INSPEKTOR DS. WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH (NR REF. 47/DOM4/20) K/M Warszawa oferta pracy ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Stanowisko: INSPEKTOR DS. WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH (NR REF. 47/DOM4/20) K/M
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: - reprezentowanie Miasta Stołecznego Warszawy we wspólnotach mieszkaniowych na terenie Dzielnicy Mokotów i podejmowanie czynności w imieniu m. st. Warszawy wynikających z przepisów ustawy o własności lokali w ramach udzielonego pełnomocnictwa- udział w zebraniach właścicieli lokali- sprawowanie nadzoru właścicielskiego we wspólnotach mieszkaniowych wynikającego z udziału miasta w nieruchomościach wspólnych- bieżąca współpraca z zarządami i zarządcami (administratorami) nieruchomości, kontrola ich działalności- sprawowanie kontroli na realizacją uchwał i wniosków właścicieli lokali, w tym nad realizacją rocznego planu gospodarczego wspólnoty- wnioskowanie do Zarządu Dzielnicy Mokotów o zajęcie stanowiska przekraczającego zakres udzielonego pracownikowi pełnomocnictwa- analiza skarg i wniosków członków wspólnot mieszkaniowych oraz najemców lokali miasta. Podejmowanie interwencji w tych sprawach i nadzór nad ich właściwym załatwieniem- podejmowanie inicjatyw mających na celu utrzymanie właściwego stanu nieruchomości oraz racjonalne wykorzystanie powierzchni i pomieszczeń wspólnych- kontrola działań zarządów wspólnot w zakresie pozyskiwania jak najkorzystniejszych ofert na wykonywanie robót remontowych oraz nadbudów lub adaptacji powierzchni wspólnych w nieruchomości- analiza możliwości pozyskiwania innych pożytków z nieruchomości wspólnych- współdziałanie z zarządami wspólnot lub zarządcami (administratorami) przy opracowywaniu planów gospodarczych nieruchomości (w tym remontów), planów zarządzania i inwestycji- analiza sprawozdań finansowych i rzeczowych przekazywanych przez zarządy wspólnot lub zarządców nieruchomości oraz kontrola kosztów utrzymania poszczególnych nieruchomości; - w miarę konieczności udział w przeglądach, konkursach ofert, negocjacjach, przetargach przeprowadzanych przez wspólnoty mieszkaniowe- kontrola terminowości przeprowadzania obowiązkowych przeglądów budowlanych w nieruchomości- podejmowanie interwencji w zarządach wspólnot w przypadkach zaniedbywania tych obowiązków przez zarządy. Informowanie, w razie konieczności, właściwych służb nadzoru budowlanego o takich przypadkach- analiza projektów uchwał, w tym uchwał w sprawie porządku domowego, ze szczególnym uwzględnieniem prawidłowości pod względem formalnym i merytorycznym i zabezpieczenia interesów m. st. Warszawy- współpraca z jednostkami organizacyjnymi Urzędu Miasta, w tym w Dzielnicy Mokotów- wykonywanie opracowań, przygotowywanie materiałów analityczno-sprawozdawczych w zakresie prowadzonych spraw- przestrzeganie terminów w załatwianiu spraw, zgodnie z przepisami KPA i poleceniami przełożonych- przestrzeganie obowiązku prawidłowego przechowywania dokumentów- aktualizacja w bazie danych istotnych informacji dot. Wspólnot mieszkaniowych, ze szczególnym uwzględnieniem informacji o wyborze lub zmianie składu zarządów, wyboru lub zmianie zarządcy (administratora), przeprowadzonych przeglądach budowlanych, planowanych adaptacjach lub nadbudowach, przeprowadzonych kontrolach zarządów lub zarządców (administratorów) etc., zgodnie z poleceniem przełożonych- przekazywanie do innych jednostek organizacyjnych ZGN Mokotów informacji o podjętych lub podejmowanych uchwałach właścicieli lokali. Ścisła współpraca z tymi jednostkami w zakresie wynikającym z zakresu czynności- współpraca z najemcami lokali miasta w zakresie utrzymania nieruchomości lokalowych i wspólnych
Data publikacji: 2020-06-04
