INSPEKTOR WOJEWÓDZKI DO WYDZIAŁU SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW ODDZIAŁ ZEZWOLEŃ NA PRACĘ NA ZASTĘPSTWO (NR 2076) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI DO WYDZIAŁU SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW ODDZIAŁ ZEZWOLEŃ NA PRACĘ NA ZASTĘPSTWO (NR 2076)

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych i przedstawianie kierownikowi oddziału projektu merytorycznego rozstrzygnięcia w tych spawach,- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydanie dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE,- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń,- przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE,-- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu,- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracęWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu

Data publikacji: 2020-07-24

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ks. St. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych i przedstawianie kierownikowi oddziału projektu merytorycznego rozstrzygnięcia w tych spawach,- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydanie dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE,- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń,- przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE,-- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu,- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracęWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI DO WYDZIAŁU SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW ODDZIAŁ ZEZWOLEŃ NA PRACĘ NA ZASTĘPSTWO (NR 2076)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższe pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów Ustawy o cudzoziemcach,- znajomość przepisów Ustawy o wjeździe na terytorium RP, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich UE i członków ich rodzin, - znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (rozdział 16),- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,- umiejętność redagowania pism urzędowych,- umiejętność stosowania prawa w praktyce,- dobra organizacja pracy,- efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie,- odporność na stres, asertywność.wymagania dodatkowe:wykształcenie: wyższe administracyjne, prawnicze lub studia podyplomowe w zakresie administracji.pozostałe wymagania dodatkowe: - znajomość przepisów Ustawy o ochronie danych osobowych,- znajomość przepisów Ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie.

Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

danePracodawcy_nip: 5541007401

danePracodawcy_regon: 000514236

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys/cv i własnoręcznie podpisany list motywacyjny,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów- kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 24 lipca 2020 roku do dnia 03 sierpnia 2020 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki WSOC VI.2 - 1 etat; ogłoszenie nr 1DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; -Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej. 4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: - Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...). Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

danePracodawcy_kodPowiatu: 0461

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363

Ulica pracodawcy: Jagiellońska

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 24.07.2020

Oferta pracy ważna do: 03.08.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 24.07.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3c37014572970278dcea535e433400be

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK MYJNI - DOZORCA PARKINGU - od 2 100 PLN

mycie zestawów TIR, mycie cystern,podlóg,paleto-pojemników,prowadzenie ewidencji wykonanych usług,spisywanie aut na parkingu,dozorowanie parkingu
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Dworzysko (kujawsko-pomorskie)

MECHANIK NAPRAW POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 2 250 PLN

do uzgodnienia
PKS w Rzeszowie S.A. - 2019-07-08 - Rzeszów (podkarpackie)

INSPEKTOR DS. NADZORU NAD INFRASTRUKTURĄ CMENTARZA K/M - 4 200 - 4 500 PLN

- dokonywanie bieżących i okresowych przeglądów infrastruktury technicznej cmentarza, w szczególności: a) obiektów kubaturowych, b) zewnętrznej i wewnętrznej instalacji i urządzeń wod-kan, co, cw, ctc) instalacji i urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, elektroenergetycznych, kremacyjnych, nawierzchni dróg i placów- sporządzanie planów napraw i remontów; sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad wykonywanymi naprawami i remontami, prowadzenie stosownej dokumentacji- klompletowanie i archiwizowanie dokumentacji technicznej; Udział w odbiorach technicznych- prowadzenie spraw dotyczących eksploatacji kwater grzebalnych, ochrony oraz najmu- obsługa klienta w zakresie uprawnień do grobów, pochowań/dochowań, przekształceń i likwidacji grobów, organizacji pogrzebów, kopania i murowania grobów, wykonywania prac kamieniarskich, zagospodarowania otoczenia grobów, ekshumacji i kremacji na cmentarzu- nadzór nad służbą ochrony i najemcami.
Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Warszawie - 2020-07-23 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (NR 4386) - od 2 600 PLN

obsługa Klienta w zakresie udzielania informacji o stanie konta za zaległościz tytułu czynszu i pozostałych opłat;weryfikowanie sald najemców lokali komunalnych pod katem zadłużenia;wystawianie faktur korygujących sprzedaży w związku z rozliczeniem zaliczek na centralne ogrzewanie i zimną wodę;wystawianie i ksiegowanie biezących faktur sprzedaży i faktur korygujących sprzedażydo modułu FK;przygotowywanie i analiza dokumentacji najemców lokali komunalnych celem oddania zaległości do sądu o nakaz zapłaty;wykonywanie poleceń bezpośrednich przełożonych
INOWROCŁAWSKA GOSPODARKA KOMUNALNA I MIESZKANIOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W INOWROCŁAWIU - 2017-11-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DS KADR - od 2 300 PLN

PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU SŁUŻBY/PRACY, OPRACOWANIE Z TEGO ZAKRESU ZESTAWIEŃ I ANALIZ ORAZ PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW CELEM WYPŁATY NALEŻNOŚCI Z TYTUŁU SŁUŻBY W GODZINACH NADLICZBOWYCH. PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH PRACOWNIKÓW/STRAŻAKÓW ORAZ BIEŻĄCE AKTUALIZOWANIE DANYCH KADROWYCH W PROGRAMACH FUNKCJONUJĄCYCH W KOMENDZIE W TYM W PROGRAMIE KADRY-PŁACE. REALIZOWANIE ZADAŃ Z ZAKRESU PROFILAKTYKI I OCHRONY ZDROWIA STRAŻAKÓW I PRACOWNIKÓW. OPRACOWYWANIE ZGODNIE Z WYMOGAMI PRAWA WYTWORZONYCH W KOMÓRCE KADROWEJ DOKUMENTÓW W CELU PRZEKAZANIA ICH DO ARCHIWUM. SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ DO GUS, KPRM, ZUW ORAZ JEDNOSTKI NADRZĘDNEJ. PRZYGOTOWYWANIE PISM I DOKUMENTÓW Z ZAKRESU DZIAŁANIA WYDZIAŁU. WYMAGANE; WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ZDOLNOŚĆ ANALITYCZNEGO MYŚLENIA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, OBOWIĄZKOWOŚĆ I ODPOWIEDZIALNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ, SYSTEMATYCZNOŚĆ. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE POWYŻEJ 6 MIESIĘCY W ADMINISTRACJI ( MINIMUM 3 MIESIĄCE W KOMÓRCE KADROWEJ). KONTAKT TELEFONICZNY 91 480 88 30
KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2019-06-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Bystry (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR NADZORU DS.OGÓLNOBUDOWLANYCH. - 4 000 - 4 100 PLN

Sprawdzanie, nadzorowanie, przygotowywanie i rozliczanie robót budowlanych, kosztorysowanie. Dokumentacje techniczne, plany robót, przetargi.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk" - 2020-08-05 - Gdynia (pomorskie)

INSPEKTOR FARMACEUTYCZNY - od 4 200 PLN

kontrolowanie podmiotów prowadzących obrót detaliczny produktami leczniczymi, nadzór nad jakością produktów leczniczych i wyrobów medycznych, sporządzanie protokołów i sprawozdań z kontroli, prowadzenie dokumentacji kontrolowanych aptek, przygotowanie projektów decyzji zawierających zalecenia pokontrolne, opiniowanie przydatności lokalu przeznaczonego na aptekę, kontrolowanie prowadzenia reklamy działalności aptek skierowanej do publicznej wiadomości, przygotowywanie pism i odpowiedzi na pisma
Wojewódzki Inspektorat Farmacutyczny - 2017-07-14 - Warszawa (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - OSOBA DO OBSŁUGI CENTRUM OGRODNICZEGO - od 1 500 PLN

wykształcenie bez znaczeniawymagana wiedza i umiejętności z branży ogrodniczej,znajomość tematu hodowli i pielęgnacji roślin,umiejętność obsługi klientapraca na 1/2 etatuCentrum Ogrodnicze czynne od 9 do 17 (godziny pracy do uzgodnienia)
JAROSŁAW MATUSZCZAK HORTUS OGRODY - 2020-06-22 - Topola-Osiedle (wielkopolskie)

