INSPEKTOR SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA Krosno Odrzańskie oferta pracy NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: INSPEKTOR SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 3 086,27 PLN
Zakres obowiązków: - organizowanie, kierowanie i koordynowanie prac oraz nadzorowanie i kontrolowanie jakości i przebiegu pracy podległych pracowników w celu prawidłowej realizacji zadań;- prowadzenie szkoleń, instruktaży, opracowywanie oraz wdrażanie procedur i tworzenie dokumentacji w celu realizacji zadań zgodnie z systemem zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy;- ustalanie potrzeb w zakresie remontów i konserwacji w celu właściwej koordynacji i planowanie sił i środków;- sporządzanie przedmiarów i kosztorysów budowlanych na planowane zamierzenia remontowe w celu prawidłowego planowania i realizację zadań;- uczestniczenie w pracach komisji powoływanych do odbioru robót wykonywanych siłami Oddziału lub systemem zleconym w celu prawidłowego odbioru prac;- uczestniczenie w okresowych przeglądach obiektów budowlanych i ich urządzeń, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania;- prowadzenie dokumentacji i ewidencji konserwacyjno - remontowych obiektów budowlanych w celu prawidłowego rozliczenia prac;- współpraca z inspektorami nadzoru budowlanego w przygotowaniu i kompletowaniu dokumentacji niezbędnej do wykonywania wpisów do książek obiektów budowlanych wpisów do książek obiektów budowlanych w celu zapewnienia prawidłowej realizacji procedur w tym zakresie
Data publikacji: 2020-03-02
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- organizowanie, kierowanie i koordynowanie prac oraz nadzorowanie i kontrolowanie jakości i przebiegu pracy podległych pracowników w celu prawidłowej realizacji zadań;- prowadzenie szkoleń, instruktaży, opracowywanie oraz wdrażanie procedur i tworzenie dokumentacji w celu realizacji zadań zgodnie z systemem zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy;- ustalanie potrzeb w zakresie remontów i konserwacji w celu właściwej koordynacji i planowanie sił i środków;- sporządzanie przedmiarów i kosztorysów budowlanych na planowane zamierzenia remontowe w celu prawidłowego planowania i realizację zadań;- uczestniczenie w pracach komisji powoływanych do odbioru robót wykonywanych siłami Oddziału lub systemem zleconym w celu prawidłowego odbioru prac;- uczestniczenie w okresowych przeglądach obiektów budowlanych i ich urządzeń, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania;- prowadzenie dokumentacji i ewidencji konserwacyjno - remontowych obiektów budowlanych w celu prawidłowego rozliczenia prac;- współpraca z inspektorami nadzoru budowlanego w przygotowaniu i kompletowaniu dokumentacji niezbędnej do wykonywania wpisów do książek obiektów budowlanych wpisów do książek obiektów budowlanych w celu zapewnienia prawidłowej realizacji procedur w tym zakresie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 086,27 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 086,27 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, kierunek: budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat."B"
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne :- wykształcenie średnie o profilu budowlanym- doświadczenie zawodowe : min. 6 miesięcy - praca na podobnym stanowisku związanym z prowadzeniem i koordynowaniem zadań remontowo - konserwacyjnych- uprawnienia : prawo jazdy kat. B- umiejętności : znajomość zagadnień związanych z procesem budowlanym oraz biegła znajomość ustawy Prawo Budowlane :- umiejętność obsługi komputera w tym programów wspomagających w zakresie kosztorysowania- umiejętność pracy w zespole , komunikatywność, dokładność i systematyczność- umiejętność analitycznego myślenia i wnioskowania, kreatywnośćWymagania pożądane :- wykształcenie : średnie o profilu technicznym- doświadczenie : powyżej 6 mc - praca przy realizacji robót budowlanych- uprawnienia wynikające z ustawy Prawo budowlane- uprawnienia energetyczne G1,G2,G3 w zakresie dozoru, obsługi i konserwacji
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 6
Nazwa pracodawcy:
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, oświadczenie o niekaralności, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, kopię dokumentów potwierdzających kwalifikację kandydata oraz wykształcenie i doświadczenie zawodowe.Oferty należy przesyłać na adres : Nadodrzański Oddział Straży Granicznej ul. Poprzeczna1; 66-600 Krosno Odrzańskie Odrzańskie lub skladać we wskazanym terminie w Kancelarii Jawnej Nadodrzańskiego Oddziału SG z dopiskiem "Oferta pracy" - liczy się data stempla pocztowego.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: POPRZECZNA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 02.03.2020