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- reprezentowanie Miasta Stołecznego Warszawy we wspólnotach mieszkaniowych na terenie Dzielnicy Mokotów i podejmowanie czynności w imieniu m. st. Warszawy wynikających z przepisów ustawy o własności lokali w ramach udzielonego pełnomocnictwa- udział w zebraniach właścicieli lokali- sprawowanie nadzoru właścicielskiego we wspólnotach mieszkaniowych wynikającego z udziału miasta w nieruchomościach wspólnych- bieżąca współpraca z zarządami i zarządcami (administratorami) nieruchomości, kontrola ich działalności- sprawowanie kontroli na realizacją uchwał i wniosków właścicieli lokali, w tym nad realizacją rocznego planu gospodarczego wspólnoty- wnioskowanie do Zarządu Dzielnicy Mokotów o zajęcie stanowiska przekraczającego zakres udzielonego pracownikowi pełnomocnictwa- analiza skarg i wniosków członków wspólnot mieszkaniowych oraz najemców lokali miasta. Podejmowanie interwencji w tych sprawach i nadzór nad ich właściwym załatwieniem- podejmowanie inicjatyw mających na celu utrzymanie właściwego stanu nieruchomości oraz racjonalne wykorzystanie powierzchni i pomieszczeń wspólnych- kontrola działań zarządów wspólnot w zakresie pozyskiwania jak najkorzystniejszych ofert na wykonywanie robót remontowych oraz nadbudów lub adaptacji powierzchni wspólnych w nieruchomości- analiza możliwości pozyskiwania innych pożytków z nieruchomości wspólnych- współdziałanie z zarządami wspólnot lub zarządcami (administratorami) przy opracowywaniu planów gospodarczych nieruchomości (w tym remontów), planów zarządzania i inwestycji- analiza sprawozdań finansowych i rzeczowych przekazywanych przez zarządy wspólnot lub zarządców nieruchomości oraz kontrola kosztów utrzymania poszczególnych nieruchomości; - w miarę konieczności udział w przeglądach, konkursach ofert, negocjacjach, przetargach przeprowadzanych przez wspólnoty mieszkaniowe- kontrola terminowości przeprowadzania obowiązkowych przeglądów budowlanych w nieruchomości- podejmowanie interwencji w zarządach wspólnot w przypadkach zaniedbywania tych obowiązków przez zarządy. Informowanie, w razie konieczności, właściwych służb nadzoru budowlanego o takich przypadkach- analiza projektów uchwał, w tym uchwał w sprawie porządku domowego, ze szczególnym uwzględnieniem prawidłowości pod względem formalnym i merytorycznym i zabezpieczenia interesów m. st. Warszawy- współpraca z jednostkami organizacyjnymi Urzędu Miasta, w tym w Dzielnicy Mokotów- wykonywanie opracowań, przygotowywanie materiałów analityczno-sprawozdawczych w zakresie prowadzonych spraw- przestrzeganie terminów w załatwianiu spraw, zgodnie z przepisami KPA i poleceniami przełożonych- przestrzeganie obowiązku prawidłowego przechowywania dokumentów- aktualizacja w bazie danych istotnych informacji dot. Wspólnot mieszkaniowych, ze szczególnym uwzględnieniem informacji o wyborze lub zmianie składu zarządów, wyboru lub zmianie zarządcy (administratora), przeprowadzonych przeglądach budowlanych, planowanych adaptacjach lub nadbudowach, przeprowadzonych kontrolach zarządów lub zarządców (administratorów) etc., zgodnie z poleceniem przełożonych- przekazywanie do innych jednostek organizacyjnych ZGN Mokotów informacji o podjętych lub podejmowanych uchwałach właścicieli lokali. Ścisła współpraca z tymi jednostkami w zakresie wynikającym z zakresu czynności- współpraca z najemcami lokali miasta w zakresie utrzymania nieruchomości lokalowych i wspólnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH (NR REF. 47/DOM4/20) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.06.