INSPEKTOR ZESPOŁU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ Przeworsk oferta pracy Komenda Powiatowa Policji w Przeworsku
Stanowisko: INSPEKTOR ZESPOŁU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: -przyjmowanie akt z komórek organizacyjnych KPP w Przeworsku i KP w Kańczudze i Sieniawie na podstawie obowiązujących przepisów oraz sprawdzanie ich pod względem merytorycznym-udostępnianie akt upoważnionym osobom i komórkom organizacyjnym po wypełnieniu wniosku o udostępnienie i uzyskaniu zgody kierownika jednostki-udzielanie informacji -prowadzenie kwerend na podstawie akt i dokumentacji znajdującej się w składnicy akt-wykonywanie kserokopii, wydawanie zaświadczeń na podstawie dokumentacji archiwalnej-udzielanie instruktażu policjantom i pracownikom Policji dotyczącego przygotowania, kompletowania i opisywania dokumentacji przeznaczonej do przekazania do składnicy akt-prowadzenie rejestrów ewidencyjnych składnicy akt
Data publikacji: 2020-04-23
Lokalizacja: Przeworsk (podkarpackie)
Pracodawca: Komenda Powiatowa Policji w Przeworsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stepkiewicza 1, 37-200 Przeworsk, powiat: przeworski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-przyjmowanie akt z komórek organizacyjnych KPP w Przeworsku i KP w Kańczudze i Sieniawie na podstawie obowiązujących przepisów oraz sprawdzanie ich pod względem merytorycznym-udostępnianie akt upoważnionym osobom i komórkom organizacyjnym po wypełnieniu wniosku o udostępnienie i uzyskaniu zgody kierownika jednostki-udzielanie informacji -prowadzenie kwerend na podstawie akt i dokumentacji znajdującej się w składnicy akt-wykonywanie kserokopii, wydawanie zaświadczeń na podstawie dokumentacji archiwalnej-udzielanie instruktażu policjantom i pracownikom Policji dotyczącego przygotowania, kompletowania i opisywania dokumentacji przeznaczonej do przekazania do składnicy akt-prowadzenie rejestrów ewidencyjnych składnicy akt
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR ZESPOŁU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przeworsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: przeworski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1814
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przeworsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor ochrony danych osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy na stanowisku o podobnym zakresie zadań Termin składania dokumentów: 28.04.2020
Nazwa pracodawcy: Komenda Powiatowa Policji w Przeworsku
danePracodawcy_nip: 8130269288
danePracodawcy_regon: 69031697000050
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, powiat: przeworski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: przeworski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1814
Gmina pracodawcy: Przeworsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Przeworsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0972513
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242212
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony danych osobowych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 24.04.2020
Oferta pracy ważna do: 28.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ca1a7f32e13134519eecea495710a539
Podobne oferty pracy
wykładanie towaru obsługa klienta i dbanie o ekspozycje sklepową
Barbara Rucz - 2016-07-19 - Tychy (śląskie)
obsługa i konserwacja na obiektach wodociągowych
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Nowe Brzesko (małopolskie)
1. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.2. Udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy.3. Zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy.4. Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy.5. Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków.6. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków prz pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń takiej choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.7. Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.8. U dział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą.
JEDNOSTKA WOJSKOWA - 2016-09-08 - Powidz (wielkopolskie)
1) Kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż.2) Dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy.3) Zapoznanie się z dokumentacją techniczną, na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne i zgłoszenie ewentualnych uwag o nieprawidłowościach. 4) Kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań.5) Kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT.6) Sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT.7) Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie.8) Rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego.9) W przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Referatu Przygotowania Projektów Inwestycyjnych (WIR-I) o udzielenie zamówienia na wykonanie robót.10) Przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania.11) Współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania.12) Prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi.13) Ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych.14) Uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.15) Przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Urząd Miasta Płocka - 2017-10-11 - Płock (mazowieckie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno - użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.Kontrolowanie:stosownie do przepisów wynikającycha) stanu technicznego obiektów z Ustawy Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego", instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów; prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-04-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Bieżąca obsługa zgłoszeń, zleceń i zamówień na dokumentację z zakresu opracowań geodezyjnych. Obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych wpływających drogą elektroniczną i tradycyjną, weryfikacja opracowań geodezyjnych i kartograficznych. Archiwizacja opracowań geodezyjnych, wykonywanie reprodukcji map i dokumentów. Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (Plac Ratuszowy 1 - pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 21.02.2017 r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ".Dodatkowe informację: http://www.spkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/14801243?version=1.0
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-02-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prowadzenie kontroli, badanie dokumentacji,
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Żabno (małopolskie)
prace ogólnobudowlane oraz wykonczeniowe na terenie woj. małopolskiego
Łukasz Zdebski Global Serwis Group - 2016-09-13 - Kraków (małopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie; znajomość j. angielskiego lub niemieckiego; opracowywanie kompleksowych kampanii reklamowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Gliwice (śląskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad warunkami sanitarno-higienicznymi w zakładach produkcji i obrotu żywnością, nadzór nad jakością wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, opracowywanie sprawozdań, tworzenie baz danych
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
obsługa pojazdujazda na zlecone miejsca
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie pokoi, łazienek.Pracodawca oferuje stabilne zatrudnienie i miłą atmosferę.Praca w centrum Krakowa.