INSPEKTOR - od 2 360 PLN

- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce wojskowej, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk służbowych (pracy), na których służą (są zatrudnione) kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, niepełnosprawni i pracujący w nocy;- sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w komórkach organizacyjnych i pododdziałach zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia żołnierzy i pracowników wojska oraz poprawę warunków służby i pracy;- udział w opracowywaniu planów modernizacji pomieszczeń i stanowisk pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy;- udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji jednostki wojskowej albo jej części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz urządzeń mających wpływ na warunki służby i pracy oraz bezpieczeństwo żołnierzy i pracowników;- udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;- opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy;- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków związanych ze służbą wojskową i przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków;- prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków związanych ze służbą wojskową i przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z pełnioną w jednostce wojskowej służbą (wykonywaną pracą);- doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach służby i pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej;- planowanie i realizacja szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy z żołnierzami i pracownikami RON jednostki wojskowej a także planowanie udziału Dowódcy batalionu w szkoleniu okresowym w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy;- współdziałanie z lekarzem sprawującym opiekę zdrowotną nad pracownikami w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich;- współpraca z laboratoriami upoważnionymi, zgodnie z odrębnymi przepisami, do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy, w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony żołnierzy i pracowników wojska przed tymi czynnikami lub warunkami;- współdziałanie ze społecznym inspektorem pracy przy: podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisach; podejmowanych przez Dowódcę batalionu przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków służby i pracy;- sporządzanie rocznych sprawozdań ze stanu bezpieczeństwa i higieny pracy za jednostkę wojskową.
Jednostka Wojskowa Nr 4861 - 2016-09-23 - Białystok (podlaskie)

GOSPODARZ TERENÓW - od 2 000 PLN

Prace porządkowo - estetyczne na osiedlu, sprzątanie, odśnieżanie, prace porządkowe wewnątrz budyków, korytarzy piwnicznych, wejść do klatek schodowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa im Waleriana Łukasińskiego - 2017-05-23 - Zamość (lubelskie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY - od 1 850 PLN

Prowadzenie dokumentacji,prowadzenie kontroli,dobrostanu zwierząt,miejsc gromadzenia skupu lub sprzedaży zwierząt.
Inspekcja Weterynaryjna. Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2016-04-04 - Wągrowiec (wielkopolskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - od 14,7 PLN

kontrola poprawności wykonywania planów montażowych, kontrola produktów pod względem ewentualnych defektów
kontakt przez PUP - 2019-10-11 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

INSPEKTOR W DZIALE ADMINISTRACYJNO - EKONOMICZNYM - od 2 100 PLN

Zakres zadań na stanowisku1)prowadzenie kancelarii OIK, 2)prowadzenie rejestrów aktów normatywnych wydanych przez Dyrektora, 3)prowadzenie rejestru umów zawartych przez Dyrektora OIK,4)prowadzenie ewidencji i dokumentacji zamówień publicznych w OIK ( w tym zaopatrzeniemateriałowo- techniczne),5)gospodarka rzeczowymi składnikami majątkowymi (w tym prowadzenie ksiąg inwentarzowych),6)miesięczne rozliczenie opału, znaczków pocztowych i elektronicznej portmonetki JKM,7)prowadzenie rozliczeń magazynu opału,8)przygotowanie i rejestrowanie wydanych delegacji,9)prawidłowe ustalane, pobieranie i dochodzenie należności Gminy Miasta Jaworzna (odpłatnośćza mieszkanie chronione),10)czynności związane z egzekucją należności z tytułu odpłatności za pobyt w mieszkaniachchronionych,11)organizacja i prowadzenie składnicy akt w Ośrodku,12)prowadzenie kasy OIK,13)opisywanie dowodów księgowych (faktur),14)kontrola terminów przeglądów i badan technicznych sprzętów i budynku,15)przygotowanie sprawozdań dotyczących opłaty za korzystanie ze środowiska (KOBIZE),16)inne czynności zlecone przez Dyrektora lub bezpośredniego przełożonego
Ośrodek Interwencji Kryzysowej - 2018-09-28 - Jaworzno (śląskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ DO KOŃCOWEJ OBRÓBKI PŁYT - 997,4 PLN

Operator urządzeń do końcowej obróbki płyt
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Godziszewy (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR BHP - od 2 900 PLN

nadzorowanie stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz prowadzenie dokumentacji zwiazanej ze służbą bezpieczeństwa i higieny pracy; organizowanie i koordynowanie wszelkich przedsięwzięć mających na celu poprawę warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, zapobieganiu zagrożeniom zdrowia kadry zawodowej i pracowników resortu obrony narodowejGodziny pracy: 7:00 -15:30.
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie - 2019-06-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA NA STACJI PALIW PKN ORLEN S.A - od 2 000 PLN

Obsługa klienta zgodnie ze standardami Pkn Orlen s.a, prace porządkowe, przygotowanie posiłków.
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Stara Gadka (łódzkie)

