INSPEKTOR NADZORU BRANŻY DROGOWEJ W WYDZIALE UTRZYMANIA I EWIDENCJI (NR 2387) Bydgoszcz oferta pracy Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU BRANŻY DROGOWEJ W WYDZIALE UTRZYMANIA I EWIDENCJI (NR 2387)
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje miedzy innymi:1) Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru ze szczególnym wskazaniem na:- kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową,- kontrola zgodności przebiegu robót z harmonogramem oraz terminowością ich wykonania,- kontrola ilości i wartości wykonywanych robót w trakcie realizowanej inwestycji,- wydawanie poleceń w trakcie robót w formie pisemnej, poprzez wpis do dziennika budowy,- udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji,- uczestnictwo w czynnościach odbiorowych i przekazywaniu zakończonych budów do użytkowania,- uczestnictwo w przejęciu dokumentacji powykonawczej oraz dziennika budowy od kierownika budowy po odbiorze końcowym,- sprawdzanie kompletności dokumentów przedstawianych przez wykonawcę na każdym etapie realizacji zadań,rozliczanie budowy fakturą końcową oraz sporządzanie dokumentów przekazania środka trwałego,- uczestnictwo w komisjach ds. dokonywania przeglądów gwarancyjnych.2) Bieżące utrzymanie dróg: remonty nawierzchni, chodników i jezdni, w tym min.:- przeprowadzanie przeglądów ulic,- przygotowywanie kosztorysów, danych wyjściowych, przedmiarów w zakresie remontów i budowy nawierzchni,- przygotowywanie planów rzeczowo-finansowych, bieżących i rocznych w zakresie bieżącego utrzymania chodników i dróg twardych w rozbiciu na rodzaje nawierzchni,- przygotowywanie dokumentacji technicznej dla robót w zakresie bieżącego utrzymania ulic,- zlecanie i nadzorowanie robót na podległej sieci ulic,- weryfikacja kosztorysów i faktur dotyczących zlecanych prac.3) Sprawowanie kontroli nad przekazywaniem materiałów drogowych pochodzących z rozbiórek do depozytu.4) Przygotowywanie materiałów do przetargów w zakresie remontów, nakładek, odnów bitumicznych, zimowego utrzymania ulic, pozimowego oczyszczania ulic, ubezpieczenia dróg.5) Prowadzenie Systemu Ocen Nawierzchni Drogowych".6) Prowadzenie ewidencji dróg na potrzeby wydziału.7) Dokonywanie objazdów kontrolnych ulic pod względem stanu nawierzchni, urządzeń drogowych, oznakowania, sygnalizacji świetlnej, stanu technicznego słupów oświetleniowych i trakcyjnych oraz innych urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym.8) Kontrolowanie, czy roboty obce realizowane w pasie drogowym wykonywane są na podstawie aktualnego zezwolenia i zgodności z określonymi warunkami. Sporządzenie wymaganych sprawozdań, analiz i informacji z zakresu powierzonych prac.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:- usytuowanie stanowiska pracy: przy ulicy Redłowskiej 8, budynek piętrowy, schody bez windy,- bezpośredni kontakt z osobami z zewnątrz,- wyjazdy służbowe w teren,- sytuacje stresowe,- obsługa urządzeń wyposażonych w monitory ekranowe.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lipcu 2020 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Data publikacji: 2020-08-24
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje miedzy innymi:1) Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru ze szczególnym wskazaniem na:- kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową,- kontrola zgodności przebiegu robót z harmonogramem oraz terminowością ich wykonania,- kontrola ilości i wartości wykonywanych robót w trakcie realizowanej inwestycji,- wydawanie poleceń w trakcie robót w formie pisemnej, poprzez wpis do dziennika budowy,- udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji,- uczestnictwo w czynnościach odbiorowych i przekazywaniu zakończonych budów do użytkowania,- uczestnictwo w przejęciu dokumentacji powykonawczej oraz dziennika budowy od kierownika budowy po odbiorze końcowym,- sprawdzanie kompletności dokumentów przedstawianych przez wykonawcę na każdym etapie realizacji zadań,rozliczanie budowy fakturą końcową oraz sporządzanie dokumentów przekazania środka trwałego,- uczestnictwo w komisjach ds. dokonywania przeglądów gwarancyjnych.2) Bieżące utrzymanie dróg: remonty nawierzchni, chodników i jezdni, w tym min.:- przeprowadzanie przeglądów ulic,- przygotowywanie kosztorysów, danych wyjściowych, przedmiarów w zakresie remontów i budowy nawierzchni,- przygotowywanie planów rzeczowo-finansowych, bieżących i rocznych w zakresie bieżącego utrzymania chodników i dróg twardych w rozbiciu na rodzaje nawierzchni,- przygotowywanie dokumentacji technicznej dla robót w zakresie bieżącego utrzymania ulic,- zlecanie i nadzorowanie robót na podległej sieci ulic,- weryfikacja