INSPEKTOR W DZIALE ZAOPATRZENIA I ADMINISTRACJI Racibórz oferta pracy Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Raciborzu
Stanowisko: INSPEKTOR W DZIALE ZAOPATRZENIA I ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Zadania:zbieranie ofert, składanie zamówień, zakuoy towarów, transport i odbiór towarów.Wymagania:wykształcenie min.średnie, biegła znajomość komputera - Microsoft Office (WORD, EXCEL), prawo jazdy kat.B.
Data publikacji: 2019-04-19
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Raciborzu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1 Maja 8, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zadania:zbieranie ofert, składanie zamówień, zakuoy towarów, transport i odbiór towarów.Wymagania:wykształcenie min.średnie, biegła znajomość komputera - Microsoft Office (WORD, EXCEL), prawo jazdy kat.B.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W DZIALE ZAOPATRZENIA I ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali zaopatrzeniowcy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2019
Nazwa pracodawcy:
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Raciborzu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
1 Maja 8, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.zwik-rac.com.pl
Ulica pracodawcy: 1 Maja
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: POBÓR, UZDATNIANIE I DOSTARCZANIE WODY
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali zaopatrzeniowcy
Data dodania oferty pracy: 19.04.2019
Oferta pracy ważna do: 15.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?49056a9eb67bf330436e8fc4f0b281c3
Podobne oferty pracy
Praca na warsztacie, naprawa aut ciężarowych, przegląd aut, wymiana opon i oleju.
Firma Produkcyjno-Handlowa KRZEMIEŃ Jacek Krzemień; Firma Produkcyjno-Handlowa Krzemień Jacek -Krzemień Daniel s.c. - 2018-07-25 - Rzepowo (zachodniopomorskie)
Blacharz
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "TARIZOLACJA" Sp. z o.o. - 2018-07-18 - Tarnów (małopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac, prowadzenie spraw z zakresu ubzepieczeń społecznych i podatkowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy i sporządzanie miesięcznych harmonogramów czasu pracy, prowadzenie kart ewidencji urlopów. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej. Praca w godz.: 7:45-15:45.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-01-26 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie działalności kontrolnej w zakresie efektywnego kierowania gospodarką finansową Powiatu Tarnogórskiego w spółkach prawa handlowego, w którym udziałowcem jest Powiat Tarnogórski
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-03-17 - Tarnowskie Góry (śląskie)
znajomość układania pracy w taśmie (szycie konfekcji damskiej)
POLGAN PPHU - 2017-09-01 - Łódź (łódzkie)
praca w sklepie
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie usług kosmetycznych, obsługa bezpośrednia klienta.
KLAUDIA KĄTNIAK, HEALTH & BEAUTY - 2019-01-23 - Niepołomice (małopolskie)
1) prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego,2) zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów, 3) organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego,4) opracowywanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego w zakresie działania sekcji ds. kadrowo-organizacyjnych oraz prowadzenie ich ewidencji,5) prowadzenie ewidencji i rejestrów dokumentów przychodzących i wychodzących,6) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,7) prowadzenie rejestru faktur i przestrzeganie terminów zapłaty, 8) wprowadzanie dowodów księgowych do programu finansowo-księgowego,9) sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowych dowodów księgowych,10) naliczanie i sporządzanie list płac oraz należności, pochodnych i podatków,11) wydawanie i prowadzenie ewidemcji delegacji służbowych,12) prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych,13) załatwianie bieżących spraw wynikających z zakresu zadań na stanowisku.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej - 2016-11-18 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie do produkcji - rozkrój skóry, szycie ręczne(um. zlecenie na okres 3 m-cy (okres próbny) / następnie um. o pracę)
Zakład Produkcyjny "JUNIOR" Wroniecka Eryka - 2017-01-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie średnie, doświadczenie 5 lat, prawo jazdy kat BKoordynacja pracy serwisu urządzeń informatycznych, kontakty z firmami zewnętrznymi, obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa magazynu serwisowego w programie SAP, przygotowanie ofert i wycen sprzętu informatycznego.
IteCom Sp.z o.o. - 2017-07-03 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Właściwe i terminowe przygotowanie dokumentacji wynikającej z realizacji obowiązków służbowych, przestrzeganie terminów w zakresie korespondencji służbowej, nadzór w zakresie właściwego stosowania materialów używanych przy realizacji robót systemem zleconym i gospodarczym, przestrzeganie terminów gwarancyjnych.
