INSPEKTOR W WYDZIALE PLANOWANIA INWESTYCJI I MONITORINGU Iława oferta pracy Urząd Miasta Iławy
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE PLANOWANIA INWESTYCJI I MONITORINGU
Wynagrodzenie: od 3 500 do 4 500 PLN
Zakres obowiązków: szczegóły pod adresem strony: https://bip.umilawa.pl/wakaty/6/91/Inspektor/
Data publikacji: 2021-04-15
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Iławy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 13, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
szczegóły pod adresem strony: https://bip.umilawa.pl/wakaty/6/91/Inspektor/
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 do 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: jw.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W WYDZIALE PLANOWANIA INWESTYCJI I MONITORINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2807
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 do 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania w stosunku do kandydatów, Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, Warunki zatrudnienia na stanowisku, Wymagane dokumenty, Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych, Informacje dodatkowe - pod adresem strony: https://bip.umilawa.pl/wakaty/6/91/Inspektor/
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Iławy
danePracodawcy_nip: 7440003093
danePracodawcy_regon: 000524370
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Niepodległości 13, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty pod adresem strony: https://bip.umilawa.pl/wakaty/6/91/Inspektor/
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Informacje pod adresem strony: https://bip.umilawa.pl/wakaty/6/91/Inspektor/
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: iławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2807
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Iława
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964650
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.04.2021
Data dodania oferty pracy: 15.04.2021
Oferta pracy ważna do: 30.09.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 15.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 15.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f37942f83345e89c991de0a4ef718af4
Podobne oferty pracy
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Gliwice (śląskie)
Inspektor BHP
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Kraków (małopolskie)
Dekretowanie i wprowadzanie do ksiąg rachunkowych dowodów księgowych,Współpraca między komórkami organizacyjnymi Oddziału i Placówkami Terenowymi w zakresie uzgodnień sald kont funduszy,Wykonywanie czynności z wykorzystaniem bankowości elektronicznej,Sprawdzanie dowodów księgowych, analiza kont rozrachunkowych funduszy, współpraca z pocztą i bankami w zakresie rozliczeń finansowych,Przygotowanie danych do opracowania projektów planów finansowych poszczególnych funduszy,,Przygotowanie do archiwizowania dokumentacji księgowej,
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2018-04-30 - Gdańsk (pomorskie)
szczegółowe informacje na stronie www.zimslupsk.com w BIP
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2017-04-24 - Słupsk (pomorskie)
Inspektor BHP
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Wykonywanie zbrojeń budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Obrzycko (wielkopolskie)
Cieśla szalunkowy - zbrojarz
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Tarnów (małopolskie)
- organizowanie, kierowanie i koordynowanie prac oraz nadzorowanie i kontrolowanie jakości i przebiegu pracy podległych pracowników w celu prawidłowej realizacji zadań- prowadzenie szkoleń, instruktaży opracowywanie oraz wdrażanie procedur i tworzenie dokumentacji w celu realizacji zadań zgodnie z systemem zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy- ustalanie potrzeb w zakresie remontów i konserwacji w celu właściwej koordynacji i planowanie sił i środków- sporządzanie przedmiarów i kosztorysów budowlanych na planowane zamierzenia remontowe w celu prawidłowego planowania i realizacje zadań- uczestniczenie w pracach komisji powoływanych do odbioru robót wykonywanych siłami oddziału lub systemem zleconym w celu prawidłowego odbioru pac- uczestniczenie w okresowych przeglądach obiektów budowlanych i ich urządzeń, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania - prowadzenie dokumentacji i ewidencji konserwacyjno - remontowych obiektów budowlanych w celu prawidłowego rozliczenia prac
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2020-06-22 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
- praca w lesie przy ścince i zrywce
Usługi Koparko-Ładowarka i Leśne Pawlus Tadeusz - 2019-05-22 - Ostre (śląskie)
- wykonywanie czynności inspektora ds. elektrycznych na terenie zarządzanym przez DOM Madalińskiego- odpowiadanie za ustalenie potrzeb technicznych do wykonania- zajmowanie się sprawami dotyczącymi instalacji elektrycznych , domofonami, sygnalizacją p. poż. oraz wszelkiego rodzaju antenami w budynkach administrowanych przez DOM Madalińskiego.