INSPEKTOR TRANSPORTU DROGOWEGO (IŁAWA) - do 2 250,48 PLN

Zakres zadań: Uczestnictwo w zajęciach teoretycznych i zajęciach praktycznych realizowanych w ramach kursu specjalistycznego, których celem jest przyswojenie wiedzy i zdobycie umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku inspektora transportu drogowego.Złożenie egzaminu kwalifikacyjnego II stopnia.Uczestnictwo w czynnościach inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego wykonywanych w terenie, do których należy w szczególności prowadzenie kontroli drogowych i w podmiocie wykonującym przewóz drogowy oraz sporządzanie dokumentacji pokontrolnejWarunki pracy: Praca biurowa oraz praca w terenie. Praca biurowa - praca przy komputerze powyżej 4h, obsługa urządzeń biurowych. Praca w terenie - prowadzenie pojazdów uprzywilejowanych, prowadzenie kontroli w terenie. Podczas kursu specjalistycznego zajęcia odbywać się będą w ośrodku ITD w Radomiu. Kurs składa się z zajęć teoretycznych i zajęć praktycznych. W ramach kursu organizowane są zajęcia wymagające dużego wysiłku fizycznego. Aplikant w trakcie zajęć praktycznych bierze udział w czynnościach wykonywanych przez inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego. Aplikant jako uczestnik kursu specjalistycznego dla służby kontroli transportu drogowego, zobowiązany jest do przestrzeganiaregulaminu kursu oraz regulaminu ośrodka, w którym organizowany jest kurs.WYMAGANIA NIEZBĘDNEWykształcenie: *wykształcenie co najmniej średnie potwierdzone świadectwem dojrzałości po zdanym egzaminie maturalnym *prawo jazdy kategorii B - znajomość ustaw: ustawa o transporciedrogowym wraz z aktami wykonawczymi, ustawa prawo o ruchu drogowym wraz z aktami wykonawczymi, ustawa odrogach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego * prowadzenie interwencji (komunikatywność,zarządzanie stresem), samodzielność, myślenie analityczne, gotowość do uczenia się - rozwój zawodowy, rzetelność i terminowość - ukończone 25 lat na dzień 17 maja 2019 roku * posiadanie wymaganego stanu zdrowia * posiadanie nienagannej opinii * posiadanie obywatelstwa polskiego - korzystanie z pełni praw publicznych * nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, Posiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWEWykształcenie: średnie prawo jazdy kategorii A lub C język obcy: znajomość komunikatywna języka na poziomieB1: angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiegoDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe klauzula informacyjna Administrator danych osobowych: Administratorem,czyli organem decydującym o tym jak będą wykorzystywane Pani/Pana dane osobowe, jestWarmińsko-Mazurski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego z siedzibą w Olsztynie , przy ulicy Dworcowej 60 ,e-mail: sekretariat (at) witd.olsztyn.pl, tel. 89/533-46-16. Inspektor Ochrony Danych: Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawach dotyczących swoich danych osobowych pod adresem e-mail: Jacek.piotrowski (at) witd.olsztyn.pl lub tradycyjnie pod adresem: ul. Dworcowa 60, 10-437 Olsztyn (z dopiskiem ochrona danych osobowych). Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania: Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie wyłącznie w celu przeprowadzeniapostępowania rekrutacyjnego na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Okres przechowywania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez cały okres prowadzenia postepowania rekrutacyjnego. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcyod dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Gdy uzna Pani/Pan, że podczas przetwarzania Pani/Pana danych Administrator naruszył przepisy RODO to ma Pani/Panprawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Obowiązek podania danych i konsekwencje niepodania danych osobowych: Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zakwalifikowania aplikacji do dalszej weryfikacji oraz obowiązkiem wynikającym z Kodeksu pracy. W przypadku niepodania danych niemożliwe będzie dopuszczenie kandydata do dalszego etapu rekrutacji. Odbiorcy danych: Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie upoważnieni pracownicy Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Olsztyn .Informacja o wynikach naboru ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania wybranego kandydata podlega upowszechnieniu poprzez publikację między innymi na stronach internetowych, na których ukazało się ogłoszenie o naborze. W tym przypadku odbiorcami Pani/Pana danych będą także użytkownicy Internetu. Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej: Pani/Pana dane osobowe nie będąprzekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie: Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane. Oznacza to, że Administrator nie będzie dokonywał oceny Pani/Pana czynników osobowych, wszczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy, sytuacji ekonomicznej lub zdrowotnej. Jakakolwiek decyzja mogąca na Panią/Pana wpływać będzie podejmowana przez upoważnionego do tego pracownika Administratora.INNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.Oferty przesłane drogą elektroniczną nieopatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części dokumenty i oświadczenia niezbędne - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumentyi własnoręcznie podpisane oświadczenia.Wzór oświadczeń znajduje się na stronie:www.witd.olsztyn.plDodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres elektroniczny: danuta.toryfter (at) witd.olsztyn.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu 89/533-46-16 w. 25W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, weryfikacja wiedzy, test kompetencyjny, rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu behawioralnego i/lub case study. Osoba, wyłoniona w drodze naboru zostanie skierowane na badania lekarskie oraz psychologiczne w celu stwierdzenia braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności inspektora Inspekcji Transportu Drogowego. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone.Proponowane wynagrodzenie zasadnicze w okresie trwania kursu specjalistycznego II stopnia to kwota: 2250,48 zł brutto (mnożnik kwoty bazowej 1,201).
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego - 2018-09-13 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SZWACZKA RPO - od 1 750 PLN

