INSPEKTOR W WYDZIALE NADZORU I KONTROLI Dąbrowa Górnicza oferta pracy Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE NADZORU I KONTROLI
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku:- Realizacja zadań kontrolnych w jednostkach organizacyjnych miasta- Realizacja zadań kontrolnych w niepublicznych szkołach i placówkach oświatowych pobierających dotacje z budżetu miasta- Sprawozdawczość, raportowanie- Obsługa komputera i systemów informatycznych w Urzędzie- Inne obowiązki zgodne z poleceniem przełożonegoPodczas pracy w naszym dziale IT zdobędziesz miedzy innymi umiejętności związane z:- administracją urządzeniami sieciowymi Cisco klasy operatorskiej (MPLS, IS-IS, iBGP),- administracją urządzeniami firewall UTM (skala około 4 tys. zabezpieczanych hostów),- administracją profesjonalną siecią punktów Wi-Fi,- technikami zabezpieczeń punktu styku z internetem,- metodyką ITIL oraz z osiąganiem zadanej jakości usług IT,- administrowaniem siecią Centrum Przetwarzania Danych.Informacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku:- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 m-cy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony,- Wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów: miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego, dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą), dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki zgodnie z ustawą), nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą);- ZFŚS oraz KZP (Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa),- Miejscem pracy jest siedziba urzędu lub miejsce wskazane przez pracodawcę- Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze komputerowym, obsługą urządzeń biurowych, - Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym w rozumieniu ustawy ( aktualny Dz.U. 2019 poz.1282).Dodatkowo pracownikom oferujemy:- Stabilność zatrudnienia- Regularne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance),- Przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym- Możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Urzędu Miejskiego- Podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich, webinariach, konferencjach- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych- Praca w zróżnicowanym zespole, pod okiem osób z dużym doświadczeniem zawodowym- Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach rozwijających Dąbrowę Górniczą i markę miasta - Lunch bar na terenie Urzędu- Bezpłatny, zadaszony i strzeżony parking dla samochodów, rowerów, skuterów, hulajnóg.
Data publikacji: 2020-06-15
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku:- Realizacja zadań kontrolnych w jednostkach organizacyjnych miasta- Realizacja zadań kontrolnych w niepublicznych szkołach i placówkach oświatowych pobierających dotacje z budżetu miasta- Sprawozdawczość, raportowanie- Obsługa komputera i systemów informatycznych w Urzędzie- Inne obowiązki zgodne z poleceniem przełożonegoPodczas pracy w naszym dziale IT zdobędziesz miedzy innymi umiejętności związane z:- administracją urządzeniami sieciowymi Cisco klasy operatorskiej (MPLS, IS-IS, iBGP),- administracją urządzeniami firewall UTM (skala około 4 tys. zabezpieczanych hostów),- administracją profesjonalną siecią punktów Wi-Fi,- technikami zabezpieczeń punktu styku z internetem,- metodyką ITIL oraz z osiąganiem zadanej jakości usług IT,- administrowaniem siecią Centrum Przetwarzania Danych.Informacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku:- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 m-cy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony,- Wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów: miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego, dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą), dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki zgodnie z ustawą), nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą);- ZFŚS oraz KZP (Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa),- Miejscem pracy jest siedziba urzędu lub miejsce wskazane przez pracodawcę- Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze komputerowym, obsługą urządzeń biurowych, - Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym w rozumieniu ustawy ( aktualny Dz.U. 2019 poz.1282).Dodatkowo pracownikom oferujemy:- Stabilność zatrudnienia- Regularne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance),- Przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym- Możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Urzędu Miejskiego- Podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich, webinariach, konferencjach- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych- Praca w zróżnicowanym zespole, pod okiem osób z dużym doświadczeniem zawodowym- Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach rozwijających Dąbrowę Górniczą i markę miasta - Lunch bar na terenie Urzędu- Bezpłatny, zadaszony i strzeżony parking dla samochodów, rowerów, skuterów, hulajnóg.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W WYDZIALE NADZORU I KONTROLI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Prawo, administracja, ekonomia.
