INSPEKTOR Pozna艅 oferta pracy KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPO艁ECZNEGO
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2聽600 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - obs艂uga finansowa Funduszu Administracyjnego i Funduszu Prewencji i Rehabilitacji,- sporz膮dzanie przelew贸w elektronicznych w systemach bankowych,- transfer 艣wiadcze艅 pieni臋偶nych z ubezpieczenia spo艂ecznego rolnik贸w,- sporz膮dzanie zapotrzebowa艅 na 艣rodki finansowe oddzia艂u regionalnego,- obs艂uga finansowa oddzia艂u regionalnego i plac贸wek terenowych w zakresie prawid艂owej i terminowej realizacji wyp艂at 艣wiadcze艅,- realizacja zada艅 dotycz膮cych obiegu i kontroli dokuemnt贸 ksi臋gowych oddzia艂u regionalnego
Data publikacji: 2020-02-27
Lokalizacja: Pozna艅 (wielkopolskie)
Pracodawca: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPO艁ECZNEGO
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:艢W. MARCIN 46/50, 60-959 Pozna艅, powiat: m. Pozna艅, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- obs艂uga finansowa Funduszu Administracyjnego i Funduszu Prewencji i Rehabilitacji,- sporz膮dzanie przelew贸w elektronicznych w systemach bankowych,- transfer 艣wiadcze艅 pieni臋偶nych z ubezpieczenia spo艂ecznego rolnik贸w,- sporz膮dzanie zapotrzebowa艅 na 艣rodki finansowe oddzia艂u regionalnego,- obs艂uga finansowa oddzia艂u regionalnego i plac贸wek terenowych w zakresie prawid艂owej i terminowej realizacji wyp艂at 艣wiadcze艅,- realizacja zada艅 dotycz膮cych obiegu i kontroli dokuemnt贸 ksi臋gowych oddzia艂u regionalnego
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 w zast臋pstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: brutto+ dodatek sta偶owy
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Pozna艅
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: wielkopolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Pozna艅
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Pozna艅
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: urz臋dnik ubezpiecze艅 spo艂ecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽600 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: umiej臋tno艣膰 pracy pod presj膮 czasu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiej臋tno艣膰 pracy w zespole
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Mile widziane wykszta艂cenie wy偶sze preferowane ekonomiczne; konieczny co najmniej 2-letni sta偶 pracy zawodowej przy 艣rednim wykszta艂ceniu; umiej臋tno艣膰 obs艂ugi aplikacji i urz膮dze艅 biurowych; sporz膮dzanie pism i notatek; inne wymagania zamieszczono w og艂oszeniu o naborze na stronie www.krus.gov.pl/bip/ w zak艂adce: Praca w KRUS
Nazwa pracodawcy: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPO艁ECZNEGO
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
艢W. MARCIN 46/50, 60-959 Pozna艅, powiat: m. Pozna艅, woj: wielkopolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
szczeg贸艂owe informacje zamieszczone s膮 w og艂oszeniu o naborze na stronie www.krus.gov.pl/bip/ w zak艂adce: Praca w KRUS BIP 1200-OP.110.11.2020
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - szczeg贸艂owe informacje zamieszczone s膮 w og艂oszeniu o naborze na stronie www.krus.gov.pl/bip/ w zak艂adce: Praca w KRUS BIP 1200-OP.110.11.2020, Termin: szczeg贸艂owe informacje zamieszczone s膮 w og艂oszeniu o naborze na stronie www.krus.gov.pl/bip/ w zak艂adce: Praca w KRUS BIP 1200-OP.110.11.2020
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Pozna艅
Gmina pracodawcy: Pozna艅
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Pozna艅
Ulica pracodawcy: 艢W. MARCIN
Numer budynku pracodawcy: 46/50
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: urz臋dnik ubezpiecze艅 spo艂ecznych
Data dodania oferty pracy: 27.02.2020
Oferta pracy wa偶na do: 13.03.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 27.02.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 27.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3971d16cf3551c40354472957b91e24e
Podobne oferty pracy
Obs艂uga sekretariatu.Prowadzenie rejestr贸w, pism ok贸lnych i innych dokument贸w.Przygotowywanie analiz, zestawie艅.Sporz膮dzanie kalkulacji.
