INSPEKTOR W SEKCJI TECHNICZNEJ Płock oferta pracy Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
Stanowisko: INSPEKTOR W SEKCJI TECHNICZNEJ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:1. Nadzór nad wprowadzeniem przepisów w zakresie ochrony danych osobowych.2. Prowadzenie zakładowej składnicy akt.3. Bezpośrednia obsługa petentów; przyjmowanie korespondencji złożonej przez interesantów, udzielanie informacji o sposobie, trybie i terminach załatwienia spraw urzędowych.4. Prowadzenie procedury związanej z wydawaniem zezwoleń w drodze decyzji administracyjnej na zajęcie pasa drogowego na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg.5. Prowadzenie procedury związanej z wydawaniem zezwoleń dotyczących lokalizowania w pasie drogowym obiektów budowlanych lub urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego.6. Sprawozdawczość z zakresu wykonywanych obowiązków.7. Organizacja i kontrola transportu zakładowego.Praca w siedzibie Urzędu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, praca o charakterze biurowo - terenowym. Stanowisko pracy na I piętrze, budynek wyposażony w podjazd dla wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. W budynku brak windy
Data publikacji: 2020-06-23
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bielska 57a, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:1. Nadzór nad wprowadzeniem przepisów w zakresie ochrony danych osobowych.2. Prowadzenie zakładowej składnicy akt.3. Bezpośrednia obsługa petentów; przyjmowanie korespondencji złożonej przez interesantów, udzielanie informacji o sposobie, trybie i terminach załatwienia spraw urzędowych.4. Prowadzenie procedury związanej z wydawaniem zezwoleń w drodze decyzji administracyjnej na zajęcie pasa drogowego na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg.5. Prowadzenie procedury związanej z wydawaniem zezwoleń dotyczących lokalizowania w pasie drogowym obiektów budowlanych lub urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego.6. Sprawozdawczość z zakresu wykonywanych obowiązków.7. Organizacja i kontrola transportu zakładowego.Praca w siedzibie Urzędu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, praca o charakterze biurowo - terenowym. Stanowisko pracy na I piętrze, budynek wyposażony w podjazd dla wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. W budynku brak windy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W SEKCJI TECHNICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1462
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niezbędne wymagania:a) obywatelstwo polskie,b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,c) brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne,d) nieposzlakowana opinia,e) wykształcenie: wyższe I lub II stopniaf) co najmniej 2-letni staż pracy,g) znajomość aktów prawnych obowiązujących w jednostkach samorządu terytorialnego,h) znajomość podstaw KPA, ustawy o drogach publicznych,i) doświadczenie w pracy w administracji publicznej,j) doświadczenie w archiwizacji akt, k) doświadczenie w zakresie ochrony danych osobowych,l) umiejętność komunikowania się w pracy i w zespole,ł) umiejętność obsługi komputera (Windows), MS Office, Excel,m) posiadanie prawa jazdy kat. B ( czynne prawo jazdy kat. B)Wymagania dodatkowe:a) umiejętność pracy w zespole,b) umiejętność stosowania przepisów;c) dyspozycyjność i gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;d) komunikatywność, samodzielność;e) podstawowa wiedza w zakresie działalności samorządu terytorialnego;f) zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
danePracodawcy_nip: 7742418879
danePracodawcy_regon: 610946222
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Bielska 57a, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:a) list motywacyjny - min. opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;b) życiorys (CV) - min. opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz wymagane uprawnienia i dodatkowe kwalifikacje;d) kserokopie świadectw pracy dokumentującej wymagany staż pracy i zaświadczenie dokumentujące obecne zatrudnienie;e) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;f) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;g) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;h) oświadczenie kandydata o posiadaniu uprawnień (czynne prawo jazdy kategorii B); i) oświadczenie kandydata o niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;j) informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku REKRUTACJAWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do godz. 15:30 (piętro I, pokój 112) lub przesłać pocztą:Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku ul. Bielska 57a 09-400 Płockw zamkniętej kopercie z dopiskiem:"Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze - Inspektor w Sekcji technicznej w Zarządzie Dróg Powiatowych w Płocku"Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 30 czerwca 2020 roku.W przypadku ofert przysłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego "Zapytania o udzielenie informacji o sobie" Krajowego Rejestru Karnego.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku oraz tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m. Płock
danePracodawcy_kodPowiatu: 1462
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Płock
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0968687
Ulica pracodawcy: Bielska
Numer budynku pracodawcy: 57a
Profil działalności pracodawcy: drogownictwo
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214202
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.06.2020
Data dodania oferty pracy: 22.06.2020
Oferta pracy ważna do: 30.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8867db0a7e8219b8a9aaa4e563fe9e15
Podobne oferty pracy
Nadzór porodukcyjny w zakresie HACCP
EVRAFISH sp. z o.o. - 2018-04-13 - Brusy (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; okres zatrudnienia 33 miesiące; wynagrodzenie 4500 zł brutto do uzgodnienia; praca na terenie woj. pomorskiego i zachodnio-pomorskiego; wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą w celu ustalenia terminu spotkania
Firma Usługowo-Handlowa MERC Marlena, Iwona Zawiślak - 2018-02-19 - Dębnica Kaszubska (pomorskie)
organizowanie i kierowanie pracą podległych pracowników, prowadzenie spraw związanych z eksploatacją suw oraz sieci wodociągowych, nadzór nad zleconymi pracami remontowymi oraz usuwanymi awariami, przygotowywanie materiałów do opracowywania planów finansowych na kolejne lata
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Sulechów (lubuskie)
Staż dla osób do 30 r.ż. ze środków POWER, do Apteki KORONA w Pyrzycach w godzinach od 09 do 17.
