INSPEKTOR W DZIALE STATYSTYKI MEDYCZNEJ I REALIZACJI ŚWIADCZEŃ (O) Tarnów oferta pracy Specjalistyczny Szpital im. E. Szczeklika w Tarnowie
Stanowisko: INSPEKTOR W DZIALE STATYSTYKI MEDYCZNEJ I REALIZACJI ŚWIADCZEŃ (O)
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Inspektor w Dziale Statystyki Medycznej i Realizacji Świadczeń
Data publikacji: 2020-08-24
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: Specjalistyczny Szpital im. E. Szczeklika w Tarnowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szpitalna 13, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Inspektor w Dziale Statystyki Medycznej i Realizacji Świadczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W DZIALE STATYSTYKI MEDYCZNEJ I REALIZACJI ŚWIADCZEŃ (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1263
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw statystyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, analityczne myślenie, biegła znajomość komputera, zaawansowana znajomość Excela, operatywność, zaangażowanie, samodzielność. Praca w Tarnowie od pon. do pt. na jedną zmianę w godz.: 7:30-15:05; wynagrodzenie: 2 800 zł brutto. Kontakt: Specjalistyczny Szpital im. E. Szczeklika w Tarnowie, ul. Szpitalna 13, 33-100 Tarnów, kontakt tel.: 14 6310 606, 14 6310 484, CV proszę przesyłać na adres e-mail: kadry (at) ssz.tar.pl
Nazwa pracodawcy:
Specjalistyczny Szpital im. E. Szczeklika w Tarnowie
danePracodawcy_nip: 8732714039
danePracodawcy_regon: 00031340800000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Szpitalna 13, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie lub bezpośrednio do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Wcześniejszy kontakt tel.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
danePracodawcy_kodPowiatu: 1263
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0981570
Ulica pracodawcy: Szpitalna
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431201
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw statystyki
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.08.2020
Data dodania oferty pracy: 24.08.2020
Oferta pracy ważna do: 14.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0bcc67cea5605fc20552c27bada3fb15
Podobne oferty pracy
Roznoszenie gazetek reklamowych na terenie Elbląga
kontakt przez OHP - 2018-04-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
WYMAGANIA:- DOKŁADNOŚĆ, PRECYZJA, ESTETYKA WYKONYWANYCH PRAC,- UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE,- DYSPOZYCYJNOŚĆ,- ZDOLNOŚCI MANUALNE,- PRAWO JAZDY KAT B.MILE WIDZIANE:- ZNAJOMOŚĆ METOD I TECHNIK STOSOWANYCH W PRACACH OGÓLNOBUDOWLANYCH I WYKOŃCZENIOWYCH.OFERUJEMY:- UMOWĘ O PRACĘ,- WYNAGRODZENIE – PODSTAWA + PREMIA,- PRACĘ W SZYBKO ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE,- PRACĘ W MŁODYM ZESPOLE.WSZYSTKIE ZAINTERESOWANE OSOBY, SPEŁNIAJĄC POWYŻSZE KRYTERIA PROSZĘ O PRZESŁANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH NA ADRES MAILOWY PRACA (at) GRUPA-LP.COM.
GRUPA LP Łukasz Pisarek - 2018-09-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Technolog robót wykończeniowych
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Samodzielne przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z wytycznymi i zasadami tworzenia projektów w ramach funduszy europejskich.Nadzór nad przygotowaniem całości dokumentacji aplikacyjnej do wniosków i projektów w ramach funduszy europejskich.Monitorowanie ogłaszanych konkursów w ramach funduszy europejskich.Opracowywanie i pozyskiwanie załączników i dokumentów niezbędnych do otrzymania dofinansowania.Analiza i ocena projektów inwestycyjnych pod kątem możliwości otrzymania wsparcia.Monitoring rynku i dostępności funduszy.Przygotowywanie zapytań i wyjaśnień do Instytucji Wdrażających.Rozliczanie projektów.Prowadzenie, monitoring i bieżąca kontrola realizacji projektów.Doradztwo i wsparcie w sprawie możliwości uzyskania dotacji.Zarządzanie pozyskanymi projektami.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI - 2017-03-21 - Gdynia (pomorskie)
Wykształcenie: brak wymagań; roczne doświadczenie na ww. stanowisku; uprawnienia do obsługi spycharki; zakres obowiązków: przepychanie węgla na terenie zamkniętym; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice, KWK Sośnica;
GRABO-TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-28 - Gliwice (śląskie)
doręczanie przesyłki
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2017-02-16 - Człuchów (pomorskie)
Spawanie elementów ze stali kwasoodpornej
TORKOM SP. Z O.O. - 2018-08-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- paletyzacja, taśmowanie, foliowanie wyrobów gotowych- obsługa wózka widłowego
PPH "Silikaty-Białystok" sp. z o.o. - 2016-05-19 - Białystok (podlaskie)
Koordynacja przedsięwzięć związanych z kompleksową kontrolą stanu technicznego obiektów budowlanych. nadzór nad kontrolami technicznymi.