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2019 r., poz. 1282)- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe- wykształcenie średnie- znajomość regulacji prawnych w zakresie: Ustawa o własności lokali, Kodeks Cywilny, Ustawa o ochronie danych osobowych, Ustawa o gospodarce nieruchomościami- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego Ms Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird- staż pracy minimum 2 lata w przypadku osób z wyższym wykształceniem lub staż pracy minimum 4 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem Wymagania dodatkowe: - wykształcenie wyższe- znajomość zasad zarządzania nieruchomościamiObowiązki: - reprezentowanie Miasta Stołecznego Warszawy we wspólnotach mieszkaniowych na terenie Dzielnicy Mokotów i podejmowanie czynności w imieniu m. st. Warszawy wynikających z przepisów ustawy o własności lokali w ramach udzielonego pełnomocnictwa- udział w zebraniach właścicieli lokali- sprawowanie nadzoru właścicielskiego we wspólnotach mieszkaniowych wynikającego z udziału miasta w nieruchomościach wspólnych- bieżąca współpraca z zarządami i zarządcami (administratorami) nieruchomości, kontrola ich działalności- sprawowanie kontroli na realizacją uchwał i wniosków właścicieli lokali, w tym nad realizacją rocznego planu gospodarczego wspólnoty- wnioskowanie do Zarządu Dzielnicy Mokotów o zajęcie stanowiska przekraczającego zakres udzielonego pracownikowi pełnomocnictwa- analiza skarg i wniosków członków wspólnot mieszkaniowych oraz najemców lokali miasta. Podejmowanie interwencji w tych sprawach i nadzór nad ich właściwym załatwieniem- podejmowanie inicjatyw mających na celu utrzymanie właściwego stanu nieruchomości oraz racjonalne wykorzystanie powierzchni i pomieszczeń wspólnych- kontrola działań zarządów wspólnot w zakresie pozyskiwania jak najkorzystniejszych ofert na wykonywanie robót remontowych oraz nadbudów lub adaptacji powierzchni wspólnych w nieruchomości- analiza możliwości pozyskiwania innych pożytków z nieruchomości wspólnych- współdziałanie z zarządami wspólnot lub zarządcami (administratorami) przy opracowywaniu planów gospodarczych nieruchomości (w tym remontów), planów zarządzania i inwestycji- analiza sprawozdań finansowych i rzeczowych przekazywanych przez zarządy wspólnot lub zarządców nieruchomości oraz kontrola kosztów utrzymania poszczególnych nieruchomości; - w miarę konieczności udział w przeglądach, konkursach ofert, negocjacjach, przetargach przeprowadzanych przez wspólnoty mieszkaniowe- kontrola terminowości przeprowadzania obowiązkowych przeglądów budowlanych w nieruchomości- podejmowanie interwencji w zarządach wspólnot w przypadkach zaniedbywania tych obowiązków przez zarządy. Informowanie, w razie konieczności, właściwych służb nadzoru budowlanego o takich przypadkach- analiza projektów uchwał, w tym uchwał w sprawie porządku domowego, ze szczególnym uwzględnieniem prawidłowości pod względem formalnym i merytorycznym i zabezpieczenia interesów m. st. Warszawy- współpraca z jednostkami organizacyjnymi Urzędu Miasta, w tym w Dzielnicy Mokotów- wykonywanie opracowań, przygotowywanie materiałów analityczno-sprawozdawczych w zakresie prowadzonych spraw- przestrzeganie terminów w załatwianiu spraw, zgodnie z przepisami KPA i poleceniami przełożonych- przestrzeganie obowiązku prawidłowego przechowywania dokumentów- aktualizacja w bazie danych istotnych informacji dot. Wspólnot mieszkaniowych, ze szczególnym uwzględnieniem informacji o wyborze lub zmianie składu zarządów, wyboru lub zmianie zarządcy (administratora), przeprowadzonych przeglądach budowlanych, planowanych adaptacjach lub nadbudowach, przeprowadzonych kontrolach zarządów lub zarządców (administratorów) etc., zgodnie z poleceniem przełożonych- przekazywanie do innych jednostek organizacyjnych ZGN Mokotów informacji o podjętych lub podejmowanych uchwałach właścicieli lokali. Ścisła współpraca z tymi jednostkami w zakresie wynikającym z zakresu czynności- współpraca z najemcami lokali miasta w zakresie utrzymania nieruchomości lokalowych i wspólnychOsoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia (od dnia 04.06.2020r.), w zamkniętej kopercie w Sekretariacie (pokój 21) pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19 z dopiskiem: Dział Kadr i Płac - Inspektor ds. wspólnot mieszkaniowych (nr ref. 47/DOM4/20). Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie do dnia 18.06.2020 r. do godz. 15.00[Pełna treść oferty, wymagane dokumenty: http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=54&Itemid=128]