kosztorysów i faktur dotyczących zlecanych prac.3) Sprawowanie kontroli nad przekazywaniem materiałów drogowych pochodzących z rozbiórek do depozytu.4) Przygotowywanie materiałów do przetargów w zakresie remontów, nakładek, odnów bitumicznych, zimowego utrzymania ulic, pozimowego oczyszczania ulic, ubezpieczenia dróg.5) Prowadzenie Systemu Ocen Nawierzchni Drogowych".6) Prowadzenie ewidencji dróg na potrzeby wydziału.7) Dokonywanie objazdów kontrolnych ulic pod względem stanu nawierzchni, urządzeń drogowych, oznakowania, sygnalizacji świetlnej, stanu technicznego słupów oświetleniowych i trakcyjnych oraz innych urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym.8) Kontrolowanie, czy roboty obce realizowane w pasie drogowym wykonywane są na podstawie aktualnego zezwolenia i zgodności z określonymi warunkami. Sporządzenie wymaganych sprawozdań, analiz i informacji z zakresu powierzonych prac.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:- usytuowanie stanowiska pracy: przy ulicy Redłowskiej 8, budynek piętrowy, schody bez windy,- bezpośredni kontakt z osobami z zewnątrz,- wyjazdy służbowe w teren,- sytuacje stresowe,- obsługa urządzeń wyposażonych w monitory ekranowe.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lipcu 2020 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU BRANŻY DROGOWEJ W WYDZIALE UTRZYMANIA I EWIDENCJI (NR 2387)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budowy dróg
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo Jazdy kat. B1
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:Niezbędne:- wykształcenie - wyższe techniczne lub średnie techniczne - specjalność drogowa,- posiadanie uprawnień budowlanych branży drogowej,- znajomość przepisów:
Nazwa pracodawcy:
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
danePracodawcy_nip: 5541006413
danePracodawcy_regon: 090476971
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające:- list motywacyjny,- życiorys /CV/ z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,- kserokopie dokumentu potwierdzającego posiadanie wymaganego wykształcenia,- kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadane uprawnienia budowlane branży drogowej,- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,- kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach, umiejętnościach, ukończonych szkoleniach, studiach podyplomowych itp.,- oświadczenie kandydata - według wzoru ze strony internetowej: www.bip.zdmikp.bvdqoszcz.pl (zakładka pliki do pobrania).Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019, poz. 1282 t.j.) jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Wymagane dokumenty można składać:- osobiście:w Kancelarii Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, ul. Toruńska 174a, pokój nr 20- przesłać pocztą na adres:Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej 85-844 Bydgoszcz, ul. Toruńska 174a w terminie do 04 września 2020 roku.W zamkniętych kopertach z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor Nadzorubranży drogowej - ogłoszenie Nr 23/20".Inne informacje:- o zakwalifikowaniu do II etapu naboru - kandydaci zostaną powiadomieni drogą e-mail lub telefonicznie,- dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski,- oferty, które wpłyną do ZDMiKP po określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane,- o zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu w Kancelarii ZDMiKP lub data stempla pocztowego,- z kandydatem wyłonionym w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń zostanie zawarta kolejna umowa o pracę.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej: www.bip.zdmikp.bvdqoszcz.pl oraz na tablicy informacyjnej ZDMiKP w Bydgoszczy ul. Toruńska 174a.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Ulica pracodawcy: Toruńska
Numer budynku pracodawcy: 174a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214207
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budowy dróg
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 24.08.2020
Oferta pracy ważna do: 04.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?88a11ede90552e104265736d3ee6bd6d
Podobne oferty pracy
- OBSŁUGA MASZYN DO PRODUKCJI TWORZYW SZTUCZNYCH
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Sobiekursk (mazowieckie)
- prowadzenie dokumentacji przychodowo-rozchodowejmagazynu szpitalnego,- sporzadzanie zamówień,- sprawdzanie zgodności faktur z zamówieniami.Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu na umowę o pracę. Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu na umowę o pracę. Dokumenty należy składać w godz. 7-15 w wydziale zamówień publicznych pok. 11.