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2017-08-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Odpowiedzialność za zbiory podczas sezonu, przygotowywanie planów dotyczących produkcji. Zarządzanie rozwiązaniami dotyczącymi klimatu, nawożenia i odżywiania roślin. Ochrona upraw. Uczestniczenie w weekendowych spotkaniach mających na celu planowanie pracy. Raportowanie. Przeprowadzanie inspekcji. Kontakt z firmami zewnętrznymi w celu składania zamówień.
DECOCK PLANTS - 2019-07-17 - Belgia (Belgia)
prace dociepleniowe i pomocowe na budowie.
Z.R.H.U. J - M JACEK BRZEZINA - 2017-01-12 - Rybnik (śląskie)
Uczestniczenie w przygotowywaniu rocznego budżetu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń dla poszczególnych działalności, Oddziałów i całej Spółki; czynne uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca, sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy; uczestniczenie w okresowym raportowaniu i sporządzanie sprawozdań na potrzeby Zarządu, kalkulacja stawek na usługi świadczone przez Spółkę.
Przedsiębiorstwo Transportowo-Sprzętowe "Betrans" Sp. z o.o. - 2019-01-09 - Rogowiec (łódzkie)
Pozyskiwanie klientów biznesowych w branży energetycznej-energia elektryczna, gaz ziemny oraz OZE (fotowoltaika).Praca w godzinach 8.00-16.00, wykonywana na terenie powiatu płońskiego. Kontakt z pracodawcą e-mail: rekrutacja (at) iq-energetyka.pl
IQ ENERGETYKA Dariusz Mikrut - 2017-10-18 - Płońsk (mazowieckie)
Czyszczenie i konserwacja pomieszczeń biurowych oraz sanitarnych.
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA LECZNICTWA CEZAL LUBLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W LUBLINIE - 2017-08-04 - Lublin (lubelskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje miedzy innymi:1) Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru ze szczególnym wskazaniem na:- kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową,- kontrola zgodności przebiegu robót z harmonogramem oraz terminowością ich wykonania,- kontrola ilości i wartości wykonywanych robót w trakcie realizowanej inwestycji,- wydawanie poleceń w trakcie robót w formie pisemnej, poprzez wpis do dziennika budowy,- udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji,- uczestnictwo w czynnościach odbiorowych i przekazywaniu zakończonych budów do użytkowania,- uczestnictwo w przejęciu dokumentacji powykonawczej oraz dziennika budowy od kierownika budowy po odbiorze końcowym,- sprawdzanie kompletności dokumentów przedstawianych przez wykonawcę na każdym etapie realizacji zadań,rozliczanie budowy fakturą końcową oraz sporządzanie dokumentów przekazania środka trwałego,- uczestnictwo w komisjach ds. dokonywania przeglądów gwarancyjnych.2) Bieżące utrzymanie dróg: remonty nawierzchni, chodników i jezdni, w tym min.:- przeprowadzanie przeglądów ulic,- przygotowywanie kosztorysów, danych wyjściowych, przedmiarów w zakresie remontów i budowy nawierzchni,- przygotowywanie planów rzeczowo-finansowych, bieżących i rocznych w zakresie bieżącego utrzymania chodników i dróg twardych w rozbiciu na rodzaje nawierzchni,- przygotowywanie dokumentacji technicznej dla robót w zakresie bieżącego utrzymania ulic,- zlecanie i nadzorowanie robót na podległej sieci ulic,- weryfikacja kosztorysów i faktur dotyczących zlecanych prac.3) Sprawowanie kontroli nad przekazywaniem materiałów drogowych pochodzących z rozbiórek do depozytu.4) Przygotowywanie materiałów do przetargów w zakresie remontów, nakładek, odnów bitumicznych, zimowego utrzymania ulic, pozimowego oczyszczania ulic, ubezpieczenia dróg.5) Prowadzenie Systemu Ocen Nawierzchni Drogowych".6) Prowadzenie ewidencji dróg na potrzeby wydziału.7) Dokonywanie objazdów kontrolnych ulic pod względem stanu nawierzchni, urządzeń drogowych, oznakowania, sygnalizacji świetlnej, stanu technicznego słupów oświetleniowych i trakcyjnych oraz innych urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym.8) Kontrolowanie, czy roboty obce realizowane w pasie drogowym wykonywane są na podstawie aktualnego zezwolenia i zgodności z określonymi warunkami. Sporządzenie wymaganych sprawozdań, analiz i informacji z zakresu powierzonych prac.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:- usytuowanie stanowiska pracy: przy ulicy Redłowskiej 8, budynek piętrowy, schody bez windy,- bezpośredni kontakt z osobami z zewnątrz,- wyjazdy służbowe w teren,- sytuacje stresowe,- obsługa urządzeń wyposażonych w monitory ekranowe.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lipcu 2020 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy - 2020-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż w sklepie spożywczo-przemysłowym. Obsługa klienta, utrzymywanie porządku w miejscu pracy. Na początek praca na umowę zlecenie (1 miesiąc), następnie umowa o pracę. Praca na 3 zmiany: 06.00-14.00, 14.00-22.00 oraz 22.00-06.00.Miejsce pracy: Zabrze ul. Galla.
