INSPEKTOR W SELEKCJI SERWISU W WYDZIALE TRANSPORTU K/M Warszawa oferta pracy Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Stanowisko: INSPEKTOR W SELEKCJI SERWISU W WYDZIALE TRANSPORTU K/M
Wynagrodzenie: od 2 248,6 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-03-24
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:17 Stycznia 23, 02-148 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 248,6 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W SELEKCJI SERWISU W WYDZIALE TRANSPORTU K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 248,6 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2017
Data zakończenia pracy: 30.04.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: średnie, podstawowa znajomość zagadnień dotyczących funkcjonowania Straży Granicznej, podstawowa znajomość zasad rachunkowości, komunikatywność, dobra organizacja pracy, rok pracy w administracji/pracy biurowej. Szczegółowe informacje o ofercie, wymaganych dokumentach oraz wymaganiach związanych ze stanowiskiem pracy dostępne są na stronie internetowej www.bip.nadwislanski.strazgraniczna.pl w zakładce wolne stanowiska pracy/wolne stanowiska pracy w korpusie służby cywilnej. Dokumenty należny składać w nadwiślańskim oddziale straży granicznej ul. 17 stycznia 23, 02-148 warszawa z dopiskiem "wt/ss/4".
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
02-148 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.03.2017
Data dodania oferty pracy: 23.03.2017
Oferta pracy ważna do: 03.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- przeprowadzanie kontroli przedsiębiorców w zakresie przestrzegania przepisów i zasad obrotu towarowego, a wszczególności dotyczących eliminowania zagrożeń stwarzanych przez wyroby dla życia lub zdrowia użytkowników i konsumentów- wykonywanie wszelkich czynności administracyjnych związanych z postępowaniem inspekcyjnym i poinspekcyjnym- sporządzanie informacji i sprawozdań- miejsce pracy: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy Delegatura Włocławek ul. Miedziana 2/4
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W BYDGOSZCZY - 2018-07-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Naprawy pojazdów samochodowych.Istnieje możliwość szkoleń w Centrum Szkoleniowym Bosch.Miejsce wykonywania pracy: PHU MOTO MAZURY
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MOTO MAZURY" Sp. z o.o. - 2017-08-07 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Poszukiwanie nowych klientów, sporzadzanie ofert, budowa bazy klientów, utrzymywanie relacji z klientami - spotkania, kontakt telefoniczny, analizowanie działań konkurencji.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wiechlice (lubuskie)
ogólne utrzymanie czystości w obiekcie i teren zewnętrzny
CLEAN-PLUS - 2016-10-27 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu informatycznego; sporządzanie i dokonywanie przelewów; monitorowanie prawidłowości przeprowadzanych operacji bankowych; uzgadnianie i analizowanie obrotów i sald kont z obsługiwanego obszaru
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH - 2016-04-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru/kierownika robót/kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych przez okres min. 3 lat; uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Przynależność w okresie sprawowania funkcji do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzona stosownym zaświadczeniem; 1/2 etatu; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-04-17 - Gliwice (śląskie)
Roboty ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Nowy Targ (małopolskie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Kraków (małopolskie)
administracja serwerami działającymi pod kontrolą systemów operacyjnych Windows Serwer 2012R2, Windows SQL Serwer; administrowanie sieci komputerowej Spółki (LAN, WAN, WIFI), w tym konfiguracja switchy, routerów, firewalli, tunelów VPN wszystko w oparciu o technologię CISCO; obsługa bieżąca, rejestracja zgłoszeń serwisowych od pracowników i pomoc w problemach technicznych (helpdesk); prowadzenie spraw związanych z obsługą i realizacją zadań inwestycyjno-remontowych; obsługa formalno-organizacyjna prowadzonych przez Dział Techniczny spraw dla jednostek organizacyjnych spółki
Zakład Energetyki Cieplnej Sp.z o.o. - 2016-04-18 - Pabianice (łódzkie)
Diagnozowanie i usuwanie awarii sprzętu komputerowego, serwis i naprawa sprzętu teleinformatycznego. Instalowanie i konfiguracja oprogramowania sieci i urządzeń sieciowych, inwentaryzacja sprzętu komputerowego.
Centrum Medyczno-Diagnostyczne Sp. z o.o. - 2018-05-18 - Siedlce (mazowieckie)
szczegółowo w BIP ofert pracy na stronie www.zimslupsk.com
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2018-05-14 - Słupsk (pomorskie)
ochrona danych oosbowych
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Zaręby (mazowieckie)
1. Obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, w tym między innymi:- rejestracja pism przychodzących do kancelarii ogólnej;- wprowadzanie do systemu wszystkich danych o dokumencie;- zamiana postaci papierowej dokumentów w wersję elektroniczną poprzez jej skanowanie i dołączanie do systemu;- przekazywanie dokumentów do rozpatrzenia dysponentom.2. Obsługa poczty elektronicznej.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2018-03-26 - Płock (mazowieckie)
-badanie i diagnozowanie lokalnego rynku pod względem potrzeb edukacyjno-zawodowych,-pomoc przy określaniu predyspozycji zawodowych klientów,- badanie preferencji zawodowych, analiza mocnych i słabych stron klientów.
