INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 4505) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 4505)

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- wykonywanie zadań nadzorczo-kontrolnych nad jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przyznawania i wypłacania świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego,- wykonywanie zadań nadzorczo-kontrolnych nad jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przyznawania i wypłacania świadczeń wychowawczych oraz świadczeń ,,Dobry Start,- analizowanie, weryfikowanie oraz scalanie na poziomie województwa sprawozdania rzeczowo-finansowego, sporządzonego przez jednostki samorządu terytorialnego z zadań z zakresu administracji rządowej,- wykonywanie zadań nadzorczo-kontrolnych w zakresie wydatkowania pozostałych dotacji przekazanych z budżetu państwa lub środków Funduszu Pracy,- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych,- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległości z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.

Data publikacji: 2019-08-16

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań nadzorczo-kontrolnych nad jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przyznawania i wypłacania świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego,- wykonywanie zadań nadzorczo-kontrolnych nad jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przyznawania i wypłacania świadczeń wychowawczych oraz świadczeń ,,Dobry Start,- analizowanie, weryfikowanie oraz scalanie na poziomie województwa sprawozdania rzeczowo-finansowego, sporządzonego przez jednostki samorządu terytorialnego z zadań z zakresu administracji rządowej,- wykonywanie zadań nadzorczo-kontrolnych w zakresie wydatkowania pozostałych dotacji przekazanych z budżetu państwa lub środków Funduszu Pracy,- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych,- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległości z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 4505)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższepozostałe wymagania niezbędne:- 2 lata doświadczenia zawodowego,- znajomość ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci,- znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych,- znajomość ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,- znajomość ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów,- znajomość ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3,- znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej,- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,- umiejętność redagowania pism urzędowych,- podejmowanie decyzji i odpowiedzialność,- dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, - współdziałanie w grupie, myślenie analityczne, efektywna komunikacja.Wymagania dodatkowe:wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub w zakresie finansówpozostałe wymagania dodatkowe:- 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze administracji publicznej,- znajomość ustawy o służbie cywilnej,- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie.

Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i własnoręcznie podpisany list motywacyjny,- oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,- kopie dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,- kopie dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego.Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 16 sierpnia 2019 roku do dnia 26 sierpnia 2019 roku na adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-950 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki-WPS.VIII.2 - 1 etatDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; -Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej. 4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: - Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...). Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Jagiellońska

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.08.2019

Data dodania oferty pracy: 16.08.2019

Oferta pracy ważna do: 26.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 16.08.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 16.08.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b56df064acf97b25da20546b4e627b59

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - 2 800 - 3 100 PLN

- Opracowywanie i uzgadnianie z naczelnikiem wydziału projektów planów tematycznych kontroli problemowych ikompleksowych organów administracji architektoniczno - budowlanych oraz powiatowych inspektorów nadzorubudowlanego.- Wykonywanie tematycznych kontroli w zakresie działania: a) powiatowych organów administracji architektonicznobudowlanejb) powiatowych inspektorów nadzoru budowlanego.- Wykonywanie kontroli doraźnych organów wymienionych w pkt.1 w zakresie określonym przez WojewódzkiegoInspektora.- Opracowywanie wniosków i zaleceń wynikających z działalności kontrolnej w organach AAB i PINB.- Prowadzenie działalności inspekcyjnej w zakresie prawidłowego przebiegu procesu budowlanego i utrzymywania obiektów budowlanych.- Prowadzenie spraw związanych ze skargami i ponagleniami dotyczącymi działań organu nadzoru budowlanego i instancji, udział w oględzinach oraz przygotowywanie projektów pism w tym zakresie.- Prowadzenie innych tematycznych spraw wynikających z instrukcji kancelaryjnej i jednolitego wykazu akt dlazespolonej administracji rządowej w województwie będących w zakresie obowiązków Wydziału Inspekcji i Kontroli.- Sporządzanie okresowej sprawozdawczości z zakresu wykonywanych obowiązków służbowych oraz prowadzenieewidencji, rejestrów i spisów spraw.- Prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstania katastrofy budowlanej.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W LUBLINIE - 2018-08-02 - Lublin (lubelskie)

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY - 2 000 - 2 500 PLN

Nauczyciel wspomagający dla dziecka z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
Publiczne Przedszkole w Jodłówce - 2017-07-14 - Jodłówka (małopolskie)