Sklep Spożywczo-Przemysłowy Jarosław Kowalski - 2016-09-21 - Zabrze (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji robót drogowych i budowlanych, rozliczenia, terminy, zgłoszenia budów, kosztorysowanie.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik"sp.z o.o. Kętrzyn - 2017-03-27 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Prace montażowe, obsługa maszyn i urządzeń do obróbki drewna.
PPHU PIMAX PIOTR ROGOZIŃSKI - 2019-02-12 - Psary Małe (wielkopolskie)
Merytoryczny nadzór nad akcjami sortowania, samodzielne wykonywanie IIP/GP12 oraz sortowania, ocena jakości komponentów oraz postępowanie z komponentem
AUTOLIV POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-15 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
prace biurowe, pisanie pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Mława (mazowieckie)
Praca na stanowisku piekarza z umiejętnością ręcznego wyrobu chleba. Kontakt osobisty w siedzibie firmy po wcześniejszym telefonicznym w godz. 8.00-16.00.
Zakład Produkcyjno-Usługowy Henryk Matejczuk - 2015-12-09 - Mordy (mazowieckie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-06-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
szkolenia wstępne bhp, zakłucia, wypadkowe
SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W KOSZALINIE - 2020-02-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów i zasad BHP na hali produkcyjnej oraz prowadzenie kontroli warunków Pracy. Współpraca z kierownikami wydziałów produkcyjnych w zakresie oceny ryzyka. Realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP. Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych. Inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP. Opracowanie raportów, podsumowań oraz dokumentacji powypadkowej. Tworzenie wewnętrznych procedur, regulaminów oraz instrukcji z zakresu BHP i ppoż. oraz uczestnictwo w opracowywaniu instrukcji stanowiskowych i kart ryzyka zawodowego. Prowadzenie obowiązującej dokumentacji BHP, przechowywanie jej zgodnie z uregulowaniami prawnymi oraz obsługa komputerowych programów BHP. Przygotowywanie okresowych analiz stanu BHP oraz sporządzanie sprawozdań.
DONGIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-15 - Tułowice (opolskie)
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, podczas procesów budowlanych (sieciowych i drogowych) na terenie budowy. Sporządzanie i przedstawianie jednodniowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.- Wynagrodzenie 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech misięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony - czas trwania kontraktu (około 1 roku). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Praca również w dwie soboty w miesiącu. Wymagane wykształcenie min. średnie kierunek - technik BHP , mile widziane osoby z wykształceniem wyższym kierunkowym. Na ofertę mogą aplikowac również osoby po kursie technik/ inspektor BHP. Doświadczenie nie jest wymagane. Kontakt wyłącznie telefoniczny (9:00-18:00) (tel.: 501-535-875) lub e-mail: michal (at) bhpgroup.pl
BHP Group Sp. z O.O. - 2017-08-21 - Zabrze (śląskie)
prace biurowe, kontrola robót remontowych i przeglądy budynków
Pszczyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-06-28 - Pszczyna (śląskie)
Dekretowanie i księgowanie dokumentów w programie finansowo - księgowym. Okres zatrudnienia do 31.10.2019. Godz. pracy 7-15.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2019-03-19 - Słupsk (pomorskie)
Projektowanie, wykrój, szycie zapicerek
Eurotech-Jacht - Rojewski Waldemar - 2016-08-03 - Cielcza (wielkopolskie)
- Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenia.aspx?rodzaj=1&menu=565-Ogłoszenie Nr OZ/111/2019 - Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Ochrony Środowiska w Wydziale Kształtowania Środowiska.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- prowadziła sprawy z zakresu wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,- prowadziła sprawy z zakresu udzielania informacji o środowisku,- wprowadzała informacje o środowisku do bazy danych System Informacji o Środowisku (SIOŚ), prowadzonej w systemie informatycznym MSZ-KIIP,- wprowadzała informacje o środowisku do bazy danych o ocenach oddziaływania na środowisko, prowadzonej przez Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska,- opiniowała miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego oraz programy z zakresu ochrony środowiska,- prowadziła działalność kontrolną w zakresie przestrzegania przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. - Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. Rynek 1 /budynek wyposażony w windę/, - praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego poziomu samodzielności oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientem. Ponadto praca w terenie - wizje w terenie niezależnie od warunków pogodowych i pory roku oraz prowadzenie oględzin w terenie obejmującym obszar miasta Katowice i innych miast aglomeracji śląskiej.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2019-09-17 - Katowice (śląskie)
Nadzór BHP na budowie - praca Redzikowo - budowa Traczy Antyrakietowej oraz Datteln ( Niemcy) - rozbudowa Elektrociepłowni
SAFETY PREVENT - 2016-07-27 - Brzezie (wielkopolskie)