INSPEKTOR W REFERACIE ADMINISTRACJI ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANEJ W WYDZIALE ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA W URZ臉DZIE MIASTA KATOWICE Katowice oferta pracy URZ膭D MIASTA KATOWICE
Stanowisko: INSPEKTOR W REFERACIE ADMINISTRACJI ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANEJ W WYDZIALE ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA W URZ臉DZIE MIASTA KATOWICE
Wynagrodzenie: od 3聽200 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - Wi臋cej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1861&menu=729Og艂oszenie Nr OZ/54/2020 Prezydent Miasta Katowice ul. M艂y艅ska 4, KatowiceUrz膮d Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urz臋dnicze - inspektor - w Referacie Administracji Architektoniczno-Budowlanej w Wydziale Architektury i Budownictwa.Osoba zatrudniona na wy偶ej wymienionym stanowisku b臋dzie:- przygotowywa艂a decyzje o pozwoleniu na budow臋 i zatwierdzeniu projektu budowlanego,- przyjmowa艂a zg艂oszenia budowy obiektu budowlanego i przyst膮pienia do rob贸t budowlanych,- wydawa艂a za艣wiadczenia i opinie o przeznaczeniu terenu w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego,- przeprowadza艂a procedury egzekucyjne w przypadku nieusuni臋cia obiekt贸w tymczasowych sytuowanych na podstawie art. 29 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo budowlane.Warunki pracy na danym stanowisku: - pe艂ny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. Rynek 13 /budynek wyposa偶ony w wind臋/,- praca przy komputerze, pod presj膮 czasu, wymagaj膮ca wysokiego stopnia samodzielno艣ci, umiej臋tno艣ci pracy w zespole oraz kontaktu z klientem.- na ofert臋 mog膮 aplikowa膰 r贸wnie偶 osoby z orzeczonym stopniem niepe艂nosprawno艣ci.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizacj臋 z dogodnymi po艂膮czeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, bilet贸w do kina oraz teatru,- mo偶liwo艣膰 uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Po偶yczkowej, pozwalaj膮cej na uzyskanie dodatkowych 艣rodk贸w pieni臋偶nych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- mo偶liwo艣膰 skorzystania z grupowego ubezpieczenia na 偶ycie i zdrowie, - mo偶liwo艣膰 nabycia legitymacji uprawniaj膮cej do ulgi na przejazdy Kolejami 艢l膮skimi,- mo偶liwo艣膰 uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projekt贸w,- rozw贸j umiej臋tno艣ci poprzez udzia艂 w szkoleniach i kursach.Praca: poniedzia艂ku - 艣rody w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w pi膮tek: 7:30-14:00.
Data publikacji: 2020-09-08
Lokalizacja: Katowice (艣l膮skie)
Pracodawca: URZ膭D MIASTA KATOWICE
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 13, 40-003 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: 艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- Wi臋cej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1861&menu=729Og艂oszenie Nr OZ/54/2020 Prezydent Miasta Katowice ul. M艂y艅ska 4, KatowiceUrz膮d Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urz臋dnicze - inspektor - w Referacie Administracji Architektoniczno-Budowlanej w Wydziale Architektury i Budownictwa.Osoba zatrudniona na wy偶ej wymienionym stanowisku b臋dzie:- przygotowywa艂a decyzje o pozwoleniu na budow臋 i zatwierdzeniu projektu budowlanego,- przyjmowa艂a zg艂oszenia budowy obiektu budowlanego i przyst膮pienia do rob贸t budowlanych,- wydawa艂a za艣wiadczenia i opinie o przeznaczeniu terenu w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego,- przeprowadza艂a procedury egzekucyjne w przypadku nieusuni臋cia obiekt贸w tymczasowych sytuowanych na podstawie art. 29 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo budowlane.Warunki pracy na danym stanowisku: - pe艂ny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. Rynek 13 /budynek wyposa偶ony w wind臋/,- praca przy komputerze, pod presj膮 czasu, wymagaj膮ca wysokiego stopnia samodzielno艣ci, umiej臋tno艣ci pracy w zespole oraz kontaktu z klientem.- na ofert臋 mog膮 aplikowa膰 r贸wnie偶 osoby z orzeczonym stopniem niepe艂nosprawno艣ci.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizacj臋 z dogodnymi po艂膮czeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, bilet贸w do kina oraz teatru,- mo偶liwo艣膰 uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Po偶yczkowej, pozwalaj膮cej na uzyskanie dodatkowych 艣rodk贸w pieni臋偶nych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- mo偶liwo艣膰 skorzystania z grupowego ubezpieczenia na 偶ycie i zdrowie, - mo偶liwo艣膰 nabycia legitymacji uprawniaj膮cej do ulgi na przejazdy Kolejami 艢l膮skimi,- mo偶liwo艣膰 uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projekt贸w,- rozw贸j umiej臋tno艣ci poprzez udzia艂 w szkoleniach i kursach.Praca: poniedzia艂ku - 艣rody w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w pi膮tek: 7:30-14:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
Praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony 6 miesi臋cy. Docelowo umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. Data rozpocz臋cia pracy - do ustalenia z pracodawc膮.