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Strzyżenie, układanie, farbowanie włosów.
DREAMS Wioletta Kużel - 2018-02-06 - Gdańsk (pomorskie)
- prowadzenie spraw kadrowych pracowników młodocianych,- prowadzenie magazynu żywnościowego
Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Szczecinie - 2018-08-08 - Nosowo (zachodniopomorskie)
Konserwowanie istniejącej instalacji elektrycznej oraz diagnozowanie, wykrywanie i usuwanie uszkodzeń. Przebudowywanie istniejącej instalacji elektrycznej. Instalowanie maszyn i urządzeń elektrycznych z zapewnieniem właściwych warunków eksploatacji. Diagnozowanie, wyszukiwanie i usuwanie uszkodzeń w obrębie typowych instalacji przemysłowych siły. Diagnozowanie stanu technicznego prostych silników elektrycznych, wykonywanie prostych zabiegów konserwacyjnych i napraw. Przeprowadzanie remontu tablic rozdzielczych. Montaż i demontaż elektrycznych urządzeń technicznych. Praca w godzinach 7-15 na terenie Polski.
UNISERV-PIECBUD Spółka Akcyjna - 2017-03-29 - Katowice (śląskie)
- reprezentowanie Miasta Stołecznego Warszawy we wspólnotach mieszkaniowych na terenie Dzielnicy Mokotów i podejmowanie czynności w imieniu m. st. Warszawy wynikających z przepisów ustawy o własności lokali w ramach udzielonego pełnomocnictwa- udział w zebraniach właścicieli lokali- sprawowanie nadzoru właścicielskiego we wspólnotach mieszkaniowych wynikającego z udziału miasta w nieruchomościach wspólnych- bieżąca współpraca z zarządami i zarządcami (administratorami) nieruchomości, kontrola ich działalności- sprawowanie kontroli na realizacją uchwał i wniosków właścicieli lokali, w tym nad realizacją rocznego planu gospodarczego wspólnoty- wnioskowanie do Zarządu Dzielnicy Mokotów o zajęcie stanowiska przekraczającego zakres udzielonego pracownikowi pełnomocnictwa- analiza skarg i wniosków członków wspólnot mieszkaniowych oraz najemców lokali miasta. Podejmowanie interwencji w tych sprawach i nadzór nad ich właściwym załatwieniem- podejmowanie inicjatyw mających na celu utrzymanie właściwego stanu nieruchomości oraz racjonalne wykorzystanie powierzchni i pomieszczeń wspólnych- kontrola działań zarządów wspólnot w zakresie pozyskiwania jak najkorzystniejszych ofert na wykonywanie robót remontowych oraz nadbudów lub adaptacji powierzchni wspólnych w nieruchomości- analiza możliwości pozyskiwania innych pożytków z nieruchomości wspólnych- współdziałanie z zarządami wspólnot lub zarządcami (administratorami) przy opracowywaniu planów gospodarczych nieruchomości (w tym remontów), planów zarządzania i inwestycji- analiza sprawozdań finansowych i rzeczowych przekazywanych przez zarządy wspólnot lub zarządców nieruchomości oraz kontrola kosztów utrzymania poszczególnych nieruchomości; - w miarę konieczności udział w przeglądach, konkursach ofert, negocjacjach, przetargach przeprowadzanych przez wspólnoty mieszkaniowe- kontrola terminowości przeprowadzania obowiązkowych przeglądów budowlanych w nieruchomości- podejmowanie interwencji w zarządach wspólnot w przypadkach zaniedbywania tych obowiązków przez zarządy. Informowanie, w razie konieczności, właściwych służb nadzoru budowlanego o takich przypadkach- analiza projektów uchwał, w tym uchwał w sprawie porządku domowego, ze