INSPEKTOR DS KADR Szczecin oferta pracy KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
Stanowisko: INSPEKTOR DS KADR
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU SŁUŻBY/PRACY, OPRACOWANIE Z TEGO ZAKRESU ZESTAWIEŃ I ANALIZ ORAZ PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW CELEM WYPŁATY NALEŻNOŚCI Z TYTUŁU SŁUŻBY W GODZINACH NADLICZBOWYCH. PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH PRACOWNIKÓW/STRAŻAKÓW ORAZ BIEŻĄCE AKTUALIZOWANIE DANYCH KADROWYCH W PROGRAMACH FUNKCJONUJĄCYCH W KOMENDZIE W TYM W PROGRAMIE KADRY-PŁACE. REALIZOWANIE ZADAŃ Z ZAKRESU PROFILAKTYKI I OCHRONY ZDROWIA STRAŻAKÓW I PRACOWNIKÓW. OPRACOWYWANIE ZGODNIE Z WYMOGAMI PRAWA WYTWORZONYCH W KOMÓRCE KADROWEJ DOKUMENTÓW W CELU PRZEKAZANIA ICH DO ARCHIWUM. SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ DO GUS, KPRM, ZUW ORAZ JEDNOSTKI NADRZĘDNEJ. PRZYGOTOWYWANIE PISM I DOKUMENTÓW Z ZAKRESU DZIAŁANIA WYDZIAŁU. WYMAGANE; WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ZDOLNOŚĆ ANALITYCZNEGO MYŚLENIA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, OBOWIĄZKOWOŚĆ I ODPOWIEDZIALNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ, SYSTEMATYCZNOŚĆ. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE POWYŻEJ 6 MIESIĘCY W ADMINISTRACJI ( MINIMUM 3 MIESIĄCE W KOMÓRCE KADROWEJ). KONTAKT TELEFONICZNY 91 480 88 30
Data publikacji: 2019-06-12
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:FIRLIKA 9/14, 71-637 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU SŁUŻBY/PRACY, OPRACOWANIE Z TEGO ZAKRESU ZESTAWIEŃ I ANALIZ ORAZ PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW CELEM WYPŁATY NALEŻNOŚCI Z TYTUŁU SŁUŻBY W GODZINACH NADLICZBOWYCH. PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH PRACOWNIKÓW/STRAŻAKÓW ORAZ BIEŻĄCE AKTUALIZOWANIE DANYCH KADROWYCH W PROGRAMACH FUNKCJONUJĄCYCH W KOMENDZIE W TYM W PROGRAMIE KADRY-PŁACE. REALIZOWANIE ZADAŃ Z ZAKRESU PROFILAKTYKI I OCHRONY ZDROWIA STRAŻAKÓW I PRACOWNIKÓW. OPRACOWYWANIE ZGODNIE Z WYMOGAMI PRAWA WYTWORZONYCH W KOMÓRCE KADROWEJ DOKUMENTÓW W CELU PRZEKAZANIA ICH DO ARCHIWUM. SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ DO GUS, KPRM, ZUW ORAZ JEDNOSTKI NADRZĘDNEJ. PRZYGOTOWYWANIE PISM I DOKUMENTÓW Z ZAKRESU DZIAŁANIA WYDZIAŁU. WYMAGANE; WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ZDOLNOŚĆ ANALITYCZNEGO MYŚLENIA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, OBOWIĄZKOWOŚĆ I ODPOWIEDZIALNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ, SYSTEMATYCZNOŚĆ. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE POWYŻEJ 6 MIESIĘCY W ADMINISTRACJI ( MINIMUM 3 MIESIĄCE W KOMÓRCE KADROWEJ). KONTAKT TELEFONICZNY 91 480 88 30
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy działów kadr (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
ODPOWIEDZIALNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ, SYSTEMATYCZNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: WSPÓŁPRACA Z ZESPOŁEM
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ZDOLNOŚĆ ANALITYCZNEGO MYŚLENIA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OTWARTOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ, OBOWIĄZKOWOŚĆ
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
FIRLIKA 9/14, 71-637 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: FIRLIKA
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
Data dodania oferty pracy: 13.06.2019
Oferta pracy ważna do: 11.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b6af31c91c38efeef3d10e04b992ce57
Podobne oferty pracy
Dokonywanie oceny materialnej i życiowej osób niesamodzielnych, które zgłosily się do projektu "Małopolski Tele-Anioł" celem sporządzenia Indywidualnego Planu Wsparcia i Opieki. Ocena będzie dokonywana w czasie spotkań terenowych z osobami niesamodzielnymi lub ich przedstawicielami w umówionych miejscach na terenie powiatu oraz w miejscu zamieszkania osób niesamodzielnych.
