INSPEKTOR DS. EKSPLOATACJI Łomża oferta pracy Łomżyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa w Łomży
Stanowisko: INSPEKTOR DS. EKSPLOATACJI
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: Opiniowanie projektów realizowanych inwestycji i remontów; nadzór i kontrola robót sanitarnych; udział w odbiorach robót budowlanych i remontowych; dokonywanie wpisów w dziennikach budowy; inne prace zlecone przez przełożonego.
Data publikacji: 2018-11-21
Lokalizacja: Łomża (podlaskie)
Pracodawca: Łomżyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa w Łomży
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al. Legionów 7B, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opiniowanie projektów realizowanych inwestycji i remontów; nadzór i kontrola robót sanitarnych; udział w odbiorach robót budowlanych i remontowych; dokonywanie wpisów w dziennikach budowy; inne prace zlecone przez przełożonego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. EKSPLOATACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łomża
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
inżynier inżynierii środowiska - instalacje sanitarne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Instalacje i sieci sanitarne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania: wyk. wyższe - instalacje i sieci sanitarne, 3 lata stażu pracy; uprawnienia budowlane w zakresie branży sanitarnej- mile widziane.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Łomżyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa w Łomży
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Adres pracodawcy:
Al. Legionów 7B, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV; kontakt z pracodawcą: osobisty lub CV należy wysłać na adres e-mail: sekretariat (at) lsmlomza.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Łomża
Gmina pracodawcy: Łomża
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łomża
Ulica pracodawcy: Al. Legionów
Numer budynku pracodawcy: 7B
Profil działalności pracodawcy: zarządzanie nieruchomościami
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier inżynierii środowiska - instalacje sanitarne
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.11.2018
Data dodania oferty pracy: 20.11.2018
Oferta pracy ważna do: 31.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zakres głównych obowiązków w szczególności:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno - użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.Kontrolowanie:stosownie do przepisów wynikającycha) stanu technicznego obiektów z Ustawy Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego", instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów; prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-07-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
znajomość układania pracy w taśmie (szycie konfekcji damskiej)
POLGAN PPHU - 2017-03-31 - Łódź (łódzkie)
pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktów
DYNAMIC HBM - 2016-01-20 - Ambrożów (świętokrzyskie)
Określono we wniosku.
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Nowogard (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kelnerska grup zorganizowanych
Przystań Wenecka Sp z o.o. Jacek Sobolewski - 2017-05-23 - Wenecja (kujawsko-pomorskie)
-dostarczanie do tłumaczenia i odbiór przetłumaczonych dokumentów oraz przekazywanie ich do poszczególnych komórek organizacyjnych,-obsługa urządzeń biurowych (centrala telefoniczna,maszyna frankująca itp.), -gospodarka drukami firmowymi,ulotkami,-przyjmowanie,kompletowanie i rozliczanie korespondencji wysyłanej oraz wpływającej,-segregowanie,rejestrowanie i przekazywanie korespondencji poszczególnym komórkom organizacyjnym,wykonywanie prac związanych z cięciem przekazów emerytalno-rentowych,-praca w systemach informatycznych obowiązujących w KRUS
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Magazynier
"VALVEX" S.A. - 2016-04-21 - Jordanów (małopolskie)
kontrola i zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt, w tym zapobieganie ich występowania, wykrywanie i likwidacja oraz prowadzenie sprawozdawczości z zakresu chorób zakaźnych zwierząt,kontrola i zwalczanie zoonoz i wywołujących je biologicznych czynników chorobotwórczych, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych przez podmioty podejmujące lub prowadzące działalność związaną ze zwierzętami, zwanymi podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną, w tym prowadzenie rejestrów i wykazów, kontrola zwierząt wprowadzanych na rynek, przemieszczanych oraz zwierząt w handlu i wywozie w rozumieniu przepisów o kontroli weterynaryjnej w handlu -wystawianie świadectw zdrowia,kontrola zdrowia zwierząt przeznaczonych do rozrodu i materiału biologicznego, jaj wylęgowych drobiu oraz przesyłek zwierząt i materiału biologicznego w miejscu przeznaczenia, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych podczas pozyskiwania, konserwacji, obróbki, przechowywania, prowadzenia obrotu lub wykorzystania materiału biologicznego, jak również prowadzenie punktów kopulacyjnych, prowadzenie rejestru i kontrola osób wyznaczonych do zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem, aktualizacją i realizacją planów gotowości zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca w siedzibie Inspektoratu,- praca w terenie - obszar powiatu nowodworskiego,- wyjazdy służbowe,- udział w szkoleniach.Informacja o naborze na wolne stanowisko pracy znajduje się na stronie internetowej Inspektoratu www.piw-nowydworgdanski.lo.pl
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2016-05-06 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Szlifowanie czół sprężyn, drobne prace związane z głównym obowiązkiem.
