INSPEKTOR W KAMIEŃSKIM BIURZE POWIATOWYM W WYDZIALE DZIAŁAŃ SPOŁECZNYCH I ŚRODOWISKOWYCH ORAZ PŁATNOŚCI BEZPOŚREDNICH STANOWISKO PRACY DO SPRAW OBSŁUGI WNIOSKÓW PROW I PB-2 Golczewo oferta pracy Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Szczecinie- Biuro Golczewo
Stanowisko: INSPEKTOR W KAMIEŃSKIM BIURZE POWIATOWYM W WYDZIALE DZIAŁAŃ SPOŁECZNYCH I ŚRODOWISKOWYCH ORAZ PŁATNOŚCI BEZPOŚREDNICH STANOWISKO PRACY DO SPRAW OBSŁUGI WNIOSKÓW PROW I PB-2
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa spraw związanych z przyznawaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich oraz działań PROW.- weryfikacja wniosków o przyznanie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego, PROW 2007-2013,2014-2020.- przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział.- udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich.
Data publikacji: 2016-04-12
Lokalizacja: Golczewo (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Szczecinie- Biuro Golczewo
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Witosa 9, 72-410 Golczewo, powiat: kamieński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa spraw związanych z przyznawaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich oraz działań PROW.- weryfikacja wniosków o przyznanie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego, PROW 2007-2013,2014-2020.- przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział.- udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W KAMIEŃSKIM BIURZE POWIATOWYM W WYDZIALE DZIAŁAŃ SPOŁECZNYCH I ŚRODOWISKOWYCH ORAZ PŁATNOŚCI BEZPOŚREDNICH STANOWISKO PRACY DO SPRAW OBSŁUGI WNIOSKÓW PROW I PB-2
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Golczewo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kamieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Golczewo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2016
Nazwa pracodawcy:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Szczecinie- Biuro Golczewo
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kamieniu Pomorskim
Adres pracodawcy:
Szafera 10, 71-245 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
a) poziom wykształcenia: - wyższe (preferowane: prawnicze, administracyjne, rolnicze, ekonomia, geodezja, zarządzanie)b) kwalifikacje i umiejętności: znajomość KPA,- biegła obsługa komputera (pakiet MS Office)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - cv plus list motywacyjny wysłać pocztą
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: Szafera
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kamieniu Pomorskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 12.04.2016
Oferta pracy ważna do: 21.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa biura sprzedaży, fakturowanie, mailing, telefoniczny i osobisty kontakt z klientem
SOŁTYS SP. Z O.O. - 2017-08-18 - Złotniki (świętokrzyskie)
dostarczanie towaru, załadunek, rozladunek
IGLOTEX KRAKÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-08 - Zaczernie (podkarpackie)
Przygotowywanie do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych oraz realizacja zadań inwestycyjnych i remontowych
Urząd Miejski w Przemyślu - 2016-12-22 - Przemyśl (podkarpackie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Mirsk (dolnośląskie)
KOMPLEKSOWA REALIZACJA ZADAŃ Z ZAKRESU MARKETINGU I PRWSPÓŁPRACA PRZY TWORZENIU STRATEGII I PLANÓW MARKETINGOWYCH W RAMACH REALIZOWANYCH PRZEZ FIRMĘ PROJEKTÓWREDAGOWANIE TEKSTÓW I OPRACOWANIE GRAFICZNE MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH I WIZERUNKOWYCHZARZĄDZANIE I ROZWÓJ SERWISU WWW, PROWADZENIE DZIAŁAŃ W SOCIAL MEDIAMONITOROWANIE DZIAŁAŃ KONKURENCJI MAJĄCYCH NA CELU OPTYMALIZACJĘ DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCHWSPÓŁPRACA Z AGENCJAMI REKLAMOWYMI, KOORDYNACJA I ODBIÓR PRAC OD PODWYKONAWCÓWMIEJSCE PRACY: ŁAŃCUT
Agencja Pośrednictwa Pracy Globale Ressource Humaine (nr licencji 8984) - 2016-04-29 - Łańcut (podkarpackie)
przygotowywanie i obróbka materiałów drewnopochodnych, kompozytowych
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- uczestniczenie w kontrolach fitosanitarnych, w tym w pobieraniu prób roślin, produktów roślinnych, przedmiotów, podłoży, gleby i środków transportu- uczestniczenie w kontrolach wprowadzania, przemieszczania, przechowywania roślin, produktów roślinnych i przedmiotów oraz właściwego zaopatrzenia w świadectwa fitosanitarne, paszporty lub inne dokumenty- uczestniczenie w prowadzeniu rejestracji przedsiębiorców oraz w prowadzeniu urzędowych kontroli u podmiotów wpisanych do rejestru w zakresie zdrowotności roślin, produktów roślinnych i przedmiotów- wykonywanie obserwacji upraw i rejestracja terminów pojawu i nasilenia organizmów szkodliwych nie podlegających obowiązkowi zwalczania- przygotowywanie dokumentów do dokonania wpisu do rejestru lub ewidencji oraz danych do sporządzenia planów i sprawozdań
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Białymstoku - 2018-06-22 - Mońki (podlaskie)
refundacja 30 art. 150 f
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Zgodnie z ogłoszeniem nr 0400-OP.110.7.2017 Z DNIA 19.06.2017 na stronie BIP KRUS