AFT HOTEL Sp. z o.o. - 2019-04-17 - Kraków (małopolskie)
zgodny ze st.
MHM WP SP. Z O.O. - 2016-01-11 - Milicz (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie KPiR - kompleksowo.
INVEXIM S.C. A.PUZIO&T.TUCHLIN - 2017-03-10 - Czaple (pomorskie)
Operator ciągalni. Praca w godz. 06.00-14.00/14.00-22.00. Wymagane doświadczenie w zawodzie
PPHU SŁAWEX, TWÓJ STYL JOANNA SZKULIK - 2019-07-26 - Zawiercie (śląskie)
Zakres obowiązków:•Wykonywanie opracowań i dokumentacji z zakresu ochrony środowiska łącznie z prowadzeniem działań związanych z uzyskaniem dla Spółki niezbędnych decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska•Przygotowywanie wszystkich sprawozdań i raportów wymaganych prawem z zakresu ochrony środowiska.•Prowadzenie ewidencji odpadów. •Współpraca z organami kontroli w sprawach związanych z ochroną środowiska.•Współpraca z głównymi kontrahentami Spółki w zakresie koordynacji zawartych umów•Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego.•Nadzór nad gospodarowaniem odpadami.•Nadzór nad prowadzeniem punktu selektywnego zbierania odpadów.•Koordynacja odbiorów i przekazań odpadów do zagospodarowania innym podmiotom.•Koordynacja współpracy z firmami odzys
PTHU "INTERPROMEX" SP. Z O.O. - 2016-05-02 - Będzin (śląskie)
praca wdziale kadr
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kraków (małopolskie)
zawieranie umów ubezpieczeniowych oraz ich kompleksowa obsługa,kontrola merytoryczna zawartych umów ubezpieczenia,wprowadzanie do systemu umów kupna-sprzedaży oraz przygotowywanie formularzy zwrotu składek z umów obowiązkowychsporządzanie automatycznych wznowień umów obowiązkowycharchiwizacja dokumentów ubezpieczeniowychkreowanie i utrwalanie idei wzajemności ubezpieczeniowej i pozytywnego wizerunku TUW TUW na rynku lokalnym.Praca w Grudziądzu.
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Oddział w Grudziądzu - 2017-02-28 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Nadzorowanie prac związanych z obsługą sortowni odpadów, kompostowni odpadów oraz składowiska odpadów. Odpowiedzialność za techniczny stan urządzeń i maszyn na terenie zakładu. Rozliczanie paliwa w maszynach. Zaopatrywanie w części potrzebne do obsługi urządzeń i maszyn.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Domaszkowice (opolskie)
program
kontakt przez PUP - 2019-11-22 - Krasnystaw (lubelskie)
1. Bieżące prowadzenie i aktualizowanie książek obiektu budowlanego.2. Przeprowadzanie bieżących kontroli stanu technicznego budynków i ich elementów wyposażenia technicznego, szczególnie pod względem zabezpieczenia ciągłości dostaw wody i odprowadzenia ścieków, energii elektrycznej ,energii cieplnej, gazu itp.3. Opracowywanie rocznych i wieloletnich planów napraw i remontów budynków.4. Organizowanie i nadzorowanie rocznych i wieloletnich przeglądów: elektrycznych, gazowych i kominiarskich.
Prospector Sp. z o.o. - 2018-10-01 - Legnica (dolnośląskie)
prce porządkowe, , dobne prace malarskie, tynkarskie itp.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Sucha (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Zabagnie (małopolskie)
-Praca w godzinach 07:00-15:00,-Utrzymanie porządku w pomieszczeniach socjalnych i pomieszczeniach wydawania wyrobów gotowych,-Telefon 660-203-767-E-mail: ksiegowosc (at) masarnia-bielawki.pl
ST. RĄBAŁA SP. Z O.O. - 2017-01-11 - Bielawki (pomorskie)
- obsługa finansowa Funduszu Administracyjnego i Funduszu Prewencji i Rehabilitacji,- sporządzanie przelewów elektronicznych w systemach bankowych,- transfer świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego rolników,- sporządzanie zapotrzebowań na środki finansowe oddziału regionalnego,- obsługa finansowa oddziału regionalnego i placówek terenowych w zakresie prawidłowej i terminowej realizacji wypłat świadczeń,- realizacja zadań dotyczących obiegu i kontroli dokuemntó księgowych oddziału regionalnego
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2020-02-27 - Poznań (wielkopolskie)
przewóz towarównazór i ładowanie towarówprowadzenie dokumentacji dot. transportu
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Skoczów (śląskie)
Kelner
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Mielec (podkarpackie)