18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-03-29 - Wejherowo (pomorskie)
Wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z przepisów prawa geodezyjnego i kartograficznego, w szczególności prowadzeniem postępowań oraz rejestrów ewidencji gruntów i budynków, gleboznawczej klasyfikacji gruntów, rejestru wartości i cen, w tym prowadzenie bezpośredniej bieżącej obsługi interesantów. Wykonywanie zadań organu administracji wynikających z przepisów dotyczących scalania i wymiany gruntów. Realizacja zasad i trybu postępowania przy wydawaniu decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej. Udział w wykonywaniu czynności związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2017-12-21 - Płock (mazowieckie)
Szczegółowe informacje dotyczące wykonywanej pracy na danym stanowisku zostały zamieszczone w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce Praca w KRUS. Ogłoszenie nr BIP 1200-OP.110.7.2019. Pracodawca nie przyjmuje ofert przesłanych drogą elektroniczną. Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w Oddziale Regionalnym KRUS w Poznaniu.
KRUS OR Poznań - 2019-02-01 - Śrem (wielkopolskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta w kawiarni, rozliczenie dziennego utargu, obsługa urządzeń znajdujących się w kawiarni, przygotowanie stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
SPRZĄTANIE POKOI HOTELOWYCHWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ SPRZĄTANIA, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ LEKARSKICHPRACA NA 0,5 ETATU
HOTEL RESTAURACJA JACHTOWA BARBARA DŁUSKA - 2018-03-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa administracyjna firmy, bieżąca komunikacja z klientami
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Łódź (łódzkie)
Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1) prowadzenie spraw wynikających z zapisów ustawy o cmentarzach i chowaniuzmarłych, w tym:a) utrzymanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym;b) organizowanie przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych w miejscach publicznych do zakładu medycyny sądowej lub do najbliższego szpitala mającego prosektorium, celem ustalenia przyczyny zgonu;c) przygotowywanie w porozumieniu z właściwym inspektorem sanitarnym zezwoleń na sprowadzenie zwłok i szczątków z obcego państwa;2) realizacja zadań wynikających z ustawy o grobach i cmentarzach wojennych(w ramach porozumienia zawartego z wojewodą);3) wykonywanie zadań związanych z utrzymaniem Miejsc Pamięci Narodowej, pomników, tablic pamiątkowych;4) wykonywanie zadań związanych z użytkowaniem oraz utrzymaniem następujących urządzeń i obiektów komunalnych: szaletów miejskich, małych urządzeń komunalnych, m.in.: ławek parkowych, śmietniczek, słupów ogłoszeniowych, pojemników na piasek, kwiatonier, itp. oraz placów zabaw;5) przeprowadzanie, przy współpracy z Geologiem Miasta, kontroli terenowych stanu utrzymania i funkcjonowania skarpy wiślanej, a także rozpoznawanie zgłaszanych potrzeb w kontekście planowania, remontów i usuwania awarii wywołanych powierzchniowymi ruchami masowymi ziemi;6) przejmowanie i sprawowanie pieczy nad środkami trwałymi i pozostałymi środkami trwałymi przejętymi przez Zespół;7) prowadzenie ewidencji w zakresie m.in. budowy i remontu urządzeń oraz obiektów budowlanych (chodników, placów, skwerów itp.), realizowanych przez Oddział, stanowiących majątek Gminy - Miasto Płock, w tym:a) udział w komisjach: przekazania placu budowy, robót zanikowych, odbioru technicznego i końcowego;b) kompletowanie dokumentacji poodbiorowej;c) wystawianie dowodów OT, PT i LT;8) realizowanie zadań inwestycyjnych zgodnie z przepisami prawa budowlanego w tym utrzymanie i remonty obiektów i urządzeń komunalnych:a) ciągów pieszych (chodników) na terenach gminnych poza pasem drogowym;b) nawierzchni placów oraz schodów;c) ogrodzeń i barier ochronnych usytuowanych poza pasem drogowym; w zakresie objętym właściwością Zespołu.9) prowadzenie spraw związanych z wyznaczaniem podmiotów, w których wykonywana jest kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna;10) wykonywanie obowiązków nadzoru wobec wykonawców realizujących usługi i remonty w oparciu o zawarte umowy i zlecenia, w tym:a) bieżący nadzór nad realizowanymi pracami;b) dokonywanie odbioru wykonanych robót;c) rozliczanie ilości i wartości wykonanych robót;d) potwierdzanie dokumentów rozliczanych.11) rozliczanie faktur za zużytą energię elektryczną, pobraną wodę i odprowadzone ścieki przez obiekty i urządzenia komunalne eksploatowane przez Oddział