LIBRA EUROPE Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Stalowa Wola (podkarpackie)
sprzedaż produktów chińskich przez telefon, telefoniczne dostarczanie klientom chińskim informacji o produktach firmy, obsługa firmowej poczty elektronicznej w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Jabłonowo (mazowieckie)
Przwóz towarów na terenie kraju i Unii Europejskiej, zabezpieczenie ładunku, wypełnianie dokumentów przewozowych, prawidłowe rozstawienie towarów
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Gaj Żelechowski (mazowieckie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców,dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót,dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej. Miejsce wykonywania pracy: CUW Katowice, uL Wita Stwosza 7 40-040 Katowice i obsługiwane jednostki oświatowe.- Wynagrodzenie: 3620 do 4300 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru pod koniec kwietnia 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Przy średnim wykształceniu - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym - 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL znajomość ustawy prawo-budowlane, ustawa zamówień publicznych, kodeks cywilny w zakresie robót budowlanych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-04-05 - Katowice (śląskie)
Obsługa klientów biura podróży
"MADART" Małgorzata Hałkowska i Wspólnicy Spółka Jawna - 2016-05-17 - Jasło (podkarpackie)
Przedstawiciel handlowy
"GŁUC" FPHU GŁUC ANDRZEJ - 2015-12-11 - Maków Podhalański (małopolskie)
Obsługa wózków widłowych, prace magazynowe, kompletowanie zamówień.
kontakt przez OHP - 2016-06-21 - Modlnica (małopolskie)
pielęgnacja terenu wokół mfirmy, prace porządkowe, sprzątanie hali
EHS sp. z o.o. - 2017-05-10 - Będzin (śląskie)
Kontrola dokumentów księgowych oraz stanu gotówki w kasach, praca w zespole finansowo - księgowym
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Łosice (mazowieckie)
wykonywanie obróbek blacharskich, obsługa maszyny do profilowania blachy
LIMBLACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-17 - Zaczernie (podkarpackie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-06-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie kontroli stanu BHP w Zakładzie pod względem przestrzegania zasad i przepisów bhp, sporządzanie analiz bhp, informowanie zwierzchnika o zagrożeniach w zakładzie, udział w opracowywaniu planów modernizacji zakładu pracy, prowadzenie rejestrów oraz kompletowanie i przechowywanie dokumentów bhp.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-04-27 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
obsługa wózka widłowego, obsługa skanera, kompletacja towaru, sprawdzanie i przeliczanie towaru pod względem ilościowym i jakościowym, załadunek i rozładunek,
kontakt przez OHP - 2016-04-14 - Gliwice (śląskie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2018-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Vakancja Tetiana Kostyra - 2017-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
w/g potrzeb
Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Kielcach - 2018-02-02 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa komputera, prowadzenie spraw remontowo-budowlanych realizowanych przez spółdzielnię
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Mława (mazowieckie)
zgodny z wykonywanym zawodem
Czeladzka Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-04-19 - Czeladź (śląskie)
Wykonywanie prac montażowych, współpraca z innymi działami, dbanie o zachowanie prawidłowego procesu produkcji, przestrzeganie zasad BHP
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Tychy (śląskie)