szczególnym uwzględnieniem prawidłowości pod względem formalnym i merytorycznym i zabezpieczenia interesów m. st. Warszawy- współpraca z jednostkami organizacyjnymi Urzędu Miasta, w tym w Dzielnicy Mokotów- wykonywanie opracowań, przygotowywanie materiałów analityczno-sprawozdawczych w zakresie prowadzonych spraw- przestrzeganie terminów w załatwianiu spraw, zgodnie z przepisami KPA i poleceniami przełożonych- przestrzeganie obowiązku prawidłowego przechowywania dokumentów- aktualizacja w bazie danych istotnych informacji dot. Wspólnot mieszkaniowych, ze szczególnym uwzględnieniem informacji o wyborze lub zmianie składu zarządów, wyboru lub zmianie zarządcy (administratora), przeprowadzonych przeglądach budowlanych, planowanych adaptacjach lub nadbudowach, przeprowadzonych kontrolach zarządów lub zarządców (administratorów) etc., zgodnie z poleceniem przełożonych- przekazywanie do innych jednostek organizacyjnych ZGN Mokotów informacji o podjętych lub podejmowanych uchwałach właścicieli lokali. Ścisła współpraca z tymi jednostkami w zakresie wynikającym z zakresu czynności- współpraca z najemcami lokali miasta w zakresie utrzymania nieruchomości lokalowych i wspólnych
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-06-04 - Warszawa (mazowieckie)
opieka nad dziećmi do lat 3, czuwanie nad bezpieczeństwem, dbanie o prawidłowy rozwój, organizowanie zajęć ruchowo-muzyczno-plastycznych, kształtowanie aktywności i samodzielności w czynnościach codziennych, prowadzenie zajęć z j. angielskim
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Łagiewniki (świętokrzyskie)
sprzątanie biura, terenu wokół biura
kontakt przez PUP - 2019-07-19 - Czarny Dunajec (małopolskie)
- obsługa spraw związanych z przyznawaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich oraz działań PROW.- weryfikacja wniosków o przyznanie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego, PROW 2007-2013,2014-2020.- przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział.- udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Szczecinie- Biuro Golczewo - 2016-04-12 - Golczewo (zachodniopomorskie)
jw
PIEKARNIA KLEMENTYNKA Małgorzata Majkowska - 2016-08-04 - Marki (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane, możliwość przyuczenia do zawodu
PROIEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Konarzew (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Kościerzyna (pomorskie)
- bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym,- informowanie Klientów o pełnej ofercie produktowej,- promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank,- pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie relacji i aktualnymi Klientami Banku,- zapewnieni wysokiej jakości obsługi dla Klientów Banku.
Bank Polska Kasa Opieki S.A. I Oddział w Międzychodzie - 2017-05-16 - Międzychód (wielkopolskie)
Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie podtrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie specyfikacji technicznych, projektów i ofert handlowych oraz sprzedaż systemów automatycznego nawadniania (obsługa sklepu internetowego oraz platformy allegro).
Water Engineering inż. Michał Pękala - 2016-12-15 - Tuszyma (podkarpackie)
Spawanie ementów metalowych..