Spraw Komunalnych;12) współpraca z Oddziałem Gospodarowania Odpadami i Oddziałem Ochrony Środowiska przy opracowywaniu zasad utrzymania porządku i czystości regulaminu na terenie Gminy Miasto Płock.13) przygotowywanie opinii w sprawach miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i dokumentacji w zakresie objętym właściwością stanowiska;14) współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, administracją rządową oraz innymi instytucjami celem skutecznej realizacji zadań z zakresu objętego właściwością stanowiska.15) współdziałanie z Wydziałem Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych w zakresie nadzwyczajnych zagrożeń, spraw obronnych i obrony cywilnej.16) współpraca z właściwymi urzędami i agendami administracji rządowej orazinstytucjami w zakresie realizacji zadań na stanowisku pracy;17) przygotowywanie i opracowywanie analiz, sprawozdań i informacji dotyczącychrealizacji zadań na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Płocka - 2017-06-29 - Płock (mazowieckie)
Pomocnik operatora wiertnicy poziomej
Grunt-Ster Przewierty Sterowane Sebastian Włodarczyk, Krzysztof Czarnota Spółka Cywilna - 2018-04-24 - Ząbrowo (warmińsko-mazurskie)
Współudziałw zadaniach wykonywanych z zakresu nadzoru fitosanitarnego, ochrony roślin i techniki nasiennictwa
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Fryzjerstwo damsko-męskie
F.H.U. "SOWEX I" ADAM MARZYCKI - 2018-05-02 - Bytom (śląskie)
Produkcja konstrukcji mebli
"VERDI COLLEZIONE" S.C. W STRAŻOWIE - 2016-09-12 - Strażów (podkarpackie)
Wykształcenie: wyższe techniczne; znajomość jęz. angielskiego, niemieckiego - dodatkowo; umiejętność programowania sterowników PLC, programowanie systemu SCADA; zakres obowiązków: wykonywanie prac związanych z przygotowaniem założeń projektowych, praca and koncepcjami realizacji powierzonego zadania, przygotowanie i realizacja zamówień w ramach projektu, prowadzenie i nadzór prac montażowych, tworzenie dokumentacji założeniowej i wykonawczej na potrzeby realizowanego projektu, przyg. dok. powykonawczej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Gliwice (śląskie)
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej, kontrola zgodności realizacji inwestycji z projektem oraz przepisami, bieżący nadzór nad jakością, terminowością oraz zgodnością z dokumentacją wykonywanych robót, przygotowywanie, prowadzenie i udział w odbiorach robót, stosowanie procedur jakościowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Białystok (podlaskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, doradztwo w zakupie towarów, wykładanie towaru na półki
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Staszów (świętokrzyskie)
ZAKRES ZADAŃ:- udział w realizacji polityki szkoleniowej funkcjonariuszy i pracowników KPP w Raciborzu,- obsługa systemu e- PFRON,- prowdzenie zbiorów absencji chorobowej i urlopowej,- sporządzanie planów urlopów,- gromadzenie, ewidencjonowanie oraz wypożyczanie zbiorów bibliotecznych tut. KPP,- ewidencjonowanie pism i dokumentów wpływających i wychodzących z Zespołu Kadr i Szkolenia,- bierzące archiwizowanie dokumentacji wytworzonej w Zespole,- wydawanie i rejestrowanie w systemie informatycznym skierowań na badania okresowe.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:- wykształcenie: średnie- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji - posiadanie obywatelstwa polskiego- korzystanie z pełni praw publicznych- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu - 2018-10-22 - Racibórz (śląskie)
.
Volta Sp. Z O. O. - 2017-12-07 - Gostyń (wielkopolskie)
Organizowanie i przeprowadzanie konkursów ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych.Sporządzanie umów na zakup i sprzedaż świadczeń zdrowotnych.Sporządzanie umów zleceń, umów kontraktowych.Sporządzanie ofert na świadczenia zdrowotne.Prowadzenie marketingu usług medycznych
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH W RZESZOWIE - 2016-03-15 - Rzeszów (podkarpackie)
DOKONYWANIE ROZLICZEŃ, PRZYGOTOWYWANIE PROCESU ZAKŁADOWEGO, PROWADZENIE REJESTRÓW, OBSŁUGA ADMINISTRACYJNAWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU EXCEL, KOMUNIKATYWNOŚĆ, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, MILE WIDZIANA WIEDZA Z ZAKRESU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MIN. 4 LATA, PRZED SPOTKANIEM KONTAKT TELEFONICZNY
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
realizacja spotkań umówionych przez dział CALL CENTER
PROGRESS ACTIVE SP. Z O.O. - 2016-05-05 - Szczecinek (zachodniopomorskie)