Regionalny Szpital w Kołobrzegu - 2016-07-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót sanitarnych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Urząd Miasta Płocka - 2020-01-16 - Płock (mazowieckie)
przyjmowanie towarów do magazynu- załadunek i rozładunek towarów- sporządzanie dokumentacji magazynowej- zgłaszanie braków w stanach magazynowych
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Czernina (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
obsługa finansowa oddziału regionalnego i placówek terenowych w zakresie funduszu emerytalno-rentowego, funduszu składkowego, działów specjalnych, pomocników rolnika (rozliczanie i uzgadnianie wpływów składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne; prowadzenie ksiąg rachunkowych Oddziału zgodnie z zasadami rachunkowości, reazliacja zadań dotyczących obiegu i kontroli dokumentów księgowych oddziału regionalnego
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-12-07 - Poznań (wielkopolskie)
Sporządzanie kosztorysów i wycen inwestorskich, sprawowanie nadzoru nad wykonawcami robót w zakresie realizacji remontów i inwestycji zgodnie z projektem, pozwoleniem na budowę, podpisanymi umowami i ustaleniami z Zamawiajacym, kontrola zaawansowania robót i potwierdzanie zaawansowania raportami tygodniowymi, stała kontrola na budowie zgodności robót z obowiazującym harmonogramem budowy,przygotowywanie, dokonywanie i udział w odbiorach robót oraz udział w odbiorze końcowym i ostatecznym,rozliczanie robót pod względem finansowym,udział w naradach i spotkaniach ze Wspólnotami Mieszkaniowymi,sprawdzanie zgodności zaprojektowanych rozwiązań z obowiazujacymi przepisami w danej branży,archiwizacja dokumentacji, bezpośrednia obsługa klientów.
Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu sp. z o.o. - 2020-01-28 - Zamość (lubelskie)
Załadunek/rozładunek towaru, obsługawózków widłowych.
Regalux Krzysztof Sutowski - 2016-08-03 - Chojnice (pomorskie)
Spawanie podzespołu do przyczep (spawanie MIG i MAG metodą 135)
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Osiedle Niewiadów (łódzkie)
Wymagania: wykształcnie i doświadczenie bez znaczeniaZakres obowiązków: obsługa linii rozbioru drobiu
Ubojnia Drobiu Marian Wunsz - 2018-02-17 - Kobierno (wielkopolskie)
- wykonywanie zadań z zakresu administracji mieniem Akademii Sztuki w Szczecinie,- przygotowanie dokumentów z zakresu zadań inwestycyjnych i remontowych,- nadzór nad robotami budowlanymi i usługami, realizowanymi na rzecz Akademii Sztuki w Szczecinie,- bieżące porządkowanie dokumentacji Sekcji Inwestycji, Remontów i Administracji,- prowadzenie bieżącego nadzoru nad urządzeniami oraz wyposażeniem obiektów,- wstępna kontrola formalna oraz kontrola merytoryczna dokumentów z zakresu powierzonych obowiązków.Wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie w branży budowlanej u administracji, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, umiejętność porządkowania dok. z realizacji inwestycji, remontów itp. umiejętność organizacji pracy przy realizacji powierzonych zadań, terminowość, mile widziane posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, znajomość procesu budowlanego, programu NORMA PRO; umiejętność przygotowania dokumentów (pisma, protokoły, umowy itp.), weryfikacji dok. projektowej.
