INSPEKTOR DS. RACHUBY PŁAC (NR REF. 29/NKP/20) K/M Warszawa oferta pracy ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Stanowisko: INSPEKTOR DS. RACHUBY PŁAC (NR REF. 29/NKP/20) K/M
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - Sporządzanie listy płac, premii i innych wypłat dla pracowników .- Wyliczanie zasiłków chorobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wypełnianie dokumentów dotyczących rent i emerytur. - Kontrola dokumentów płacowych stanowiących podstawę do wypłaty.- Rozliczanie składek ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz innych potrąceń z listy płac.- Potrącanie z wynagrodzeń należności egzekucyjnych na mocy tytułów wykonawczych oraz prowadzenie terminowej korespondencji z komornikiem w sprawie zajęcia wynagrodzenia za pracę. - Prowadzenie spraw w zakresie ubezpieczeń grupowych pracowników.- Sporządzanie dla pracowników niezbędnych dokumentów do rozliczeń z Urzędem Skarbowym.
Data publikacji: 2020-03-23
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Sporządzanie listy płac, premii i innych wypłat dla pracowników .- Wyliczanie zasiłków chorobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wypełnianie dokumentów dotyczących rent i emerytur. - Kontrola dokumentów płacowych stanowiących podstawę do wypłaty.- Rozliczanie składek ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz innych potrąceń z listy płac.- Potrącanie z wynagrodzeń należności egzekucyjnych na mocy tytułów wykonawczych oraz prowadzenie terminowej korespondencji z komornikiem w sprawie zajęcia wynagrodzenia za pracę. - Prowadzenie spraw w zakresie ubezpieczeń grupowych pracowników.- Sporządzanie dla pracowników niezbędnych dokumentów do rozliczeń z Urzędem Skarbowym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. RACHUBY PŁAC (NR REF. 29/NKP/20) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.04.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Płatnik
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2018 r. poz. 1260),- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,- wykształcenie średnie - znajomość obowiązujących przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych- znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych- znajomość programu Płatnik- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego Ms Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird- staż pracy minimum 4 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, staż pracy minimum 2 lata w przypadku osób z wyższym wykształceniem . Wymagania dodatkowe:- wykształcenie wyższe,- doświadczenie w pracy w rachubie płac,- umiejętność pracy w zespole,- skrupulatność, dokładność, rzetelność, odpowiedzialnośćObowiązki: - Sporządzanie listy płac, premii i innych wypłat dla pracowników .- Wyliczanie zasiłków chorobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wypełnianie dokumentów dotyczących rent i emerytur. - Kontrola dokumentów płacowych stanowiących podstawę do wypłaty.- Rozliczanie składek ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz innych potrąceń z listy płac.- Potrącanie z wynagrodzeń należności egzekucyjnych na mocy tytułów wykonawczych oraz prowadzenie terminowej korespondencji z komornikiem w sprawie zajęcia wynagrodzenia za pracę. - Prowadzenie spraw w zakresie ubezpieczeń grupowych pracowników.- Sporządzanie dla pracowników niezbędnych dokumentów do rozliczeń z Urzędem Skarbowym.Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia (od dnia 20.03.2020r.), w zamkniętej kopercie w Sekretariacie (pokój 21) pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19 z dopiskiem: Inspektor ds. rachuby płac (nr ref. 29/NKP/20). Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie do dnia 03.04.2020 r. do godz. 15.00[Pełna treść oferty, wymagane dokumenty: http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=54&Itemid=128]
Nazwa pracodawcy: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
danePracodawcy_nip: 5213321452
danePracodawcy_regon: 010858407
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=54&Itemid=128
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Irysowa
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 23.03.2020
Oferta pracy ważna do: 03.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?68b59991456f7a4938505465bbee0efe
Podobne oferty pracy
sprzedawca w kwiaciarnipraca w Mielcu w Galerii Navigator,praca na dwie zmiany:10.00-18.0013.00-21.00
Chata pod lasem Paweł Kordas - 2020-08-18 - Mielec (podkarpackie)
Mycie samochodów, czyszczenie wnętrza, pranie tapicerki, polerowanie luster, możliwość dowozu (dojazdu) samochodu do klienta.
kontakt przez PUP - 2019-03-29 - Częstochowa (śląskie)
prace budowlane przy torach kolejowych, remonty i naprawy, praca na terenie całej Polski
kontakt przez PUP - 2019-05-23 - Tychy (śląskie)
prace techniczne związane z administrowaniem nieruchomościami- konserwacja budowlana, sanitarna, nadzór nad utrzymaniem czystości w budynkach i terenach wspólnot , rozliczanie prac konserwacyjnych, remontów i in.