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku - 2017-06-23 - Bytów (pomorskie)
1. Wykonywanie czynności związanych z eksploatacją nieruchomości będących własnością i w zarządzie Spółdzielni.2. Przygotowywanie przetargów i ich przeprowadzanie, przygotowywanie umów i zleceń na usługi związane z bieżącym utrzymywaniem i eksploatowaniem nieruchomości.3. Czuwanie nad prawidłową realizacją świadczonych usług przez usługodawców i egzekwowanie umownych warunków4. Prowadzenie korespondencji z dostawcami mediów i innymi usługodawcami w zakresie jakości świadczonych dostaw i usług oraz związanej z obecnością sieci i urządzeń na nieruchomościach Spółdzielni.5. Przygotowywanie wniosków o pozwolenie na wycinkę drzew i krzewów oraz prowadzenie korespondencji w tych sprawach.6. Uczestniczenie w procesie likwidacji szkód z tytułu ubezpieczenia OC Spółdzielni jak również z indywidualnych ubezpieczeń użytkowników lokali, prowadzenie niezbędnej korespondencji z firmami ubezpieczeniowymi, poszkodowanymi oraz sprawcami szkód,7. Uczestniczenie w przygotowaniu zbiorczego planu remontów nieruchomości.8. Urzestniczenie w przetargach na roboty budowlano- remontowe.9. Przygotowywanie zleceń-uzgadnianie zakresu i terminów realizacji na bieżące doraźne naprawy i roboty konserwacyjne zasobów.10. Prowadzenie dokumentacji realizacji robót i usług.11. Wykonywanie analiz wykonania rzeczowego i finansowego planu remontów.12. Określanie warunków udostępniania nieruchomości obcym podmiotom gospodarczym przygotowywanie umów i prowadzenie korespondencji w tym zakresie i realizacja tych umów.13. Rejestrowanie wszystkich przygotowanych umów, zleceń, faktur i innych dokumentów w prowadzonych rejestrach.14. Wykonywanie innych czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Rozwożenie pieczywa na terenie Mielca
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Mielcu - 2016-02-04 - Mielec (podkarpackie)
przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie ubezpieczeń społecznych rolników- ustalanie obowiązku ubezpieczenia społecznego rolników, współpraca z ZUS, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami w zakresie majacym wpływ na ubezpieczenie społeczne rolników, sporządzanie zaświadczeń, potwierdzanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych, sporządzanie sprawozdawczości
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-10-11 - Poznań (wielkopolskie)
Główne obowiązki:- Prowadzenie całości spraw w zakresie planowania, wydatkowania i rozliczania środków budżetowych, znajdujących się w dyspozycji Wojewody, dotyczących prac geodezyjnych i kartograficznych oraz prac geodezyjno-urządzeniowych na potrzeby rolnictwa, stanowiących dotacje celowe dla samorządów powiatowych i samorządu województwa, wykonujących zadania z zakresu administracji rządowej, a także przeznaczonych na samodzielne zadania Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego - Wydawanie osobom ubiegającym się o nadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii dzienników praktyki zawodowej oraz prowadzenie rejestru wydanych dzienników praktyki zawodowej- Kontrolowanie działania administracji geodezyjnej i kartograficznej, tj. marszałka województwa oraz starostów w zakresie m.in. prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz wykorzystania dotacji celowych - Przygotowanie wniosków o wszczęcie postępowania w sprawach odpowiedzialności dyscyplinarnej, kierowanych do Kujawsko - Pomorskiego Rzecznika Dyscyplinarnego dla osób wykonujących samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii- Rozpatrywanie skarg i wniosków wpływających do Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego, dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego- Kontrolowanie działalność przedsiębiorców oraz jednostek organizacyjnych oraz uczestniczenie w opracowaniu projektów wystąpień pokontrolnych Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście do budynku od ul. Jagiellońskiej 3, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek nie posiada windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Proste prace budowlane przy wylewkach betonowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Nowy Targ (małopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- montaż i konserwacja oraz naprawa instalacji elektrycznej w zakładzie.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Zgierz (łódzkie)
pracownik produkcji -praca na stanowisku operatora maszyn/automatów lakierniczych lub lini produkcyjnej, przygotowywanie/uszlachetnianie części samochodowych
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Jastrzębie (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie usług fryzjerskich
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Poraj (śląskie)
Miejsce wykonywania pracy-teren całej Polski
BAUSERVIS SP. Z O.O - 2015-11-16 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
obsluga szlifierki kłowej lub magnetycznej.Praca plegająca na wykonywaniu elementów zgodnie z dokumentacją techniczna.
