- 2 lata doświadczenia zawodowego w księgowości, - znajomość ustawy o finansach publicznych,- znajomość ustawy o rachunkowości,- znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,- znajomość ustawy o podatku od towarów i usług,- znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,- umiejętność pracy w zespole,- myślenie analityczne,- dobra organizacja pracy i nastawienie na osiągnięcie rezultatów,- odporność na stres.wymagania dodatkowe:wykształcenie: wyższe ekonomicznepozostałe wymagania dodatkowe- 1 rok doświadczenia zawodowego w sektorze finansów publicznych,- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych.

Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny,- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego.Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 9 sierpnia 2019 roku do dnia 19 sierpnia 2019 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4 ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki w BFI I.5 1 etatDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 523497239 lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; -Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej. 4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: - Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...). Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Jagiellońska

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń

Data dodania oferty pracy: 09.08.2019

Oferta pracy ważna do: 19.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 09.08.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 09.08.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ac1605d2d39692cded1a1cf8d4f9fb90

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK OCHRONY-PORTIER - do 2 000 PLN

obsługa portierni i ochrona obiektu, praca w systemie zmianowym.
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Gdańsk (pomorskie)

PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PROCEDUR PLANISTYCZNYCH, ANALIZ I OPRACOWAŃ PROJEKTÓW URBANISTYCZNYCH - od 2 250 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)koordynacja sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta lub ich zmiany;2) prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w tym uchylonych i nieobowiązujących oraz gromadzenie materiałów z nimi związanych;3) sporządzanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta;4) udzielanie informacji dotyczących przeznaczenia terenu na podstawie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta, a także z projektów planów wykładanych do publicznego wglądu;5) wydawanie opinii w sprawie podziału nieruchomości na podstawie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;6) uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie zgodności z zadaniami samorządu powiatowego;7) nadzorowanie sporządzenia opracowań ekofizjograficznych;8) przygotowywanie projektów zarządzeń i regulaminów związanych z powołaniem Miejskiej Komisji Urbanistyczno Architektonicznej (MKUA);9) udział w posiedzeniach MKUA oraz obsługa techniczna posiedzeń Komisji;10) przekazywanie kopii miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do Referatu Administracji Architektoniczno Budowlanej;11) wydawanie zaświadczeń:a) o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego,b) o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;c) o zgodności budowy z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w postępowaniu prowadzonym przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego;12) formułowanie założeń polityki przestrzennej Miasta;13) konsultacje z innymi jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie spójności polityki przestrzennej Miasta z wojewódzkimi i krajowymi dokumentami planistycznymi oraz polityki przestrzennej gmin sąsiednich, w tym opiniowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego gmin sąsiednich w kontekście polityki przestrzennej Miasta;14) sporządzanie koncepcji zagospodarowania oraz opracowań studialnych związanych z kreowaniem ładu przestrzennego wynikającego z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.15) opracowywanie wieloletnich programów sporządzania planów miejscowych;16) sporządzanie analiz zasadności przystąpienia do sporządzenia planu miejscowego lub jego zmiany, analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Miasta;17) przygotowywanie projektów uchwał Rady w sprawie:a) oceny aktualności miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta;b) przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta a także ich zmiany;18) opiniowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich w kontekście polityki przestrzennej Miasta;19) sporządzanie analiz przestrzennych w zakresie planowanych i realizowanych inwestycji miejskich;20) prowadzenie rejestru wniosków w sprawie sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany;21)koordynacja sporządzania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta lub jego zmiany;22)redagowanie i aktualizowanie informacji zamieszczanych na stornie Urzędu w zakładce "Rozwój miasta planowanie przestrzenne".
Urząd Miasta Płocka - 2019-03-11 - Płock (mazowieckie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 1 850 PLN

naprawa i konserwacja pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Żuromin (mazowieckie)

TRENER FITNESS - od 2 700 PLN

Obsługa klientek w zakresie prowadzenia zajęc fizycznych, w tym konsultacje, dbanie o czystość i sprzęt w klubie, prowadzenei akcji promocyjnych dla klubu, bieżące zadania, recepcja, zaapatrzenie, obsługa administracyjna. Możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy.
Fit You & Me BARBARA ŁUKASIAK-TURSKA - 2017-11-14 - Bielsko-Biała (śląskie)