MIEJSKI ZESP脫艁 呕艁OBK脫W w 艁ODZI - 2018-04-20 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Sierpc (mazowieckie)
praca zwi膮zana ze sprz膮taniem pomieszcze艅 szpitala w sekcji czysto艣ci i dezynfekcji
Kociewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Starogard Gda艅ski (pomorskie)
Ksi臋gowa
LEVEL S.C. PI膭TKOWSKI & LEWANDOWSKA - 2016-08-01 - Kozienice (mazowieckie)
dochodzenie nale偶no艣ci z tytu艂u sk艂adek, analiza kont i rozlicze艅 na kontach p艂atnik贸w skladek oraz sporz膮dzanie tytu艂贸w wykonawczych i zabezpiecze艅 hipotecznych, uzgadnianie sprawozda艅 statystycznych miesi臋cznych, kwartalnych, p贸艂rocznych i rocznych, prowadzenie archiwum PT
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPO艁ECZNEGO ODDZIA艁 REGIONALNY ZIELONA G脫RA - 2019-04-11 - Krosno Odrza艅skie (lubuskie)
- sprawdzanie dokumentacji BHP- prowadzenie kr贸tkich szkole艅 informacyjnych bhp dla podwykonawc贸w- przeprowadzanie przegl膮d贸w bhp ze Specjalist膮 BHP na terenie budowy i sporz膮dzenie raport贸w bhp- prowadzenie samochodu s艂u偶bowego
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Radom (mazowieckie)
Zakres g艂贸wnych obowi膮zk贸w w szczeg贸lno艣ci:- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem rob贸t remontowych w zakresie wykonania rob贸t zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpo偶arowymi oraz sztuk膮 budowlan膮 oraz finansowego rozliczania rob贸t remontowych.- uczestnictwo w zarz膮dzaniu nieruchomo艣ciami, proponowanie przedsi臋wzi臋膰 i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach post臋powa艅 udzielania zam贸wie艅 publicznych, pomoc w organizowaniu post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych, nadzorowanie bie偶膮ce, odbi贸r ko艅cowy i rozliczanie rob贸t budowlanych,- nadz贸r nad organizacj膮 i realizacj膮 okresowych kontroli stanu technicznego obiekt贸w budowlanych,- nadz贸r nad prowadzeniem zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami niezb臋dnej dokumentacji dla poszczeg贸lnych obiekt贸w i nieruchomo艣ci RZI Bydgoszcz oraz zainstalowanych w obiektach urz膮dze艅,- Analizowanie i opiniowanie:a) protoko艂贸w z kontroli stanu technicznego obiekt贸w budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane b) kosztorys贸w inwestorskich (program贸w rob贸t);c) rocznych plan贸w remont贸w i konserwacji sporz膮dzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) program贸w organizacyjno u偶ytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projekt贸w budowlanych.- Kontrolowanie:a) stanu technicznego obiekt贸w stosownie do przepis贸w wynikaj膮cych z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane;b) przestrzegania przez u偶ytkownika (administratora) zasad w艂a艣ciwej eksploatacji instalacji teletechnicznych stosownie do wymog贸w Prawa budowlanego, instrukcji i przepis贸w resortowych;c) w艂a艣ciwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiekt贸w;d) prowadzenia dokumentacji obiekt贸w i sta艂ych urz膮dze艅 technicznych.
REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY - 2016-11-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykszta艂cenie 艣rednie/wy偶sze, kierunek: bezpiecze艅stwo i higiena pracy, prawo jazdy kat. B. Kontakt telefoniczny oraz osobisty z pracodawc膮 (wcze艣niejszy kontakt telefoniczny).
KANCELARIA DORADCZA LEGITIME 艢WIERCZEWSKI RAFA艁 - 2015-12-02 - Rybnik (艣l膮skie)
prowadzenie szkole艅 wst臋pnych i okresowych z zakresu BHP, zapewnienie zgodno艣ci obowi膮zuj膮cych instrukcji, procedur, za艣wiadcze艅, , zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunk贸w pracy, wsp贸艂praca z kierownikami i menad偶erami w zakresie BHP
LEROY MERLIN POLSKA SP脫艁KA Z O.O. - 2017-04-12 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
jw
Zak艂ad Gospodarowania Nieruchomo艣ciami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy - 2019-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
- udzia艂 praktykanta w analizie dokumentacji dotycz膮cej uzgadniania projekt贸w MPZP, opiniowania projekt贸w studium, opiniowania decyzji w sprawach rekultywacji grunt贸w po dzia艂alno艣ci g贸rniczej, opiniowania decyzji zatwierdzaj膮cych programy gospodarowania odpadami wydobywczymi, opiniowania projekt贸w plan贸w ruchu i dodatk贸w do plan贸w ruchu zak艂ad贸w g贸rniczych w zakresie ochrony 艣rodowiska;- udzia艂 praktykanta w charakterze obserwatora w czynno艣ciach podejmowanych w zak艂adach g贸rniczych.