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne -formalne: - Obywatelstwo polskie, jednak o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).- Wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku lub specjalności: Prawo, administracja, ekonomia.- Doświadczenie zawodowe: min. 3 letni staż pracy.- Umiejętność obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną.Wymagane dodatkowe- Znajomość przepisów z zakresu: Samorządowe ustawy ustrojowe, ustawa o finansach publicznych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej
danePracodawcy_nip: 6290013898
danePracodawcy_regon: 000515750
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Adres pracodawcy:
Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty przesłane jako załącznik do mailowego zgłoszenia rekrutacyjnego, prosimy o przesłanie załączników w pliku MS Word lub pdf:- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej, - Kserokopie/scan świadectw pracy lub aktualne zaświadczenie z zakładu pracy ( w przypadku pozostawania w zatrudnieniu).- Kserokopie/scan dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (UWAGA jeśli w wymaganiach dokładnie wskazujemy rodzaj/poziom wykształcenia oznacza to, że oczekujemy potwierdzenia dokładnie takich kwalifikacji).- Kserokopia/scan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku osób niepełnosprawnych, które chcą skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Odznaczenie w formularzu rekrutacji elektronicznej niezbędnych oświadczeń:- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność, oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,- o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,- RODO klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby tej rekrutacji, - dokument potwierdzający znajomość języka polskiego, zgodny z wymogami określonymi w przepisach o służbie cywilnej (dotyczy wyłącznie osób nieposiadających obywatelstwa polskiego.Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem.W rekrutacji decyduje data wpływu tj do dnia 03.07.2020 g 13:00 za pośrednictwem systemu do elektronicznej rekrutacji, zgłoszenia dostarczone po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.Kandydaci, którzy nie posiadają dostępu do komputera z Internetem, Urząd Miejski w swojej siedzibie udostępni stanowisko komputerowe służące do tego celu. Informację o dokładnej lokalizacji dedykowanego komputera można uzyskać na stanowisku nr 13 i można z niego korzystać w godzinach pracy Urzędu.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - Przyjmujemy aplikacje składane wyłącznie drogą elektroniczną - wypełnij formularz aplikacyjny: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=97b3da2d5fbc45458d8c0b1c62f64864
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Dąbrowa Górnicza
danePracodawcy_kodPowiatu: 2465
Gmina pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0939473
Ulica pracodawcy: Graniczna
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|335990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.06.2020
Data dodania oferty pracy: 15.06.2020
Oferta pracy ważna do: 03.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c94bba32dcb892ce54d639c43ee78c3f
Podobne oferty pracy
strzyżenie i modelowanie włosów, farbowanie, wykonywanie fryzur okolicznościowych
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych. Sporządzanie dokumentacji przetargowej. Wybór trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Publikacja ogłoszeń o zamówieniu, o wyborze oferty najkorzystniejszej, o udzieleniu zamówienia w sposób określony ustawą - Prawo zamówień publicznych. Udział w pracach komisji przetargowej w zakresie określonym odrębnym zarządzeniem. Prowadzenie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Sporządzanie rocznych planów postępowań o udzielaniu zamówień publicznych we współpracy z innymi Referatami Urzędu. Sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych. Przygotowanie wytworzonej na stanowisku pracy dokumentacji i przekazywanie jej do archiwizacji. Przygotowywanie projektów umów dotyczących dostaw, usług lub robót budowlanych. Sporządzanie sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw. Przygotowywanie raportu o stanie gminy. Wykonywanie innych zadań z zakresu Referatu Inwestycji i Rozwoju. Szczegółowy zakres zadań zostanie określony w zakresie czynności pracownika.
Gmina Kluki - 2019-07-23 - Kluki (łódzkie)
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań nadzorczo-kontrolnych nad jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przyznawania i wypłacania świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego,- wykonywanie zadań nadzorczo-kontrolnych nad jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przyznawania i wypłacania świadczeń wychowawczych oraz świadczeń ,,Dobry Start,- analizowanie, weryfikowanie oraz scalanie na poziomie województwa sprawozdania rzeczowo-finansowego, sporządzonego przez jednostki samorządu terytorialnego z zadań z zakresu administracji rządowej,- wykonywanie zadań nadzorczo-kontrolnych w zakresie wydatkowania pozostałych dotacji przekazanych z budżetu państwa lub środków Funduszu Pracy,- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych,- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległości z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-08-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca związana z kontraktacją i skupem warzyw
Cykoria SA - 2018-03-21 - Wierzchosławice (kujawsko-pomorskie)
praca z klientem, obsługa klienta, składanie i realizacja zamówień, praca z kontrahentami, udział w szkoleniach
kontakt przez PUP - 2019-11-13 - Pułtusk (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Radom (mazowieckie)
WYMAGANIA:Obsługa urządzeń podawania surowców szklarskich.Bieżące naprawy i usuwanie awarii.Pracodawca zapewnia szkolenie.Poziom wykształcenia:zasadnicze zawodowe o profilu elektrycznymMiejsce wykonywania pracy:ul. Morawska 1, 37-500 Jarosław, Teren huty szkłaGodziny rozpoczęcia i zakończenia pracy:06:00 - 14:0014:00 - 22:0022:00 - 06:00Kontakt do pracodawcy:Andrzej Cielęcy - właścicieltel. 728 257 212
Glass Service Andrzej Cielęcy - 2019-05-14 - Jarosław (podkarpackie)
x
MAR - RES KRZYSZTOF MARCZYDŁO - 2019-08-26 - Rudna Mała (podkarpackie)
obsługa magazynu materiałów i wyrobów gotowych, rozładunki i załadunki materiałów, składowanie / porządkowanie materiałów, prowadzenie dokumentacji
TOCZPOL CONSTRUCTION GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-05 - Ścinawa (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Radom (mazowieckie)
obsługa linii produkcyjnej, obsługa maszyn skrawających
kontakt przez PUP - 2020-02-26 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Zaopatrywanie oddziałów szpitalnych w leki i pozostałe środki, przyjmowanie dostaw leków, wydawanie leków, środków narkotycznych, psychotropowych, obsługa klientów obcojęzycznych.