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2015-12-23 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
wypiek pieczywa
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Dobrzyń nad Wisłą (kujawsko-pomorskie)
Kontrola jakości wykonywanych robót, zgodności z przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa i współczesnej wiedzy technicznej;Sprawdzanie zgodności nadzorowanych robót w zakresie mas i wyceny;Nadzorowanie prac związanych z modernizacją instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, centralnie ciepłej wody;Sporządzenie planów związanych z realizacją modernizacji instalacji w zasobach Bytomskiej Spółdzielni Mieszkaniowej ;Przygotowywanie projektów umów z obcymi odbiorcami o korzystaniu z urządzeń wodno - kanalizacyjnych Spółdzielni;Sporządzanie opinii technicznych, protokołów konieczności i notatek służbowych z wizji oraz udzielanie zgody dotyczącej zmiany sposobu ogrzewania, wymiany instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, grzejników centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody na wniosek Mieszkańców;Uczestnictwo w komisjach i wizjach dotyczących stanu technicznego zasobów mieszkalnych, użytkowych BSM i ich elementów;Koordynowanie prac z gestorami sieci gazowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody;Współpraca z dostawcami mediów;Ścisła współpraca z administracjami w zakresie prowadzonego nadzoru robót w zakresie posiadanych uprawnień i powierzonych obowiązków;Doskonalenie zawodowe poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach.
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-03-20 - Bytom (śląskie)
sprawdzanie aktualności szkoleń wszystkich pracowników i monitorowanie badań pracowniczych, kierowanie pracowników na okresowe szkolenia bhp, przeprowadzanie kontroli zgodnie z planem kontroli wewnętrznej, kontrolowanie zasadności przydzielania środków ochrony indywidualnej, sprawdzanie na stanowiskach pracy czy są stosowane zgodnie z przeznaczeniem, współdziałanie z pracodawcą, społecznym inspektorem pracy w tworzeniu bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usunięcia tych zagrożeń, egzekwowanie przestrzegania przez pracowników przepisów i zasad bhp, uwzględniając zabezpieczenie pracowników przed wypadkami przy pracy, chorobami zawodowymi i innymi chorobami związaymi ze środowiskiem pracy, prowadzenie dokumentacji oraz wykonywanie czynności w zakresie ochrony p.poż. i ewakuacji pracowników, udział w postępowaniach powypadkowych, prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami pracowników oraz uczniów (ustalanie przyczyny i koliczności), podejmowanie działań profilaktycznych mających na celu zapobieżenie na przyszłość podobnym zdarzeniom, dokonywanie okresowej oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy oraz sporządzanie stosownej dokumentacji, wspólnie z pracodawcą informowanie o ryzyku zawodowym, które wiąże się z wykonywaną pracą, kontrolowanie, przestrzeganie terminów przeprowadzania przeglądów technicznych obiektu szkoły (budowlanych, elektrycznych, wentylacyjnych, pożarowych)
II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE W LUBINIE - 2017-06-09 - Lubin (dolnośląskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Stromiec (mazowieckie)
przyjmowanie rezerwacji, prowadzenie dokumentacji meldunkowej, wystawienie dokumentów sprzedaży, przyjmowanie gotówki, uprzejma obsługa gości
Przedsiębiorstwo Usług Hotelarskich i Turystycznych "Hotel-Tur Szczecin" Spółka z o.o. - 2016-01-18 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektor / podinspektor w Dziale Zamówień Publicznych (1 pełny etat). - Przygotowywanie i wykonywanie czynności w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego oraz po ich zakończeniu, w tym zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 tyś. euro, opracowywanie dokumentacji przygotowywanych i przeprowadzanych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zaproszeń do negocjacji, wezwań do wyjaśnień lub uzupełnienia oferty, protokołów, projektów odpowiedzi na odwołania, zawiadomienia o naruszeniu ustawy Prawo zamówień publicznych i innych,przygotowywanie projektów umów o zamówienie publiczne, udział w pracach komisji przetargowej, gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji prowadzonych postępowań, w szczególności dbanie o kompletność dokumentacji, przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń zgodnie z Ustawą prawo zamówień publicznych, przygotowywanie sprawozdań, rejestrów w tym sprawozdań do UZP, rejestru zamówień publicznych, ciągłe podnoszenie swoich kwalifikacji i umiejętności zawodowych.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: : związana z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku, wymagająca analitycznego myślenia i odpowiedzialności oraz umiejętności pracy w zespole. - Wskaźnik zatrudnienia: W sierpniu 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 15.10.2017).- Praca: 7:00-15:00. Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze, ekonomiczne), w przypadku stanowiska podinspektora staż pracy nie jest wymagany, w przypadku inspektora staż pracy minimum 2 lata, - biegła znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, aktów wykonawczych oraz ustawy Kodeks cywilny,- biegła znajomość pakietu Office,- umiejętność obsługi urządzeń biurowych tj. kserokopiarka, fax, skaner,- umiejętność jasnego formułowania myśli i skutecznego komunikowania się, - umiejętność analitycznego myślenia,- dokładność, dbałość o szczegóły, - umiejętność planowania zadań i pracy pod presją czasu, - chęć stałego podnoszenia poziomu swojej wiedzy,- orientacja w przepisach ustawy o pracownikach samorządowych,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania dodatkowe:- doświadczenie zawodowe lub ukończone studia podyplomowe lub szkolenia z zakresu zamówień publicznych,- doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych współfinansowanych ze środków unijnych.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-09-15 - Katowice (śląskie)