Oferta pracy ważna do: 16.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8a12f692f7816be34a277b84aaa57e68
Podobne oferty pracy
między innymi: samodzielne prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Miejskiego PSP w Słupsku, prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Miejskiej PSP w Słupsku, przekazywanie Komendantowi Miejskiemu PSP w Słupsku korespondencji wpływającej elektronicznie oraz pocztą tradycyjną, przekazywanie korespondencji zgodnie z dyspozycjami Komendanta Miejskiego PSP w Słupsku właściwym komórkom organizacyjnym komendy, kierowanie ruchem interesantów, udzielanie im informacji oraz kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych, prowadzenie archiwum Komendy Miejskiej PSP w Słupsku i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania i brakowania dokumentów, organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Miejskiego PSP w Słupsku, ewidencjonowanie pieczęci , decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla Komendy Miejskiej PSP w Słupsku. Umowa od 01.04.2019 r. do 01.04.2020 (służba przygotowawcza); godziny pracy: 7.30- 15.30
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku - 2019-03-15 - Słupsk (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce - 2015-12-01 - Ustka (pomorskie)
kontrolowanie stanu ochrony przeciwpożarowej, przestrzeganie przepisów przeciwpożarowychi techniczno- budowlanych, szkolenie żołnierzy zawodowych, żołnierzy OT oraz pracowników RON w zakresie ochrony przecipożarowej, opracowanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej w tym praktycznych przedsięwzięć szkoleniowych, sporządzanie wykazów i należności sprzętu pożarniczego dla budynków, obiektów, terenów oraz wojskowego sprzątu technicznego, opracowanie analizy stanu ochrony przeciwpożarowej w 1 POBT
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2019-01-02 - Białystok (podlaskie)
-sprzedaż i promocja produktów firmy do Niemiec; -budowanie i utrzymanie współpracy komercyjnej z detalistami, hurtowniami i punktami na wybranym terytorium (sekcja sprzedaży); -prowadzenie programów promocyjno-dystrybucyjnych; -rozwój lokalnego rynku do jego maksymalnego potencjału; -budowa relacji handlowych i stały kontakt z klientami niemieckimi; -administracja i raportowanie sprzedaży w aplikacji mobilnej.
Piccada Sp. z o.o. - 2017-04-12 - Łódź (łódzkie)
- OSOBY APLIKUJĄCE NA POWYŻSZE STANOWISKO PROSZONE SĄ O ZAPOZNANIE SIĘ Z TREŚCIĄ OGŁOSZNENIA NA STRONIE: http://bonifratrzy.pl/szpital-katowice/karierapraca/- Realizacja całokształtu zadań z zakresu BHP i ochrony przeciwpożarowej.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (80%).- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (zgodnie z § 4 rozp. RM z dn. 02.09.1997r. w spr. służby bezpieczeństwa i higieny pracy). Mile widziane doświadczenie w szpitalu na stanowisku do spraw BHP. Mile widziana znajomość normy ISO 18001:2004.
SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-27 - Katowice (śląskie)
praca na budowach przy pracach brukarskich
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe TUGA Spółka z o.o. - 2019-03-11 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Dostosowanie aktów wewnętrznych Szkoły Podstawowej nr 11 takich jak: Polityka Bezpieczeństwa i Instrukcja Zarządzania Systemem Informatycznym do potrzeb wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),- informowanie dyrektora szkoły oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe o obowiązkach spoczywających na nich na mocy w. przywołanego rozporządzenia oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich ochronie danych i doradzaniu im w tej sprawie,- wytworzenie, wdrożenie i monitorowanie opracowanych (na podstawie w.w. rozporządzenia) dokumentów związanych z bezpieczeństwem informacji oraz ochroną i przetwarzaniem danych osobowych,- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych z bezpieczeństwa informacji oraz przepisów o ochronie danych osobowych,- przeprowadzenie i przeprowadzanie audytów z zakresu bezpieczeństwa informacji w tym ochrony i przetwarzania danych osobowych,- opracowywanie rekomendacji z przeprowadzonych audytów,- współpraca z organem