nauczanie matematyki i informatyki
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Chrzanów (małopolskie)
Przewidywany zakres zadań do pracy na stanowisku:1) udzielanie informacji o strukturze organizacyjnej Sądu Okręgowego w Szczecinie, jegowłaściwości oraz lokalizacji, numerach telefonów, godzinach urzędowania, adresie stronyinternetowej, poczty elektronicznej, a także innych sądów, organów i urzędów centralnychoraz kierowanie do właściwych sal rozpraw,2) udzielanie informacji o stanie postępowania w sprawie na podstawie danych z sądowychsystemów informatycznych osobiście, drogą mailową oraz telefonicznie,3) udzielanie informacji o sposobach wszczęcia postępowania i podstawowych dokumentachskładanych do sądu przy wnoszeniu sprawy, kosztach sądowych, sposobie ubiegania sięo zwolnienie od kosztów sądowych, przesłankach ustanowienia obrońcy, adwokata lub radcyprawnego z urzędu, itp.,4) udzielanie pomocy świadkom i pokrzywdzonym podczas pobytu w sądzie między innymipoprzez informowanie, kierowanie do sal rozpraw, odprowadzanie do odpowiednichpomieszczeń, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych,5) kierowanie interesantów do odpowiednich komórek organizacyjnych, jeżeli załatwienie ichw BOI nie będzie możliwe,6) udostępnianie informacji o lekarzach sądowych, biegłych sądowych, tłumaczach przysięgłych,mediatorach oraz instytucjach, których działalność wiąże się z ochroną praw człowieka,7) udostępnianie formularzy sądowych oraz wzorów pism sądowych,8) udostępnianie informacji o możliwości zakończenia sporu w drodze mediacjiw poszczególnych rodzajach spraw, zasadach i procedurze mediacji oraz sposobie kontaktuz mediatorem,9) wydawanie odpisów dokumentów na podstawie sądowych systemów informatycznych lub aktsądowych po ich otrzymaniu z właściwego wydziału. Wymagania:-odbyty staż pracy w sądzie lub prokuraturze zakończony złożonym egzaminem urzędniczym,-pełna zdolność do czynności prawnych,-wykształcenie minimum wyższe na poziomie studiów pierwszego stopnia,-znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność biegłego pisania oraz posługiwanie się sprzętem komputerowym w stopniu umożliwiającym samodzielnesporządzanie dokumentacji w formacie Word,-nieposzlakowana opinia,- brak prowadzonego postępowania o przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe,-niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,-stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku. Wymagania pożądane :-wysoka kultura osobista,-komunikatywność, operatywność, dokładność i dobra organizacja pracy,-umiejętność pracy w zespole,-odporność na stres,-znajomość sądowych systemów informatycznych,-wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne.Szczegóły oferty na stronie:https://szczecin.so.gov.pl/oferty-pracy,m,m2,168Praca w godzinach: 07:30-15:30Wysokość proponowanego wynagrodzenia:2.100,- złotych brutto + ewentualny dodatek za wysługę lat do maksymalnie 20% wynagrodzenia zasadniczego miesięcznie.Termin składania ofert: do dnia 02 listopada 2018 r.Wymagane dokumenty:podanie, oświadczenia stanowiące załącznik nr 1 i nr 2 do niniejszego ogłoszenia cv, kserokopia ukończenia studiów, kserokopia dokumentu potwierdzającego złożony egzamin urzędniczy, ewentualnie kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia).Miejsce składania ofert:Sąd Okręgowy w Szczecinie ul. Kaszubska 42 - Biuro Obsługi Interesanta lub za pośrednictwem operatora pocztowego (w przypadku przesłania oferty za pośrednictwem operatora pocztowego za datę złożenia uważa się datę nadania przesyłki w placówce pocztowej operatora).
SĄD OKRĘGOWY W SZCZECINIE - 2018-10-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)