Okr臋gowy Urz膮d G贸rniczy w Krakowie - 2017-02-15 - Krak贸w (ma艂opolskie)
utrzymanie dobrych relacji z klientami i aktywna sprzeda偶, kontrola oraz monitorowanie bie偶膮cych wynik贸w
FIRMA HANDLOWA "ALBERT" ALBERT DZIADU艁A - 2017-02-22 - Miko艂ajowice (ma艂opolskie)
Kierowanie ci膮gnikiem siod艂owy wraz z naczep膮 na terenie Europy Po艂udniowej.
POLTRANS SERGIUSZ POLE - 2017-05-18 - 艢cichawa (艂贸dzkie)
pomoc przy ofertowaniu, kontraktacji
REMONTOWA HYDROSTER SYSTEMS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-06-23 - Prabuty (pomorskie)
nadz贸r i instrukta偶 dla uczestnik贸w CIS
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Strzelce Kraje艅skie (lubuskie)
1. Ustalanie zakresu remont贸w i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwi膮za艅, jako艣ci i poprawno艣ci wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbi贸r rob贸t budowlanych.4. Kontrola post臋pu w realizacji rob贸t w zakresie zgodno艣ci z przyj臋tym harmonogramem, bud偶etem zadaniowym.5. Ocena rob贸t w zakresie jako艣ci ich realizacji oraz zastosowanych materia艂贸w, zgodno艣ci z przyj臋t膮 dokumentacj膮 techniczn膮, kontraktem oraz obowi膮zuj膮cymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych rob贸t oraz usuni臋cia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urz膮dze艅, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i 艣rodk贸w niematerialnych w zakresie danej specjalno艣ci.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorys贸w10. Raportowanie.11. Nadz贸r nad prawid艂owo艣ci膮 i terminowo艣ci膮 usuni臋cia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbior贸w jako艣ciowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Wsp贸艂praca z wykonawcami rob贸t budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowi膮zki zwi膮zane z powierzonymi zadaniami.16. Udzia艂 w posiedzeniach Komisji Oceny Projekt贸w Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektant贸w ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materia艂贸w i dokument贸w formalno - prawnych, celem umo偶liwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY - 2017-01-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc przy konserwacji wind w blokach, firmach, itp., praca na terenie Krakowa
PRZEDSI臉BIORSTWO URZ膭DZE艃 D殴WIGOWYCH "ZREMB" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2015-12-02 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Obs艂uga i monitoring kamer膮 inspekcyjn膮 sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej, nadz贸r nad zespo艂em eksploatacyjnym sieci kanalizacyjnej.
Przedsi臋biorstwo Portowe "SIE膯" Sp. z o.o. - 2016-11-17 - Gdynia (pomorskie)
-rozpoznawanie i zwalczanie chor贸b zaka藕nych zwierz膮t,-wykonywanie zada艅 w zakresie kontrolipodmiot贸w nadzorowanych,-realizacja program贸w zwalczania chor贸b zaka藕nych zwierz膮t,w tym choroby Aujeszky'ego-przyjmowanie i wysy艂ka pobranych od zwierz膮t pr贸bek do bada艅,-opracowywanie harmonogram贸w, plan贸w, sporz膮dzanie sprawozda艅 dot.bada艅 monitoringowych i szczepie艅 zwierz膮t, chor贸b zaka藕nych i dobrostanu zwierz膮t,-sporz膮dzanie kalkulacji ponoszonych koszt贸w zwalczania chor贸b i szczepie艅 zwierz膮t,-planowanie i nadz贸r nad wykorzystaniem sprz臋tu przy monitorowaniu, pobieraniu pr贸bek i szczepieniu zwierz膮t,-inne prace zlecone przez PLW,-kontrola dobrostanu zwierz膮t,-kontrole spe艂niania wymaga艅 weterynaryjnych przez podmioty zajmuj膮ce si臋wykorzystaniem nasienia punktami kopulacyjnymi.
