INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI Wrocław oferta pracy 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: nadzór nad robotami budowlanymi realizowanymi systemem zleconym, wykonywanie, sprawdzenie kosztorysów inwestorkich oraz specyfikacji technicznych na roboty budowlane, wykonywanie przeglądów obiektów zgodnie z art. 62 Prawa budowlanego zatrudnienie na umowe o pracę na czas określony, poprzedzona okresem próbnym, nastepnie umowa na czas nieokreślony, praca jednozmianowa w godzinach 7:00-15:00oferta dostępna w sali DZainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji na adres 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław
Data publikacji: 2019-03-27
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór nad robotami budowlanymi realizowanymi systemem zleconym, wykonywanie, sprawdzenie kosztorysów inwestorkich oraz specyfikacji technicznych na roboty budowlane, wykonywanie przeglądów obiektów zgodnie z art. 62 Prawa budowlanego zatrudnienie na umowe o pracę na czas określony, poprzedzona okresem próbnym, nastepnie umowa na czas nieokreślony, praca jednozmianowa w godzinach 7:00-15:00oferta dostępna w sali DZainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji na adres 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor budowlany (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, minimum 3 lata stażu pracy na stanowisku inspektora, uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, obsługa programu Norma, znajomość przepisów Prawa budowlanego oraz ustawy Prawo zamowień publicznych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji na adres 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Obornicka
Numer budynku pracodawcy: 100-102
Profil działalności pracodawcy: RP.II.411-63/08
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data dodania oferty pracy: 28.03.2019
Oferta pracy ważna do: 27.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Utrzymanie czystości myjni, praca w godz. 7-15, 14-22 od poniedziałku do piątku,weekendy extra płatne
ARMA Sp. z o.o. - 2018-03-19 - Chmielów (podkarpackie)
Zakres obowiązków:1.Znajomość obowiązujących przepisów, zarządzeń, rozkazów, wytycznych2. innych dokumentów prawnych w zakresie swego działania oraz przestrzeganie ich w pełnionych czynnościach służbowych,3.sporządzaniem projektów rocznych planów konserwacji obiektów 4.i rocznych planów remontów, sporządzonych przez Sekcje Obsługi Infrastruktury w zakresie swojej branży,5.kompleksowym przygotowaniem przez Sekcje Obsługi Infrastruktury obiektów stałych urządzeń technicznych z infrastrukturą do sezonu grzewczego oraz elementów obiektów narażonych na niekorzystne działania czynników atmosferycznych,6.prowadzeniem przez SOI okresowych kontroli stanu technicznego obiektów w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych oraz przygotowywaniem dokumentacji na kontrolę stanu technicznego instalacji elektrycznych, piorunochronnych systemem zleconym,7.działaniami związanymi z przygotowaniem obiektów do sezonu zimowego,8.realizacją bieżącej konserwacji obiektów budowlanych siłami własnymi Sekcji Obsługi Infrastruktury lub systemem zleconym,9.realizacją zawartych umów na usługi i roboty budowlane realizowane 10.w systemie zleconym w poszczególnych kompleksach wojskowych w obszarze działania 25 WOG,11.przygotowaniem przez SOI dokumentacji przetargowej na roboty i usługi budowlane w ramach usług zleconych wynikających z RPRN i RPKiN oraz awarii i konieczności,- dokumentacji związanej z przygotowaniem procedur udzielenia zamówień publicznych zlecanych przez przełożonego w ramach sekcji, - rozliczania prowadzonych zadań wynikających z RPRN i RPKiN po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze,- zaleceń wynikających z przeprowadzonych kontroli i nadzorów,potrzeb w porozumieniu z użytkownikami w zakresie zadań remontowych i konserwacyjnych zleconych przez bezpośredniego przełożonego,weryfikacji zgłaszanych potrzeb w zakresie inwestycji i remontów nieruchomości,- udział w opracowywaniu umów na roboty budowlane ujęte w RPRN ; RPKiN, po akceptacji przez bezpośredniego przełożonego przedstawienie do weryfikacji prawnej,- informacji do użytkowników o planowanych odbiorach zadań remontowych i konserwacyjnych,- niezbędnych dokumentów do zakończenia i rozliczenia zadań remontowych i konserwacyjnych,12.Prowadzenie dokumentacji w systemie ZWSI RON zgodnie z obowiązującymi w 25 WOG obiegiem dokumentów w zakresie Technicznego Utrzymania Nieruchomości,13.Załatwianie interesantów i pism w zakresie ustalonych obowiązków przestrzegając terminowości i wymogów biurowości wojskowej,14.Kontrolowanie: prawidłowości prowadzenia KOB, prawidłowości i terminowości prowadzenia przeglądów wymaganych prawem budowlanym oraz wynikających z wytycznych pokontrolnych,