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W REFERACIE ADMINISTRACJI ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANEJ W WYDZIALE ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA W URZ臉DZIE MIASTA KATOWICE
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Katowice
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Katowice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2469
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Katowice
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽200 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 26.10.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko:
wy偶sze (w tym licencjat), inne, kierunek: architektura lub budownictwo
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania niezb臋dne: - wykszta艂cenie wy偶sze, o kierunku lub specjalno艣ci: architektura lub budownictwo,- udokumentowany minimum 3-letni sta偶 pracy,- udokumentowane minimum roczne do艣wiadczenie zawodowe przy projektowaniu obiekt贸w budowlanych lub w administracji samorz膮dowej na stanowisku o zakresie zada艅 podobnym do oferowanego,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych i korzystanie z pe艂ni praw publicznych,- niekaralno艣膰 za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w z艂o偶onej ofercie, kt贸rych obowi膮zek podania nie wynika z przepis贸w prawa,- bardzo dobra znajomo艣膰 przepis贸w ustawy Prawo budowlane, - dobra znajomo艣膰 przepis贸w: ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy Kodeks post臋powania administracyjnego,- umiej臋tno艣膰 obs艂ugi program贸w pakietu MS Office oraz Open Office - w stopniu dobrym.Wymagania dodatkowe:- umiej臋tno艣膰 redagowania pism,- umiej臋tno艣膰 pracy w zespole,- umiej臋tno艣膰 pracy z klientem zewn臋trznym,- samodzielno艣膰,- odporno艣膰 na stres,- obowi膮zkowo艣膰 i dyspozycyjno艣膰.
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: URZ膭D MIASTA KATOWICE
danePracodawcy_nip: 6342883572
danePracodawcy_regon: 000515780
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
M艂y艅ska 4, 40-098 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kandydaci zobowi膮zani s膮 do dostarczenia nast臋puj膮cych dokument贸w:- wype艂niony i podpisany formularz aplikacyjny wraz z o艣wiadczeniami (dost臋pny na stronie internetowej Urz臋du Miasta Katowice http://bip.katowice.eu/Ogloszenia/default.aspx?idt=369&menu=732 lub w Urz臋dzie Miasta Katowice),- list motywacyjny - odr臋cznie podpisany,- kserokopia dyplomu, 艣wiadectw lub innych dokument贸w potwierdzaj膮cych posiadane kwalifikacje,- kserokopie 艣wiadectw pracy lub za艣wiadcze艅 o zatrudnieniu potwierdzaj膮cych okres wymaganego 3-letniego sta偶u pracy /zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy/,- kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych okres minimum rocznego do艣wiadczenia zawodowego przy projektowaniu obiekt贸w budowlanych lub w administracji samorz膮dowej na stanowisku o zakresie zada艅 podobnym do oferowanego/przez do艣wiadczenie zawodowe rozumie si臋 zatrudnienie w ramach stosunku pracy, realizowanie um贸w cywilnoprawnych, prowadzenie dzia艂alno艣ci gospodarczej albo praktyki i sta偶e/,- osoby, kt贸re zamierzaj膮 skorzysta膰 z uprawnienia, o kt贸rym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorz膮dowych s膮 obowi膮zane do z艂o偶enia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzaj膮cego niepe艂nosprawno艣膰.Oferty wraz z dokumentami nale偶y sk艂ada膰: wy艂膮cznie drog膮 pocztow膮, w zamkni臋tej kopercie z adnotacj膮: Nab贸r Nr OZ/54/2020 na stanowisko urz臋dnicze - inspektor -w Wydziale Architektury i Budownictwa, na adres: Urz膮d Miasta Katowice Wydzia艂 Organizacji i Zarz膮dzania ul. M艂y艅ska 4,40-098 Katowice, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 wrze艣nia 2020 r.Aplikacje, kt贸re wp艂yn膮 do Urz臋du /liczy si臋 data otrzymania dokument贸w przez Urz膮d/ po wy偶ej okre艣lonym terminienie b臋d膮 rozpatrywane.Dopuszcza si臋 mo偶liwo艣膰 przeprowadzenia naboru w formie online z wykorzystaniem wideokonferencji.RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydat贸w do zatrudnienia w Urz臋dzie Miasta Katowice dost臋pna jest na stronie internetowej BIP Urz臋du Miasta Katowice https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/dokument.aspx?idr=111790Wska藕nik zatrudnienia:W sierpniu 2020 r. wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie Miasta Katowice, w rozumieniu przepis贸wo rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnieniu os贸b niepe艂nosprawnych wynosi艂 mniej ni偶 6%.
