INSPEKTOR DS. ORGANIZACYJNYCH Słupsk oferta pracy Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ORGANIZACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: między innymi: samodzielne prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Miejskiego PSP w Słupsku, prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Miejskiej PSP w Słupsku, przekazywanie Komendantowi Miejskiemu PSP w Słupsku korespondencji wpływającej elektronicznie oraz pocztą tradycyjną, przekazywanie korespondencji zgodnie z dyspozycjami Komendanta Miejskiego PSP w Słupsku właściwym komórkom organizacyjnym komendy, kierowanie ruchem interesantów, udzielanie im informacji oraz kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych, prowadzenie archiwum Komendy Miejskiej PSP w Słupsku i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania i brakowania dokumentów, organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Miejskiego PSP w Słupsku, ewidencjonowanie pieczęci , decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla Komendy Miejskiej PSP w Słupsku. Umowa od 01.04.2019 r. do 01.04.2020 (służba przygotowawcza); godziny pracy: 7.30- 15.30
Data publikacji: 2019-03-15
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młyńska 2, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
między innymi: samodzielne prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Miejskiego PSP w Słupsku, prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Miejskiej PSP w Słupsku, przekazywanie Komendantowi Miejskiemu PSP w Słupsku korespondencji wpływającej elektronicznie oraz pocztą tradycyjną, przekazywanie korespondencji zgodnie z dyspozycjami Komendanta Miejskiego PSP w Słupsku właściwym komórkom organizacyjnym komendy, kierowanie ruchem interesantów, udzielanie im informacji oraz kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych, prowadzenie archiwum Komendy Miejskiej PSP w Słupsku i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania i brakowania dokumentów, organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Miejskiego PSP w Słupsku, ewidencjonowanie pieczęci , decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla Komendy Miejskiej PSP w Słupsku. Umowa od 01.04.2019 r. do 01.04.2020 (służba przygotowawcza); godziny pracy: 7.30- 15.30
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ORGANIZACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: archiwizacja dokumentów
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: minimum średnie, preferowani absolwenci kierunków administracyjnych; doświadczenie pozyskane w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków przez okres minimum 6 miesięcy; Szczegóły w ogłoszeniu o pracę opublikowanym na stronie internetowej Komendy Miejskiej PSP w Słupsku: www.straz.slupsk.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (nr 44569 z dnia 15.03.2019r.). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (+48) 59 842 40 01 wew. 231 . Aplikację proszę składać JEDYNIE w sposób określony w opublikowanym ogłoszeniu jw.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Młyńska 2, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys/CV (uwzględniające przebieg pracy) i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. oświadczenie o treści : Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 2 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), dobrowolnie wyrażam zgodę, na przetwarzanie moich danych osobowych podanych przeze mnie w dokumentach złożonych w postępowaniu w sprawie naboru do pracy w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku w związku z ogłoszeniem o naborze do pracy na stanowisko inspektora ds. organizacyjnych w sekcji ds. organizacyjno-kadrowych, przez Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku, przy ul. Młyńskiej 2, w celu przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego, podpisana przez osobę składająca aplikację klauzula informacyjna. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek / kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów. TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW Dokumenty należy złożyć do: 05.04.2019r., w godz. 7.30 15.30. Decyduje data: stempla pocztowego (liczy się data wpływu do komendy) / osobistego dostarczenia oferty do komendy. Miejsce składania dokumentów: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku, ul. Młyńska 2, 76-200 Słupsk ,Sekretariat Komendy Miejskiej PSP w Słupsku (II piętro, pomieszczenie nr 203).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Młyńska
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.03.2019
Data dodania oferty pracy: 15.03.2019
Oferta pracy ważna do: 05.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa ładowarki teleskopowej ze zmiennym wysięgiem. Praca na terenie całego kraju.
