INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH W WYDZIALE FINANSOWYM Kołobrzeg oferta pracy Urząd Miasta Kołobrzeg
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH W WYDZIALE FINANSOWYM
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: 1. Księgowanie jednostkowych miesięcznych sprawozdań budżetowych i kontrola prawidłowości sald odpowiednich kont budżetu jednostki samorządu terytorialnego.2. Księgowanie zmian planu dochodów i wydatków budżetowych oraz księgowanie wybranych wyciągów bankowych jednostki samorządu terytorialnego i obsługującego ją urzędu.3. Uczestniczenie w pracach dotyczących zamknięcia roku obrotowego: uzgadnianie sald w poszczególnych rejestrach, potwierdzanie i wysyłanie potwierdzonych sald kontrahentom.4. Przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych za rok obrotowy.5. Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu finansowo-księgowego.6. Przechowywanie i archiwizowanie dokumentów.Praca na umowe o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu. Dokumenty aplikacyjne nalezy dostarczyć osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Urząd Miasta Kołobrzegul. Ratuszowa 1378-100 KołobrzegBiuro Kadr i Płac p. nr 4z dopiskiem: dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko Inspektor ds. rozliczeń finansowych i budżetuMozliwość wysyłania aplikacji za pośrednictwem poczty e-mail w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego. Więcej informacji na stronie : http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/index.php?id=95111Dokumenty aplikacyjne mozna składac do 18.01.2016 r.
Data publikacji: 2016-01-11
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Kołobrzeg
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Księgowanie jednostkowych miesięcznych sprawozdań budżetowych i kontrola prawidłowości sald odpowiednich kont budżetu jednostki samorządu terytorialnego.2. Księgowanie zmian planu dochodów i wydatków budżetowych oraz księgowanie wybranych wyciągów bankowych jednostki samorządu terytorialnego i obsługującego ją urzędu.3. Uczestniczenie w pracach dotyczących zamknięcia roku obrotowego: uzgadnianie sald w poszczególnych rejestrach, potwierdzanie i wysyłanie potwierdzonych sald kontrahentom.4. Przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych za rok obrotowy.5. Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu finansowo-księgowego.6. Przechowywanie i archiwizowanie dokumentów.Praca na umowe o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu. Dokumenty aplikacyjne nalezy dostarczyć osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Urząd Miasta Kołobrzegul. Ratuszowa 1378-100 KołobrzegBiuro Kadr i Płac p. nr 4z dopiskiem: dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko Inspektor ds. rozliczeń finansowych i budżetuMozliwość wysyłania aplikacji za pośrednictwem poczty e-mail w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego. Więcej informacji na stronie : http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/index.php?id=95111Dokumenty aplikacyjne mozna składac do 18.01.2016 r.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH W WYDZIALE FINANSOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Kołobrzeg
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) List motywacyjny2) Kwestionariusz kandydata C.V.(do pobrania na stronach internetowych Urzędu lub w Urzędzie Miasta w Biurze Kadr i Płac p.4)3) Kserokopia dokumentu poświadczająca wymagane wykształcenie 4) Kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy, w przypadku posiadania staży pracy5) Referencje wskazane6) Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe7) Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych8) Kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (jeżeli kandydat chce skorzystać z uprawienia wskazanego w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202)9) Kserokopie innych wymaganych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach10) Własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Adres strony pracodawcy: www.kolobrzeg.pl
Ulica pracodawcy: Ratuszowa
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: jednostka samorządowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.01.2016
Data dodania oferty pracy: 11.01.2016
Oferta pracy ważna do: 18.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- prowadzenie dokumentacji przychodowo-rozchodowejmagazynu szpitalnego,- sporzadzanie zamówień,- sprawdzanie zgodności faktur z zamówieniami.Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu na umowę o pracę. Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu na umowę o pracę. Dokumenty należy składać w godz. 7-15 w wydziale zamówień publicznych pok. 11.
Regionalny Szpital w Kołobrzegu - 2016-07-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Przeprowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie nprzepisów i zasad BHP w jednostce wojskowej, sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w komórkach organizacyjnych i pododziałach zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych, udział w opracowywaniu planów modernizacji pomieszczeń i stanowisk pracy
1 Podlaska Brygada Obrony Terytorialnej w Białymstoku - 2017-09-14 - Suwałki (podlaskie)
wykonywanie stylizacji rzęs metodą 1:1, przedłużanie rzęs - sztuczne rzęsy, dbanie o czystość na stanowisku pracy, umawianie klientek.
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Częstochowa (śląskie)
1. Naprawy zawieszenia.2. Wymiana klocków, oleju, sprzegła itp.3. Podłączanie komputera.4. Wykonywanie innych poleceń opiekuna stażu.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Nędzerzew (łódzkie)
- ogólna opieka nad końmi,podjeżdżanie i zajeżdżanie młodych koni, sprawdzanie stanu zdrowia,- utrzymywanie porządku w stajni.
