INSPEKTOR DS. BHP I KADR Pyskowice oferta pracy MARCOTRAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR DS. BHP I KADR
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Wymagane kwalifikacje uprawniające do pełnienia roli służby BHP; średnio zaawansowana znajomość języka angielskiego; bardzo dobra organizacja pracy; zakres obowiązków: realizacja zadań służby BHP; współpraca z zewnętrznymi firmami w zakresie BHP i kadr; prowadzenie dokumentacji pracowniczej i inne zadania w dziale kadr i HR; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice
Data publikacji: 2019-10-28
Lokalizacja: Pyskowice (śląskie)
Pracodawca: MARCOTRAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Poznańska 9, 44-120 Pyskowice, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagane kwalifikacje uprawniające do pełnienia roli służby BHP; średnio zaawansowana znajomość języka angielskiego; bardzo dobra organizacja pracy; zakres obowiązków: realizacja zadań służby BHP; współpraca z zewnętrznymi firmami w zakresie BHP i kadr; prowadzenie dokumentacji pracowniczej i inne zadania w dziale kadr i HR; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. BHP I KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pyskowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gliwicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pyskowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Nazwa pracodawcy:
MARCOTRAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Poznańska 9, 44-120 Pyskowice, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty, telefoniczny lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: gliwicki
Gmina pracodawcy: Pyskowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pyskowice
Ulica pracodawcy: Poznańska
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy: Transport drogowy towarów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 28.10.2019
Oferta pracy ważna do: 27.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?56421dca9854fc2bf92974777f3609f9
Podobne oferty pracy
1. Przygotowanie dokumentacji przetargowej.2. Ofertowanie materiałów.3. Sporządzanie dokumentacji powykonawczej.4. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej.5. Zamawianie materiałów.
kontakt przez PUP - 2019-10-11 - Siedliska (małopolskie)
1) Opracowywanie projektów uchwał regulujących system gospodarki odpadami komunalnymi na terenie miasta;2) Kontrolowanie i nadzorowanie realizacji zadań powierzonych podmiotom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomoąści3) kontrolowanie i nadzorowanie wykonywania obowiązków w zakresie gospodarki odpadami przez właścicieli nieruchomości4) kontrolowanie i nadzorowanie funkcjonowania Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)5) kontrolowanie i nadzorowanie osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku odpadów komunalnych oraz ograniczenia masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania6) kontrolowanie przestrzegania zasad regulaminu utrzymania czystości i porządku w mieście Ustka7) podejmowanie i prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczególności w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych8) weryfikacja danych zawartych w deklaracjach o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, składanych przez właścicieli nieruchomości9) dokonywanie naliczeń wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi10) prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymiWysokośc wynagrodzenia miesięcznego brutto w przedziale od 2500zł do 3500 zł.Więcej informacji na stronie internetowej http://bip.um.ustka.pl
Urząd Miasta Ustka - 2016-07-07 - Ustka (pomorskie)
sumienność i punktualność w wykonywaniu obowiązków służbowych, poszanowanie przełożonych, troska o ład i porządek w kuchni, przestrzreganie ustalonego czasu pracy i wykorzystywanie go w sposób efektywny, uczestniczenie w planowaniu jadłospisu
KAROLINA MIARA - 2016-06-06 - Łazy (śląskie)
samodzielne szycie pokrowców samochodowych, zszywanie materiałów, pikowanie, lamowanie, stębnowanie, podwijanie, podszywanie, wszywanie zamków, sznurków, doszywanie gum i rzepów
kontakt przez PUP - 2018-12-04 - Myszków (śląskie)