Matyja Przemysław . Matpol - 2016-03-14 - Spytkowice (małopolskie)
pakowanie mięsa oraz wędlin
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ,,MARKS" Sp z o.o. - 2016-09-19 - Prusak (łódzkie)
obsługa natryskarki
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Łuków (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Warszawa (mazowieckie)
- wykrawanie elemntów odzieżowych z materiałów
Firma Produkcyjna J&J Joanna Mucha - 2016-03-25 - Biłgoraj (lubelskie)
Murarz
Budownictwo-Osielec Wojciech Biskup - 2018-06-11 - Osielec (małopolskie)
Kierowca. Kontakt tel. 600 063 110
Centrum Materiałow Budowlanych Builder Sp.z.o.o. - 2016-04-26 - Bilcza (świętokrzyskie)
-Dokonywanie weryfikacji parametrów i regulacji przekaźników zgodnie z obowiązującymi instrukcjami i wymaganiami producenta w celu utrzymania ich w pełnej sprawności,-Dokonywanie napraw podzespołów elektronicznych w celu przywrócenia ich sprawności,-Prowadzenie dokumentacji realizowanych prac w celu dokonania ewidencji i rozliczeń,-Wykonywanie zabiegów konserwacji urządzeń srk i dsat pod nadzorem w celu utrzymania ich w pełnej sprawności,-Wykonywanie innych poleceń przełożonego zgodnie z posiadanym zakresem umiejętności i kwalifikacji,Praca w godzinach 7-15Praca na terenie Tczew, Gdynia, Kościerzyna, Lębork
PKP S.A. Zakład Linii Kolejowych w Gdańsku - 2018-08-28 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa recepcji (meldowanie gości, obsługa rezerwacji), obsługa bankietów oraz bufetu śniadaniowego, sprzątanie pokoi.
WILLA PROMYK POKOJE GOŚCINNE WIESŁAWA DRAWC-BRZOSKOWSKA - 2016-08-25 - Kowale (pomorskie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o świadczenia rodzinne oraz oświadczenia wychowawcze w celu ustalenia czy zachodzi koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego- współpraca z instytucjami łącznikowymi i instytucjami właściwymi z krajów Europejskiego obszaru gospodarczego i konfederacji Szwajcarii w celu wymiany informacji- prowadzenie postępowania administracyjnego mającego na celu potwierdzania stosownych druków unijnych z serii E400 oraz z serii F w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego- udzielenie informacji osobom ubiegającym się o stosowne świadczenia rodzinne w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w celu ustalenia czy przysługuje im prawo do tych świadczeńWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek , wejście do budynku od ul. Moniuszki 15-21, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.Miejsce wykonywania pracy: BydgoszczKujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyDelegatura K-PUW w Toruniuul. Moniuszki 15-2187-100 Toruń
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-07-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
tynkowanie ( kontakt z pracodawcą tel : 667990631 )
Radosław Opyd Usługi Ogólnobudowlane RADBUD - 2016-11-16 - Warzęgowo (dolnośląskie)
- Sprzedaż art. ogólnospożywczyk oraz alkoholu. Obsługa kasy fiskalnej. Praca w Katowicach Murckach.- Wynagrodzenie: 1750 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na trzy zmiany: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczednie zawodowe na podobnym stanowiusku. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (15:00-22:00) (Tel. 519-162-316) lub e-mail: damian1690 (at) wp.pl
Damian Kupiszak - 2015-12-01 - Katowice (śląskie)
Główne obowiązki:- samodzielne wykonywanie kontroli okresowych i doraźnych w zakładach pracy chronionej oraz zakładach aktywności zawodowej w celu zapewnienia zgodnego z prawem funkcjonowania osób niepełnosprawnych na rynku pracy;- samodzielne dokonywanie weryfikacji złożonego wniosku o dokonanie wpisu bądź jego zmiany w celu dokonania wpisu do rejestru organizatora oraz dokonywanie okresowej kontroli prawidłowości realizacji turnusów rehabilitacyjnych w oparciu o przepisy ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;- samodzielne przygotowanie projektów decyzji administracyjnych ( w oparciu o wszystkie dostępne środki pomocy prawnej) w celu realizacji kompetencji Wojewody jako organu I instancji w zakresie nadawania, zmiany i utraty statusu zakładu pracy chronionej i zakładów aktywności zawodowej;- gromadzenie i weryfikacja półrocznych sprawozdań przesyłanych przez zakłady pracy chronionej i zakłady aktywności zawodowej oraz opracowanie zbiorczych sprawozdań z zakresu działalności zakładów pracy chronionej i zakładów aktywności zawodowej z terenu województwa kujawsko-pomorskiego w celu przekazania do Pełnomocnika ds. Osób Niepełnosprawnych. Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-12-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Utrzymanie w czystości obiektu handlowego.Praca w godz. 6-14, 14-22 (poza sezonem w godz. 7-21) w C.H. E'Leclerc.