- typowanie robót instalacyjnych w ramach zagrożeń, w lokalach po zmarłych lub zdawanych przez najemców- dokonywanie przeglądów technicznych budynków i lokali zgodnie z Prawem Budowlanym- umawianie komisji dotyczących oceny stanu technicznego instalacji, kwalifikowanie robót do wykonania, wspólnie z pozostałymi inspektorami dokonywanie oceny ich pilności wykonania- kierowanie robót do realizacji w sposób uzgodniony z kierownikiem DOM- prowadzenie na bieżąco kontroli wpisów do książek obiektów zgodnie z umową konserwatora § 1 ust. 10- sporządzanie protokołów typowania robót remontowych- wprowadzanie wykonawcy na roboty, nadzór nad realizacją, dokonywanie odbioru robót dotyczących instalacji elektrycznych zgodnie z Prawem Budowlanym i Ustawą o zamówieniach Publicznych- sprawdzanie i korygowanie całej dokumentacji kosztorysowo- płacowej- nadzorowanie wszystkich prac konserwacyjno instalacyjnych w zakresie terminów realizacji przez konserwatora , jakości ich wykonania oraz dokonywanie rozliczeń finansowych- prowadzenie wspólnie z inspektorem nadzoru robót budowlanych, kompletowania dokumentów wykonywanych robót konserwacyjnych i remontowych w poszczególnych miesiącach- przygotowywanie kosztorysów inwestorskich dla planowanych robót- kompletowanie wszystkich materiałów przetargowych, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych, uczestniczenie w komisjach przetargowych i w konkursach ofert odnośnie robót elektrycznych- odpowiadanie w terminie na pisma dekretowane przez Kierownika DOM a dotyczące spraw elektrycznych zgodnie z KPA- informowanie poprzez Dział Zgłoszeń, administratorki o wszystkich awariach instalacji elektrycznej oraz w razie potrzeby współpraca z Zakładem Energetycznym- współpraca z pracownikiem Działu Zgłoszeń odnośnie informacji o awariach instalacji, terminach ich usuwania, na bieżąco uzgadnianie ich realizacjiInformowanie Kierownika o głównych awariach lub przerwach w dostawach energii elektrycznej - uczestniczenie w komisjach zdawczo odbiorczych lokali m. st. Warszawy przy udziale przedstawiciela WZL, typowanie zakresu robót, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, przygotowywanie dokumentacji do konkursu ofert- wykonywanie decyzji wydanych przez Nadzór Budowlany, SANEPID, Inspekcję Pracy, Straż Pożarną i inne organy uprawnione do wydania decyzji mających związek z zadaniami statutowymi ZGN Mokotów- nadanie dalszego biegu sprawom, przekazanie do wykonania, nadzór i rozliczenie wykonania
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2021-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa komputera, rozpisywanie terminu rozpraw, kopertowanie i ekspedycja korespondencji, zakładanie i zszywanie akt, wprowadzanie danych do systemu, układanie akt w archiwum
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Chrzanów (małopolskie)
Główne obowiązki:- przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, - weryfikowanie, bądź sporządzanie umów zawieranych w zakresie udzielonych zamówień,- prowadzenie spraw związanych z opracowaniem i kompletowaniem dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o dofinansowanie zadań ze środków pozabudżetowych,- monitorowanie procedur wynikających z przyznania środków finansowych na określone projekty, we współpracy z wydziałami Urzędu, zgodnie z warunkami zawartych umów,- rozliczanie przyznanego dofinansowania na poszczególne zadania, w trakcie realizacji przedsięwzięcia i po jego zakończeniu oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie, - uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w postępowaniach prowadzonych przez innych pracowników Oddziału Zamówień Publicznych i Inwestycji,- współudział w prowadzeniu spraw związanych z planowaniem zamówień centralnych, współpraca w tym zakresie z wydziałami oraz z Centrum Obsługi Administracji Rządowej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PRODUKCJA CIAST, CIASTECZEK, SAMODZIELNE STANOWISKO PRACY
Cukiernia MAESTRO Tomasz Podkul CHOCOLATIER - 2019-05-14 - Dębica (podkarpackie)
Szycie na maszynie.Miejsce pracy: ul. Piękna 4 m. 5, 50-505 WrocławForma umowy: umowa o pracę na czas nieokreslony , praca na 1/2 etatu w godzinach 7-15Kontakt z pracodawcą: telefoniczny Oferta w sali: G
Michał Sobczyk - 2020-09-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Realizacja zadań z technicznym utrzymaniem nieruchomości, organizacją właściwej eksploatacji nieruchomości
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-09-07 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Kierowca autobusu
"WOJTPOL" T.WOJTYSIAK, Z.KRZEŚNIAK SPÓŁKA JAWNA - 2018-12-27 - Kozienice (mazowieckie)
1. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;2. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonychdo stosowania w budownictwie;3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;4. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. Miejsce pracy: siedziba pracodawcy i miejsca zarządzania nieruchomościami na terenie Gminy Wrocław. Umowa o pracę na okres próbny z możliwością zawarcia dalszej umowy na czas określony lub nieokreślony. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 325 24 65 lub e-mail: abartosz (at) tbs-wroclaw.com.pl
TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-22 - Wrocław (dolnośląskie)
praca w myjni
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE LOMAREX Marek Lodwich - 2021-06-07 - Chełm (lubelskie)
Wymagania: wykształcenie min. średnie, mile widziane wykszt. wyższe na kierunkach: inż. środowiska lub ochr. środowiska, znajomość zagadnień dotyczących systemów wodoc. i kan. sanit., dobra znajomość programów MS OFFICE, znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego i rozporządzeń wykonawczych, prawo jazdy kat. B, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, analityczne myślenie i rozwiązywanie problemów, odpowiedzialność, rzetelność, skrupulatność, dynamizm w działaniu, otwartość na zmiany, komunikatywność, dbałość o wizerunek firmy i dobrą atmosferę w pracyZakres obowiązków: praca biurowa, praca przy komputerze oraz praca w terenie w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych, możliwe wyjazdy służboweOsobom zatrudnionym pracodawca oferuje:ambitne zadania oraz możliwość rozwoju zawodowego, terminowość wypłaty świadczeń, pakiet socjalny (m.in. karty Multisport), przyjazną atmosferę, kursy zawodowe oraz szkolenia specjalistyczne, dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia wyższego: studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp z - 2019-01-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Zadania:zbieranie ofert, składanie zamówień, zakuoy towarów, transport i odbiór towarów.Wymagania:wykształcenie min.średnie, biegła znajomość komputera - Microsoft Office (WORD, EXCEL), prawo jazdy kat.B.
