INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI Nowa Dęba oferta pracy 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 420 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad realizacją prac budowlanych, sporządzanie dokumentacji przetargowych (SIWZ, STWiOR, kosztorysy), pełnienie funkcji nadzoru inwestorkiego.
Data publikacji: 2017-03-10
Lokalizacja: Nowa Dęba (podkarpackie)
Pracodawca: 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad realizacją prac budowlanych, sporządzanie dokumentacji przetargowych (SIWZ, STWiOR, kosztorysy), pełnienie funkcji nadzoru inwestorkiego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 420 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Dęba
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Dęba
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 420 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: uprawnienia konstrukcyjno - budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność organizacji pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
posługiwanie się komputerem - MS Office, obsługa internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe kierunkowe, znajomość programów do kosztorysowania (Zuzia, Norma), członkostwo w Okregowej Izbie Inżynierów, niekaralność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane bez skierowania z PUP, powinny wysyłać swoje CV na podany adres e-mail. Pracodawca skontaktuje się tylko z wybranymi kandydatami.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: tarnobrzeski
Gmina pracodawcy: Nowa Dęba
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowa Dęba
Ulica pracodawcy: Anieli Krzywoń
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data dodania oferty pracy: 10.03.2017
Oferta pracy ważna do: 24.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- prowadzenie dokumentacji przychodowo-rozchodowejmagazynu szpitalnego,- sporzadzanie zamówień,- sprawdzanie zgodności faktur z zamówieniami.Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu na umowę o pracę. Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu na umowę o pracę. Dokumenty należy składać w godz. 7-15 w wydziale zamówień publicznych pok. 11.
Regionalny Szpital w Kołobrzegu - 2016-07-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
1) Prowadzenie postępowań w sprawie oceny oddziaływania na środowisko planowanych przedsięwzięć (weryfikacja wniosków, kart informacyjnych przedsięwzięcia, raportów; opiniowanie/uzgadnianie z właściwymi organami współuczestniczącymi w postępowaniu; przygotowywanie projektów postanowień i decyzji wraz z uzasadnieniem; zapewnienie udziału społeczeństwa w postępowaniach wymagających takiego udziału). 2) wprowadzanie do baz danych informacji o prowadzonych postępowaniach, 3) popularyzacja i propaganda ochrony środowiska (przygotowywanie materiałów informacyjnych dla mieszkańców miasta, zwłaszcza w zakresie wymaganych dokumentów na etapie uzgodnień inwestycji w zakresie ochrony środowiska oraz informowanie mieszkańców o prowadzonych postępowaniach), 4) udział w monitorowaniu i aktualizacji Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Kędzierzyna-Koźla.Więcej informacji pod adresem: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/2913/inspektor-ds-analiz-ocen-i-planowania-ochrony-srodowiska
Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle - 2017-06-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Białogard (zachodniopomorskie)
dział administracyjny
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Suwałki (podlaskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie zawodowe: min. 6 m-cy w finansach lub sprzedaży bezpośredniej; umiejętności sprzedażowe, biegła obsługa komputera; aktywna sprzedaż produktów banku, pozyskiwanie klientów na potrzeby bankowe, bieżąca obsługa operacyjna klientów, kompletowanie dokumentacji klientów, sporządzanie umów kredytowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI - 2016-06-17 - Gliwice (śląskie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty zostały zamieszczone w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie www.krus.gov.pl/bip w zakładce praca w KRUS
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-09-11 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Przeprowadzanie szkoleń wstępnych, okresowych bhp dla pracowników sieci
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP
i PPOŻ
Udział w opracowywaniu i aktualizowaniu wewnętrznych zarządzeń i regulaminów w zakresie BHP i p. poż.
Udział w pracach zespołu powypadkowego, badającego przyczyny i okoliczności zaistniałych zdarzeń wypadkowych.
Media Expert - 2016-12-01 - Łódź (łódzkie)
j.w
FRAC BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Warszawa (mazowieckie)
prace przy zieleni miejskiej, na terenie stanowiącym właśność Gminy Miejskiej Głogów
Gmina Miejska Głogów - 2018-10-12 - Głogów (dolnośląskie)
Kontrola stanu BHP szkolenia i instruktaże dokumentacja
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Obsługa gości, imprez okolicznościowych, dbałość o powierzone mienie, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy, aktywna współpraca z innymi działami, dbanie o dobry wizerunek Zamku.
Zamek Kliczków Sp. z o.o. - 2016-04-06 - Kliczków (dolnośląskie)
Nauczyciel geografii w klasach 4-8 szkoły podstawowej metoda Montessori.Liczymy na gotowość indywidualnego podejścia zarówno do dziecka z trudnościami, jak i uzdolnionego.Oferujemy mozliwość pracy w małym zespole, jeden nauczyciel zajmuje się max. grupa 25 dzieci. Lekcje odbywaja się w kilkuosobowych grupach. Bardziej na kaształt korepetycji niz standardowych lekcji.Praca 4 godziny miesięcznie (1 godzina tygodniowo)Kontakt z pracodawcą: Aleksandra Dróbka, tel.: 601926230, szkola (at) szkola-montessori.com.plPraca we Wrocławiu przy ul. Sieradzkiej 5.