Nazwa pracodawcy: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
danePracodawcy_nip: 5213321452
danePracodawcy_regon: 010858407
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=54&Itemid=128
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Irysowa
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.06.2020
Data dodania oferty pracy: 04.06.2020
Oferta pracy ważna do: 18.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5eadd8b1be943bd1e1a849cf79141c44
Podobne oferty pracy
• budowanie długofalowych relacji handlowych • Przygotowywanie ofert handlowych • Prowadzenie negocjacji handlowych • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy • Bardzo dobra organizacja pracy • Zaangażowanie i determinacja • Terminowość, rzetelność oraz dbałość o szczegóły
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "SIMI" SIEMIANOWSKI ANDRZEJ - 2019-10-18 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
zapweninie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, w szczególności przez: sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami ogólnie obowiązującego prawa oraz opracowywanie w tym zakresie sprawozdań, nadzorowania, opracowanie i aktualizacja dokumentacji ochrony danych osobowych oraz przestrzegania zasad w niej określonych, zapewnienie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z obowiązującymi przepisami prawa,przeprowadzenie wewnętrznych audytów ochrony danych osobowych oraz bezpieczeństwa infrastruktury IT, nadzór nad fizycznym zabezpieczeniem pomieszczeń w których przetwarzane są dane osobowe
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ Wolsztyn - 2018-08-24 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Roboty remontowo budowlane, między innymi roboty ciesielskie, montażowe, rozbiórkowe, murowe i tynkowe.
PS Investment Group Sp. z o.o - 2019-02-12 - Gdynia (pomorskie)
1. Księgowanie jednostkowych miesięcznych sprawozdań budżetowych i kontrola prawidłowości sald odpowiednich kont budżetu jednostki samorządu terytorialnego.2. Księgowanie zmian planu dochodów i wydatków budżetowych oraz księgowanie wybranych wyciągów bankowych jednostki samorządu terytorialnego i obsługującego ją urzędu.3. Uczestniczenie w pracach dotyczących zamknięcia roku obrotowego: uzgadnianie sald w poszczególnych rejestrach, potwierdzanie i wysyłanie potwierdzonych sald kontrahentom.4. Przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych za rok obrotowy.5. Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu finansowo-księgowego.6. Przechowywanie i archiwizowanie dokumentów.Praca na umowe o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu. Dokumenty aplikacyjne nalezy dostarczyć osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Urząd Miasta Kołobrzegul. Ratuszowa 1378-100 KołobrzegBiuro Kadr i Płac p. nr 4z dopiskiem: dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko Inspektor ds. rozliczeń finansowych i budżetuMozliwość wysyłania aplikacji za pośrednictwem poczty e-mail w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego. Więcej informacji na stronie : http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/index.php?id=95111Dokumenty aplikacyjne mozna składac do 18.01.2016 r.
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2016-01-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
przygotowywanie zapytań ofertowych, przygotowywanie kosztorysów, przygotowywanie, nadzór i realizacja zamówień i umów, współpraca z kierownikami budów
EKO STAL Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Zielona Góra (lubuskie)
jw
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie danych do systemu - COMARCH OPTIMA, Księgi rachunkowe - COMARCH. Doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość przepisów podatku VAT, podatku dochodowego.