PIAST GROUP Sp. z o.o. - 2016-06-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
•przygotowywanie ofert przetargowych pod względem dokumentacyjnym i merytorycznym.•przygotowywanie projektów pism i prowadzenie korespondencji na etapie procedury przetargowej,•współpraca z podmiotami zewnętrznymi, gromadzenie i analiza ofert, •udział w opracowywaniu projektów umów,•udział w negocjacjach,•uczestnictwo w pracach Komisji Przetargowych,•badanie i weryfikacja ofert.
SANOCKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. - 2017-05-04 - Sanok (podkarpackie)
organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków pracowników, sporządzanie dokumentacji powypadkowej;
Komenda Powiatowa Policji w Starachowicach - 2018-03-23 - Starachowice (świętokrzyskie)
w/g stanowiska
Centrum Medyczne "ZAGNAŃSKA" NZOZ Poradnia rehabilitacyjna w Kielcach - 2017-11-28 - Kielce (świętokrzyskie)
Merytoryczny nadzór nad prawidłową eksploatacją urządzeń i instalacji na terenie jednostki, bieżąca analiza w celu utrzymania obiektów i urządzeń w pełnej sprawności technicznej i ich wartości użytkowej, opracowanie sprawozdań i analiz w zakresie TUN, wykonywanie bieżących i realizowanie okresowych przeglądów nieruchomości, okresowych przeglądów instalacji i urządzeń elektrycznych oraz okresowych przeglądów stanu technicznego stałych urządzeń technicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, udział w przygotowaniu dokumentacji związanej z zamawianiem robót i usług oraz zlecaniem robót i usług zgodnie z ustawą Prawo Zamówien Publicznych oraz wew. uregulowaniami jednostki, nadzorowanie wykonywania zamierzeń konserwacyjnych i remontowych ujętych w RPKiR i RPRN.
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2018-05-17 - Powidz (wielkopolskie)
codzienne obchody budynków,rejestrowanie usterek i awarii,przygotowywanie zleceń naprawy,kontrola wykonania zleceń, umowa o prace na okres próbny na 3 miesiące,praca na jedna zmiane w godzinach od 8 do 16,miejsce wykonywania pracy Wrocław,wysokość wynagrodzenia brutto 3000 zł miesiąc, kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 71 362 17 88, bądź email: beata.festynska (at) wp.pl , oferta pracy dostepna w sali D,B,F
ADMIROM-5 Sp. z.o.o - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
- prowadzenie spraw kadrowych pracowników;- prowadzenie kasy;- prowadzenie książki inwentarzowej;- przeprowadzanie zamówień publicznych;- prowadzenie kancelarii;
Powiatowy Specjalistyczny Ośrodek Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie - 2018-10-03 - Wodzisław Śląski (śląskie)
odbieranie towaru od dostawców, wykładanie na półki, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Tuchów (małopolskie)
prace ogólnobudowlane, tynkowanie, posadskarstwo, zaopatrywanie miejsce realizacji usług w materiały budowlane, dowożenie maszyn, urządzeń i narzędzi budowlanych na miejsce wykonywanej usługi
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Izdebki (podkarpackie)
Obsługa, konserwacja i wykonywanie remontów urządzeń i instalacji elektrycznych NN i SN, z zakresu automatyki i sterowników swobodnie programowalnych PLC.
"EKO DOLINA" sp.z.o.o - 2017-12-07 - Łężyce (pomorskie)
- WYKONYWANIE ZADAŃ SŁUŻBY BHP W ZAKŁADZIE PRACY,- PROWADZENIE SZKOLEŃ BHP.
MARPOŻ OCHRONA BHP I PPOŻ - 2018-11-08 - Skierniewice (łódzkie)
Wykańczanie, aranżacja i dekoracja wnętrz.
Gwoździk s.c. Wioleta Włodarczyk-Kościelniak, A. Kościelniak - 2015-12-01 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Prace pomocnicze przy produkcji wyrobów cukierniczych, ciast, utrzymanie czystości na stanowisku pracy, pakowanie produktów. Miejsce pracy: ul. Radarowa 1 PietrzykowiceKonttakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta znajduje się w sali: G
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Pietrzykowice (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Poznań (wielkopolskie)
Załadunki,rozładunki, utrzymanie sprzętu lub auta w czystości
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
praca na wysokości, remonty dachów, docieplenia, praca na terenie Śląska
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "MAZUREX" Sp. z o.o. - 2018-01-22 - Sosnowiec (śląskie)
Prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z posiadanym taborze, znajomość części samochodowych
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SMAOCHODOWEJ SP. Z O.O. W GRÓJC - 2017-07-05 - Grójec (mazowieckie)