INSPEKTOR WETERYNARYJNY DS. BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI Grójec oferta pracy Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grójcu
Stanowisko: INSPEKTOR WETERYNARYJNY DS. BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Kontrole podmiotów nadzorowanych przez Inspekcję Weterynaryjną, prowadzenie dokumentacji i wymaganej sprawozdawczości, pobieranie i przyjmowanie próbek do badań w ramach nadzoru nad bezpieczeństwem żywności.
Data publikacji: 2020-06-18
Lokalizacja: Grójec (mazowieckie)
Pracodawca: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grójcu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:MOGIELNICKA 67, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrole podmiotów nadzorowanych przez Inspekcję Weterynaryjną, prowadzenie dokumentacji i wymaganej sprawozdawczości, pobieranie i przyjmowanie próbek do badań w ramach nadzoru nad bezpieczeństwem żywności.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WETERYNARYJNY DS. BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grójec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grójecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1406
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grójec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: weterynaryjny kontroler sanitarny
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.07.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Weterynaryjny kontroler sanitarny
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej[Umiejętność 1] : wykształcenie wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej[Inne] : Wymagane wykształcenie wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej
Nazwa pracodawcy: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grójcu
danePracodawcy_nip: 7971591711
danePracodawcy_regon: 670230764
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Adres pracodawcy:
MOGIELNICKA 67, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: grójecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1406
Gmina pracodawcy: Grójec
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Grójec
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0973352
Ulica pracodawcy: MOGIELNICKA
Numer budynku pracodawcy: 67
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|325512
Zawód wykonywany przez pracownika: weterynaryjny kontroler sanitarny
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 18.06.2020
Oferta pracy ważna do: 10.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3b453349e16222cd57866e7610849724
Podobne oferty pracy
- prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych- prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad pracami budowlanymi- uzupełnianie dokumentacji budowlanej i przygotowanie procesu inwestorskiego (pozwolenia, wnioski) itp.
Zakład Administracji Nieruchomości "ZAN" Sp.zo.o. w Namysłowie - 2017-01-20 - Namysłów (opolskie)
wyposażenie lub doposażenie stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Ostrołęka (mazowieckie)
-wykonywanie przeglądów budowlanych w branży sanitarno- grzewczej -przygotowanie materiałów do przetargów, sporządzanie ofert, kosztorysowanie -sprawdzenie zgodności robót i dokumentów z zawartymi kontraktami
HABITUS INTERNATIONAL RECRUITMENT SPÓŁKA Z O O - 2017-07-14 - Kielce (świętokrzyskie)
Bieżący nadzór nad budynkami spółdzielni, nadzór nad robotami budowlanymi, sprawdzanie kosztorysów.
SARNI STOK SPÓŁDZ.MIESZK. - 2017-01-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
inspektor
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Kraków (małopolskie)
1/4 etatu praca 10 godzin tygodniowo od 15.00 do 17.00. Praca na poczcie w Ulanowie.
CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-24 - Ulanów (podkarpackie)
nadzór nad rozliczeniem paliwa, analiza przyczyn zużycia paliwa, wystawianie dokumentów zwiazanych z gospodarką magazynową i paliwowądocelowo umowa na czas nieokreślony
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W BYDGOSZCZY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nadzór inwestorski nad budynkami.
Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-01-09 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji,administracyjno magazynowej. Nadzór nad remontami,sprawy ochrony środowiskainwestycjami
Samodzielny Publiczny ZOZ Sanatorium"Bristol"Ministerstwa Spraw Wewn. i Admin. - 2016-08-09 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility.Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone.Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami.Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego.Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD.Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych.Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów.Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku.Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Kraków (małopolskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji w sprawach: przedłużania wiz, udzielania zezwoleń: na pobyt czasowy, stały, rezydenta długoterminowego UE, wydania kart pobytu, polskiego dokumentu podróży, polskiego dokumentu tożsamości, tymczasowego polskiego dokumentu podróży i innych - prowadzenie rejestracji i ewidencji w Systemie Pobyt i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyjętych wniosków, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych, przeglądanie danych dotyczących cudzoziemców oraz wprowadzanie danych w zakresie zastrzeżeń dokumentów w Systemie Informacyjnym Schengen, a także pobieranie od cudzoziemców odcisków linii papilarnych - rozpatrywanie wniosków cudzoziemców o przedłużenie im pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP - prowadzenie kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na VIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Separacja komponentów, montaż i kontrola jakości. komponentów.