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, poczta, Termin: Dokumenty nale偶y sk艂ada膰 w terminie do dnia 25 wrze艣nia 2020 r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Katowice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2469
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Katowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937474
Adres strony pracodawcy: www.um.katowice.pl
Ulica pracodawcy: M艂y艅ska
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy:
KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIA艁ALNO艢CI PUBLICZNEJ.
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 08.09.2020
Oferta pracy wa偶na do: 25.09.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 08.09.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 08.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c759e2a3888b4e3e562244dfb9c2f29f
Podobne oferty pracy
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Chotcza-J贸zef贸w (mazowieckie)
BIE呕膭CA KONSERWACJA O艢WIETLENIA
LASER SP. Z O.O. SP. K. - 2020-07-31 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Pomoc przy pracach zwi膮zanych z monta偶em p艂yt katronowo-gipsowych, szpachlowanie. Praca na terenie Ma艂opolski
Mach-Bud Krystian Machalski Company - 2016-11-03 - 呕abno (ma艂opolskie)
Zapoznanie z podstawowymi zasadami dzia艂ania maszyn i urz膮dze艅.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Lublin (lubelskie)
nadz贸r nad produkcj膮 wyrob贸wczekoladowych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi wymogami irecepturami, organizowanie pracy i nadz贸r nad pracownikami, tworzenie nowych receptur, nadz贸r nad prac膮 r臋czne wykonywanych wyrob贸w czekoladowych (rze藕bienie,malowanie, dekorowanie, wykonywanie form silikonowych)
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Zakres g艂贸wnych obowi膮zk贸w w szczeg贸lno艣ci:- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem rob贸t remontowych w zakresie wykonania rob贸t zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpo偶arowymi oraz sztuk膮 budowlan膮 oraz finansowego rozliczania rob贸t remontowych.- uczestnictwo w zarz膮dzaniu nieruchomo艣ciami, proponowanie przedsi臋wzi臋膰 i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach post臋powa艅 udzielania zam贸wie艅 publicznych, pomoc w organizowaniu post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych, nadzorowanie bie偶膮ce, odbi贸r ko艅cowy i rozliczanie rob贸t budowlanych,- nadz贸r nad organizacj膮 i realizacj膮 okresowych kontroli stanu technicznego obiekt贸w budowlanych,- nadz贸r nad prowadzeniem zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami niezb臋dnej dokumentacji dla poszczeg贸lnych obiekt贸w i nieruchomo艣ci RZI Bydgoszcz oraz zainstalowanych w obiektach urz膮dze艅,- Analizowanie i opiniowanie:a) protoko艂贸w z kontroli stanu technicznego obiekt贸w budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane b) kosztorys贸w inwestorskich (program贸w rob贸t);c) rocznych plan贸w remont贸w i konserwacji sporz膮dzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) program贸w organizacyjno u偶ytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projekt贸w budowlanych.- Kontrolowanie:a) stanu technicznego obiekt贸w stosownie do przepis贸w wynikaj膮cych z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane;b) przestrzegania przez u偶ytkownika (administratora) zasad w艂a艣ciwej eksploatacji instalacji teletechnicznych stosownie do wymog贸w Prawa budowlanego, instrukcji i przepis贸w resortowych;c) w艂a艣ciwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiekt贸w;d) prowadzenia dokumentacji obiekt贸w i sta艂ych urz膮dze艅 technicznych.
REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Planowanie i rozliczanie pracy konserwator贸w i pracownik贸w budowlanych. Dokonywanie wst臋pnych technicznych odbior贸w budowlanych. Organizacja i przeprowadzanie przegl膮d贸w technicznych nieruchomo艣ci oraz prowadzenie dokumentacji ekspluatacyjno - remontowej.
34 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy w Rzeszowie - 2020-06-30 - Nisko (podkarpackie)
Obs艂uga kasy fiskalnej, terminala. Obs艂uga klienta.
SYSTEM SP脫艁KA JAWNA A.T. SKOWRO艃SCY, T. HNIDZIEJKO - 2016-08-29 - My艣lib贸rz (zachodniopomorskie)
- kosztorysowanie;- organizacja przetarg贸w oraz przygotowanie zapyta艅 ofertowych;- przygotowanie niezb臋dnych dokument贸w do uzyskania pozwole艅 na budow臋;- odbi贸r oraz nadz贸r nad jako艣ci膮 i terminowo艣ci膮 wykonywanych rob贸t.Praca od poniedzia艂ku do pi膮tku w godz.: 6:30-14:30.
Sp贸艂dzielnia Mieszkanowa Marcel - 2020-02-19 - Radlin (艣l膮skie)
Obs艂uga w贸zk贸w wid艂owych, prace fizyczne
Firma Handlowo Us艂ugowa "MAX " - 2017-12-07 - Rumia (pomorskie)
Przeprowadzanie kontroli warunk贸w pracy oraz przestrzegania przepis贸w i zasad BHP, sporz膮dzanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego oraz instrukcji bezpiecze艅stwa, udzia艂 w post臋powaniu powypadkowym oraz dokumentowanie przyczyn i okoliczno艣膰 wypadk贸w przy pracy oraz zdarze艅 potencjalnie wypadkowych zgodnie z wymogami przepis贸w oraz wewn臋trznymi procedurami i standardami, przygotowywanie dokument贸w, GUS, raport贸w, prezentacji w zakresie m.in. BHP, PPO呕, przeprowadzanie szkole艅 wst臋pnych BHP oraz szkole艅 dla podwykonawc贸w, prowadzenie kampanii prewencji wypadkowych, wsparcie w zakresie ochrony przeciwpo偶arowej.
CLOVIN SP脫艁KA AKCYJNA - 2020-02-14 - Czy偶ew (podlaskie)
Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku pracy:Zgodnie z za艂膮cznikiem dostepnym w sali E oraz na stronie s膮du pod adresem:https://www.wroclaw.sa.gov.pl/pl/nowosci/lista_ofert_pracy/konkurs_ZSRKSala E
S膮d Apelacyjny we Wroc艂awiu - 2018-07-25 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Praca z dzie膰mi.Praca na czas okre艣lony : 31.08.2018Godzina zako艅czenia pracy: 17:00Kontakt z pracodawc膮: osobisty
Szko艂a Podstawowa nr 83 im. Jana Kasprowicza we Wroc艂awiu - 2018-01-04 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
dla os贸b do 30 r.偶. sprzedaz produkt贸w oferowanych w ksi臋garni z bezposredni膮 obs艂ug膮 nabywc贸w, przyjmowanie dostaw towar贸w, sprawdzanie towar贸w pod wzgl. ilosciowym i jakosciowym, przygotowywanie produkt贸w do sprzedazy, realizacja zamowie艅 sk艂adanych przez nabywc贸w, inkasowanie nalezno艣ci, dbanie o czysto艣膰 i estetyke m-ca pracy itp
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
Opracowywanie dokumentacji zwi膮zanej z udzielaniem zam贸wie艅 na dostawy i us艂ugi zwi膮zane z ochron膮 艣rodowiska oraz gospodark膮 odpadami, nadz贸r nad ealizacj膮 przedsi臋wzi臋膰 zwi膮zanych z utrzymaniem teren贸w zieleni (opracowywanie wniosk贸w dotycz膮cych usuni臋cia sk艂adnik贸w zieleni, planowanie wydatk贸w na zakup 艣rodk贸w oraz materia艂贸w do utrzymania i piel臋gnacji zieleni), nadz贸r nad przestrzeganiem przepis贸w o ochronie 艣rodowiska przez u偶ytkownik贸w nieruchomo艣ci, znajomo艣膰 prowadzenia ewidencji wytwarzanych odpad贸w, wykorzystywanych niebezpiecznych substancji chemicznych, substancji kontrolowanych (zuba偶aj膮cych warstw臋 ozonow膮), sk艂adnik贸w zieleni (inwentaryzacja zieleni) oraz ewidencji wycinki, zazielenienia, zadrzewienia, zabieg贸w renowacyjnych, obecno艣膰 w kontrolach organizowanych przez uprawnione cywilne i wojskowe organy ochrony 艣rodowiska w jednostkach znajduj膮cych si臋 w rejonie odpowiedzialno艣ci oraz nadz贸r nad realizacj膮 zalece艅 pokontrolnych, sporz膮dzanie audyt贸w wewn臋trznych w zakresie ochrony 艣rodowiska w 21 WOG oraz w jednostkach i instytucjach wojskowych przydzielonych na zaopatrzenieWynagrodzenie: 3200z艂 brutto + dodatek sta偶owyMiejsce pracy: Elbl膮g, ul. Kwiatkowskiego 15