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-01-26 - Białystok (podlaskie)
obieranie warzyw, zmywanie, sprzątanie stanowiska pracy
"STYRNOL" FHU BUDZOWSKI WITOLD - 2018-07-03 - Zawoja (małopolskie)
Główne obowiązki:- rozpatrywanie odwołań od decyzji organów administracji architektoniczno-budowlanej pierwszej instancji- analiza akt sprawy w celu oceny zasadności wniosku o stwierdzenie nieważności decyzji organu administracji architektoniczno-budowlanej i konieczności wszczęcia postępowania nadzwyczajnego- analiza akt sprawy w celu oceny zasadności wniosku o wznowienie postępowania zakończonego ostateczną decyzją wydaną przez organ administracji architektoniczno-budowlanej i konieczności wszczęcia postępowania nadzwyczajnego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na 10 piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. Konarskiego 1, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek posiada windę, toaleta nie jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-10-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- budownictwo- robotnik fizyczny- praca na terenie Łodzi + teren całego kraju
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Łódź (łódzkie)
jw.
PRZEDSZKOLE NR 420 W WARSZAWIE UL.ŚW.URSZULI LEDÓCHOWSKIEJ 8 - 2017-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
dostawy gazów technicznych do klientów
WIECH JAROSŁAW Z.G.I - INVESTMENT - 2017-03-02 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Wykształcenie minimum zawodowe, doświadczenie w obsłudze maszyn budowlanych, znajomość zagadnień mechaniki w teorii i praktyce, umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office, bardzo dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, prawo jazdy kat. B, dokładność i sumienność. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym. Charakterystyka pracy: inspekcja stanu technicznego zakupionych maszyn i pojazdów, ewidencja wynajętych maszyn i pojazdów, wydawanie i przyjmowanie maszyn i pojazdów, obsługa wewnętrznych programów, wykonywanie pozostałych poleceń przełożonego. Kontakt z pracodawcą osobisty po umówieniu telefonicznym. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres z.furmanek (at) polcab.com.
POLCAB N. GAMOŃ SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-09 - Rybnik (śląskie)
Realizowanie napraw ślusarskich, obróbka mechaniczna elementów maszyn, urządzeń i przyrządów, obsługa urządzeń skrawających.
EDS Polska Sp. z o. o. - 2016-08-10 - Niemcy (Niemcy)
wyszukiwanie informacji o potencjalnych klientach, umawianie spotkań handlowych, udział w przygotowaniu prezentacji handlowych
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp z.o.o. - 2017-12-14 - Poznań (wielkopolskie)
Napełnianie i przewożenie butli.
Payroll 360 Sp.o.o - 2018-01-12 - Środa Śląska (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
prowadzenie spraw związanych z naliczaniem podatków lokalnych, sporządzenie sprawozdawczości finansowej w zakresie podatków lokalnych i inne
URZĄD MIEJSKI w Obornikach - 2017-01-10 - Oborniki (wielkopolskie)
udział w przeglądach technicznych, nadzór nad zleconą konserwacją i drobnymi robotami remontowymi, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, opracowywanie rocznych planów w zakresie remontów, prowadzenie rejestru zgłoszeń w zakresie napraw
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - 2018-11-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie zadań przewozowych
MERCUS Logistyka sp. z o.o.59-101 Polkowice, ul. Kopalniana 11 - 2016-03-22 - Lubin (dolnośląskie)
Tworzenie dokumentacji niezbędnej do pozyskiwania środków z funduszy krajowych i zagranicznych na zadania inwestycyjne realizowane przez UG. Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie i realizacja projektów ze środków funduszykrajowych i zagranicznych. Udział w prowadzeniu inwestycji i prac remontowych realizowanych przez UG.Przekazywanie zrealizowanych inwestycji użytkownikom. Współpraca ze stanowiskiem ds. planowania przestrzennego.