AKADEMIA SZTUKI W SZCZECINIE - 2019-07-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
hodowla i ochrona lasu
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Krąg (zachodniopomorskie)
obsługa automatu gwintującego, obsługa urządzeń do frezowania, obsługa obcinarki
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Częstochowa (śląskie)
Ustalanie zakresu potrzeb remontowych, zlecenie prac remontowych, udział w zebraniu wspólnot mieszkaniowych, sporządzanie sprawozdań i analiz z zakresu remontów, prowadzenie korespondencji w zakresie zleconych zadań praca w godz.7-15, wynagrodzenie do uzgodnienia!
ENTER sp. z o.o. - 2018-04-13 - Opole (opolskie)
Kontrola jakościowa w trakcie procesu produkcyjnego, zgodnie z instrukcją kontroli. Właściwe i terminowe prowadzenie przekazywanie raportów i sprawozdań z prowadzonej kontroli. Uczestniczenie w spotkaniach na linii. W przypadku wykrycia braków, postępowanie zgodnie z procedurą.
Randstad Polska - 2017-06-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Praca biurowa, wpisywanie danych do systemów informatycznych, sprawdzanie i rozliczanie dokumentów
Proste Ubezpieczenia sp. z o.o. - 2020-02-19 - Łódź (łódzkie)
sprzątanie sal lekcyjnych, gimnastycznej, toalet, pomieszczeń biurowych, mycie okien, odśnieżanie, malowanie
Zespół Szkół w Chojnicach - 2019-07-16 - Chojnice (pomorskie)
Układanie towaru na półkach. Sprzedaż asortymentu (kwiaty, znicze, wiązanki).
Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa MIŚ Dudziński Jerzy - 2018-05-10 - Płock (mazowieckie)
1)Prowadzenie ewidencji wydatków budżetowych zgodnie z klasyfikacją budżetową i zasadami gospodarki budżetowej.2)Sporządzanie sprawozdań budżetowych z wydatków w formie i terminach wynikających z obowiązujących przepisów.3)Dekretowanie dokumentów księgowych w celu zakwalifikowania dowodów do ujęcia w księgach rachunkowych.4)Uzgadnianie zaangażowań wydatków.5)Prowadzenie bieżącej analizy wielkości poniesionych wydatków do planu.6)Sporządzanie w zakresie VAT,- rejestrów zakupu i sprzedaży VAT, deklaracji VAT, plików JPK. 7)Prowadzenie likwidatury dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości.Szczegółowe informacje zgodnie z zamieszczoną ofertą na stronie BIP: zimslupsk.com, ogłoszenie 07/ZIM/2019; umowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2019-04-17 - Słupsk (pomorskie)
ŚLUSARZPRACE ŚLUSARSKO-SPAWALNICZE PRZY TABORZE KOLEJOWYM
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Dębica (podkarpackie)
- nadzór nad prawidłową realizacją robót budowlanych;- kontrolowanie rozliczeń budowy;- udział w odbiorach robót budowlanych i dokumentacji projektowych;- przygotowanie dokumentów do uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych i dokonywanie innych uzgodnień;- dokonywanie przeglądów budynków;- przygotowywanie danych do postępowań przetargowych na wykonywanie robótbudowlanych i dokumentacji projektowych,- sporządzanie kosztorysów;- dokonywanie rozliczeń inwestycji;- wsółpraca przy sporządzaniu planów inwestycji i remontów;- praca na wysokości powyżej 3 metrów;- praca przy komputerze.