ZESPÓŁ PLACÓWEK CARITAS W PROSZOWICACH - 2018-09-05 - Słomniki (małopolskie)
rozbiór drobiu
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Łazisko (łódzkie)
- pozyskiwanie i budowanie relacji z klientami,- obsługa klienta detalicznego,- obsługa kasy
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Błonie (mazowieckie)
obsługa centrali telefonicznej, kontrola osób wchodzących/wychodzących, kontrola samochodowa
kontakt przez OHP - 2018-08-09 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: oprowadzanie zwiedzających po wystawach Exploseum - Centrum techniki wojennej DAG Fabrik Bromberg, sprzedaż biletów wstępu, prowadzenie systemu rezerwacyjnego oraz dbanie o czystość w salach wystawowych oraz wokół obiektów
MUZEUM OKRĘGOWE IM. LEONA WYCZÓŁKOWSKIEGO W BYDGOSZCZY - 2018-06-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Bieżąca eksploatacja techniczna zasobów eksploatowanych przez spółkę. Opracowywanie specyfikacji technicznych, kosztorysów, realizowanie zamierzeń spółki w zakresie remontów, nadzór nad tymi robotami. Planowanie prac eksploatacyjnych i remontowych.
...Domaro Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-07-04 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Poznanie funkcjonowania Inspektoratu Nadzoru i Monitorowania Bezpieczeństwa Ruchu Morskiego poprzez obserwację oraz czynny udział w realizacji zadań. Zapoznanie się z obowiązującymi procedurami działania, funkcjonowaniem systemów monitorowania ruchu statków i procesem obiegu informacji. Asystowanie podczas zarządzania ruchem statków, komunikacji radiowej oraz realizacji instrukcji działania służby kontroli ruchu statków (VTS) i SSN/NCA.
URZĄD MORSKI W GDYNI - 2018-06-12 - Gdynia (pomorskie)
nadzór nad robotami budowlanymi realizowanymi systemem zleconym, wykonywanie, sprawdzenie kosztorysów inwestorkich oraz specyfikacji technicznych na roboty budowlane, wykonywanie przeglądów obiektów zgodnie z art. 62 Prawa budowlanego zatrudnienie na umowe o pracę na czas określony, poprzedzona okresem próbnym, nastepnie umowa na czas nieokreślony, praca jednozmianowa w godzinach 7:00-15:00oferta dostępna w sali DZainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji na adres 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-03-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Umieszczanie towarów w magazynie wysokiego składowania. Kompletowanie towaru na paletach według dokumentów. Załadunek samochodów wózkiem jezdniowym z napędem silnikowym.
Spółdzielnia Pracy Cukry Nyskie - 2018-05-11 - Nysa (opolskie)
1) Przygotowywanie zleceń, nadzorowanie, odbiór i rozliczanie robót w zakresie utrzymania dróg w granicach administracyjnych miasta zgodnie z umowami na bieżące utrzymanie ulic; 2) Przygotowywanie decyzji administracyjnych związanych z awariami wodociągowymi, gazowymi, ciepłowniczymi, energetycznymi, teletechnicznymi i innymi w pasie drogowym wraz z dokonywaniem odbiorów wykonanych prac oraz odbiorów gwarancyjnych; 3) Sprawowanie kontroli zajęć pasa drogowego oraz stanu technicznego zjazdów z dróg w granicach administracyjnych miasta Słupska; 4) Udział w planowaniu i prowadzeniu procesu inwestycyjnego w zakresie dróg i ciągów pieszych na terenach zielonych i rekreacyjnych; Umowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia; Szczegółowe informacje zgodnie z zamieszczoną ofertą na stronie BIP: zimslupsk.com, ogłoszenie 08/ZIM/2019
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2019-05-08 - Słupsk (pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Zabrze (śląskie)
obsługa kasy fiskalnej, zamawianie towaru u dostawców, dbanie o wystawę sklepową
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Augustów (podlaskie)
Przygotowywanie do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych oraz realizacja zadań inwestycyjnych i remontowych
Urząd Miejski w Przemyślu - 2016-12-22 - Przemyśl (podkarpackie)
praca biurowa, zadania związane z realizacją przedsięwzięć zapewniających utrzymanie i obsługę techniczną obiektów 14 WOG
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych - 2016-07-18 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie zajęć edukacyjnych w klasie VIII, obowiązki nauczyciela wg KN
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Świemino (zachodniopomorskie)
Wdrażanie polityki inwestycyjnej Związku w rodzinnych ogrodach działkowych mającej na celu rozwój i i modernizację ogrodów; współpraca z zarządami ROD w zakresie inicjowania i realizacji zadań remontowo - inwestycyjnych w ogrodach; opracowywanie wniosków; planowanie i projektowanie zadań; kosztorysowanie - uzyskiwanie wymaganych zezwoleń, pozwoleń, zgłoszeń - wyboru wykonawcy; pomoc w przygotowywaniu przetargów, zawieranie umów; realizacja zadań; dobór inspektorów nadzoru robót branżowych w celu sprawowania nadzoru inwestorskiego; odbiór zadania - rozliczenie zadania i jego przyjęcie; sporządzanie planów inwestycji; sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji i remontów w rodzinnych ogrodach działkowych; prowadzenie dokumentacji, sprawozdań z dzialalności inwestycyjnej; skladanie okresowych sprawozdań i wnioskówGodziny pracy: od 8.00 do 16.00
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW - OKRĘG WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE - 2018-09-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Inspektor BHP
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
chęci do pracy,doświadczenie w handlu będzie dodatkowym atutem,książeczka sanepidowska,wynagrodzenie: 1950+ 300 zł dodatku,3/4 etatu,
KAUFLAND Polska Markety Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-05-29 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Prowadzenie zajęć edukacyjno- adaptacyjnych z dziećmi w wieku przedszkolnym (3-6 lat). Praca: Czerwony Bór.