FUNDACJA WYCHOWANIE DLA PRZYSZŁOŚCI/NIEPUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA MONTESSORI - 2018-09-21 - Wrocław (dolnośląskie)
- nadzorowanie i kontrolowanie w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej standardu świadczonychusług, jakości działalności, realizacji zadań własnych i zleconych oraz poziomu kwalifikacji kadr;- kontrolowanie pod względem merytorycznym i finansowym realizacji przez ośrodki pomocy społecznej zadańzleconych z zakresu administracji rządowej dotyczących prowadzenia postępowań w sprawach świadczeńz funduszu alimentacyjnego oraz postępowań wobec dłużników alimentacyjnych;- kontrolowanie pod względem merytorycznym i finansowym realizacji przez ośrodki pomocy społecznej, urzędymiast i gmin, Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej, zadań zleconych z zakresu administracji rządowejdotyczących udzielanych świadczeń rodzinnych;- prowadzenie postępowań administracyjnych w I instancji w sprawie wymierzania kar pieniężnych zaniezrealizowanie zaleceń pokontrolnych;- rozpatrywanie skarg na usługi świadczone przez określone jednostki pomocy społecznej;- sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań.Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny;- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniuobywatelstwa polskiego;- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślneprzestępstwo skarbowe;- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe/staż pracy.Inne dokumenty i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzająskorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.Dokumenty należy składać lub przesyłać w terminie do 08.01.2016 r.Miejsce składania dokumentówDolnośląski Urząd WojewódzkiBiuro Organizacyjno - Administracyjnepl. Powstańców Warszawy 150-153 Wrocławlub składać w pok. 0200 z dopiskiem Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej PS/KN/01/12/2015.Oferta dostępna w sali E.
Dolnośląski Urząd Wojewódzki - 2015-12-29 - Wrocław (dolnośląskie)
przewóz materiałów sypkich (kamień, zboże)
ADITRANS Bednarski Adrian - 2016-10-21 - Osiek (świętokrzyskie)
Kolportaż ulotek reklamowych
kontakt przez OHP - 2016-05-16 - Tarnowskie Góry (śląskie)
- - OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY Szpital Zakonu Bonifratrów w Katowicach sp . z o.o. 40-211 Katowice ul. Ks. L. Markiefki 87 ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: Referent/ Młodszy Specjalista/ Specjalista w dziale kadrowo-płacowym. Więcej informcji na stronie: www.bonifratrzy.katowice.pl w zakładce Kariera/Praca. - Realizacja zadań w zakresie spraw kadrowych, Realizacja zadań w zakresie spraw płacowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto, do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-12 - Katowice (śląskie)
wykonywanie badań
Inwestycje Rurociągowe Wschód Spółka z o.o - 2018-08-10 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa prasy krawędziowej
Lakom-Stal Józef Łakomy - 2018-08-10 - Stróżewko (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie; znajomość j. angielskiego w stopniu co najmniej średniozaawansowanym; biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych; komunikatywność, mile widziana znajomość przepisów reach; Zakres obowiązków: obsługa administracyjna biura (archiwizacja dokumentacji, przyg. zestawień, raportów, deklaracji); przygotowywanie ofert handlowych; kontakty z partnerami handlowymi; udział w poszukiwaniu kontaktów handlowych, aktualizacja informacji na stronie internetowej; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
DOM TECHNICZNO-HANDLOWY CIEŚLAR Sp. z o. o. - 2016-10-05 - Gliwice (śląskie)
wykonywanie robót ziemnych w zakresie budowy sieci kanalizacyjnych, wodociągowych, gazowych; obsługa urządzeń geodezyjnych (niwelator)
"INSTALBUD" Tadeusz Machowski - 2015-12-01 - Sitnica (małopolskie)
staż dla osób bezrobotnych do 30 r.ż - zapoznanie się z przepisami prawa administracyjnego, prawa budowlanego, wdrażanie i stosowanie, zapoznanie się z obiegiem dokumentów, przygotowywanie projektów pism
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Otwock (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
NADZÓR NAD PROCESEM UZDATNIANIA WODY ORAZ OCZYSZCZANIA ŚCIEKÓW
WYTWÓRNIA URZĄDZEŃ CHŁODNICZYCH "PZL-DĘBICA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-05 - Dębica (podkarpackie)
prowadzenie gospodarki mandatowejprowadzenie ewidencji należności naliczanych podatków na biegu i z tytułu wypłaconych umów - zleceń, sporządzanie informacji o dochodach i pobranych zaliczkach PITprowadzenie należności dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w systemie SWOP (System Wspomagania Obsługi Policji)
Komenda Powiatowa Policji w Kętrzynie - 2017-05-24 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie pomiarów z zakresu obudowy górniczej w laboratorium i pod ziemią i prowadzenie dokumentacji z tym związanej
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2017-10-06 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa maszyn leśnych
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Osiek Mały (wielkopolskie)
Obsługa korespondencji, sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji, organizacja zapotrzebowania w mat. biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Sadki (kujawsko-pomorskie)
Bieżąca eksploatacja techniczna zasobów eksploatowanych przez spółkę. Opracowywanie specyfikacji technicznych, kosztorysów, realizowanie zamierzeń spółki w zakresie remontów, nadzór nad tymi robotami. Planowanie prac eksploatacyjnych i remontowych.
...DOMARO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-03-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
prace magazynowe, obsługa maszyn produkcyjnych- przewijarek folii
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Bieżąca ewidencja zdarzeń gospodarczych i ewidencja środków trwałych; sporządzanie deklaracji VAT, CIT, PCC; sporzadzanie sprawozdań finansowych i statystycznych; analiza i weryfikacja zapisów na kontach.
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych ,,RABA II" Sp. A. - 2018-06-20 - Jaworzno (śląskie)