"PROFIT-TAX" Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Stalowa Wola (podkarpackie)
robotnik budowlany
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Górowo Iławeckie (warmińsko-mazurskie)
Kompletowanie oraza pakowanie zamówień, przyjmowanie oraz wydawanie towarów do/z magazynu, rozładunek towaru, obsługa wózka widłowego. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-14.00, 14--22.00 i 22.00-6.00 w Bielsku-Białej.
INCOBEX-ELPLAST Spółka z o.o. Bielsko Biała - 2019-06-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
Prowadzenie:- zajęć dydaktycznych z uczniami;- zajęć opiekuńczych i wychowawczych wynikających z potrzeb i zainteresowań uczniów;- zajęć i czynności związanych z przygotowaniem się do samokształcenia i doskonalenia zawodowego.
Zespół Szkół Zawodowych - 2018-03-14 - Wołów (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiemWymiar czasu pracy: pełny etat 20/20
Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi im. Wincentego Kwaśniewskiego - 2019-08-29 - Zblewo (pomorskie)
czyszczenie aut, drobne naprawy , konserwacja
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Łapy (podlaskie)
owerlok - dzianina, szycie odzieży dziecięcej
PPHU UŚMIECH DZIECKA - 2016-01-04 - Bedoń Przykościelny (łódzkie)
Przyjmowanie zgłoszeń o koniecznych naprawach, remontach od mieszkańców spółdzielni, prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji w w/w sprawach, nadzór robót remontowo-budowlanych, prowadzenie książki remontowo-budowlanej
SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO-MIESZKANIOWA "INSTALATOR" W LUBLINIE - 2018-04-06 - Lublin (lubelskie)
Utrzymanie czystości w części budynku administracyjnego użytkowanego przez Zarząd Dróg Powiatowych w Czarnkowie a szczególności codzienne sprzatanie pomieszczeń biurowych, holu, korytarzy, pomieszczeń socjalnych, szatni i sanitariatów
Zarząd Dróg Powiatowych w Czarnkowie - 2020-01-10 - Czarnków (wielkopolskie)
Aplikacje /CV i list motywacyjny/ należy składać w sekretariacie Spółdzielni pokój nr 27 albo przesłać pocztą na adres Spółdzielni w terminie do dnia 03.06.2020r. Do aplikacji obowiązkowo należy dołączyć wypełnione oświadczenie kandydata do pracy dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych (formularz załączony do informacji o naborze na stronie www.czyn.slupsk.pl Godziny Pracy pon.8-16 wt.pt. 7-15 Nadzór nad robotami elektrycznymi realizowanymi w Spółdzielni. Przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych. Sporządzanie kosztorysów prac remontowych i modernizacyjnych instalacji elektrycznej. Opiniowanie wniosków lokatorów w sprawie zmian warunków zasilania w energię elektryczną. Przygotowywanie danych do planu rzeczowo-finansowego w/w zakresie. Umowa na 1 rok
SŁUPSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "CZYN" - 2020-05-14 - Słupsk (pomorskie)
Przewóz towarów
LAA TRANS LOGISTIC Sp. z o.o. - 2016-06-23 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
wykrawanie i klejenie kartonów
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Górki (pomorskie)
wykonywanie wykopów; zasypywanie wykopów; odmulanie rowow melioracyjnych; hakowanie rowów melioracyjnych; obsługa techniczna maszyny; dbanie o dobry stan techniczny maszyny;
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Dzierzgoń (pomorskie)
obsługa urządzeń lakierniczych
"Horka" Piotr Horka - 2016-05-25 - Gąsawa (kujawsko-pomorskie)
praca na umowę zlecenie na miesiąc; telefoniczny kontakt z potencjonalnymi klientami firmy
ALSTAL GRUPA BUDOWLANA SP. Z O. O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-19 - Jacewo (kujawsko-pomorskie)
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce wojskowej, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk służbowych (pracy), na których służą (są zatrudnione) kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, niepełnosprawni i pracujący w nocy;- sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w komórkach organizacyjnych i pododdziałach zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia żołnierzy i pracowników wojska oraz poprawę warunków służby i pracy;- udział w opracowywaniu planów modernizacji pomieszczeń i stanowisk pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy;- udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji jednostki wojskowej albo jej części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz urządzeń mających wpływ na warunki służby i pracy oraz bezpieczeństwo żołnierzy i pracowników;- udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;- opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy;- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków związanych ze służbą wojskową i przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków;- prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków związanych ze służbą wojskową i przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z pełnioną w jednostce wojskowej służbą (wykonywaną pracą);- doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach służby i pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej;- planowanie i realizacja szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy z żołnierzami i pracownikami RON jednostki wojskowej a także planowanie udziału Dowódcy Brygady w szkoleniu okresowym w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy;- współdziałanie z lekarzem sprawującym opiekę zdrowotną nad pracownikami w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich;- współpraca z laboratoriami upoważnionymi, zgodnie z odrębnymi przepisami, do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy, w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony żołnierzy i pracowników wojska przed tymi czynnikami lub warunkami;- współdziałanie ze społecznym inspektorem pracy przy: podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisach; podejmowanych przez Dowódcę Brygady przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków służby i pracy;- porządzanie rocznych sprawozdań ze stanu bezpieczeństwa i higieny pracy za jednostkę wojskową.
Jednostka Wojskowa Nr 4857 w Białymstoku - 2016-09-23 - Białystok (podlaskie)
Prace ręczne montażowe na linii produkcyjnej; kontrola jakości; prace porządkowe na stanowisku pracy; wykonywanie pracy w pozycji stojąco-chodzącej
WORK SERVICE S.A. - 2017-05-19 - Wronki (wielkopolskie)
Kompletowanie dokumentów, sporządzanie zapotrzebowań na medyczne środki materiałowe, prowadzenie ewidencji sprzętu medycznegoJedna zmiana 7-15 pn-cz, 7-13 ptMiejsce stażu: Elbląg, ul. Kwiatkowskiego 15Oferta stażu bez ograniczeń wiekowych
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
praca na portierni, obchód terenu,
GreenQL Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Poznań (wielkopolskie)
ochrona mienia przed kradzieżą, kontrola personelu oraz ruchu osobowego
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Mława (mazowieckie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności: realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór, planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych, współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów, prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Umowa na czas określony powyżej 6 miesięcy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.- Praca w godzinach: 07:30-15:30.Kandydat ubiegający się o pracę powinien:1) powinien posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) powinien posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) powinien posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) powinien posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) powinien posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania, odporność na stres,7) powinien posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),8) powinien być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętność samodzielnej organizacji pracy oraz pracy w zespole,9) powinien posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej, 10) powinien posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego,11) powinien posiadać uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej, oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa.Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1446 ze zm.),2) wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-09-05 - Katowice (śląskie)
Obsługa organizacyjno-prawna organów PZD: Okręgowego Zarządu PZD w Legnicy i Okręgowej Komisji Rewizyjnej w Legnicy
Polski Związek Działkowców, Okręgowy Zarząd w Legnicy - 2016-02-03 - Legnica (dolnośląskie)
-PROWADZENIE KONTROLI WARUNKÓW PRACY I SANITARNYCH-SZKOLENIA Z ZAKRESU BHP, HACCP-UDZIAŁ W USTALANIU PRZYCZYN I OKOLICZNOŚCI WYPADKÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UPRAWNIENIA ZGODNE ZE STANOWISKIEM, DOŚWIADCZENIE MILE WIDZIANEPRACA NA 1/2 ETATU
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW - 2019-11-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, prowadzenie miesięcznych kart pracy
KUJAWSKO-POMORSKI TRANSPORT SAMOCHODOWY SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-06-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)