Zakład Budynków Komunalnych IV Sp. z o.o. w Olsztynie - 2016-03-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1745&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/106/2019 - Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Dochodów Cywilnoprawnych w Wydziale Księgowo-Rachunkowym.- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- prowadziła działania związane z księgową ewidencją i windykacją należności cywilnych, w szczególności opłat z tytułu użytkowania wieczystego,- prowadziła monitoring spraw sądowych,- prowadziła postępowania w zakresie powstałych zaległości i nadpłat, w tym współpracowała z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Katowice,- przygotowywała korespondencję dotyczącą prowadzonych agend,- odpowiedzialna za sporządzanie sprawozdawczości budżetowej.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku:- pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice, ul. Rynek 1 - budynek wyposażony w windę,- praca przy komputerze, pod presją czasu, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami zewnętrznymi oraz pracownikami innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Katowice.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Informacje dodatkowe:Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2019-09-04 - Katowice (śląskie)
sprzedaż artykułów spożywczo-przemysłowych
Intermarche MUSZKIET Sp. z o.o - Góra - 2015-12-15 - Góra (dolnośląskie)
Świadczenie usług medycznych zgodnie z profilem oddziału (różne oddziały), między innymi: wykonywanie czynności związanych z opieką i pielęgnacją pacjentów, zapewnienie bezpieczeństwa choremu, prowadzenie obowiązującej dokumentacji medycznej, wykonywanie dodatkowych zadań wynikających z potrzeb bieżących oddziału i organizacji pracy w zespole, inne zadania określone w zakresie czynności pielęgniarki. Umowa o pracę na okres próbny do 3 m-cy, następnie na czas określony. Godz.: 06.00 - 18.00, 18.00 - 06.00 lub inne wg harmonogramu pracy.
"ARS MEDICAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Piła (wielkopolskie)
zgodny
NOVA M.R. Ostrowscy, A.A. Kalinowscy s.j. - 2018-07-24 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie potraw i obsługa kucharska
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Olszowiec (łódzkie)
prace montażowe przy obsłudze linii produkcyjnej - produkcja i montaż część i podzespołów do AGD
Aweco Polska Appliance Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-09-13 - Tychy (śląskie)
- Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1838&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/31/2020 Prezydent Miasta Katowice ul. Młyńska 4 Urząd Miasta Katowiceposzukuje kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze - inspektor - w Referacie Obrotu Nieruchomościami Miasta w Wydziale Gospodarki Mieniem.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- realizowała zadania z zakresu zbywania nieruchomości stanowiących własność miasta Katowice lub Skarbu Państwa,- realizowała zadania z zakresu dzierżawy lub najmu gruntów zabudowanych i niezabudowanych położonych na terenie Katowic, stanowiących własność miasta Katowice lub Skarbu Państwa,- przeprowadzała kontrole terenowe,- naliczała należności z tytułu bezumownego korzystania z nieruchomości będących własnością miasta Katowice lub Skarbu Państwa.Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice, ul. Młyńska 4 - budynek wyposażony w windę, - praca przy komputerze, wymagająca bezpośredniego kontaktu z klientem zewnętrznym oraz pracownikami innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Katowice i jednostek organizacyjnych Miasta, zlokalizowanych w różnych budynkach na terenie miasta.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość nabycia legitymacji uprawniającej do ulgi na przejazdy Kolejami Śląskimi,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2020-07-17 - Katowice (śląskie)
Nadzór inwestorski nad budynkami.
Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2019-03-15 - Gdynia (pomorskie)
pracownik fizyczny w galwanizerii
Zakład Galwanizacyjny "Galwana" M. A. Domińscy - 2018-02-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Praca związana z czynnościami typowymi dla zarządzania zasobami mieszkaniowymi, przeglądy budynków mieszkaniowych, lokali użytkowych, placów zabaw oraz ich otoczenia, uczestnictwo w odbiorach technicznych prac wykonywanych przez wykonawców zewnętrznych, opracowywanie kosztorysów przed- i powykonawczych na prace zlecone. Praca w godz.: 7:00-15:00. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 357 00 59, 71 33 29 309, e-mail: r.grabe (at) metalowiec.wroclaw.pl lub osobisty.