21 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy w Elbl膮gu - 2020-05-15 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
nadz贸r nad warunkami weterynaryjnymi w zak艂adach zajmuj膮cych si臋 produkcj膮 艣rodk贸w spo偶ywczych pochodzenia zwierz臋cego, pobieranie pr贸b w ramach kontroli urz臋dowej oraz krajowego monitoringu
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Tarnowskie G贸ry (艣l膮skie)
Opiniowanie projekt贸w realizowanych inwestycji i remont贸w; nadz贸r i kontrola rob贸t sanitarnych; udzia艂 w odbiorach rob贸t budowlanych i remontowych; dokonywanie wpis贸w w dziennikach budowy; inne prace zlecone przez prze艂o偶onego.
艁om偶y艅ska Sp贸艂dzielnia Mieszkaniowa w 艁om偶y - 2018-11-21 - 艁om偶a (podlaskie)
Prowadzenie spraw administracyjno - biurowych.
Zak艂ad Karny we W艂odawie - 2018-08-03 - W艂odawa (lubelskie)
w/g umowy
JEDNOSTKA WOJSKOWA - 2016-05-16 - Powidz (wielkopolskie)
Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku1. Zarz膮dzanie sieci膮 dr贸g gminnych w tym: budowa, modernizacja, utrzymanie i ochrona dr贸g, od艣nie偶anie, o艣wietlenie uliczne, parkingi.2. Organizacja i prowadzenie rob贸t publicznych, prac interwencyjnych i prac spo艂ecznie u偶ytecznych.3. Przygotowywanie, realizacja i rozliczenie zada艅 inwestycyjnych i remontowych w zakresie: gminnych dr贸g i most贸w, urz膮dze艅 sportowo-rekreacyjnych, budownictwa, zaopatrzenia w energi臋 elektryczn膮.4. Udzia艂 w ustalaniu potrzeb inwestycyjnych i remontowych projektu programu gospodarczego gminy, przy uwzgl臋dnieniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i lokalnych potrzeb spo艂ecznych.5. Okre艣lanie zakresu inwestycji, wyb贸r w trybie zam贸wie艅 publicznych jednostki projektowej, uzyskanie wszystkich decyzji, uzgodnie艅 administracyjnych zezwalaj膮cych na realizacj臋 budowy lub rob贸t budowlanych.6. Sporz膮dzanie wniosk贸w o przyznanie 艣rodk贸w finansowych na realizacj臋 inwestycji i remont贸w z poza bud偶etu gminy.7. Udzia艂 w przygotowywaniu wniosk贸w aplikacyjnych oraz uzyskanie 艣rodk贸w z funduszy Unii Europejskiej i innych pozabud偶etowych.8. Przygotowywanie um贸w lub pe艂nomocnictw z zakresu obowi膮zk贸w i odpowiedzialno艣ci przy realizacji inwestycji oraz dla inspektor贸w nadzoru inwestorskiego.9. Ustalanie kosztu inwestycji oraz udzia艂 w przygotowaniu projektu bud偶etu na dany rok.10. Koordynowanie dzia艂a艅 zwi膮zanych z przebiegiem rob贸t inwestycyjnych i remontowych.11. Zapewnienie zgodno艣ci przeprowadzania w urz臋dzie zam贸wie艅 na roboty, us艂ugi i dostawy zgodnie z przepisami o zam贸wieniach publicznych oraz wewn臋trznym regulaminem urz臋du.12. Wykonywanie innych nie obj臋tych niniejszym zakresem czynno艣ci spraw dora藕nych zleconych przez W贸jta, Zast臋pc臋 W贸jta, Sekretarz Gminy.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1. Pe艂en wymiar czasu pracy2. Zatrudnienie w oparciu o prac臋 zawarta na czas okre艣lony - maksymalnie 6 miesi臋cy z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia na czas nieokre艣lony,3. Zasady wynagradzania - zgodnie z Rozporz膮dzeniem Rady Ministr贸w z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracownik贸w samorz膮dowych (Dz.U. z 2018 r. poz.936 ze zm.)4. Praca biurowa i w terenie.Informacje dodatkowe:W miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie Gminy w Brzoziu, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnienie os贸b niepe艂nosprawnych wynosi艂 poni偶ej 6%.