INSPEKTOR W PT KRUS WE WŁOCŁAWKUSAMODZIELNY REFERAT PREWENCJI REHABILITACJI I ORZECZNICTWA LEKARSKIEGO(NR 8455) - od 2 200 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa wniosków o rehabilitację leczniczą rolników, świadczeniobiorców oraz dzieci rolników.Warunki pracy:Budynek PT KRUS we Włocławku nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.Praca biurowa w pozycji siedzącej, w tym przy komputerze. Praca wewnątrz pomieszczenia.Narzędzia i materiały używane w pracy: urządzenia biurowe (np. komputer, skaner, niszczarka, kserokopiarka, drukarka).
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2016-12-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SALOWA - od 2 250 PLN

utrzymanie czystości w budynkach szpitalnych
7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychodnią SP ZOZ w Gdańsku - 2019-06-13 - Gdańsk (pomorskie)

INSPEKTOR NADZORU ROBOT SANITARNYCH - 2 200 - 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku, odpowiedzialna będzie za prawidłową realizację robót branży sanitarnej zadań prowadzonych przez Wydział Inwestycji oraz za prowadzenie przeglądów gwarancyjnych i egzekwowanie usuwania usterek.Ważniejsze zadania: analiza i weryfikacja projektów budowlanych branży sanitarnej na etapie przygotowania dokumentacji i realizacji robót; nadzór techniczny nad realizowanymi robotami; organizacja i udział w naradach inwestycyjnych dotyczących prowadzonych zadań; koordynowanie robót na budowie; kontrola terminowości prac, ich jakości i rodzaju materiałów oraz kosztów inwestycyjnych; rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych; organizowanie przeglądów gwarancyjnych4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, częste kontakty z interesantami; poruszanie się na dużych odległościach placów budów; wchodzenie na wysokie kondygnacje obiektów oraz dachy budynków; praca w budynku wyposażonym w windę. Średnie wynagrodzenie zasadnicze 2200-2500 zł brutto.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-12-01 - Słupsk (pomorskie)

WOŹNY - od 1 850 PLN

dbanie o porzadek w pomieszczeniach, sprzatanie sal
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Michów (lubelskie)

SPECJALISTA - EKIPA TERENOWA PIŁA - od 3 600 PLN

Wykonywanie prac kontrolno - pomiarowych na stacjach pomiarowych Państwowej Służby - Hydrologiczno - Meteorologicznej, praca w terenie, praca biurowa. Zatrudnienie od 22.07.2019r. na podstawie umowy o pracę na okres próbny - 3 miesiące, praca na jedną zmianę od 7.00-15.00.
Instytut Meteorlogii i Gospodarki Wodnej Państwowy Instytut Badawczy - 2019-07-01 - Piła (wielkopolskie)

INSPEKTOR W NADZORZE WODNYM W MALBORKU - od 3 400 PLN

Obowiązki: ponoszenie odpowiedzialności na zasadach w art. 124-127 Kodeksu Pracy za mienie PGW WP powierzone pracownikowi, wykonywanie obowiązków określonych w ustawie z dnia 7.07.1994r. Prawo Budowlane odnoszących się do utrzymania obiektów budowlanych będących w administracji Zarządu Zlewni, prowadzenie spraw dotyczących zgłoszeń wodnoprawnych, przyjmowanie wniosków o wydanie zgód wodonoprawnych oraz innych decyzji przewidziannych w ustawie, prowadzenie spraw dotyczących decyzji, o których mowa w ustawie z dnia 20 lipca 2017r. Prawo Wodne, współuczestniczenie w zapewnieniu ochrony ludności i mienia przed powodzią i przeciwdziałaniu skutkom suszy, na poziomie zlewni, realizacja i współdziałanie w realizacji działań służących prowadzeniu zrównoważonego gospodarowania wodami, utrzymanie i eksploatacja urządzeń wodnych będących własnością Skarbu Państwa, sprawozdanie kontroli stanu technicznego i eksploatacyjnego urządzeń wodnych oraz urządzeń melioracji wodnych, nadzór nad utrzymaniem właściwych poziomów wody na polderach pompowych i w urządzeniach wodnych w związku z pracą stacji pomp, wykonywanie przedmiarów robót, nadzorowanie zabezpieczenia mienia, obiektów i urządzeń hydrotechnicznych przed skutkami pochodu lodów i spływu wielkich wód, zgłaszanie potrzeb remontowych, konserwacji oraz modernizacji urządzeń wodnych Kierownikowi Nadzoru Wodnego, Szczególna dbałość i opieka o budowle strategicznego znaczenia, utrzymanie w należytym stanie i porządku terenów zieleni w bezpośrednim sąsiedztwie obiektów hydrotechnicznych i budynków PGW WP, prowadzenie dokumentacji dotyczącej gruntów na terenie działalności Nadzoru Wodnego, uczestniczenie w protokolarnym zdaniu i odbiorze gruntów administrowanych przez PGW WP, sporządzanie dokumentów niezbędnych do prawidłowej działalności Nadzoru Wodnego, wykonywanie poleceń dotyczących prawidłowej działalności administratora drogi wodnej, wykonywanie innych poleceń przełożonego.Jedna zmiana 7-15Wynagrodzenie: 3400 zł + do 20% dodatek za wysługę latMiejsce pracy: Nadzór Wodny w Malborku ul. Zieleniecka 27, 82-200 Malbork
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - 2019-03-27 - Malbork (pomorskie)

ZBIERACZ GRZYBÓW - od 13,7 PLN

Zbiór pieczarek w pieczarkarni, sortowanie zebranego asortymentu, praca w grupie w nienormowanych godzinach, według potrzeb zleceniodawcy.
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Nasiłów (mazowieckie)

MAGAZYNIER - od 3 200 PLN

Przyjmowanie towarów od dostawców, przygotowanie towaru na sklep. Praca w systemie 2 zmianowym ( I zmiana od 06:00 do 14:00 od poniedziałku do soboty, II zmiana od 14:00 do 22:00 od poniedziałku do czwartku). Miejscw wykonywania pracy Tomaszów Bolesławiecki. Praca w ramach umowy o pracę na okres próbny, a następnie na czas określony.
Firma Dak Danuta Jabłońska - 2018-10-24 - Warta Bolesławiecka (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - od 2 000 PLN

- rozliczanie czasu pracy kilkudziesieciu pracowników,- tworzenie harmonogramów i list obecności,- czynności kadrowe od zatrudnienia do ustania zatrudnienia,- tworzenie umów cywilnoprawnych,- naliczanie wynagrodzeń do wypłat,- rozliczanie magazynu kawiarni (Gastro-Szef)- intenweryzacje, zamówienia, postępowania ofertowe.Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp. z o.o. (Sanatorium GÓRNIK) - 2016-03-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

REFERENT DZIAŁU KADR - od 1 000 PLN

sporządzanie dokumentacji prawniczej
Ambi Zakład Produkcji Spożywczej Marek Karkut i Wspólnicy Sp. Jawna - 2017-12-01 - Bytom (śląskie)

Doradca klienta-sprzedawca - -

Media Expert kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-04-15 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Bystry (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR DS. ARCHIWIZACJI - od 2 000 PLN

Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe, znajomość przepisów kancelaryjnych i archiwalnych, doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku - min. 3 lata, ukończony kurs organizowany przez Archiwum Państwowe, doskonała organizacja pracy, odpowiedzialność, rzetelność i samodzielność, umiejętność wyznaczania priorytetów. Firma oferuje: możliwość zdobywania nowych kwalifikacji, zatrudnienie na podstawie umowy o parcę, interesującą i samodzielną pracę w przyjaznym zespole. Aplikacje zawierające CV, list motywacyjny, dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji można kierować również pocztą elektroniczną na adres: szpital (at) psychiatria.com. Firma skontaktuje się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
SP ZOZ PAŃSTWOWY SZPITAL DLA NERWOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH w Rybniku - 2016-01-19 - Rybnik (śląskie)

FRYZJER - od 2 100 PLN

strzyżenie włosów, modelowanie fryzury, farbowanie lub rozjaśnianie włosów, golenie zarostu twarzy i głowy
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Zgierz (łódzkie)

ŚLUSARZ - SPAWACZ - 1 900 - 2 500 PLN

umiejętność spawania konstrukcji metalowych
FIRMA PRODUKCYJNO USŁUGOWA "MIRMAT" S.C. MIROSŁAW PAŹDZIO - 2016-09-21 - Tarnowskie Góry (śląskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - od 1 850 PLN

wg. zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Radomsko (łódzkie)

HYDRAULIK - od 2 500 PLN

prace montażowe i remontowe instalacji wodnych na terenie Oświęcimia i Trzebini. Pracodawca zapewnia dojazd do miejsca pracy. Praca w godz. 7.00-15.00
Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna "CHEŁM" w Stryszowie - 2019-07-03 - Oświęcim (małopolskie)


Wybierz powiat