MARCIN RYDZEWSKI GLOBAL SCHOOL - 2018-12-12 - Czerwony Bór (podlaskie)
Zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót brukarskich, wykonanie podbudowy pod ułożenie nawierzchni brukowej, wykonanie nawierzchni brukowej, wykonanie naprawy lub rozbiórki nawierzchni brukowej, kontrolowanie procesu wykonania nawierzchni brukowej i ocena jakości wykonania.
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Sosnowiec (śląskie)
praca w zawodzie prowadzenie dokumentacji,szkoleń, rejestru wypadków itp
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Kraków (małopolskie)
Inspekcja wizualna i pomiarowa materiałów wchodzących i produkcyjnych, wykonywanie kontroli i pomiarów pierwszej sztuki FAI, przygotowywyanie zgłoszeń rekalmacyjnych, uzupełnianie rejestró Inspekcji i FAI
Nefab Packaging Poland Sp. z o.o - 2018-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
Pomoc przy produkcji mebli. Mile widziane doświadczenie zawodowe Wynagrodzenie do uzgodnienia.
IDŹCZAK-MEBLE Roman Idźczak Firma PHU - 2018-01-11 - Łęka Opatowska (wielkopolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Gdańsk (pomorskie)
kontrola jakości części samochodowych zgodnie z instrukcją, raportowanie do przełożonego, utrzymanie czystości na stanowisku pracy
Formel D Polska Spółka z o.o. - 2019-02-11 - Kutno (łódzkie)
praca fizyczna przy obróbce drewna, skrzynie, palety
FIRMA "M&J&O"SPÓŁKA JAWNA USŁUGOWO-HANDLOWA - 2015-12-03 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Prowadzenie sekretariatu, obsługa klientów, wystawianie faktur.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Nieporęt (mazowieckie)
Inspektor ds. technicznej obsługi nieruchomości- wymagania: wykształcenie min. średnie preferowane budowlane, znajomość obsługi komputera ( MS Office, kosztorysowanie). Realizacja całokształtu spraw technicznych, związanych z eksploatacją budynków, lokali mieszkalnych i użytkowych. Organizacja i zlecanie wykonywania robót budowlanych, prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości.
"Posesja" Spółka z o.o - 2019-05-29 - Nowy Sącz (małopolskie)
Praca w biurze i w terenie (inwentaryzacja wrobów azbestowych).
GREENLYNX Paweł Ryś - 2019-05-21 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów budżetowych. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Klasyfikowanie wydatków strukturalnych. Sporządzenie wniosków w sprawie zmian w planie finansowym obsługiwanych jednostek. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Prowadzenie dokumentacji majątku obsługiwanych jednostek, w tym dokonywanie jego wyceny i rozliczanie inwentaryzacji. Obsługa finansowa z zakresu interwencji kryzysowej, rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo-wychowawczych, rodzinnych domów dziecka. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych dotyczących refundacji środków finansowych między powiatami oraz między powiatem a gminami w związku z pobytem dziecka w pieczy zastępczej. Prowadzenie zestawienia refundacji środków finansowych dla gmin i powiatów. Naliczanie wysokości świadczeń dla osób przebywających w zastępczych formach opieki uprawnionych do otrzymywania dofinansowania do wypoczynku. Przyjmowanie not księgowych i sporządzanie wystąpień do Wydziału Finansowego Starostwa Powiatowego w Płocku w sprawie przekazania środków finansowych na podstawie zawartych porozumień w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Prowadzenie rejestru otrzymanych not księgowych i wysokości zrefundowanych wydatków w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym list na wpłatę świadczeń pieniężnych dla rodzicielstwa zastępczego, w tym w ramach programu ,,500+'' oraz przygotowywanie przelewów w tym zakresie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2018-06-18 - Płock (mazowieckie)