Przedsiębiorstwo Okuć Meblowych i Konstrukcji Lekkich Alojzy Nowak - 2015-11-16 - Olszowa (wielkopolskie)
- Sporządzanie listy płac, premii i innych wypłat dla pracowników .- Wyliczanie zasiłków chorobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wypełnianie dokumentów dotyczących rent i emerytur. - Kontrola dokumentów płacowych stanowiących podstawę do wypłaty.- Rozliczanie składek ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz innych potrąceń z listy płac.- Potrącanie z wynagrodzeń należności egzekucyjnych na mocy tytułów wykonawczych oraz prowadzenie terminowej korespondencji z komornikiem w sprawie zajęcia wynagrodzenia za pracę. - Prowadzenie spraw w zakresie ubezpieczeń grupowych pracowników.- Sporządzanie dla pracowników niezbędnych dokumentów do rozliczeń z Urzędem Skarbowym.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
Wykaszanie terenów zielonych, pielęgnacja ogrodów, przycinanie, sadzenie roślin, zakładanie trawników, prace ziemne
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA OGRÓD SERWIS ADAM DZIACZKO - 2019-03-20 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Czynności związane z ochroną danych osobowych zgodnie z rozprządzeniem i wymogami prawnymi, zabezpieczenie informatyczne. Praca na 1/8 etatu
Medyczno-Społeczne Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego - 2018-08-02 - Mielec (podkarpackie)
Główne obowiązki:- opracowywanie i aktualizowanie terminarza spotkań wojewody i wicewojewody, prowadzenie rejestru zaproszeń oraz potwierdzanie uczestnictwa w imprezach, spotkaniach i uroczystościach,- przekazywanie komunikatów, wytycznych i poleceń wojewody i wicewojewody kierującym komórkami organizacyjnymi Urzędu, kierownikom zespolonym służb, inspekcji i straży oraz pracownikom podległych jednostek, informowanie klientów urzędu o terminach i sposobie załatwiania spraw,- rejestrowanie korespondencji wpływającej do wojewody i wicewojewody w komputerowym systemie zarządzania dokumentami i zadaniami pracowników ,,e-Dok, przekazywanie korespondencji zgodnie z dekretacją wojewody i wicewojewody oraz monitorowanie jej realizacji,- uczestniczenie w organizacji uroczystości państwowych i innych organizowanych przez wojewodę,- zapewnienie obsługi recepcyjnej posiedzeń, narad i spotkań organizowanych przez wojewodę i wicewojewodę,- kompletowanie i przedkładanie do podpisu wojewody i wicewojewody projektów dokumentów (m.in. zarządzenia, decyzje, postanowienia, wnioski, umowy, upoważnienia, pełnomocnictwa, pisma itp.).Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-09-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie, odkurzanie, mycie powierzchni biurowych
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Skawina (małopolskie)
Do zadań inspektora należeć będzie m.in. sporządzanie analiz związanych z budżetem Miasta Słupska oraz tworzenie projektów uchwał w sprawie zmian w budżecie.Ważniejsze zadania: przygotowywanie projektu budżetu zgodnie z uchwalonymi procedurami, szczegółowością oraz materiałami informacyjnymi tworzącymi projekt w zakresie dochodów i wydatków, przychodów i rozchodów; przygotowywanie publikacji tekstu uchwały budżetowej wraz z objaśnieniami w formie książki budżetowej; sporządzanie sprawozdania rocznego na podstawie materiałów źródłowych zebranych od dysponentów środków budżetowych z wykonania budżetu i przedkładanie go w obowiązującym trybie Radzie Miejskiej i Regionalnej Izbie Obrachunkowej; sporządzanie informacji w wykonania budżetu za I półrocze na podstawie materiałów źródłowych od dysponentów budżetowych z wykonania budżetu i przedkładanie go w obowiązującym trybie Radzie Miejskiej i Regionalnej Izbie Obrachunkowej; sporządzanie planu finansowego Urzędu przy współudziale wydziałów merytorycznych; sporządzanie projektów uchwał Rady Miejskiej zmieniających budżet w viągu roku budżetowego wraz z załącznikami i objaśnieniami. realizacja zadań w zakresie kontrolingu budżetu miasta jak i planów finansowych jednostek organizacyjnych dot. dochodów i wydatków bieżących, w szczególności uzyskiwanie bieżących informacji o przyczynach odchyleń, ich analiza, przygotowywanie zbiorczych tabel i prezentacji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-06-15 - Słupsk (pomorskie)
Sprzedaż towarów, obsługa klienta. Praca dwuzmianowa w przedziale godz. 6-21 w Kołobrzegu/Podczele, również w soboty i niedziele.
Sklep Rożek - 2019-09-26 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Zarządzanie budowa i montażem obiektów i instalacji przemysłowych. Przygotowanie instalacji przemysłowych do odbioru, rozruchu, organizacja budowy, zarządzanie personelem budowy. Koordynacja prac.
PHU STANIECZKO Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-09-21 - Tychy (śląskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
BAR Familijny Piotr Natkański - 2017-07-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Sporządzanie list płac, obsługa programu Płatnik, prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników, rozliczanie czasu pracy.Praca na umowę o pracę na okres 3 m-cy (docelowo praca stała) w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Regionalny Szpital w Kołobrzegu - 2018-07-25 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prowadzenie kontroli warunków pracy, dokonywanie oceny ryzyka zawodowego, udiał w komisjach, prowadzenie szkoleń pracowników, doradztwo w zakresie przepisów bhp
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-07-13 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Dokonywanie przeglądów i kontroli obiektów budowlanych, prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie umów.
ZRZESZENIE WŁAŚCICIELI I ZARZĄDCÓW DOMÓW W KALISZU - 2019-09-19 - Kalisz (wielkopolskie)