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat w Wa艂czu - 2020-07-02 - Wa艂cz (zachodniopomorskie)
OBR脫BKA, SPAWANIE METALUPRACA - BELGIA
P.H.U. "ZA-BEL" W艂adys艂aw Zapotoczny - 2015-11-27 - Kamieniec Z膮bkowicki (dolno艣l膮skie)
obs艂uga klient贸w w restauracji
TSS KUREK SP脫艁KA JAWNA - 2019-06-26 - Lubin (dolno艣l膮skie)
Obs艂uga techniczno- organizacyjna grup szkoleniowych. Nadz贸r nad obiegiem dokument贸w. Koordynacja i nadz贸r nad prac膮 recepcjonist贸w i pokojowych. Koordynacja zagadnie艅 organizacyjnych, kadrowych i marketingowych. Prowadzenie zagadnie艅 zwi膮zanych z tematyk膮 zam贸wie艅 publicznych.
Krajowa Szko艂a S膮downictwa i Prokuratury O艣rodek Szkoleniowy - 2017-10-18 - D臋be (mazowieckie)
palenie w piecu, utrzymywanie porz膮dku
"DREWMEBEL" FABRYKA MEBLI SP脫艁KA CYWILNA LESZEK ADAMCZYK,ANETTA BADEK,GRZEGORZ BADEK - 2019-11-05 - Piotrk贸w Trybunalski (艂贸dzkie)
PRACE ADMINISTRACYJNO - BIUROWE
kontakt przez PUP - 2020-07-07 - 艢wi臋toch艂owice (艣l膮skie)
produkcja i monta偶 mebli
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
- wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z postanowieniami przepis贸w ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie tachograf贸w cyfrowych, ustawy o systemie oceny zgodno艣ci i nadzoru rynku, - udzia艂 w czynno艣ciach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepis贸w ww. ustaw, - prowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanych, - wykonywanie nadzoru wewn臋trznego i udzia艂 w przeprowadzaniu kontroli wewn臋trznych, - udzielanie informacji oraz przygotowywanie materia艂贸w dotycz膮cych zada艅 realizowanych przez Urz膮d, - przygotowywanie materia艂贸w do projekt贸w dokument贸w zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 Urz臋du, - prowadzenie prac administracyjno-biurowych i systemu zarz膮dzania, - aktualizacja dokument贸w systemu zarz膮dzania. Miejsce wykonywania pracy: Okr臋gowy Urz膮d Miar we Wroc艂awiu 0 Wydzia艂 Nadzoru i Koordynacji. Oferta diostepna w sali E. Kontakt z pracodawc膮 - tel.: 71 358 02 20.
Okr臋gowy Urz膮d Miar Wroc艂aw - 2019-03-01 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
- sprzatanie pomieszcze艅 klasowych, korytarzy, mycie okien
kontakt przez PUP - 2020-02-26 - Bogda艅czowice (opolskie)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Zabrze (艣l膮skie)
Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze (np. specjalno艣膰 "bezpiecze艅stwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiada膰 te偶 wiedz臋 z zakresu ochrony przeciwpo偶arowej, znajomo艣膰 przepis贸w z zakresu ochrony 艣rodowiska, umiej臋tno艣膰 pracy w systemie ISO, umiej臋tno艣膰 opracowywania dokumentacji BHP, znajomo艣膰 przepis贸w prawa pracy i BHP. Powinien r贸wnie偶 cechowa膰 si臋 m.in.: rozwini臋tymi umiej臋tno艣ciami przyw贸dczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialno艣ci膮, sumienno艣ci膮, samodzielno艣ci膮 oraz umiej臋tno艣ci膮 przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a tak偶e szybkim refleksem, podzielno艣ci膮 uwagi, zdolno艣ci膮 koncentrowania si臋 i 艂atwo艣ci膮 publicznego zabierania g艂osu, bardzo dobr膮 organizacj膮 pracy i umiej臋tno艣ci膮 zarz膮dzania zespo艂em pracownik贸w. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, kt贸ra koordynuje i nadzoruje z upowa偶nienia pracodawcy, ca艂okszta艂t poczyna艅 zwi膮zanych ze stanem bezpiecze艅stwa i higieny pracy w zak艂adzie. Do g艂贸wnych obowi膮zk贸w tego pracownika nale偶y: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie post臋powa艅 powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkole艅 z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepis贸w i zasad bezpiecze艅stwa i higieny pracy, wsp贸艂dzia艂anie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpiecze艅stwa pracy w firmie. Kontakt z pracodawc膮 telefoniczny.
PRZEDSI臉BIORSTWO US艁UGOWE ERGO-TECH SC - 2017-05-16 - Rybnik (艣l膮skie)
organ doradczo - konsultacyjny w zakresie bhp
P.W. MIR-JAS Miros艂aw Jasyk - 2016-01-25 - 艢widnica (dolno艣l膮skie)