Szycie na maszynach lekkich.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK DO DOCIEPLEŃ - od 1 850 PLN

praca na budowie, zgodna ze stanowiskiem
GlapiakBud Usługi Ogólnobudowlane - 2016-04-25 - Kąkolewo (wielkopolskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO - od 3 900 PLN

- nadzór nad prawidłową realizacją robót budowlanych;- kontrolowanie rozliczeń budowy;- udział w odbiorach robót budowlanych i dokumentacji projektowych;- przygotowanie dokumentów do uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych i dokonywanie innych uzgodnień;- dokonywanie przeglądów budynków;- przygotowywanie danych do postępowań przetargowych na wykonywanie robótbudowlanych i dokumentacji projektowych,- sporządzanie kosztorysów;- dokonywanie rozliczeń inwestycji;- wsółpraca przy sporządzaniu planów inwestycji i remontów;- praca na wysokości powyżej 3 metrów;- praca przy komputerze.
Politechnika Białostocka - 2019-08-23 - Białystok (podlaskie)

MŁODSZY KUCHARZ - 997,4 PLN

przygotowanie posiłków według panujących standardów i norm
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Piła (wielkopolskie)

INSPEKTOR OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ - od 2 610 PLN

kontrolowanie stanu ochrony przeciwpożarowej, przestrzeganie przepisów przeciwpożarowychi techniczno- budowlanych, szkolenie żołnierzy oraz pracowników RON w zakresie ochrony przecipożarowej, opracowanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej w tym praktycznych przedsięwzięć szkoleniowych, sporządzanie wykazów i należności sprzętu pożarniczego dla budynków, obiektów, terenów oraz wojskowego sprzątu technicznego, opracowanie analizy stanu ochrony przeciwpożarowej
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2018-06-14 - Białystok (podlaskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY(NR 1641) - od 2 264 PLN

przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHP, informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy, udział w opracowywaniu zakładowych regulaminów instrukcji dotyczących BHPzatrudnienie dotyczy Jednostki Wojskowej Nr 1190
DOWÓDZTWO 1 BRYGADY LOGISTYCZNEJ - 2017-03-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - 2 600 - 2 850 PLN

Samodzielne prowadzenie czynności związanych z zamówieniami publicznymi.Doświadczenie zawodowe: 2 lata w przypadku posiadania wykształcenia wyższego, 4 lata w przypadku posiadania wykształcenia średniego.
Dom Pomocy Społecznej w Rudzie Różanieckiej - 2020-06-30 - Ruda Różaniecka (podkarpackie)

INSPEKTOR (OFERTA KONKURSOWA) - od 3 000 PLN

zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: bip.mzuim.tarnowskiegory.pl
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2016-02-04 - Tarnowskie Góry (śląskie)

SPEDYTOR - do 2 800 PLN

wyznaczanie tras transportowych (trasy międzynarodowe)
KUCHNIO-TRANSPORT - 2017-01-04 - Susz (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 2 790 PLN

- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,- Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych,- Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących BHP na poszczególnych stanowiskach pracy,- Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe,- Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą
Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II - 2018-06-22 - Kraków (małopolskie)

WOŹNA - od 2 000 PLN

Pomoc dzieciom przy posiłkach i czynnościach samoobsługowych, dbanie o porządek w powierzonej grupie i w wyznaczonych miejscach inne prace pomocnicze, przestrzeganie regulaminy pracy i BHP
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Banie (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat