INSPEKTOR DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Ruda Różaniecka oferta pracy Dom Pomocy Społecznej w Rudzie Różanieckiej
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: 2 600 - 2 850 PLN
Zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie czynności związanych z zamówieniami publicznymi.Doświadczenie zawodowe: 2 lata w przypadku posiadania wykształcenia wyższego, 4 lata w przypadku posiadania wykształcenia średniego.
Data publikacji: 2020-06-30
Lokalizacja: Ruda Różaniecka (podkarpackie)
Pracodawca: Dom Pomocy Społecznej w Rudzie Różanieckiej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:37-613 Ruda Różaniecka 53, powiat: lubaczowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Samodzielne prowadzenie czynności związanych z zamówieniami publicznymi.Doświadczenie zawodowe: 2 lata w przypadku posiadania wykształcenia wyższego, 4 lata w przypadku posiadania wykształcenia średniego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 2 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ruda Różaniecka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubaczowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1809
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Narol
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 2 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.07.2020
Data zakończenia pracy: 30.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, brak
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), brak
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie, brak
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: pomaturalne/policealne, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_4: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe: 2 lata w przypadku posiadania wykształcenia wyższego , 4 lata w przypadku posiadania wykształcenia średniego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: Dom Pomocy Społecznej w Rudzie Różanieckiej
danePracodawcy_nip: 7931377727
danePracodawcy_regon: 180196029
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie
Adres pracodawcy:
37-613 Ruda Różaniecka 53, powiat: lubaczowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cvruda_rozaniecka (at) dps.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: lubaczowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1809
Gmina pracodawcy: Narol
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Ruda Różaniecka
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0607050
Numer budynku pracodawcy: 53
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 30.06.2020
Oferta pracy ważna do: 31.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0401fe6311c9f6f7b75dc8619a51802d
Podobne oferty pracy
- sprzedaż, obsługa klienta- praca w godzinach 8.00-20.00 (pon.-sob.), 9.00-16.00 (ndz.). - okres próbny trwa 3 miesiące kolejna umowa na dwa lata, następna na czas nieokreślony)
WALDEMAR FILIPIAK PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE - 2019-03-11 - Psarskie (wielkopolskie)
prace przygotowawcze, demontaż podzespołów, montaż podzespołów, kontrola jakości, pakowanie produktów
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI - 2017-04-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej.- Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń dla pracowników.- Przygotowanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców.- Prowadzenie korespondencji związanej z postępowaniami egzekucyjnymi.- Archiwizowanie dokumentów płacowych.- Przygotowywanie zaświadczeń o wynagrodzeniach.- Obsługa programu płacowego oraz Płatnik w zakresie płac.Oferujemy:- Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat.- Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i realizacji ambicji zawodowych.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-12-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Współpraca z bieżącymi klientami oraz pozyskiwanie nowych na rynkach anglojęzycznych. Przyjmowanie i obsługa zapytań ofertowych w zakresie rozwiązań IT. Dobór optymalnych rozwiązań do wymagań klienta. Koordynowanie zamówień klientów, nadzorowaniu działań logistycznych związanych z ich obsługą. Budowa strategii sprzedaży produktu na rynku krajowym i zagranicznym. Analizowanie wyników sprzedaży; tworzenie ofert handlowych; negocjowanie umów i warunków handlowych; realizowanie planów sprzedażowych; reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych; proponowanie działań usprawniających sprzedaż; sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży. - Znajomość języka hiszpańskiego oraz portugalskiego jest wymagana do pozyskiwania nowych klientów z Ameryki Południowej oraz utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi z Ameryki Południowej.- Wynagrodzenie: 3000 do 3500 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klientów biznesowych przez telefon w języku angielskim i hiszpańskim oraz portugalskim. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu min. B2 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka hiszpańskiego w stopniu C2 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka portugalskiego w stopniu C2 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Katowice (śląskie)
nadzór i kierowanie budowami; przeglady okresowe obiektów budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Chrzanów (małopolskie)
obsługa sekretariatu: przyjmowanie korespondencji, rejestracja korespondencji, przygotowywanie korespondencji do wysłania, wysyłanie korespondencji, przygotowanie korespondencji, kopiowanie, kompletowanie, zszywanie itp.; przepisywanie pism przy użyciu komputera skanowanie, faksowanie; przyjmowanie klientów i rejestrowanie zleceń, umawianie terminów, przekazywanie zleceń pracodawcy;. odbieranie telefonów i faksów; obsługa spotkań i konferencji z klientami, przygotowywanie napojów; archiwizacja dokumentacji, tj. kwalifikowanie do archiwum, bindowanie, zszywanie, opisywanie i przechowywanie.
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Leśna (dolnośląskie)
montaż konstrukcji stalowej w miejscu inwestycji; dbanie o porządek na miejscu montażu oraz powierzone sprzęty, ewidencjonowanie i rozliczanie zużytych narzędzi i materiałów
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Rudno (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, naliczanie płac, rozliczanie z ZUS-program Płatnik, sporządzanie delkaracji podatkowych, PIT 11, PIT 8C, PIT 4R, ewidencja czasu pracy, realizacja ubezpieczeń pojazdów
Zakład Robót Elektrycznych EL-MONT Krzysztof Kuśmierski - 2016-03-31 - Bielawa (dolnośląskie)
Monitorowanie i pomiary wyrobów, nadzór nad SKP, współpraca z działem technologicznym, nadzór nad wyrobem niezgodnym, znajomość wymogów jakościowych klientów, prowadzenie rzetelnej dokumentacji, nadzór nad zapisami jakości.Godziny pracy: 6:00 - 14:00, 14:00 - 22:00
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Kolbuszowa (podkarpackie)
przeprowadzanie kontroli przedsiębiorców w zakresie przestrzegania przepisów i zasad obrotu towarowego, a wszczególności dotyczących eliminowania zagrożeń stwarzanych przez wyroby dla życia lub zdrowia użytkowników ikonsumentów,wykonywanie wszelkich czynności administracyjnych związanych z postępowaniem inspekcyjnym i poinspekcyjnymsporządzanie informacji i sprawozdańprowadzenie samochodu służbowegoWARUNKI PRACYWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Przeprowadzanie kontroli w terenie. Stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych. Podstawowe wyposażeniestanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę.Reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane jest na II piętrze budynku. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do budynku dlaosób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. Ponadto samochód wykorzystywany do pracyw terenie nie jest dostosowany do prowadzenia przez osoby niepełnosprawne.
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy - 2018-04-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Uczestniczenie w przygotowywaniu rocznego budżetu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń dla poszczególnych działalności, Oddziałów i całej Spółki; czynne uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca, sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy; uczestniczenie w okresowym raportowaniu i sporządzanie sprawozdań na potrzeby Zarządu, kalkulacja stawek na usługi świadczone przez Spółkę.
Przedsiębiorstwo Transportowo-Sprzętowe "Betrans" Sp. z o.o. - 2019-01-09 - Rogowiec (łódzkie)
Przygotowanie zamówionego towaru do transportu, uzupełnienie zbiorników gazem, weryfikacja i prowadzenie dokumentacji, rozmowy handlowe z kontrahentami, transport zamówionego gazu, załadunek u klienta.
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Brzeźno (kujawsko-pomorskie)
- współpraca z zarządami ROD w zakresie spraw terenowo-prawnych- regulacja i aktualizacja stanu prawnego nieruchomości- postępowania w sprawach zachowania ROD w studiach i miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego-prowadzenie spraw związanychz nabyciem, zbyciem i obciążeniem praw do nieruchomości , podział, scalanie- łączenie, podziały, likwidacje ROD- prowadzenie rejestrów, sprawozdań, opracowań i innych materiałów z zakresu prowadzonych spraw- praca w terenie
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŁÓDZKI - 2020-02-06 - Łódź (łódzkie)
monitorowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych oraz Polityki Ochrony Danych Osobowych w Uczelni, projektowanie i realizowanie działań mających na celu podniesienie świadomości wszystkich pracowników Uczelni w zakresie ochrony danych osobowych, przeprowadzanie cyklicznych audytów zgodności z prawem przetwarzanie danych osobowych w Uczelni, uczestniczenie w projektowaniu nowych rozwiązań oraz produktów, w tym m.in. opiniowanie projektowanych rozwiązań prawnych, technicznych lub organizacyjnych w celu zachowania zgodności Uczelni z przepisami o ochronie danych osobowych, nadzorowanie, prowadzenia rejestrów związanych z ochroną danych osobowych, do prowadzenia których Uczelnia jest zobowiązana na gruncie przepisów o ochronie danych osobowych oraz Polityki Ochrony Danych Osobowych oraz dokonywanie ich bieżących przeglądów pod kątem aktualności i prawidłowości, informowanie administratora oraz pracowników o obowiązkach spoczywających na nich na mocy przepisów prawnych o ochronie danych osobowych i doradzanie im w tej sprawie, udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie ich wykonania zgodnie z art. 35 RODO oraz obowiązującymi instrukcjami dotyczącymi procesów, współpraca z organem nadzorczym i pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego we wszystkich kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, w tym w związku z uprzednimi konsultacjami dotyczącymi oceny skutków dla ochrony danych osobowych, podejmowanie niezbędnych działań w przypadku wystąpienia incydentów naruszenia ochrony danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych, przygotowywanie oraz aktualizowanie wewnętrznych regulacji dotyczących ochrony danych osobowych obowiązujących w Uczelni, udzielanie administratorowi bieżącego wsparcia w zakresie projektowania i wdrażania odpowiednich środków organizacyjnych i technicznych zapewniających ochronę danych osobowych na adekwatnym poziomie, wspieranie pracowników Uczelni w realizacji obowiązków na gruncie przepisów o ochronie danych osobowych, w szczególności przy projektowaniu oraz modyfikowaniu klauzul zgód oraz klauzul informacyjnych, uczestniczenie w procesach i procedurach dotyczących ochrony danych osobowych, zgodnie z Polityką Ochrony Danych Osobowych.
WYŻSZA SZKOŁA KRYMINOLOGII I PENITENCJARYSTYKI W WARSZAWIE - 2019-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na przydzielonych zadaniach inwestycyjnych i remontowych realizowanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych realizowanych zadań (robót) oraz udział w przeglądach gwarancyjnych. Wykonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozliczeń końcowych. Wykonywanie elaboratów powykonawczych realizowanych zadań. Weryfikacja przyjmowanej do realizacji dok. technicznej (dokumentacji projektowo-kosztorysowej). Wersja rozszerzona oferty: http://17tol.wp.mil.pl/plik/file/Ofertypracy/OFERTA_PRACY_insp_nadz_18_07_2018.pdf
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2018-09-20 - Gdańsk (pomorskie)
- prowadzenie prac z zakresu analizy ekonomicznej i statystycznej- rozliczanie świadczeń zdrowotnych- wystawianie faktur- sporządzanie ofert na usługi medyczne- zbieranie danych marketingowych
Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza SP ZOZ - 2019-12-06 - Warszawa (mazowieckie)
- szycie na wskazanych maszynach (stębnówka, overlock)
kontakt przez PUP - 2019-08-22 - Łódź (łódzkie)
Podstawowe obowiązki związane z przygotowaniem potraw.Podstawowa obsługa klienta.
ORYGINALNY TURECKI SMAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-18 - Myślenice (małopolskie)
1)w Dziale ds. świadczeń i pomocy instytucjonalnej obejmuje m.in.:a)Przyjmowanie wniosków dotyczących skierowania do środowiskowego domu samopomocy.b)Wydawanie decyzji administracyjnych kierujących do środowiskowego domu samopomocy i ustalających odpłatność. c)Sprawowanie nadzoru i kontroli nad działalnością środowiskowego domu samopomocy o zasięgu ponadgminnym oraz domem pomocy społecznej. d)Przyjmowanie wniosków dotyczących umieszczania osób w domu pomocy społecznej. e)Wydawanie decyzji administracyjnych:umieszczeniu osoby w domu pomocy społecznej oraz decyzji administracyjnych,o odpłatności za pobyt w domu pomocy społecznej,w przypadku zgonu mieszkańca domu pomocy społecznej. f)Prowadzenie rejestru osób oczekujących na umieszczenie w domu pomocy społecznej.g)Obsługa programu POMOST.2)w Dziale rehabilitacji osób niepełnosprawnych obejmuje m.in.:a)Przyjmowanie i weryfikacja formalna i merytoryczna wniosków składanych przez osoby niepełnosprawne w związku z ubieganiem się o dofinansowanie do:zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny,likwidacji barier architektonicznych, technicznych i w komunikowaniu się,sportu, kultury, turystyki i rekreacji osób niepełnosprawnych,uczestnictwa w turnusie rehabilitacyjnym,zaopatrzenia w przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze,rehabilitacji dzieci i młodzieży,oraz przyznawanie i rozliczanie dofinansowań. b)Sprawowanie kontroli i nadzoru nad działalnością i funkcjonowaniem warsztatu terapii zajęciowej. c)Obsługa programu TYLDA.d)Prowadzenie poradnictwa dla osób niepełnosprawnych na temat ulg, uprawnień, przepisów prawnych z zakresu rehabilitacji społecznej oraz możliwości uzyskania dofinansowań potrzeb osób niepełnosprawnych z programów celowych. e)Podejmowanie działań zmierzających do ograniczania skutków niepełnosprawności.f)Współpraca z organizacjami pozarządowymi i podmiotami działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji społecznej i zawodowej.g)Wspieranie i organizowanie na terenie powiatu tureckiego grup samopomocy dla rodziców i opiekunów osób niepełnosprawnych.h)Inicjowanie i prowadzenie akcji na rzecz promowania działań aktywizujących osoby niepełnosprawne.i)Podejmowanie działań związanych z orzecznictwem o stopniu niepełnosprawności.3)w obu działach obejmuje m.in.:a)Sporządzanie sprawozdań i informacji z zakresu realizowanych zadań.b)Współpraca z działania PCPR w Turku w zakresie uzyskania niezbędnych informacji służących do realizacji swoich zadań i obowiązków. c)Współpraca z powiatowymi centrami pomocy rodzinie, ośrodkami pomocy społecznej, ośrodkami pomocy rodzinie, gminami, sądami i innymi instytucjami w zakresie bieżącego i należytego wykonywania obowiązków.d)Przygotowywanie i aktualizowanie informacji zamieszczanych na stronie internetowej PCPR w Turku i w Biuletynie Informacji Publicznej.e)Udział w zespołach i komisjach powoływanych przez Dyrektora PCPR w Turku.f)Przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyjaśnień, rzetelnych informacji. g)Rozpatrywanie spraw, badanie ich zasadności oraz podejmowanie działań zapewniających ich należyte i terminowe załatwienie. h)Dbałość o należytą znajomość przepisów i wewnętrznych wytycznych w zakresie prowadzonych spraw.i)Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora PCPR w Turku.