PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PROCEDUR PLANISTYCZNYCH, ANALIZ I OPRACOWAŃ PROJEKTÓW URBANISTYCZNYCH Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka


Największy wybór odzieży

Stanowisko: PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PROCEDUR PLANISTYCZNYCH, ANALIZ I OPRACOWAŃ PROJEKTÓW URBANISTYCZNYCH

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)koordynacja sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta lub ich zmiany;2) prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w tym uchylonych i nieobowiązujących oraz gromadzenie materiałów z nimi związanych;3) sporządzanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta;4) udzielanie informacji dotyczących przeznaczenia terenu na podstawie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta, a także z projektów planów wykładanych do publicznego wglądu;5) wydawanie opinii w sprawie podziału nieruchomości na podstawie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;6) uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie zgodności z zadaniami samorządu powiatowego;7) nadzorowanie sporządzenia opracowań ekofizjograficznych;8) przygotowywanie projektów zarządzeń i regulaminów związanych z powołaniem Miejskiej Komisji Urbanistyczno Architektonicznej (MKUA);9) udział w posiedzeniach MKUA oraz obsługa techniczna posiedzeń Komisji;10) przekazywanie kopii miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do Referatu Administracji Architektoniczno Budowlanej;11) wydawanie zaświadczeń:a) o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego,b) o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;c) o zgodności budowy z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w postępowaniu prowadzonym przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego;12) formułowanie założeń polityki przestrzennej Miasta;13) konsultacje z innymi jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie spójności polityki przestrzennej Miasta z wojewódzkimi i krajowymi dokumentami planistycznymi oraz polityki przestrzennej gmin sąsiednich, w tym opiniowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego gmin sąsiednich w kontekście polityki przestrzennej Miasta;14) sporządzanie koncepcji zagospodarowania oraz opracowań studialnych związanych z kreowaniem ładu przestrzennego wynikającego z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.15) opracowywanie wieloletnich programów sporządzania planów miejscowych;16) sporządzanie analiz zasadności przystąpienia do sporządzenia planu miejscowego lub jego zmiany, analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Miasta;17) przygotowywanie projektów uchwał Rady w sprawie:a) oceny aktualności miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta;b) przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta a także ich zmiany;18) opiniowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich w kontekście polityki przestrzennej Miasta;19) sporządzanie analiz przestrzennych w zakresie planowanych i realizowanych inwestycji miejskich;20) prowadzenie rejestru wniosków w sprawie sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany;21)koordynacja sporządzania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta lub jego zmiany;22)redagowanie i aktualizowanie informacji zamieszczanych na stornie Urzędu w zakładce "Rozwój miasta planowanie przestrzenne".

Data publikacji: 2019-03-11

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Urząd Miasta Płocka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)koordynacja sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta lub ich zmiany;2) prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w tym uchylonych i nieobowiązujących oraz gromadzenie materiałów z nimi związanych;3) sporządzanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta;4) udzielanie informacji dotyczących przeznaczenia terenu na podstawie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta, a także z projektów planów wykładanych do publicznego wglądu;5) wydawanie opinii w sprawie podziału nieruchomości na podstawie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;6) uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie zgodności z zadaniami samorządu powiatowego;7) nadzorowanie sporządzenia opracowań ekofizjograficznych;8) przygotowywanie projektów zarządzeń i regulaminów związanych z powołaniem Miejskiej Komisji Urbanistyczno Architektonicznej (MKUA);9) udział w posiedzeniach MKUA oraz obsługa techniczna posiedzeń Komisji;10) przekazywanie kopii miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do Referatu Administracji Architektoniczno Budowlanej;11) wydawanie zaświadczeń:a) o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego,b) o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;c) o zgodności budowy z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w postępowaniu prowadzonym przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego;12) formułowanie założeń polityki przestrzennej Miasta;13) konsultacje z innymi jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie spójności polityki przestrzennej Miasta z wojewódzkimi i krajowymi dokumentami planistycznymi oraz polityki przestrzennej gmin sąsiednich, w tym opiniowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego gmin sąsiednich w kontekście polityki przestrzennej Miasta;14) sporządzanie koncepcji zagospodarowania oraz opracowań studialnych związanych z kreowaniem ładu przestrzennego wynikającego z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.15) opracowywanie wieloletnich programów sporządzania planów miejscowych;16) sporządzanie analiz zasadności przystąpienia do sporządzenia planu miejscowego lub jego zmiany, analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Miasta;17) przygotowywanie projektów uchwał Rady w sprawie:a) oceny aktualności miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta;b) przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta a także ich zmiany;18) opiniowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich w kontekście polityki przestrzennej Miasta;19) sporządzanie analiz przestrzennych w zakresie planowanych i realizowanych inwestycji miejskich;20) prowadzenie rejestru wniosków w sprawie sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany;21)koordynacja sporządzania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta lub jego zmiany;22)redagowanie i aktualizowanie informacji zamieszczanych na stornie Urzędu w zakładce "Rozwój miasta planowanie przestrzenne".

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PROCEDUR PLANISTYCZNYCH, ANALIZ I OPRACOWAŃ PROJEKTÓW URBANISTYCZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inżynier gospodarki przestrzennej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie;2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia w zakresie gospodarki przestrzennej lub architektury;6. znajomość programów GIS i CAD.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994 ze zm.);- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zm.);- z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1945 ze zm.); - z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.);

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;3. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. oświadczenie o znajomości programów GIS i CAD - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;10. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz.1260 ze zm.) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 21 marca 2019 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6.ul. Miodowa 8.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.Miejsce pracy w budynku z podjazdem dla niepełnosprawnych i windami, stanowisko pracy na III piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku na III piętrze znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Ulica pracodawcy: Pl. Stary Rynek

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier gospodarki przestrzennej

Data dodania oferty pracy: 12.03.2019

Oferta pracy ważna do: 21.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 12.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 11.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT SD. EGZEKUCJI Z NIERUCHOMOŚCI - od 2 400 PLN

projektowanie pism, praca w systemie "komornik SOL" w zakresie sprzedazy nieruchomości
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym Andrzej Maciejewski Kancelaria Komornicza - 2018-09-07 - Złotoryja (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA-KASJER - od 1 850 PLN

sprzedaż w sklepie spożywczym
"U RAFAŁA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-30 - Ruda Śląska (śląskie)

PODINSPEKTOR REFERATU GEODEZJI I KATASTRU W WYDZIALE GEODEZJI KARTOGRAFII I KATASTRU (1 ETAT) OFERTA KONKURSOWA - od 2 250 PLN

prowadzenie ewidencji gruntów i budynków w systemie teleinformatycznym, utrzymywanie operatu ewidencyjnego w stanie aktualności, przeprowadzanie postępowań administracyjnych w sprawie aktualizacji informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków, ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentów dotyczących aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków, tworzenie, prowadzenie i udostępnianie bazy danych rejestru cen i wartości nieruchomości
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2018-12-10 - Cieszyn (śląskie)

PAKOWACZ RĘCZNY - od 13 PLN

Praca na terenie całego kraju - według zleceń.Praca polega na pakowaniu i rozpakowywania, zabezpieczeniu wyrobów i przygotowania do transportu.
DREMAN JOB Sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-03-03 - Krapkowice (opolskie)

PODINSPEKTOR DS. GOSPODARKI ODPADAMI, OCHRONY POWIETRZA - od 2 900 PLN

zakres podany w ogłoszeniu o naborze na stanowisko podinspektor w Wydziale Środowiska i Rolnictwa na stronie: www.bip.powiat.slupsk.pl; godziny pracy: 7.30- 15.30
STAROSTWO POWIATOWE W SŁUPSKU - 2019-02-28 - Słupsk (pomorskie)

PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKÓW - od 2 100 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) terminowe i prawidłowe pod względem merytorycznym i formalnym wyliczanie wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego od osób fizycznych wg przydzielonego alfabetycznego wykazu ulic na terenie miasta Płocka;2) prowadzenie ewidencji nieruchomości, rejestrów wymiarowych, rejestrów przypisów i odpisów;3) sporządzanie sprawozdań z zakresu wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego;4) przygotowywanie pism w sprawach ulg, umorzeń, odroczeń terminu płatności i innych pism do rozpatrzenia przez Prezydenta Miasta;5) prowadzenie spraw związanych z odwołaniami od decyzji organu podatkowegoI instancji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego;6) kontrola wstępna dokumentów składanych przez podatników w zakresie prawidłowości ich wypełnienia;7) kontrola powszechności i prawidłowości opodatkowania osób fizycznych podatkiem od nieruchomości, rolnym i leśnym;8) wszczynanie postępowania karno-skarbowego w zakresie naruszania przepisów ustawy o podatkach i opłatach lokalnych;9) przeprowadzanie postępowania wyjaśniającego w przypadku wątpliwości, co do rzetelności złożonych przez podatników dokumentów;10) wystawianie wezwań podatnikom w celu uzyskania niezbędnych informacji;11) przygotowywanie projektów: pism, decyzji, postanowień, zarządzeń, uchwał, odpowiedzi na interpelacje, analiz i innych dokumentów;12) przygotowywanie materiałów i opracowań dla Rady i jej komisji oraz przełożonych;13) wykonywanie zadań i załatwianie spraw zgodnie z Ordynacją Podatkową i Instrukcją kancelaryjną;14) inicjowanie i opracowywanie projektów nowych i aktualizacji istniejących procedur, w tym w dokumentacji Zintegrowanego Systemu Zarządzania.
Urząd Miasta Płocka - 2018-11-16 - Płock (mazowieckie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - od 13,7 PLN

Pracownik ochrony - ul Tyniecka teren Jednostki Wojskowej
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-23 - Kraków (małopolskie)

PODINSPEKTOR-STANOWISKO D/S OCHRONY ZWIERZĄT BEZDOMNYCH I ORAGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNYCH - od 2 000 PLN

Prowadzenie spraw związanych z bieżącym nadzorem nad schroniskiem dla bezdomnych zwierząt w Orzechowcach,prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług weterynaryjnych,współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego i Strażą Miejską w zakresie realizacji programu przeciwdziałania bezdomności zwierząt oraz inne zadania określone w BIP dla miasta Przemyśla.
Urząd Miejski w Przemyślu - 2016-02-26 - Przemyśl (podkarpackie)

PODINSPEKTOR DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 1/2 ET. - od 1 500 PLN

Realizacja zadań z zakresiu ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - bliższe informacje w ogłoszeniu o naborze na:http://spleczna.bip.e-zeto.eu/
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2016-05-09 - Łęczna (lubelskie)

PRACOWNIK DOCIEPLENIOWY - od 2 500 PLN

zgodny, praca w Grudziądzu
ROSBUD Tomasz Rosłan - Usługi Budowlane - 2017-09-20 - Wielkie Lniska (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

Przyjmowanie towaru do magazynu
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Kamionka (łódzkie)

MONTER KONSTRUKCJI BUDOWLANYCH - od 2 000 PLN

praca przy wznoszeniu szkieletów budynków użytkowych mieszkalnych. Praca na wyskokościach, znajomościach rysunku technicznego i umiejętność czytania rysunków technicznych
SPARTA-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-06 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

DOSTAWCA POTRAW - od 1 850 PLN

Dostarczanie zamówień/pizzy do klienta
Walczyk Sara BONANZA - 2016-03-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)

BRYGADZISTA ROBÓT BUDOWLANYCH - od 2 500 PLN

nadzór nadf grupą pracowników, wykonywanie pracy według projektu. Praca w delegacji pracodawca zapewnia dowóz i zakwaterowanie.
"KINEK - 2016-08-29 - Nowy Sącz (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW ZAKUPÓW - od 1 200 PLN

zakup towarów od dostawców z Wietnamu, negocjacje cen towarów, gromadzenie dokumentacji handlowej
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

PRACOWNIK SKLEPU - od 2 800 PLN

Wykładanie towaru, dbanie o czystość i porządek na terenie sklepu, obsługa stanowiska kasowego, obsługa oraz dbałośc o klienta.
LIDL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-30 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI I MONTAŻU - od 1 750 PLN

prace przy montazu i produkcji wyrobów niemetalicznych
Nelsbud sp. z o.o. sp.k. - 2016-07-04 - Opole (opolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 000 PLN

wyszukiwanie odbiorców,dostawców,negocjace warunków umów
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Głowno (łódzkie)

MAGAZYNIER - od 1 750 PLN

Rozmieszczenie i układanie przyjętych towarów, prawidłowe oznakowanie towarow, wydawanie towarów na podstawie dowodów rozchodu.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Kraśnik (lubelskie)

KURIER - od 1 900 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Marianów (mazowieckie)

MONTER STOLARKI PCV, ALU I FASADOWEJ - 3 500 - 6 300 PLN

Montaż stolarki PCV, ALU i fasadowej. Praca w terenie.
Przedsiębiorstwo Budowlane "Rybak" Arkadiusz Rybak - 2018-12-27 - Luzino (pomorskie)

PAKOWACZ JAJ - od 2 100 PLN

Obsługa maszyny sortująco - pakującej jaja (odbiór z taśmy maszyny pudełek z jajami). Zgodnie z przędkością ich spływu i przeniesienie do kartonu zbiorczego.
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Rzgów (łódzkie)

PODINSPEKTOR DS. PODATKOWYCH - od 2 000 PLN

Podinspektor ds. podatkowych
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Gorzów Śląski (opolskie)

WYCHOWAWCA - od 2 300 PLN

Sprawowanie czynności opiekuńczo- wychowawczych nad wychowankami ŚHP
kontakt przez OHP - 2018-12-04 - Dąbrówka Dolna (opolskie)

SPRZĄTANIE - od 2 100 PLN

sprzątanie w galeriach
kontakt przez OHP - 2018-03-20 - Rzeszów (podkarpackie)

PRACOWNIK OBSŁUGI SKLEPU (ŻAGAŃ) - od 2 250 PLN

Obsługa klientów sklepu, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie towaru.
LEDI SPÓŁKA Z O.O (EKO Holding) - 2019-01-29 - Żagań (lubuskie)


Wybierz powiat