URZ膭D GMINY - 2019-04-10 - Brzozie (kujawsko-pomorskie)
Organizowanie priorytetowych imprez kulturalnych. Realizacja projekt贸w kulturalnych o zasi臋gu miejskim, lokalnym, og贸lnopolskim i mi臋dzynarodowym. Pozyskiwanie pozabud偶etowych 藕r贸de艂 finansowania projekt贸w kulturalnych. Wsp贸艂praca z organizacjami i instytucjami spo艂eczno-kulturalnymi. Opracowywanie szczeg贸艂owego bud偶etu imprez. Wykonywanie innych czynno艣ci, wynikaj膮cych z potrzeb jednostki, zleconych przez Dyrektora. Umowa na zast臋pstwo.Wynagrodzenie 2100 z艂 brutto-do uzgodnienia Godziny pracy: 08:00-16:00. Miejsce wykonywania pracy Gminne Centrum Kultury i Sportu w Nowogrod藕cu.Oferty nale偶y sk艂ada膰 w kopercie z dopiskiem "Nab贸r na stanowisko Inspektor do spraw organizacji imprez i pozyskiwania 艣rodk贸w" do 22.12.2017 r, do godziny 16:00 w sekretariacie Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Nowogrod藕cu.
Gminne Centrum Kultury i Sportu w Nowogrod藕cu - 2017-12-04 - Nowogrodziec (dolno艣l膮skie)
Czynny wsp贸艂udzia艂 w pracach zwi膮zanych ze wskazanymi zadaniami inwestycyjnymi s膮du okr臋gowego na etapie przygotowania i realizacji inwestycji. Przyjmowanie, weryfikacja, zg艂aszanie usterek i awarii dotycz膮cych budynku i posesji s膮du okr臋gowego i s膮d贸w rejonowych. Podejmowanie zada艅 maj膮cych na celu usuwanie zg艂oszonych usterek zgodnie z wewn臋trznymi regulacjami i przepisami prawa. Sprawowanie nadzoru i kontroli w usuwaniu awarii i ich skutk贸w. Sporz膮dzanie analizy zakresu i 艣rodk贸w niezb臋dnych na prace remontowo-naprawcze, opracowywanie program贸w zada艅, opiniowanie wniosk贸w w zakresie remont贸w i modernizacji w budynkach s膮du okr臋gowego i s膮d贸w rejonowych.Nadz贸r i kontrola nad jako艣ci膮 prac remontowo-naprawczych, odbi贸r prac po ich wykonaniu w budynkach s膮du okr臋gowego i s膮d贸w rejonowych. Egzekwowanie od wykonawc贸w wywi膮zywania si臋 z obowi膮zk贸w gwarancji jako艣ci oraz r臋kojmi za wady po wykonanych robotach. Zlecanie przeprowadzania kontroli technicznych, okresowych przegl膮d贸w urz膮dze艅 i instalacji, niezb臋dnych prac konserwacyjnych oraz sprawowanie nadzoru nad ich wykonywaniem, w budynkach s膮du okr臋gowego i s膮d贸w rejonowych. Czynny udzia艂 w pracach komisji przetargowej, techniczno-ekonomicznej, odbioru rob贸t, radach budowy, przegl膮dach okresowych/cyklicznych. Sporz膮dzanie informacji, opracowywanie okresowych analiz, ocen, raport贸w i sprawozdawczo艣ci z zakresu dzia艂alno艣ci remontowej jednostki oraz wsp贸艂udzia艂 w opracowywaniu projektu bud偶etu.Godziny pracy 7-13
S膭D OKR臉GOWY W OLSZTYNIE - 2020-02-06 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
Obs艂uga recepcji, ewidencja korespondencji, obs艂uga centrali, przyjmownaie go艣ci.