Politechnika Białostocka - 2020-05-14 - Białystok (podlaskie)
1) obsługa klientów z zakresu świadczeń wychowawczych oraz świadczeń dobry start,2) udzielanie informacji klientom o przysługujących im świadczeniach,3) przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków wraz z dokumentacją o przyznanie świadczeń wychowawczych oraz świadczeń dobry start,4) prowadzenie dokumentacji osób korzystających ze świadczenia wychowawczego i świadczenia dobry start oraz wprowadzanie danych o tych osobach do komputerowej bazy danych,5) ustalanie prawa do świadczenia wychowawczego oraz świadczenia dobry start i prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie tych świadczeń,6) przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w sprawach świadczeń wychowawczych,7) prowadzenie sprawozdawczości w zakresie świadczeń wychowawczych oraz świadczeń dobry start.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbudach - 2019-01-23 - Kolbudy (pomorskie)
Przewóz ładunków - praca na terenie całego kraju. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: mjrusztowania (at) interia.pl.
M & J RUSZTOWANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-15 - Rybnik (śląskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy oraz prowadzeniem rekrutacji na stanowiska; sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych i ewidencjonowanie wykorzystywania urlopów i innych nieobecności pracowników; przygotowywanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę na ich żądanie; kontrola przestrzegania dyscypliny pracy; zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego w ZUS pracowników i osób wykonujących pracę na podstawie umowy zlecenia i o dzieło, jeżeli podlegają obowiązkowemu ubezpieczeniu społecznemu i ich wyrejestrowywanie; udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą oraz informowanie pracowników o ryzyku zawodowym; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także prowadzenie dokumentacji w tych sprawach; kierowanie pracowników na szkolenia wstępne i okresowe w dziedzinie bhp; kierowanie pracowników na okresowe badania lekarskie; współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami przy organizowaniu badań lekarskich pracowników; prowadzenie spraw związanych z naliczaniem pracownikom ekwiwalentów z tytułu używania własnej odzieży i obuwia roboczego; przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-12-19 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
-szycie odzieży
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Zabawa (małopolskie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Mojesz (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- sporządzanie projektów umów i aneksów do umów zawieranych z gminami na realizację programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania oraz opracowywanie wytycznych do sporządzania przez jednostki samorządu terytorialnego planów rzeczowo-finansowych z zakresu realizacji programu w celu zabezpieczania środków finansowych na wykonanie zadania,- analizowanie i weryfikowanie sprawozdań z realizacji programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania uzyskiwanie z Centralnej Aplikacji Statystycznej, a także scalanie sprawozdań resortowych na poziomie województwa i generowanie danych do właściwego ministerstwa w celu przeprowadzenia nadzoru nad realizacją zadania i wykorzystywanie dotacji przez jednostki samorządu terytorialnego,- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych oraz innych zadań dofinansowanych z budżetu państwa w celu sprawdzenia prawidłowości realizacji zadań przez jednostki samorządu terytorialnego lub innych uprawnionych podmiotów oraz wykorzystanie dotacji udzielonych z budżetu państwa.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
OCHRONA OBIEKTU HANDLOWEGO - SKLEPU SUPERPHARM, PRACA W POZYCJI STOJĄCEJ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE,KOMUNIKATYWNOŚĆ, NIEKARALNOŚĆ;NA SPOTKANIA Z PRACODAWCĄ UMAWIAĆ SIĘ TEL 663193211
UMBRELLA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
sporzadzanie dokumentacji dot. przeprowadzania remontów, analizowanie dokumentacji technicznej i organizacja robót budowlanych, nadzorowanie pracy podwykonawców, odczytywanie stanów wodomierzy indywidualnych i ich plombowanie, wykonywanie pomiaru gruntów wspólnoty, wizje lokalne w budynkach
"NOWORUDZKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-14 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Inspektor BHP
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Wałcz (zachodniopomorskie)