Hotel Restaurant BOSS Grzegorz Głowacki - 2016-07-06 - Miłosław (wielkopolskie)
PRACA W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ NR 1749 AL. WOJSKA POLSKIEGO 250PROWADZENIE CAŁOKSZTAŁTU SPRAW Z ZAKRESU OCHRONY ŚRODOWISKA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE Z ZAKRESU OCHRONY ŚRODOWISKA + MIN 3 LATA STAŻU PRACY LUB WYŻSZE W KIERUNKU OCHRONA ŚRODOWISKA + MIN. 1 ROK STAŻU PRACY;PRACA: PON-CZWARTEK: 7.00-15.30, PIĄTEK: 7.00-13:00WYNAGRODZENIE-2.400 ZŁ BRUTTO + DODATEK ZA STAŻ PRACYKONTAKT TELEFONICZNY LUB CV + LM PRZESŁAĆ POCZTĄ NA ADRES JEDNOSTKA WOJSKOWA 1749 AL. WOJSKA POLSKIEGO 250
15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-04-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Ochrona danych osobowych urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy Skrwilno, audyty systemów i zbiorów danych zgodnie z wymogami Rozporządzenia PE i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
URZĄD GMINY - 2018-05-11 - Skrwilno (kujawsko-pomorskie)
frezowanie i toczenie elementów stalowych
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Świdnica (dolnośląskie)
Nadzór nad wydobyciem i produkcją materiałów kamiennychsporządzanie dokumentacji zmianowej
MKM Kruszywa Sp. z o.o. - 2018-01-16 - Nowa Biała (małopolskie)
praca w dziale rachunkowości
Przedsiębiorstwo Montażowe KOTŁOMONTAŻ sp.z o.o. - 2016-06-07 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Gwarantujemy wysokie zarobki. Oferujemy zatrudnienie na dwuletnim kontrakcie, w szkole w Chinach, w części południowej, okolice Guang Zhou. W szkole uczą się dzieci w wieku od 6 do 18 lat. Zapewniamy bilety lotnicze, zakwaterowanie, ubezpieczenie i posiłki. Wakacje- po roku pracy.Praca to 8 godzin, 5 dni w tygodniu. Ewentualne nadgodziny są dodatkowo płatne. Miesięczne wynagrodzenie od 5400zł nawet do 8100zł- wszystko zależy od rozmowy rekrutacyjnej i doświadczenia kandydata.
LIN´ S INTERNATIONAL EDUCATION MANAGEMENT GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-12 - Chiny (Chiny)
KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO. POMOC PRZY ZAŁADUNKU I WYŁADUNKU WIEZIONEGO TOWARU.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Sięciaszka Pierwsza (lubelskie)
PRACA NA LINII PRODUKCYJNEJ
Work Service S.A - 2018-04-13 - Polkowice (dolnośląskie)
Elektromonter
INFRAKTE Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Tarnów (małopolskie)
Okładanie ścian płytkami ceramicznymi, kamionkowymi i terakotowymi. Tynkowanie.Praca będzie wykonywana na terenie Gminy Bełżyce
Usługi Ogólnobudowlane "PIERO - BUD" Piotr Czuryszkiewicz - 2016-04-19 - Bełżyce (lubelskie)
Obsługa automatycznego podajnika do laminatorki.
PACON DRUKARNIA I PRODUCENT OPAKOWAŃ-MAZIJ SP. JAWNA - 2017-05-17 - Golędzinów (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw związanych z inwestycjami i remontami realizowanymi przez gmine.
GMINA LGOTA WIELKA - 2018-06-28 - Lgota Wielka (łódzkie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Pracownik administracyjno-biurowy. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Rumia (pomorskie)
Wykształcenie zawodowe lub średnie; doświadczenie na produkcji bedzie dodatkowym atutem; spostrzegawczośc; dobra pamięć; systematyczność; konsekwencja w działaniu; dobry wzrok; zdolności manualne; zakres obowiązków: kontrola jakości komponentów samochodowych oraz ich naprawa zgodnie z przekazaną instrukcją, raportowanie wykonanych czynności do przełozonego; umowa zlecenie; miejsce pracy: Strefa Ekonomiczna Gliwice;
"FORMEL D POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-16 - Gliwice (śląskie)
Sprzedaż, wydzierżawianie, wynajmowanie nieruchomości wchodzących w skład powiatowego zasobu nieruchomości, nabywanie mienia do zasobu, oddawanie w trwały zarząd i stwierdzanie wygaśnięcia trwałego zarządu do nieruchomości zasobu, ewidencjonowanie i administrowanie zasobem, wywłaszczanie nieruchomości i ustalanie odszkodowań, wydawanie zezwoleń na czasowe zajęcie nieruchomości, ustalanie opłat za korzystanie z nieruchomości zasobu, prowadzenie postępowań administracyjnych oraz archiwizacja akt postępowań administracyjnych. Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (Plac Ratuszowy 1 - pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 21.02.2017 r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ".Dodatkowe informację: http://www.spkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/14955055?version=1.0
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-03-10 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Zgodnie z umową
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE PIEKARNIA Tomasz Wołowiec - 2017-11-17 - Ropczyce (podkarpackie)
Przygotowywanie podstawowego asortymentu potraw z surowców i pólproduktów spożywczych w oparciu o normy i receptury gastronomiczne, oraz wypiekanie pizzy w specjalnym do tego przeznaczonym piecu,pomoc w innych pracach kuchennych, stosowanie zasad HACCP,utrzymanie w czystości miejsca pracy, praca od godz.12-16/12-22, praca na 1/2 etatu.
APR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-09-02 - Opole (opolskie)
Wylewanie i zacieranie betonu.Praca na terenie Krakowa (sporadyczne delegacje na terenie Polski).
Adam Kuc DAWBUD - 2017-07-10 - Kraków (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Spzredaż bezposrednia, przyjmowanie towaru, przyjmowanie prasy, utrzymanie porządku. Praca na dwie zmainy w godzinach: 06:00-20:00.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Łódź (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem, praca w systemie rotacyjnym
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Koszenie trawy
Zakład Usług Leśnych Celmer Józef - 2018-05-18 - Małki (kujawsko-pomorskie)
Planowanie oraz prowadzenie pracy terapeutycznej, indywidualnej i grupowej.
Środowiskowy Dom Samopomocy - 2018-01-04 - Wałbrzych (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Bystry (warmińsko-mazurskie)