DZIENNIKARZ RADIOWO - TELEWIZYJNY - do 3 600 PLN

praca dziennikarza radiowo - telewizyjnego w lokalnych mediach TV TETKA I RADIO TCZEW - tworzenie serwisów informacyjnych, prowadzenie audycji tematycznych, publikacji , raportazy, wywiadów, telefelietonów
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI (STAŻ) - 997,4 PLN

Specjalista ds. turystyki (staż)
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Tychy (śląskie)

INSPEKTOR K/M - od 2 930 PLN

- prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników- koordynowanie spraw w zakresie szkoleń- przygotowywanie dokumentacji dla potrzeb Komisji- pracowywanie danych kadrowych- archiwizacja dokumentacji
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w m. st. Warszawie - 2020-08-27 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - STAZ PO WER III - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. EKSPLOATACYJNO-TECHNICZNYCH - od 2 700 PLN

Wymagane wykształcenie średnie techniczne, wyższe kierunkowe: budownictwo, gospodarka nieruchomościami, obsługa komputera w tym pakietu Office, umiejętność kosztorysowania, znajomość programu NORMA. Charakterystyka pracy: biegła umiejętność kosztorysowania, nadzór nad prowadzonymi robotami remontowymi i instalacjami wod-kan, gaz, elektryczne, prowadzenie Książki obiegu budowlanego, przygotowywanie planów remontów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA POŁUDNIE - 2017-12-15 - Rybnik (śląskie)

SZWACZKA RĘCZNA - od 2 100 PLN

szycie dzianiny
P.P.H.U."DOMINIG"Jacek Karwacki - 2017-08-07 - Głowno (łódzkie)

ŚLUSARZ-ZWIJACZ SPRĘŻYN - od 2 000 PLN

- Zwijanie i szlifowanie sprężyn. - Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 07:00-15;0. Wymagania: wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne. 2 lata doświadczenia. Umiejętność pracy przy szlifierce lub tokarce. Kontakt telefoniczny (604-913-820, 604-953-437) w godzinach: 08:00-15:00 lub e-mail: biuro.fedratech (at) gmail.com
FEDRATECH EKSPORT IMPORT S.C. MAŁGORZATA MALICKA, DARIUSZ MALICKI, ARKADIUSZ MALICKI - 2017-09-22 - Katowice (śląskie)

KUCHARZ - od 17 PLN

produkcja dań mączyncyh lub produkcja dań mięsnych, ryb, zup lub proukcja sałatek, surówek, dział warzyw(do wyboru)
Aspen-Res Sp. z o.o. - 2016-10-20 - Poznań (wielkopolskie)

OPERATOR MASZYN INTROLIGATORSKICH - od 2 000 PLN

przyuczenie do obsługi maszyn ,przygotowanie materiału do wysyłki, załadunek samochodów
OZGraf - Olsztyńskie Zakłady Graficzne S.A. - 2017-10-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

MONTER/ SERWISANT - od 1 850 PLN

wykonywanie prac monterskich i serwisowych w zakresie instalacji grzewczych oraz klimatyzacji
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Police (zachodniopomorskie)

MENADŻER DS. MARKETINGU - od 1 850 PLN

Pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż nieruchomości na terenie Ukrainy, Polski i Rosji.
SHEFFIELD INVEST Sp. z o.o., Sp. Komandytowa - 2016-05-10 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR TECHNIK UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 2 300 PLN

Planowanie obiektów do remontów obiektów, Przeglady techniczne obiektów, nadzór budowlany, praca w godz. 7-15.Wynagrodznie 2300 zł brutto+wysługa
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-08-24 - Opole (opolskie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY MIĘSNEJ - od 2 200 PLN

Obsługa klientów na stoisku mięso-wędliny. Ekspozycja lady serwisowej oraz zatowarowywanie. Sprawdzanie terminów ważności produktów.
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Kalinówka (podlaskie)

WARTOWNIK - od 2 250 PLN

Zabezpieczanie obiektu przed kradzieżą i włamaniem
SECURITY GROUP Sp z o. o. w Sosnowcu - 2019-07-29 - Jędrzejów (świętokrzyskie)

MAGAZYNIER - od 2 500 PLN

Praca fizyczna w magazynie, wydawanie towarów z magazynu.
FOLJAN Katarzyna Siadkowska - 2018-10-22 - Skarżyn (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. BHP I KADR - od 4 000 PLN