nadzorującym dane osobowe (aktualnie GIODO, po zmianie Urząd Ochrony Danych Osobowych OUDO),- pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorującego w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych,- obsługa incydentów związanych z bezpieczeństwem informacji, w tym naruszeń przepisów o ochronie danych osobowych.Warunki zatrudnienia:umowa o pracę na 1/4 etatu zawarta na okres próbny z perspektywą zawarcia kolejnej umowy/ów na czas określony nie dłużej niż do 30 czerwca 2020 roku. Zainteresowani kandydaci proszeni są o przesłanie listu motywacyjnego i CV pocztą elektroniczną na adres: sekretariat (at) sp11.elblag.pl Termin nadsyłania ofert upłynie w dniu 30 kwietnia 2018 roku. Prosimy o wpisanie w tytule Inspektor Ochrony Danych.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Szkołę Podstawową nr 11 w Elblągu ul. Korczaka 34, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.Szkoła Podstawowa nr 11 w Elblągu zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Szkoła Podstawowa nr 11 w Elblągu realizuje politykę równych szans w zatrudnieniu. Informujemy, że Administratorem danych jest Szkoła Podstawowa nr 11 w Elblągu ul. Korczaka 34. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Szkoła Podstawowa Nr11 - 2018-04-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
oferta stażu - zapoznanie się z procesem planowania i przygotowania drobnych prac remontowych w oparciu o przepisy ustaw - Prawo budowlane i Prawo zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Warszawa (mazowieckie)
Nauczanie języka w przedszkolu.[Praca na czas określony] : rok[Godzina zakończenia pracy] : 16:00[Wymiar czasu pracy] : 4 godziny tygodniowo
Przedszkole Przylesie - 2018-09-05 - Starogard Gdański (pomorskie)
roznoszenie ulotek,chęć do pracy, umowa zlecenie 13 - 14 zł/h, miejsce pracy: Powiat Ostrowski- pracodawca dowozi z Ostrowa Wlkp.
EXPRESS Jacek Kaczor - 2016-11-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Poszukiwana osoba do zespołu w Wydziale: Wydział Promocji Przedsiębiorczości, w Departamencie: Departament Promocji, który zajmuje się wdrażaniem instrumentów promocji gospodarki i przedsiębiorczości regionu łódzkiego. Zadania: kontakty bezpośrednie z przedsiębiorcami, przebiegające według określonej procedury postępowania; organizacja spotkań grupowych animujących współpracę, tj. m.in. spotkania networkingowe, szkolenia, konferencje; nawiązywanie relacji pomiędzy przedsiębiorstwami na rynkach lokalnych oraz za granicą; nawiązywanie współpracy między przedsiębiorstwami a ośrodkami naukowymi zarówno o zasięgu krajowym, jak i międzynarodowym w obszarze specjalizacji (w tym m.in. w: poszukiwaniu potencjalnych partnerów biznesowych z zagranicy dla firm działających w obszarach specjalizacji); przekazywanie wiedzy o zagranicznych rynkach; promocja lokalnego potencjału gospodarczego; określanie potrzeb przedsiębiorców w zakresie współpracy w obszarze innowacji i internacjonalizacji; obsługa i bieżące śledzenie informacji na portalach internetowych dotyczących innowacji, dofinansowania, internacjonalizacji; tworzenie baz danych przedsiębiorców zgodnie z zasadami ochrony danych osobowych; archiwizacja dokumentów powstających w Wydziale.Pracodawca ze swojej strony gwarantuje: stabilność zatrudnienia - pierwsza umowa na czas określony na 6 miesięcy - okres próbny; praca w młodym zespole; łatwy dostęp do szkoleń wewnętrznych; możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych; możliwość udziału w różnych projektach, akcjach dobroczynnych; respektowanie uprawnień rodzicielskich, pakiet socjalny; pakiet ubezpieczeniowy do nabycia na preferencyjnych warunkach; rozsądne godziny pracy - wolne weekendy; dogodna lokalizacja - centrum miasta.
URZĄD MARSZAŁKOWSKI W ŁODZI - 2019-04-04 - Bełchatów (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Gorlice (małopolskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych na obiektach takich jak domy prywatne, budynki mieszkalne, biura, hale i inne. Montaż przewodów, osprzętu, opraw, oświetleniowych, wykonywanie pomiarów, obsługa elektryczna placów budów.
Akelektryk Andrzej Kreft - 2019-02-13 - Gdańsk (pomorskie)
Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących napraw i konserwacji od mieszkańców z zarządzanych budynków. Przeprowadzanie wizji lokalnych zgłaszanych usterek. Prowadzenie rejestrów zgłoszeń. Koordynacja okresowych przeglądów budynków. Uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych.