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Raciborzu - 2019-04-19 - Racibórz (śląskie)
1) Przyjęcia dostaw2) Obsługa odcinków produkcyjnych w zakresie dostaw/zwrotów komponentów oraz odbioru wyrobów gotowych3) Wysyłki wyrobów gotowych4) InwentaryzacjeWymagania: wykształcenie podstawowe, dobra kondycja fizyczna, min. 6 miesięcy doświadczenia
LSJ HR Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialności Sp.k. - 2019-10-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
w/g potrzeb
Kielecka Spółdzielnia Mieszkaniowa "KSM" w Kielcach - 2020-03-13 - Kielce (świętokrzyskie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie wniosków paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawności, pobieranie odcisków linii papilarnych klientów oraz pobieranie opłat paszportowych przy użyciu terminala płatniczego, celem umożliwienia klientom uzyskanie paszportu- udzielanie klientom informacji dotyczących zasad wydawania paszportów w celu umożliwienia im złożenia kompletnych wniosków- wydawanie dokumentów paszportowych wraz z weryfikacją linii papilarnych celem odebrania paszportów przez klientów- przygotowywanie spersonalizowanych dokumentów paszportowych , wprowadzanie ich do depozytu systemowego i depozytu alfabetycznego w celu umożliwienia wydania paszportów klientom- uwierzytelnianie zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów, celem potwierdzenia tożsamości osób uprawnionych do złożenia tych wniosków- przygotowywanie przesyłek z wnioskami paszportowymi dla Oddziału Paszportów i Obsługi Klientów w Bydgoszczy oraz uczestniczenie w dystrybucji paszportów poprzez Pocztę Specjalną Policji w Inowrocławiu w celu umożliwienia personalizacji paszportów i ich odbioru z Poczty Specjalnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym (budynek, wejście od ul. Roosevelta 36-38 w Inowrocławiu. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-12-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- nadzorowanie i kontrolowanie zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie realizowanych przez samorząd gminny, powiatowy i województwa oraz podmioty niepubliczne na podstawie umów z organami administracji rządowej i samorządowej - monitorowanie zjawiska przemocy w rodzinie na terenie województwa kujawsko-pomorskiego oraz realizacja Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie - weryfikowanie kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikowanie osób prowadzących te oddziaływania, w tym zapotrzebowania jednostek samorządu terytorialnego szczebla powiatowego na dotacje celowe przyznawane na ten cel z budżetu państwa- udzielanie pomocy merytorycznej oraz opracowywanie wytycznych w zakresie realizacji zadań rządowych realizowanych przez zespoły interdyscyplinarne, ośrodki pomocy społecznej, powiatowe centra pomocy w rodzinie w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
rozpatrywanie wniosków oraz ustalanie uprawnień do świadczeń emerytalno-rentowych, ustalenie wysokości tych świadczeń, przygotowanie decyzji w zakresie: ustalenia prawa do świadczeń, zmian w prawie i wysokości świadczeń emerytalno-rentowych, wstrzymania, zawieszenia i wznawiania wypłaty emerytur i rent, zbiegu prawa do świadczeń z ubezpieczenia, przyznawanie przysługujących dodatków do świadczeń emerytalno-rentowych, ustalenie wysokości odsetek za zwłokę w wypłacie naleznych świadczeń...
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-02-14 - Poznań (wielkopolskie)
- pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi zgodnie z zasadami prawa budowlanego
ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI - 2020-07-10 - Łódź (łódzkie)
sprzątanie, odkurzanie, mycie okien, mycie kabiny prysznicowej, umywalki, toalety
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Zduńska Wola (łódzkie)
- OBSŁUGA WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH- WINDYKACJA NALEŻNOŚCI
kontakt przez PUP - 2021-06-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wg programu stażuFP
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Dobiegniew (lubuskie)
murowanie,docieplanie.kontakt.tel. 507 646 727
Usługi Dekarsko-Ciesielskie, ul. Zielona 28 Mniów - 2017-03-03 - Mniów (świętokrzyskie)