Wymagane kwalifikacje uprawniające do pełnienia roli służby BHP; średnio zaawansowana znajomość języka angielskiego; bardzo dobra organizacja pracy; zakres obowiązków: realizacja zadań służby BHP; współpraca z zewnętrznymi firmami w zakresie BHP i kadr; prowadzenie dokumentacji pracowniczej i inne zadania w dziale kadr i HR; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice
MARCOTRAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-28 - Pyskowice (śląskie)

STAZ/TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

- szkolenie BHP i p.poż. Referat Organizacyjny i Kadr:- zapoznanie z regulaminem pracy, organizacyjnym, z przepisami dot. ochrony danych osobowych, tajemnicy służbowej - pisanie pism - zakładanie i prowadzenie dokumentacji - obsługiwanie urządzeń techniki biurowej - prowadzenie rejestrów - archiwizacja dokumentacji - porządkowanie archiwum zakładowego - praca w sekretariacie polegająca na obsłudze interesantów, prowadzeniu poczty w systemie elektronicznym - ewidencja druków ścisłego zarachowaniaReferat inwestycyjny, gospodarki komunalnej i spraw środowiskowych: - zapoznanie się z regulaminem pracy, regulaminem organizacyjnym - zapoznanie się z przepisami dotyczącymi ochrony tajemnicy służbowej, ochrony danych osobowych - pisanie pism - zakładanie i prowadzenie dokumentacji - współudział w prowadzeniu spraw związanych z zadaniami gminy w zakresie ochrony środowiska, gospodarki odpadami - prowadzenie spraw administracyjnych w zakresie zakładania i utrzymywania terenów zieleni miejskiej - współudział w pracach dot. gospodarki mieszkaniowej na Terenie gminy Nowe Miasteczko
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Nowe Miasteczko (lubuskie)

INSPEKTOR SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 3 086,27 PLN

- organizowanie, kierowanie i koordynowanie prac oraz nadzorowanie i kontrolowanie jakości i przebiegu pracy podległych pracowników w celu prawidłowej realizacji zadań;- prowadzenie szkoleń, instruktaży, opracowywanie oraz wdrażanie procedur i tworzenie dokumentacji w celu realizacji zadań zgodnie z systemem zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy;- ustalanie potrzeb w zakresie remontów i konserwacji w celu właściwej koordynacji i planowanie sił i środków;- sporządzanie przedmiarów i kosztorysów budowlanych na planowane zamierzenia remontowe w celu prawidłowego planowania i realizację zadań;- uczestniczenie w pracach komisji powoływanych do odbioru robót wykonywanych siłami Oddziału lub systemem zleconym w celu prawidłowego odbioru prac;- uczestniczenie w okresowych przeglądach obiektów budowlanych i ich urządzeń, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania;- prowadzenie dokumentacji i ewidencji konserwacyjno - remontowych obiektów budowlanych w celu prawidłowego rozliczenia prac;- współpraca z inspektorami nadzoru budowlanego w przygotowaniu i kompletowaniu dokumentacji niezbędnej do wykonywania wpisów do książek obiektów budowlanych wpisów do książek obiektów budowlanych w celu zapewnienia prawidłowej realizacji procedur w tym zakresie
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2020-03-02 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - 1 017,4 PLN

WG.PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)

SPRZĄTACZKA - do 13,7 PLN

sprzątanie części wspólnych; pomieszczeń socjalnych i sanitarnychMiejsce wykonywania pracy (C.H. AURA)Godziny pracy: od 6.00 do 14.00; od 14.00 do 22.00
Ever Cleaning Sp z o.o. - 2018-02-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

POMOC CUKIERNIKA - od 2 489 PLN

Odbiór i układanie pieczywa słodkiego z maszyn.
ZAKŁAD PIEKARNICZO-CUKIERNICZY L. KOSAKOWSKI, G. KARWOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-14 - Piątnica Poduchowna (podlaskie)

MANIKIURZYSTKA - od 910,55 PLN

Wykonywanie stylizacji paznokci.
Alter Space Iwona Chołodzińska - 2019-01-15 - Gdynia (pomorskie)

INSPEKTOR - od 2 600 PLN

wszelkie informacje zamieszczone są w ogłoszeniu o naborze na stronie www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce : praca w KRUS Nr BIP 1200-OP.110.1.2020
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2020-01-20 - Konin (wielkopolskie)


Wybierz powiat