Lavoro Sp. z o.o. - 2019-02-07 - Częstochowa (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa urządzeo biurowych,archiwizacja dokumentacji,czynności kancelaryjne,sporządzanie wniosków o realizację zamówieo publicznych,prowadzenie rejestru zgłoszeo awarii,prowadzenie dokumentacji kart serwisowych,uzgadnianie dokumentacji pocztowej,opisywanie i potwierdzanie faktur,prowadzenie samochodu osobowego do 3,5 t.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, wtym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Praca wiąże się z krajowymi wyjazdami służbowymi. Budynek, w którym wykonywana jest praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest sześciokondygnacyjny - brak windy przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-09-05 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
sprawowanie nadzoru inwestroskiego nad wykonawstwem robót remontowych przez Onfrastrukturę w zakresie: wykonania robót, rganizowania i kierowania naprawami bieżącymi, konserwacyjnymi iremontami kapitalnymi obiektów budowlanych, nafdzór nad stanem technicznym obiektów budowlanych i urzadzeń pod względem sanitarnym, kontrolowanie rozliczeń materiałowych, wykonywanych robót konserwacyjno-naprawczych, planowanie remontów, uczestnictwo w kontrolach
Archiwum Wojskowe 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY Centrum Szkolenia Wojsk Obrony Terytorialnej TORUŃ WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁ - 2020-01-20 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obróbka granitu (parapety, schody, nagrobki)
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Wrzawy (podkarpackie)
- przeprowadzanie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej i przestrzeganie przepisów oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego- przygotowywanie analiz stanu ochrony przeciwpożarowej- opracowywanie i aktualizacja dokumentów z zakresu ochrony przeciwpożarowej- kontrola właściwego zabezpieczenia przeciwpożarowego prac niebezpiecznych pod względem pożarowym zgodnie z przyjętymi procedurami wydawanie dokumentów- ewidencjonowanie i użytkowanie systemu alarmowania i powiadamiania na wypadek pożaruWynagrodzenie: 1350 zł. + skutki wysługi lat
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-10-12 - Białystok (podlaskie)
sprzedawanie i przyjmowanie towaru, obsługa programu komputerowego
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Ośrodek Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczy - 2016-03-23 - Czarna Woda (pomorskie)
1.Grabienie trawników.2.Sadzenie roślin.3.Usuwanie chwastów.4.Zamiatanie.5.Nawadnianie rośłin.6.Utrzymanie czystości na terenie Parku Miejskiego.7.Inne prace zlecone przez Dyrektora.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Łęczyca (łódzkie)
Pełnienie nadzoru nad robotami prowadzonymi na drogach miejskich, bieżace kontrolowanie stanu nawierzchni dróg i obiektów inżynierskich oraz sporządzanie protokołówz przeprowadzonych przeglądów, opracowywanie przedmiotów inwestorskich.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI W KALISZU - 2017-05-17 - Kalisz (wielkopolskie)
Kierowca autobusu.
Przewóz Osób Robert Opara, Korczyn 138 Strawczyn - 2017-05-09 - Strawczyn (świętokrzyskie)
przygotowywanie surowców, formowanie wyrobów ceramicznych, suszenie i wypalanie wyrobów w piecach
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Węgierska Górka (śląskie)
Prowdzenie kadr i sekretariatu, prowadzenie spraw kadrowo- płacowych, prowadzenie BIP
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W MIELNIE - 2017-11-29 - Mielno (zachodniopomorskie)
Prowadzenie zajęć w szkole podstawowej klasy 1-3, praca w godz. 8-15
NASZA SZKOŁA - Niepubliczna Szkoła Podstawowa - 2018-10-16 - Opole (opolskie)
-
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe M-W Marcin WIerzbiński - 2019-12-12 - Chorzów (śląskie)
kontrola i raportowanie procesu produkcyjnego, analiza defektów i ustalanie przyczyn ich występowania, analiza reklamacji od klienta, nadzór , analiza oraz przygotowanie raportu.Wykształcenie średnie lub wyższe: techniczne, mechaniczne, elektryczne
Trenkwalder & Partner Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Kłodzko (dolnośląskie)
Przygotowanie pizzy
kontakt przez OHP - 2016-10-12 - Niepołomice (małopolskie)
Obsługa sekretariatu.Umowa o pracę na zastępstwo. System jednozmianowy w godz.: 7.30-15.30 od pn. do pt.
Zakład Karny w Cieszynie - 2019-04-04 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców, dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót, dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów, przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej.- Miejsce wykonywania pracy: CUW Katowice (UL Wita Stwosza 7, 40-040 KATOWICE) i obsługiwane jednostki oświatowe.- Wynagrodzenie: 3620-4300 zł brutto, płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 1 września 2018r.- Praca.: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne, uprawnienia budowlane w specjalności- konstrukcyjno- budowlanej. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie przy wyższym 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Wymagana umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL znajomość ustawy prawo-budowlane, ustawa zamówień publicznych, kodeks cywilny w zakresie robót budowlanych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-07-18 - Katowice (śląskie)
Prace porządkowe, pielenie chodników, wycinka krzaków
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Wilczęta (warmińsko-mazurskie)