INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI DS. BUDOWLANYCH Poznań oferta pracy 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI DS. BUDOWLANYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: praca biurowa, zadania związane z realizacją przedsięwzięć zapewniających utrzymanie i obsługę techniczną obiektów 14 WOG
Data publikacji: 2016-07-18
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BUKOWSKA 34, 60-811 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca biurowa, zadania związane z realizacją przedsięwzięć zapewniających utrzymanie i obsługę techniczną obiektów 14 WOG
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI DS. BUDOWLANYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - Ms Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: JĘZYK OBCY - mile widziany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła znajomość obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie zawodowe - 7 lat
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku, aktualne świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją budowlaną, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w branży budowniczej, umiejętność czytania dokumentacji projektowej, znajomość zasad gospodarowania materiałami ogólnobudowlanymi, odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność, samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy:
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
BUKOWSKA 34, 60-811 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv,świadectwa pracy, inne dokumenty poświadczajace uprawnienia
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: BUKOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 34
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 19.07.2016
Oferta pracy ważna do: 18.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż produktów finansowych, obsługa klienta, obsługa urządzeń biurowych, praca na terenie Zawiercia
Barbara Blaut Niezależny Operator Finansowy Centrum 9 - 2016-03-01 - Zawiercie (śląskie)
- rzetelna obsługa klienta- obsługa kasy fiskalnej lub na jednym z działów- wykładanie towaru, dbanie o estetyczny wygląd sklepu
ALDIK NOVA Sp. z o.o. - 2018-04-26 - Biłgoraj (lubelskie)
Wykształcenie zawodowe; doświadczenie zawodowe: 1 rok; Zakres obowiązków: utrzymywanie czystości w budynku, bieżące uzupełnianie materiałów i środków czystości, inne prace gospodarcze, doświadczenie w pracach porządkowych, chęć do pracy, uczciwość, rzetelność, dyspozycyjność i dobra organizacja pracy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRONOBEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Gliwice (śląskie)
Montaż osprzętu elektrycznegoMontaż instalacji elektrycznych /okablowania Trasy kablowe
ELEKTRO-PUNKT MARIUSZ KRUPA ŻMIGRÓD - 2018-02-06 - Żmigród (dolnośląskie)
praca na linii produkcyjnej wyrobów wędliniarskich w zakladach mięsnych , proste prace wymagające precyzji, pakowanie
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
wg zawodu
O.K.S.O MOSTY Sp. z o.o. - 2017-04-25 - Mosty (zachodniopomorskie)
udzielanie informacji funkcjonariuszom W-MOSG oraz sporządzanie różnego rodzaju zaświadczeń wynikających ze stosunku służbowego funkcjonariuszy lub korzystania z przysługujących im uprawnień na prośbę zainteresowanych, ich przełożonych oraz funkcjonariuszy i pracowników innych komórek organizacyjnych W-MOSG celem przedłożenia w urzędach;przygotowywanie projektów opinii, rozkazów o przyznanie nagród uznaniowych oraz sporządzanie wyciągów ze zbiorczych rozkazów personalnych o wyróżnieniu celem zapoznania z nimi zainteresowanych funkcjonariuszy, a także przygotowywanie aktów mianowań. Dokonywanie sprawdzenia wytworzonych przez innych pracowników i funkcjonariuszy komórki kadrowej rozkazów wynikających ze stosunku służbowego w zakresie zgodności danych z wnioskami oraz kartami ewidencyjnymi oraz przygotowywanie tych rozkazów do rejestracji w kancelarii jawnej;zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy w tym systematyzowanie dokumentacji służbowej wpływającej do komórki kadrowej w zakresie określonych przedziałów literowych podlegającej wpięciu do teczek akt osobowych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;opiniowanie próśb, wniosków i meldunków składanych przez funkcjonariuszy w sprawach osobowych celem nadania biegu sprawie oraz ich właściwego załatwienia. Przygotowywanie pism zgodnie z poleceniami przełożonych oraz odpowiedzi na arkuszach uzgodnień w zakresie wskazanym przez Kierownika Sekcji Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia w sprawach nadesłanych do komórki kadrowej w związku ze zmianami w przepisach prawa;wspomaganie prowadzenia ewidencji zwolnień lekarskich;archiwizowanie oraz klasyfikowanie dokumentacji Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia,wydawanie dokumentacji służbowej oraz prowadzenie rejestru przekazanej do doręczenia korespondencji służbowej dotyczącej stosunku służbowego funkcjonariuszy celem nadzorowania terminowości jej dostarczania oraz określania bieżącej lokalizacji wydanej dokumentacji. Zapoznawanie funkcjonariuszy i pracowników Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia ze zmianami w przepisach prawa.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-01-12 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Praca zgodnie ze stanowiskiem. Praca na terenie Trójmiasta. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Wymagania: mile widziane wykształcenie zasadnicze zawodowe, doświadczenie w zawodzie.
F.B.H.U."WOLMIR-GAZ" - 2017-05-09 - Rumia (pomorskie)
- obsługa klienta - dobór odpowiednich gatunków roślin- kierowanie pracami związanymi z pielęgnacją zieleni- przygotowywanie kosztorysu ofert handlowych
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ZIELENI W LUBLINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Lublin (lubelskie)
Inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
"WOJTPOL" T.Wojtysiak, Z.Krześniak Sp. Jawna - 2016-02-16 - Świerże Górne (mazowieckie)
Wykonywanie prostych czynności ksiegowych zgodnie z przepisami prawa podatkowego, ustawy o rachunkowości itp.