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Zabrze (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
praca na wysokości
DACH-FULL BOGDAN BIENIAS - 2015-12-14 - Dęblin (lubelskie)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na w/w stanowisku, należeć będzie:1.udział w opracowywaniu projektów wewnętrznych aktów prawnych, dokumentacji rejestrowej, 2.dokumentacji przetargowej, korespondencji oraz prowadzenie rejestru wewnętrznych aktów prawnychobsługa kancelaryjna Rady Nadzorczej3.prowadzenie Archiwum Szpitala w zakresie dokumentów niemedycznychsporządzanie zestawień i analiz
Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o. - 2016-01-14 - Kościerzyna (pomorskie)
pielęgnacja zieleni, pomoc w zakąldaniu ogrodów, pomoc przy wykonywaniu systemów nawadniania
Paweł Ostrowski Ogrody i Drzewa - 2018-03-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- realizowanie patronatów honorowych wojewody i wicewojewody, a także spraw związanych z udziałem wojewody oraz wicewojewody w komitetach honorowych i komitetach organizacyjnych w celu zapewnienia prawidłowej realizacji funkcji reprezentacyjnej wojewody- uzgadnianie z wnioskodawcami i przełożonymi form oraz zakresów udziału wojewody w realizowanych przedsięwzięciach w celu zapewnienia prawidłowej realizacji spraw dotyczących patronatów honorowych oraz spraw związanych z udziałem wojewody i wicewojewody w komitetach honorowych i komitetach organizacyjnych- uczestniczenie w przygotowaniach, organizacji i obsłudze merytorycznej uroczystości nadania odznaczeń państwowych, oficjalnych imprez, konferencji, narad, spotkań, posiedzeń itp. z udziałem wojewody- przygotowywanie listów okolicznościowych i gratulacyjnych, wystąpień, dyplomów oraz innych materiałów związanych z udziałem wojewody w różnorodnych przedsięwzięciach - udział w organizacji świąt państwowych oraz uroczystości patriotycznych na terenie województwa Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Montaż hal namiotowych, prace w magazynie firmy.
RAJT BIS Sp.z o.o. i Wspólnicy Spółka Komandytowa - 2017-05-05 - Aleksandrówka (mazowieckie)
WYKONYWANIE PRAC OGÓLNOBUDOWLANYCH (REMONTY, WYKOŃCZENIA), POSZUKIWANI PRACOWNICY WSZELKICH GAŁĘZI BRANŻY BUDOWLANO WYKOŃCZENIOWEJ
Z.P.U. IZO-REM GRZEGORZ ŁUPICKI - 2018-08-03 - Rzeszów (podkarpackie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP. nadzorowanie stanu BHP w jednostce, prowadzenie szkoleń wstępnych, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, gromadzenie dokumentacji powypadkowej
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2020-02-26 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Sortowanie elementów i komponentów samochodowych. Praca w oddziałach klienta zagranicznego.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Tychy (śląskie)
Obsługa maszyn i urządzeń ogrodniczych w pielęgnacji terenów zieleni (glebogryzarka, kosiarka, kosa spalinowa). Miejsce wykonywania pracy: Wrocław.
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY Beata Golińska - 2016-01-04 - Korzeńsko (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
POMOC PRZY OBSŁUDZE MASZYN BUDOWLANYCH, PRACA NA BUDOWIE
Firma APROFI Aleksander Siry - 2018-05-09 - Dębica (podkarpackie)
obsługa urządzeń biurowych; obsługa pracowników, klientów, kontrahentów; prowadzenie zestawień na potrzeby ganego działu; wprowadzanie danych do odpowiednich programów; segregacja i archiwizacja dokumentacji; wypełnianie odpowiednich dokumentów związanych z wykonywnymi czynnościami zgodnie z obowiązujacymi procedurami i instrukcjami
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Jastrzębie (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie kosztorysów, dokonywanie odbioru prac i kontrola pracy pogotowia technicznego
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowania potraw kuchni ukraińskiej według oryginalnych regionalnych receptur i przypraw.
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Łódź (łódzkie)
PROWADZENIE DOKUMENTACJI ROZLICZENIOWEJ W ZAKRESIE PROJEKTU POWER, OBSŁUGA ADMINISTARCYJNA PROJEKTU POWER, PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO, REALIZACJA ZADAŃ INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCHWYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW Z ZAKRESU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE Z ZAKRESU ZNAJOMOŚCI FUNDUSZY EUROPEJSKICH, RZETELNOŚC, TERMINOWOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ,
OKRĘGOWY INSPEKTORAT SŁUŻBY WIĘZIENNEJ W SZCZECINIE - 2016-06-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)