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego OLEŚNICA - 2016-02-24 - Oleśnica (dolnośląskie)
jw
KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI - 2018-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Przepisywanie na komputerze wszelakiej korespondencji i sprawozdań zleconych przez Dyrektora szkołyPrzyjmowanie i wysyłanie pocztyProwadzenie w porozumieniu z Dyrektorem szkoły spraw administracyjnychProwadzenie rejestru zarządzeńBieżące prowadzenie dokumentacji szkoły
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Pomieczyńska Huta (pomorskie)
Pomoc porządkowa operatorowi maszyn tnącej, przygotowanie materiałów do produkcji, zabezpieczenie materiałów do produkcji.
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Płock (mazowieckie)
TECHNICZNA OBSŁUGA SKAZANYCH W SYSTEMIE DOZORU ELEKTRONICZNEGO
ITM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-12 - Zgierz (łódzkie)
Kontrola obiektów budowlanych; Kontrola wykonywania robótbudowlanych; Przeprowadzanie kontroli obowiązkowych budów, pozakończeniu robót budowlanych; Kontrola przestrzeganie przepisów prawabudowlanego przez uczestników procesu budowlanego, właścicieli izarządców obiektów; Prowadzenie postępowań w związku z zaistniałymikatastrofami budowlanymi; Przygotowywanie wniosków do właściwej izbysamorządu zawodowego o karanie zawodowe osób wykonującychsamodzielne funkcje techniczne w budownictwie; Wykonywanie zadań zzakresu zarządzania kryzysowego; Przygotowywanie projektów pism doorganów administracji publicznej, stron postępowań i innych osób ipodmiotów; Przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawyoraz ewentualnego udzielenia wyjaśnień; Kompletowanie i porządkowanieakt, zgodnie z instrukcją kancelaryjną
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu - 2017-08-03 - Opole (opolskie)
- wspomaganie nadzoru inwestorskiego nad pracami wykonywanymi przez firmy podwykonawcze,- wspomaganie organizacji prac remontowo-budowlanych i inwestycyjnych,- bieżąca współpraca z Inspektorami Nadzoru w zakresie realizowanych zamierzeń,- bieżąca współpraca z firmami wykonawczymi – egzekwowanie prawidłowości i terminowości wykonywanych prac,- bieżąca współpraca z Administratorami Nieruchomości i Samorządami Nieruchomości,- egzekwowanie napraw gwarancyjnych.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontrola jakości wyrobów gotowych,Współpraca z działem technologicznym,Nadzór nad wyrobem niezgodnym,Znajomość wymogów jakościowych klientów,Prowadzenie rzetelnej dokumentacji.Praca w godz.od 06.00-14.00 i od 14.00-22.00
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Kolbuszowa (podkarpackie)
- LEPIENIE PIEROGÓW. Przygotowywanie potraw oraz sprzątanie kuchni. Mycie naczyń i sztućców.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na początek na umowę o pracę na okres próbny 1 miesiąc. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 11:00-21:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku pomocy kuchennej. Wymagana KONIECZNIE umiejętność lepienia pierogów. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (11:00-21:00) (Tel. 32-723-29-97, 505-277-981) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jagiellońska 4, 40-035 Katowice) lub e-mail: kontakt (at) pierogiswiata.pl
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe DREWNOPRACOWNIA MAGDALENA KUKULSKA - 2016-05-19 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego, prowadzenie inspekcji w zakresie właściwości utrzymania obiektów budowlanych, prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstawania katastrof budowlanych,przygotowywanie projektów decyzji i postanowień z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, prowadzenie tematycznych akcji kontrolnych, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie oddawania obiektów do użytkowania. Wykształcenie średnie, uprawnienia budowlane,prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Posiadanie obywatelstwa polskiego. Korzystanie z pełni praw publicznych. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy za pośrednictwem linka: https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/inspektor-nadzoru-budowlanego,21088. Dokumenty składać do 2.02.2018 r.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2018-01-23 - Rybnik (śląskie)
obsługa klienta, sprzedaż towaru
Samtel Sp. z o. o Sp. Komandytowa - 2017-03-21 - Samborzec (świętokrzyskie)
zadania remontowe i inwestycyjne prowadzone wg procedur i obowiązujących przepisów prawnych, równoważony czas pracy, praca od poniedziałku do piątku: poniedziałek w godz. 8-18, od wtorku do czwartku w godz. 8-16, w piątek w godz. 8-14, wynagrodzenie do ustalenia
URZĄD GMINY RASZYN - 2016-01-07 - Raszyn (mazowieckie)