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Dbanie o stan techniczny sieci C.O., nadzór nad pracą kotłowni, nadzór nad obiektami infrastruktury. Kontakt tel. 26 116 25 08
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2016-09-13 - Kielce (świętokrzyskie)
archiwizacja danych i dokumentów, obsługa beneficjentów, udzielanie informacji, obsługa urządzeń biurowych, obsługa komputera (Windows, Office) zapoznanie się z przepisami BHP i ppoż, zapoznanie się z zasadami prowadzenia kancelarii, wykonywanie zadań związanych z obsługa wniosków obszarowych i z obsługą zgłoszeń zwierzęcych IRZ
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Gniezno (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe, znajomość przepisów kancelaryjnych i archiwalnych, doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku - min. 3 lata, ukończony kurs organizowany przez Archiwum Państwowe, doskonała organizacja pracy, odpowiedzialność, rzetelność i samodzielność, umiejętność wyznaczania priorytetów. Firma oferuje: możliwość zdobywania nowych kwalifikacji, zatrudnienie na podstawie umowy o parcę, interesującą i samodzielną pracę w przyjaznym zespole. Aplikacje zawierające CV, list motywacyjny, dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji można kierować również pocztą elektroniczną na adres: szpital (at) psychiatria.com. Firma skontaktuje się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
SP ZOZ PAŃSTWOWY SZPITAL DLA NERWOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH w Rybniku - 2016-01-19 - Rybnik (śląskie)
Zgodny z zakresem czynności inspektora ds. budowlanych w Dziale Budowlanym
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2015-12-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
PRACE PORZĄDKOWE NA TERENIE GMINY
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie realizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zleconych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy - 2016-03-18 - Tychy (śląskie)
nadzór i kontrola budowlana, praca 7-15, technikum budowlane+ uprawnienia budowlane lub studia wyższe i bez uprawnień, umiejętność kosztorysowania, mile widziana znajomość programu NORMA i AUTO-CAD, prawo jazdy B
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej - 2017-08-14 - Mysłowice (śląskie)
Sprzedaż fast-food (hot-dog, hamburgery, frytki itp.), sprzedaż lodów. Obsługa klienta oraz kasy fiskalnej. Praca w godz. 10;00-18:00
Grażyna Korytkowska Bistro Źródełko - Bar Restauracyjny - 2016-07-20 - Nowa Sól (lubuskie)
UDZIAŁ W TWORZENIU, WDROŻENIU, UTRZYMANIU I NADZORZE NAD SYSTEMEM ZAPEWNIENIA PROCESÓW ORAZ PRODUKTÓW USŁUG.
ZAKŁAD ELEKTRYCZNO-METALOWY "BOEM" - 2016-02-18 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
Murowanie techniką: na klej, na wycisk, na docisk z kielnią, cięcie cegły za pomocą piły JUMBO 651, przygotowywanie zaprawy murarskiej za pomocą agregatu PET RITMO XL. Umowa zlecenia na okres 3 lat, 30 h tygodniowo.
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Łódź (łódzkie)
Tworzenie grafik multimediów, obróbka cyfrowa zdjęć i materiałów video.
TYTAX FACTORY ALINA I STANISŁAW SZULTKA S.C. - 2018-01-04 - Brusy (pomorskie)
obsługa klienta, kasy fiskalnej , układanie tpowaru
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Szczucin (małopolskie)
PROWADZENIE ANALIZ RYZYKA I OCENY RYZYKA NA STANOWISKACH PRACY, PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ POWYPADKOWYCH, KONTROLA STANOWISK PRACY, ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTACJI BHP, PRZEPROWADZANIE SZKOLEŃ Z ZAKRESU BHP, CZUWANIE NAD PRZESTRZEGANIEM PRZEPISÓW BHPW JEDNOSTCE, WSPÓŁDZIAŁANIE W ZAKRESIE PROFILAKTYCZNEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ NAD PRACOWNIKAMI, PODNOSZENIE POZIOMU BHP W JEDNOSTCE ITP.
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 1832 - 2016-04-26 - Rozewie (pomorskie)
Zapewnienie kontroli jakości wyrobów gotowych, produkcji w toku oraz komponentów do produkcji. Wymagane: wykształcenie min. średnie, obsługa komputera. Wynagrodzenie: 12,70 zł brutto na godzinę. Tel.: 95 756 01 38 Martyna Cieluch. CV na adres e-mail: martyna.cieluch (at) molex.com
"MOLEX" SP. Z O.O. - 2017-02-17 - Sulęcin (lubuskie)
Zakres gospodarki wodno-ściekowej, utrzymanie cmentarzy, wspieranie inicjatyw lokalnych, załatwianie innych spraw zleconych przez naczelnika wydziału GKO
Miasto Malbork/Urząd Miasta Malborka - 2017-08-27 - Malbork (pomorskie)
prace porządkowe w pomieszczeniach biurowych i w poradni
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych, opracowywanie dokumentacji z zakresu ochrony danych osobowych, nadzór nad stosowaniem środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych w systemach informatycznych oraz tradycyjnych zbiorach danych, identyfikacja, ocena oraz monitorowanie ryzyka w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia bezpieczeństwa danych osobowych, przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych w zakresie przetwarzania danych osobowych, wsspółpraca z oganem nadzorczym ( Prezesem UODO)
Dom Pomocy Społecznej "ZIELONY TARAS" w Koszalinie - 2018-04-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Dbanie o czystość, porządek na obiekcie.
Maxus Cleaning sp. z o.o - 2016-04-06 - Częstochowa (śląskie)
Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu bhp oraz prowadzenie rejestrów w tym zakresie, sporządzania stanowiskoywch instrukcji bhp etc.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-05-18 - Łódź (łódzkie)