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TURKU - 2016-02-04 - Turek (wielkopolskie)
naprawy samochodów ciężarowych
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE KAR-TRANS BOGDAN KARCZEWSKI - 2018-05-09 - Kruszyn (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie analiz kwartalnych. Przygotowywanie planów rocznych. Przewidywany okres zatrudnienia: do 06.05.2019. Godz. pracy 7-15.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2019-04-09 - Słupsk (pomorskie)
- przyjmowanie i wydawanie przyrządów pomiarowych dostarczanych przez klientów,- rejestracja wniosków i zleceń,- wystawianie faktur za wykonane usługi,- prowadzenie telefonicznej i mailowej obsługi klientów,- współpraca z firmami kurierskimi (zlecanie przesyłek, przyjmowanie i przygotowywanie do wysyłki paczek z przyrządami pomiarowymi.Wymagane dokumenty i oświadczenia:- CV i list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweUmowa na czas określony.Praca w systemie jednozmianowym.Kontakt kandydatów z pracodawcą: 71 358 02 20
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2019-09-02 - Wrocław (dolnośląskie)
dozorowanie obiektu, wydawanie, odbiór kluczy, rejestarcja gości, pojazdów, obchody po wyznaczonej trasie, nadzór na dyżurką
P.P.U "CZA -TA" Niciak Spółka Jawna - 2019-03-18 - Bogucin (wielkopolskie)
w/g zakresu
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Puńsk (podlaskie)
Przyjmowanie zamówień od klientów - przygotowywanie posiłków typu kebab, dbanie o higienę na stanowisku.
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Zelów (łódzkie)
Pracując z nami będziesz odpowiedzialny za:•porządkowanie i dbałość o korespondencję napływającą do firmy,•ewidencjonowanie dokumentacji,•przekazywanie przetworzonych dokumentów do archiwizacji,•przenoszenie kartonów z dokumentami do archiwum,•porządkowanie i segregowanie korespondencji przed wydaniem jej do firmy archiwizującej,•kontakt z archiwum w celu wydania przygotowanej dokumentacji, zamawiania oryginałów, wyjaśniania nieścisłości. Kontakt z pracodawcą e-mail: krzysztof.sedacki (at) hoistfinance.com.
Hoist Polska sp. z o.o. - 2016-06-17 - Wrocław (dolnośląskie)
sprawowanie merytorycznego nadzoru nad prawidłowym technicznym utrzymaniem i eksploatacją elementów infrastruktury ogólnej w zakresie ogólnobudowlanym, kontrolowanie przestrzegania zasad właściwej ekspolatacji obiektów i stałych urządzeń technicznych
WOJSKOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2020-04-15 - Poznań (wielkopolskie)
Czynności pomocnicze na produkcji, kontrola jakośći, obsługa maszyn i urządzeń, przeprowadzanie procesu produkcyjnego wg instrukcji, utrzymanie czystości w miejscu pracyPraca w systemie trzy zmiany, 40 godz./tygodniowo; umowa na 18 m-c
kontakt przez PUP - 2020-03-12 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa i kontrola maszyny, kontrola jakościowa produktów, wykonywanie testów jakościowych, wypełnianie kart kontrolnych i dziennych raportów produkcyjnych, wymiana oprzyrządowania maszyny/ustawianie maszyny. Wykonywanie czynności związanych z prewencyjnym utrzymaniem sprawności maszyn, udział w kołach jakości, rozwiązywanie problemów technicznych / technologicznych, uczestnictwo w szkoleniach operacyjnych.Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas określony. Proponowany okres zatrudnienia: 5 lat.
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Wrocław (dolnośląskie)
nadzór nad placówkami nauczania i wychowaniaORL wypoczynku dzieci i młodzieży
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2016-07-22 - Cieszyn (śląskie)