Staż z PO WER na 6 miesięcy dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW:Santocka 42aGODZ.PR.: 8-16WYMAGANIA ORGANIZATORA:wykształcenie min. średnie, znajomość obsługi podstawowych programów komputerowych, wskazane-posiadanie prawo jazdy kat. B
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie dań peruwiańskich. Znajomość kuchni peruwiańskiej.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "CanPol" Jarosław Pindelski - 2016-09-27 - Sopot (pomorskie)
Spawanie elementów konstrukcji stalowych. Wymagane uprawnienie - MAG. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
Przedsiębiorstwo Prywatne EW-RO Kozłowski Roman - 2017-04-24 - Kliny (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Warszawa (mazowieckie)
Nauczanie matematyki w klasach 4-8, wynagrodzenie do uzg. uzależnione od stopnia awansu oraz stażu pracy.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 97 - 2018-09-19 - Kraków (małopolskie)
usługi bytowe i pielęgnacyjne
MG PARTNER Marcin Grzesiak - 2016-11-04 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Monitorowanie bezpieczeństwa i warunków hodowli zwierząt. Nadzór nad przestrzeganiem przez podmioty działające na rynku spożywczym procedur związanych z ubojem zwierząt w ubojniach (kontrole przedubojowe i poubojowe), skupem i transportem zwierząt, przetwórstwem mięsa, dbanie o certyfikaty dotyczące jakości produktów pochodzenia zwierzęcego dopuszczonych do eksportu i importu. W razie potrzeby – podejmowanie odpowiednich kroków, mających na celu egzekwowanie przestrzegania procedur. Doradztwo we wdrażaniu przepisów ustawowych i wykonawczych. Praca w małych, średnich i dużych rzeźniach (czerwone mięso i/lub drób), firmach przetwórstwa mięsnego, centrach odbioru eksportu mięsa i chłodniach.
Vetwork B.V. - 2019-05-16 - Holandia (Holandia)
Nakładanie warstw tynkarskich / wapiennych, cementowych, na ściany, stropy, inne prace ogólnobudowlane.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE PROBUDREM KAZIMIERZ LIPIŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2019-09-24 - Ogrodzieniec (śląskie)
Nadzór nad realizacją prac budowlanych, sporządzanie dokumentacji przetargowych (SIWZ, STWiOR, kosztorysy), pełnienie funkcji nadzoru inwestorkiego.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2017-03-10 - Nowa Dęba (podkarpackie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
Wykonywanie przeglądów budowlanych i ogólnobudowlanych, nadzorowanie robót buidowlanych, sporzadzanie przedmiarów i wycen robót, prowadzenie książki obiektu budowlanego
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych, dozowanie komponentów, nadzór nad praca maszyny
LEVEL WORK Artur Chrząszcz - 2019-08-21 - Sobiekursk (mazowieckie)
sporządzanie dokumentacji BHP
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
pomoc w rozliczaniu HACCAP, rozliczanie kart drogowych, prowadzenie rozmów telefonicznych, wprowadzanie danych do systemu komputerowego
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wojszyce (łódzkie)
- dbałość o towar w magazynie- obsługa dokumentacji- sprawdzanie spisu inwentaryzacyjnego- rozmieszczenie towaru z uwzględnieniem daty do spożycia
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż wyrobów kosmetyczno perfumeryjnych oraz galanterii skórzanej
GAJA Agnieszka Sobczak-Alwin - 2017-05-22 - Gniezno (wielkopolskie)
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Prowadzenie spraw związanych z eksploatacją i zabezpieczaniem budynków Urzędu.Wykształcenie: wyższe; min. 4 lata pracy zawodowej; znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do inf. publicznej, utrzymania obiektów budowlanych; umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office lub Open Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2016-06-09 - Knurów (śląskie)
Od kandydatów firma oczekuje: wykształcenia średniego lub wyższego (preferowane ekonomia, finanse, bankowość), doświadczenia w sprzedaży (w branży bankowej będzie dodatkowym atutem), mile widziany ukończony kurs kasjerski, dobrej organizacji pracy oraz nastawienia na realizację wyznaczonych celów, umiejętności budowania, poszerzania i utrzymywania relacji biznesowych, komunikatywności, sumienności, rzetelności, odpowiedzialności, wysokiej kultury osobistej, dobrej znajomości obsługi komputera i urządzeń biurowych. Zakres zadań i odpowiedzialności: sprzedaż produktów bankowych, realizacja planów sprzedażowych, bieżąca obsługa Klientów w placówce zgodnie ze standardami Banku, aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, dbałość o utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami, doradztwo w zakresie produktów kredytowych, obsługa gotówkowa, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku. Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę etatu, wynagrodzenie zasadnicze oraz system premiowy, możliwość rozwoju własnych kompetencji, niezbędne narzędzia pracy, rozwój zawodowy, system szkoleniowy. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
ŚLĄSKI BANK SPÓŁDZIELCZY SILESIA W KATOWICACH - 2018-04-27 - Rybnik (śląskie)
Kontrola przestrzegania przepisów BHP w firmie, prowadzenie szkoleń wstępnych BHP dla nowo przyjmowanych pracowników, organizacja i prowadzenie szkoleń okresowych BHP dla pracowników na stanowiskach robotniczych i administracyjno-biurowych, opracowywanie instrukcji, regulaminów i procedur dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenie dokumentacji powypadkowej. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy; współpraca z kierownikami zasobów ludzkich w zakresie prowadzenia dokumentacji BHP.
FABRYKA WYROBÓW RUNOWYCH RUNOTEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-12-06 - Kalisz (wielkopolskie)
Obsługa maszyn i urządzeń do produkcji włóknin
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Zgierz (łódzkie)
sprzedaż odzieży i obuwia w wyspecjalizowanychsklepach
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Łowicz (łódzkie)
Sporządzanie analiz, badanie efektywności linii kursów dotyczących likwidacji. Plan pracy autobusów (turnusów).
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bolesławcu Sp.z o.o. - 2018-10-09 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko stażysta działalności podstawowej lub młodszego asystenta w Sekcji NS/EP.- Główne obowiązki:1. Przeprowadzanie kontroli sanitarnych , dochodzeń epidemiologicznych.2. Współudział w prowadzeniu spraw rozstrzyganych przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Katowicach3. Współudział w sporządzaniu sprawozdań 4. Odpowiednie prowadzenie dokumentacji w zakresie spraw prowadzonych przez sekcję, archiwizacja dokumentów- Wynagrodzenie: 2250 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa za osobę nieobecną w pracy na 1 rok z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:25-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe: Pielęgniarstwo, Ratownictwo Medyczne, Zdrowie Publiczne.Wymagania konieczne:1. Obsługa komputera w środowisku MS Office,2. Zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole.Wymagania pożądane:1. Wysoka kultura osobista,2. Komunikatywność,3. Samodzielność,4. Umiejętność pracy zespołowej oraz pod presją czasu.
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KATOWICACH - 2019-08-21 - Katowice (śląskie)
Opracowywanie i aktualizowanie Wieloletniego Programu Inwestycyjnego Miasta Słupska oraz sporządzanie miesięcznych informacji z przebiegu zadań inwestycyjnych realizowanych przez miasto.; opracowywanie i aktualizacja Wieloletniego Programu Inwestycyjnego Miasta Słupska; aktualizowanie części majątkowej Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Słupska we współpracy z Wydziałem Finansowym; sporządzanie miesięcznych informacji z przebiegu zadań inwestycyjnych realizowanych przez Miasto Słupsk oraz zbiorowego harmonogramu rzeczowo finansowego tych inwestycji; organizowanie spotkań dotyczących realizacji zadań inwestycyjnych. Szczegółowe informacje dostępne na stronie biuletynu informacji publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-01-21 - Słupsk (pomorskie)
Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem funduszy zewnętrznych. Umowa o pracę na czas określony 01.02.2016r. 31.07.2016r., docelowo na czas nieokreślony. Szczegóły naboru dostępne są na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce "Nabór".
URZĄD GMINY SZYDŁOWO - 2016-01-12 - Jaraczewo (wielkopolskie)