zgodnie z zakresem obowiązków
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Biskupice (opolskie)
nadzór, kontrola, realizacja robót budowlanych, wykonywanie przeglądów budowlanych, ewidencjonowanie i rozliczanie umów zawartych z najemcami likali, ewidemncjonowanie i rozliczanie umów z dostawcami usług i mediów, inne prace zlecone przez pracodawcę
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa - 2016-11-22 - Choroszcz (podlaskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Pińczów (świętokrzyskie)
Prowadzenie spraw w zakresie obsługi technicznej nieruchomości zarządzanych przez MZGM , w szczególności : prowadzenie spraw w zakresie obsługi technicznej oraz Książek Obiektów Budowlanych, analizowanie i bilansowanie robót remontowych i modernizacyjnych do wykonani przez podmioty zewnętrzne ,na podstawie przeglądów technicznych budynków oraz ich technicznego wyposażenia, przygotowywanie zamówień m.in. na przeglądy techniczne budynków i czyszczenie przewodów kominowych na wyłonienie usług Pogotowia Technicznego , na inwentaryzację budynków, prowadzenie spraw w zakresie konserwacji i bieżących napraw instalacji elektrycznych, centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnych i gazowych wynikających z awarii w budynkach i lokalach zarządzanych przez MZGM , w tym prowadzenie rozliczeń, Bieżąca wstępną kontrola realizacji umów, sprawdzanie faktur pod względem formalnym , rzeczowym i rachunkowym dotyczących pogotowia technicznego , przeglądów budowlanych, usług kominiarskich , sprawdzanie kosztorysów powykonawczych, prowadzenie rejestr pustostanów przeznaczonych do konserwacji i remontów , prowadzenie rejestru wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz pieców, przygotowanie korespondencji w sprawach technicznych, uczestniczenie w wizjach lokalnych , odbiorach/ przekazaniach lokali i odbiór robót remontowych.
MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ - 2018-06-07 - Chodzież (wielkopolskie)
zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego)-po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Ząbkowice Śl. -możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania.-pozyskiwanie nowych klientów-spotkania z klientami-raportowanie sprzedaży-dbanie o dobre kontakty z klientami-praca w programie pakiecie Office (Word, Excel)-tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów-dbanie o dobry wizerunek firmy-praca w programie e-novaInformacje dodatkowe:Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacjiWynagrodzenie podstawowe + premia za wyniki.Z naszej strony oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, szkolenia, niezbędne narzędzia pracy.
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-24 - Ziębice (dolnośląskie)
Szczegóły naboru na stronie http://www.knurow.bip.info.pl/index.php?idmp=720&r=oWykształcenie wyższe techniczne lub średnie kierunek informatyczny, telekomunikacja, elektryczny; staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - 1 rok pracy na stanowisku informatyka lub tożsamym, w przypadku wykształcenia średniego - 3 lata pracy na stanowisku informatyka lub tożsamym; konieczna znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych,ustawy o dostępie do informacji publicznej; biegła znajomość obsługi komputera, w szczególności systemów operacyjnych Windows 7/8/10 serwer 2008, 2012, oprogramowania biurowego Microsoft Office; znajomość sprzętu sieciowego i komputerowego, znajomość zagadnień baz i administrowania bazami danych SQL i Firebird, znajomość i umiejętność konfiguracji systemów serwerowych; miejsce pracy: Knurów;
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-12-27 - Knurów (śląskie)
Wg zawodu
Chroma Sp. z o.o. s.k. - 2016-03-23 - Żary (lubuskie)
Podstawowe obowiązki:- przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy prokejtu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;- udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zmian i poprawek w proejtach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;- prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;- przygotowanie materiałów formalno-prawnych, celem uzyskania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków;- przygotowanie materiałów formalno-prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-06-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA STARSZEGO INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE / WYŻSZE KIERUNKOWE ELEKTRYCZNE, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ,UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI BEZ OGRANICZEŃ BRANŻY INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, W ZAKRESIE ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH,UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI LUB PROJEKTOWANIA W BRANŻY TELEKOMUNIKACYJNEJ MILE WIDZIANE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452083 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-07-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
nauka obsługi urządzeń i maszyn, nauka montażu konstrukcji stalowych pod zabudowę, montaż konstrukcji stalowych, wykańczanie powierzchni płyt k-g, dobieranie i przygotowywanie materiałów i montowanie stelaży.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Gostynin (mazowieckie)