Spółdzielnia Mieszkaniowa METALOWIEC - 2019-11-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Spawanie metodą TIG
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2016-11-23 - Łódź (łódzkie)
Pomoc reżyserowi w przprowadzeniu i organizacji castingu, wstepna selekcja kandydatów, kontakt z kandydatami zza wschodniej granicy. Miejsce pracy: siedziba firmy, teren Wrocławia i Dolnego Śląska. Dyspozycyjność w godz.: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2020-02-05 - Wrocław (dolnośląskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców, dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót, dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów, przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej.- Praca w Katowicach: ul. Stawowa 6, 40-095 Katowice oraz ul. Mariacka 23, 40-014 Katowice.- Wynagrodzenie: do 4100 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na okres 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne. Uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej. Doświadczenie zawodowe: przy średnim wykształceniu - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie; przy wykształceniu wyższym - 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Umiejętności: umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-06-29 - Katowice (śląskie)
-przyjmowanie akt z komórek organizacyjnych KPP w Przeworsku i KP w Kańczudze i Sieniawie na podstawie obowiązujących przepisów oraz sprawdzanie ich pod względem merytorycznym-udostępnianie akt upoważnionym osobom i komórkom organizacyjnym po wypełnieniu wniosku o udostępnienie i uzyskaniu zgody kierownika jednostki-udzielanie informacji -prowadzenie kwerend na podstawie akt i dokumentacji znajdującej się w składnicy akt-wykonywanie kserokopii, wydawanie zaświadczeń na podstawie dokumentacji archiwalnej-udzielanie instruktażu policjantom i pracownikom Policji dotyczącego przygotowania, kompletowania i opisywania dokumentacji przeznaczonej do przekazania do składnicy akt-prowadzenie rejestrów ewidencyjnych składnicy akt
Komenda Powiatowa Policji w Przeworsku - 2020-04-23 - Przeworsk (podkarpackie)
opisany w ogłoszeniu na stronie internetowej www.goleszow.bip.net.pl
Urząd Gminy Goleszów - 2018-06-11 - Goleszów (śląskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, zakładka oferty pracy.
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach - 2020-07-30 - Tarnowskie Góry (śląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Żmijewo-Kuce (mazowieckie)
kierowanie autem dostawczym, załadunek/rozładunek sprzętu chłodniczego na terenie województwa warmińsko - mazurskiego
DARPOL JAKUB BANC - 2016-12-20 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
określony w ogłoszeniu o naborze na str.: bip.mzuim.tarnowskiegory.nv.pl
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2018-06-14 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Recepcjonistka w Salonie Urody
Salon Urody Marzeny Gross Marzena Gross- Darabasz - 2016-12-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności: Realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór. Planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych. Współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.). Prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów, prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale. - Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto. Umowa na czas określony powyżej 6 miesięcy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.Praca: od 7:30 do 15:30.Kandydat ubiegający się o pracę:1) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 4) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania,7) posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),8) być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętność samodzielnej i efektywnej organizacji pracy oraz efektywnej pracy w zespole oraz umiejętność pracy wielozadaniowej, 9) posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej,10) posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego, 11) posiadać uprawnienie do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub instalacyjnej oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa, 12) posiadać doświadczenie w zakresie nadzorowania/ koordynowania robót remontowych/ inwestycyjnych. Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1446 ze zm.),2) wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami,3) posiadanie umiejętności wykonywania kosztorysów inwestorskich robót remontowo-budowlanych z wykorzystaniem dostępnych programów i publikatorów do kosztorysowania
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-07-04 - Katowice (śląskie)
przeprowadzanie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb inwestycyjno - remontowych
4 Wojskowy Odział Gospodarczy - 2016-04-12 - Bytom (śląskie)
– prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);– sporządzanie umów o pracę i innych umów;– rozliczanie wynagrodzeń w różnych ststemach czasu pracy;– odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;– naliczanie i sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;– rozliczanie delegacji pracowniczych, nadgodzin, zwolnień lekarskich, urlopów, etc.;– ewidencja zwolnień lekarskich;– nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;– wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;– rozliczanie ZUS i podatków
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2016-11-16 - Łódź (łódzkie)
proste prace ślusarskie
KLIMONT Sp. zo.o. Świebodzice - 2018-06-19 - Świebodzice (dolnośląskie)
Obsługa i nadzór maszyn służących do produkcjipapieru i tektury falistej
PRACA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-09-22 - Barlinek (zachodniopomorskie)
- zmywanie- prace porządkowe w kuchni- przygotowywanie półproduktów
Warszawska Spółdzielnia Gastronomiczna Centrum - 2020-02-13 - Warszawa (mazowieckie)