Helukabel Polska Sp. z o.o. - 2019-01-15 - Krze Du偶e (mazowieckie)
nadz贸r nad zgodno艣ci膮 wyrob贸w ze specyfikacj膮 techniczn膮, dokonywanie pomiar贸w kontrolnych, sporz膮dzanie dokumentacji jako艣ciowej zwi膮zanej z produkcj膮(praca II zmianowa: 6.0-14.00, 14.00-22.00, 3 m-ce okres pr贸bny)
SPX FLOW TECHNOLOGY POLAND SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-01-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- pomoc dzieciom niepe艂nosprawnym w czynno艣ciach samoobs艂ugowych;- pomoc dzieciom niepe艂nosprawnym przy ubieraniu si臋;- pomoc dzieciom niepe艂nosprawnym podczas zaj臋膰 wg zalece艅 nauczyciela;- dbanie o 艂ad i porz膮dek w pomieszczeniach lekcyjnych, w kt贸rych odbywaj膮 si臋 zaj臋cia
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Starogard Gda艅ski (pomorskie)
wykonywanie rob贸t budowlanych
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Brzeg (opolskie)
- przeprowadzanie kontroli warunk贸w pracy oraz przestrzeganie przepis贸w i zasad bezpiecze艅stwa i higieny pracy, ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem stanowisk pracy na kt贸rych zatrudnione s膮 kobiety w ci膮偶y lub karmi膮ce dziecko piersi膮;- doradztwo w zakresie stosowania przepis贸w oraz zasad bezpiecze艅stwa i higieny pracy;- wsp贸艂praca z w艂a艣ciwymi kom贸rkami organizacyjnymi lub osobami w szczeg贸lno艣ci w zakresie organizowania i zapewnienie odpowiedniego poziomu szkole艅 w dziedzinie bezpiecze艅stwa i higieny pracy oraz zapewnienie w艂a艣ciwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracownik贸w.
25 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy - 2020-09-04 - Bia艂ystok (podlaskie)
Praca w magazynie (art. BHP, art. pakowe), dow贸z towaru do klienta.
PHU "PIANPAK" Gra偶yna Bazyd艂o - 2017-07-04 - 艁om偶a (podlaskie)
Zakres podstawowych zada艅: 1) wydawanie decyzji administracyjnych; 2) uzgadnianie projekt贸w budowlanych inwestycji realizowanych na terenach zarz膮dzanych przez Gmin臋 Miasto Ustka; 3) przygotowanie inwestycji do realizacji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich; 4) przygotowanie opisu inwestycji oraz tre艣ci i ustale艅 uzyskanych decyzji administracyjnych co jest znacz膮cym wk艂adem w stworzenie ka偶dego wniosku o dofinansowanie na dzia艂ania inwestycyjne; 5) realizacja zaplanowanych inwestycji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich gdzie rozliczenie finansowe inwestycji wymusza stworzenie znacznie wi臋kszej ilo艣ci dokument贸w ni偶 przy inwestycjach realizowanych tylko ze 艣rodk贸w bud偶etu Miasta; 6) bie偶膮ce analizy potrzeb inwestycyjnych miasta jak i przygotowywanie wst臋pnych za艂o偶e艅 projektowych; 7) analizy kosztowe planowanych do wykonania przysz艂ych inwestycji wraz z bie偶膮cymi korektami koszt贸w inwestycji planowanych do wsp贸艂finansowania w ramach funduszy UE (cz臋ste korekty przed z艂o偶eniem wniosku w celu dostosowania si臋 do wymog贸w instytucji dofinansowuj膮cej); 8) tworzenie dokumentacji przetargowej wraz z bie偶膮c膮 analiz膮 ryzyka przy jej tworzeniu dla ka偶dej z inwestycji; 9) nadz贸r nad realizacj臋 zlecanych inwestycji; 10)dbanie o w艂a艣ciwe zorganizowanie procesu budowlanego inwestycji dla obiekt贸w stanowi膮cych w艂asno艣膰 Gminy, w szczeg贸lno艣ci przez: a) zapewnienie opracowania projekt贸w oraz wykonania i odbior贸w rob贸t budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach; b) pozyskiwanie od innych organ贸w, w procesach budowlanych, stosownych uzgodnie艅, pozwole艅 lub opinii, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami; c) zawiadamianie w艂a艣ciwych organ贸w o