kontakt przez PUP - 2020-01-17 - Siedlce (mazowieckie)
Laminowanie kartonów z kremami, pakowanie produktów do kartonów zbiorczych, czyszczenie maszyny do pakowania i produkcji, drobne naprawy na zlecenie. Około 168 godzin pracy miesięcznie, dsypozycyjność w godz.: 6:00-22:00. Proponowany okres wykonywania pracy: do 18 miesięcy.
FIND WORK SP. Z O. O. - 2018-08-17 - Wilczyce (dolnośląskie)
fryzjer damsko-męski
Artur Ciuk F.H.U. - 2017-05-17 - Żory (śląskie)
- Przygotowywanie burgerów, pizzy, sałatek, napojów zimnych i gorących.- Serwowanie napojów i posiłków.- Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego.- Obróbka warzyw i mięś.- Sprawdzanie dat przydatności produktów do spożycia.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Wieluń (łódzkie)
w/g stanowiska
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Kielcach Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie spraw administracyjnych z zakresu nadzoru budowalnego
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Końskie (świętokrzyskie)
utrzymywanie czystości w salonie, obsługa klienta, strzyżenie męskie i damskie, farbowanie i pielęgnacja włosów, fryzury wieczorowe
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Głogów (dolnośląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych, segregacja odpadów (wyrzucaie smieci), praca na dwie zmiany w godzinach 06:00-14:00, 13:00-21:00
Interclean Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Opole (opolskie)
pakowanie gotowych wyrobów metalowych
MEBEL LOGISTIC SP ZOO - 2017-06-13 - Obra (wielkopolskie)
Zapewnienie odpowiednich standardów jakości produktu, kontrola jakości komponentów procesu produkcyjnego
AXXIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-31 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Praca na hali sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, obsługa klienta
DINO Polska s.a. - 2019-07-02 - Przytoczna (lubuskie)
Prowadzenie ewidencji dochodów i wydatków bieżących dla onsługiwanych przez CUWPP jednostek, sprawozdawczosc budzetowa. Przygotowywanie oraz dokonywanie wypłat wynagrodzeń dla jednostek obsługiwanych przez CUWPP, prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników obsługiwanych przez CUWPP jednostek, rozliczanie funduszu świadczeń socjalnych w obsługiwanych przez CUWPP jednostkach, kompletowanie dokumentacji dot. naliczania zasiłków.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2016-06-02 - Płock (mazowieckie)
jw.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2017-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska pracy
SZKOŁA PODSTAWOWA W CHOLERZYNIE Z FILIĄ W MNIKOWIE - 2017-11-23 - Cholerzyn (małopolskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa wózka widłowego.wykształcenie zasadnicze zawodowe, wymagane doświadczenie, uprawnienia na wózek widłowy UDT. Praca na dwie zmiany 6-14/14-22.
PPUH Kons-Bud Sp. z o.o. - 2019-01-22 - Mysłowice (śląskie)
obsługa kadrowa pracowników, archiwizacja i płatności faktur, telefoniczna obsługa klienta, obsługa sprzętów biurowych, przyjmowanie zamówień klientów
ZAKŁAD BUDOWNICTWA I MELIORACJI WODNYCH "OSTROGA" S.C. LIDIA BACHOR, BARTŁOMIEJ CIECHANOWSKI - 2020-09-22 - Milicz (dolnośląskie)
Praca na zasadzie Help Desku. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub informatyczne. Znajomość podstawowych informacji nt. księgowości.
ALIANS Usługi Informatyczne Wojciech Gruszka - 2016-06-15 - Mysłowice (śląskie)
- wprowadzanie danych np. z druków procesowych do systemu informatycznego- wypełnianie wniosków o nadanie uprawnień dla policjantów i pracowników- weryfikowanie dokumentów- udzielanie informacji na zapytania dotyczące policyjnych systemów komputerowych, prowadzenie rejestru sprawdzeń- przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji oraz sporządzanie spisów archiwalnych- wykonywanie innych czynności kamcelaryjno-manipulacyjnych
Komenda Powiatowa Policji w Sokołowie Podlaskim - 2016-08-09 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)