URZĄD GMINY W MALANOWIE - 2017-06-14 - Malanów (wielkopolskie)
Sprzedaż odzieży męskiej
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Żary (lubuskie)
określony w ogłoszeniu o naborze na str.: bip.mzuim.tarnowskiegory.pl
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2017-11-30 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Obowiązki:•obsługa klientów na jednym z działów: np. monopol/tradycja/warzywa/nabiał•dbanie o porządek i ekspozycję towaru•inne prace zlecone na dzialeOferujemy:• pracę od zaraz na pełen etat lub część etatu (grafik do ustalenia)• szkolenia • miłą i partnerską atmosferę pracy• zatrudnienie na dłuższy okres Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie cv na adres warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem nr ref. SPRZED/PIP/WRO.Praca na dwie zmiany w godzinach 6-22.
JOBHOUSE SP. Z O.O - 2016-10-24 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie sekretariatu, wypisywanie faktur
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Reda (pomorskie)
dbanie o ład i porządek wewnątrz budynku i jego otoczeniu,obsługiwanie i konserwowanie sprzętu
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Zambrów (podlaskie)
KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.pl
Urząd Miasta Knurów - 2019-03-13 - Knurów (śląskie)
tworzenie wiązek elektrycznych wg schematów
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Ślesin (kujawsko-pomorskie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilno - prawnych, ZFŚS. Sporządzanie PIT-11,40,4R, sporządzanie deklaracji ZUS, sprawozdnań do GUS, ZVS MOPS
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-02-07 - Łódź (łódzkie)
- - Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:informowała pracodawcę jako administratora danych lub przetwarzającego dane osobowe oraz pracowników o obowiązujących przepisach o ochronie danych osobowych, prowadzała doradztwa w tym zakresie, monitorowała przestrzeganie obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych, w tym polityki administratora danych lub przetwarzającego dot. działalności ochrony danych osobowych, szkoliła pracowników w zakresie ochrony danych osobowych,udzielała na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowała wykonanie zaleceń, pełniła punkt kontaktowy dla pracodawcy w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, współpracowała z pracodawcą w zakresie ochrony danych osobowych. - Wynagrodzenie: 2800- 4000 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy/ docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od zaraz.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe umożliwiające prawidłową realizację powierzonej funkcji. Wymagane umiejętności: znajomość krajowych i europejskich przepisów i norm w zakresie bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych w szczególności RODO, znajomość polskich przepisów wykonawczych i ustawy o ochronie danych osobowych, znajomość procedur administracyjnych, prawa oświatowego i funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego. Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pełnieniu funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-10-04 - Katowice (śląskie)
- uczestniczenie w pracach komisjii podczas odbioru robót, przekazywania w użytkowanie, przyjmowania i administrowanie- opracowanie wniosków do planu napraw i konserwacji bieżącej oraz planowanie potrzeb finansowych dla zapewnienia właściwej eksploatacji urządzeń po naprawach- wykonywanie zadań wynikających z ustaleń WIGE, organów nadzoru budowlanego, wojskowego dozoru technicznego, ochrony środowiska, bhp oraz ppoż- organizowanie oraz zabezpieczenie dyżurów elektromonterów.Miejsce wykonywanie pracy: Siedlce.
Jednostka Wojskowa nr 1131 - 2016-12-02 - Barcząca (mazowieckie)
Wykonywanie prac elektrycznych
EL-MAR SERWIS KUROWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-13 - Świętochłowice (śląskie)
montaż konstrukcji, szlifowanie, cięcie palnikiem
BOCAR GMBH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-04-16 - Tarnowskie Góry (śląskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Radomsko (łódzkie)