zamierzonym terminie rozpocz臋cia rob贸t remontowo budowlanych oraz o zmianie kierownika budowy, inspektora nadzoru lub projektanta sprawuj膮cego nadz贸r; d) w przypadku braku obowi膮zku ustanawiania kierownika budowy przechowywanie dokument贸w, stanowi膮cych podstaw臋 wykonania rob贸t remontowo budowlanych, w tym certyfikat贸w, deklaracji zgodno艣ci i o艣wiadcze艅; e) w przypadku, je偶eli do wykonania prac przygotowawczych lub rob贸t remontowo budowlanych niezb臋dne jest wej艣cie na teren s膮siedniej nieruchomo艣ci, koordynowanie uzyskanej przez Wydzia艂 Gospodarki Nieruchomo艣ci w imieniu inwestora zgody w艂a艣ciciela na prowadzenie rob贸t oraz ustalenie spos贸b, zakresu i terminu korzystania z nieruchomo艣ci oraz przedstawienie propozycji ewentualnych rekompensat z tego tytu艂u; f)sprawowanie w imieniu inwestora nadzoru nad w艂a艣ciwym, zgodnym z zawartymi umowami, wype艂nianiem obowi膮zk贸w przez pozosta艂ych uczestnik贸w procesu remontowo-budowlanego; g) przygotowanie projekt贸w um贸w oraz dokumentacji przetargowych w zakresie inwestycji, remont贸w a w przypadku zaistnienia takiej konieczno艣ci przygotowywanie projekt贸w aneks贸w do zawartych um贸w, protoko艂贸w i uzgodnie艅; h) zawiadamianie w艂a艣ciwych organ贸w o zako艅czeniu remontu, a w przypadku na艂o偶enia takiego obowi膮zku wyst臋powanie z wnioskiem o uzyskanie pozwolenia na u偶ytkowanie obiektu budowlanego; i) dokonywanie w imieniu inwestora odbioru do u偶ytkowania obiektu budowlanego wrazz dokumentacj膮 budowy i dokumentacj膮 powykonawcz膮, a tak偶e wszystkich innych dokument贸w i decyzji dotycz膮cych obiektu, a w razie potrzeby instrukcji obs艂ugi i eksploatacji obiektu: instalacji i urz膮dze艅 zwi膮zanych z nim; j) przekazywanie w imieniu inwestora dokumentacji, o kt贸rej mowa w pkt i) zarz膮dcy obiektu, okre艣laj膮c szczeg贸艂owo zakres obowi膮zk贸w spoczywaj膮cych na zarz膮dcy, a dotycz膮cych utrzymania przekazanego obiektu budowlanego; k) zlecanie kosztorys贸w inwestorskich zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 remontowych i innych nie wymagaj膮cych pozwolenia na budow臋; l) nadzorowanie i realizacja prac remontowych zawartych w planach; m) przygotowanie propozycji w zakresie wydatk贸w bud偶etowych dotycz膮cych zada艅 remontowych i inwestycyjnych Gminy; n) wsp贸艂praca z projektantami w czasie realizacji inwestycji; o) udzia艂 w czynno艣ciach odbiorowych zada艅 inwestycyjnych; p) ocena merytoryczna przy rozliczaniu finansowym zada艅, w tym sprawdzanie prawid艂owo艣ci wystawiania faktur z punktu widzenia podpisanych um贸w oraz ich zgodno艣ci z posiadanym bud偶etem; q) organizowanie i uczestnictwo w przegl膮dach gwarancyjnych. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urz臋du Miasta, na II pi臋trze, budynek bez windy, z parteru na pi臋tro podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych. Zatrudnienie na czas okre艣lony 6 miesi ecy z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia, w pe艂nym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorz膮dowych, w Referacie Inwestycji.Informacja o wska藕niku zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych: wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w miesi膮cu lutym 2019 r. w Urz臋dzie Miasta Ustka przekroczy艂 6 %. Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek sta偶owy; godziny pracy: 7.30- 15.30
Urz膮d Miasta Ustka - 2019-03-18 - Ustka (pomorskie)
szczeg贸艂y na BIP KRUS OR Gda艅sk Nr. 0400-OP.110/05.2018
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo艂ecznego Oddzia艂 Regionalny - 2018-03-16 - Gda艅sk (pomorskie)