INSPEKTOR NADZORU Zamość oferta pracy Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu sp. z o.o.

Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU

Wynagrodzenie: 3 000 - 5 500 PLN

Zakres obowiązków: Sporządzanie kosztorysów i wycen inwestorskich, sprawowanie nadzoru nad wykonawcami robót w zakresie realizacji remontów i inwestycji zgodnie z projektem, pozwoleniem na budowę, podpisanymi umowami i ustaleniami z Zamawiajacym, kontrola zaawansowania robót i potwierdzanie zaawansowania raportami tygodniowymi, stała kontrola na budowie zgodności robót z obowiazującym harmonogramem budowy,przygotowywanie, dokonywanie i udział w odbiorach robót oraz udział w odbiorze końcowym i ostatecznym,rozliczanie robót pod względem finansowym,udział w naradach i spotkaniach ze Wspólnotami Mieszkaniowymi,sprawdzanie zgodności zaprojektowanych rozwiązań z obowiazujacymi przepisami w danej branży,archiwizacja dokumentacji, bezpośrednia obsługa klientów.

Data publikacji: 2020-01-28

Lokalizacja: Zamość (lubelskie)

Pracodawca: Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Peowiaków 8, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Sporządzanie kosztorysów i wycen inwestorskich, sprawowanie nadzoru nad wykonawcami robót w zakresie realizacji remontów i inwestycji zgodnie z projektem, pozwoleniem na budowę, podpisanymi umowami i ustaleniami z Zamawiajacym, kontrola zaawansowania robót i potwierdzanie zaawansowania raportami tygodniowymi, stała kontrola na budowie zgodności robót z obowiazującym harmonogramem budowy,przygotowywanie, dokonywanie i udział w odbiorach robót oraz udział w odbiorze końcowym i ostatecznym,rozliczanie robót pod względem finansowym,udział w naradach i spotkaniach ze Wspólnotami Mieszkaniowymi,sprawdzanie zgodności zaprojektowanych rozwiązań z obowiazujacymi przepisami w danej branży,archiwizacja dokumentacji, bezpośrednia obsługa klientów.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 5 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor nadzoru budowlanego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 5 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra organizacja pracy

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie w zakresie i nadzorowania robót budowlanych. Doświadczenie mile widziane.

Nazwa pracodawcy:
Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Adres pracodawcy:
Peowiaków 8, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Zamość

Gmina pracodawcy: Zamość

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Zamość

Ulica pracodawcy: Peowiaków

Numer budynku pracodawcy: 8

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego

Data dodania oferty pracy: 28.01.2020

Oferta pracy ważna do: 27.02.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 28.01.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 28.01.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?993a73f3f791359245e21b8217f3a72b

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 800 PLN

- wprowadzanie danych do wew. systemu w firmie, - przyjmonawnie telefonów i kierowanie ich do właściwej osoby, - obsluga poczty kurierskiej, - obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej.Miejsce wykonywania pracy: Stara Niedziałka
HUMAN PRO LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-22 - Stara Niedziałka (mazowieckie)

KAFELKARZ - od 2 000 PLN

kafelkowanie
PIASEK BYTOM Jan Smoliński - 2016-08-03 - Bytom (śląskie)

SERWISANT SKUTERÓW - 997,4 PLN

wg planu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Garwolin (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Częstochowa (śląskie)

KOSMETYCZKA - MANIKIURZYSTKA - od 1 850 PLN

Wykonywanie zabiegów na ciało i twarz, manicure
Studio Zdrowia i Nowoczesnego Modelowania Sylwetki VIOLA Wioletta Barbara Osmańska - 2016-02-08 - Ciechanów (mazowieckie)

ANIMATOR ZABAW DZIECIĘCYCH - 1207 - od 14,7 PLN

Obsługa klienta, animacje zabaw dziecięcych, utrzymanie porządku,kontrola czystości. Praca w systemie zmianowym, elastyczne godziny pracy.
ALFA Ksenia Szumotalska - 2019-10-18 - Świdnica (dolnośląskie)

MAGAZYNIER (O) - od 2 100 PLN

przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu
WIALAN Langer i Wiatr Sp.j. Zakład Zaopatrzenia Ogrodniczego i Rolniczego - 2018-02-09 - Tarnów (małopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 2 500 - 3 500 PLN

Przygotowanie dokumentów do księgowania, dekretacja, zaksięgowanie (sprzedaż, zakup, magazyn, środki trwałe, płace, banki, kasa) oraz obsługa klienta, obsługa komputera - program hurtowni, przygotowywanie i sporządzanie dokumentów przetargowych. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 w Bielsku-Białej.
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA DUBAN Andrzej Dubiel - 2017-01-02 - Bielsko-Biała (śląskie)

RECEPCJONISTKA - od 2 600 PLN

kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Poznań (wielkopolskie)

BRUKARZ - 3 000 - 4 000 PLN

Prace brukarskie.
USŁUGI BRUKARSKIE LUKAS-BUD Łukasz Stankowski - 2017-07-04 - Osiek (pomorskie)

BARMAN - od 2 100 PLN

Przygotowanie napojów alkoholowych i innych.Praca w godzinach 9-18.
PUB OAZA Łukasz Wiśniowski - 2018-11-09 - Grybów (małopolskie)

SZLIFIERZ - 2 200 - 2 500 PLN

przygotowanie elementów do malowania
FIRMA PRODUKCYJNA HANDLOWO USŁUGOWA "TERMOPLAST II" GRZEGORZ DOBRZAŃSKI - 2016-02-02 - Skawina (małopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

obsługa centrali telefonicznej, obsługa komputera, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Sadki (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR BRANŻY DROGOWEJ(NR 7818) - od 2 100 PLN

Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DS. WINDYKACJI - od 1 850 PLN

Telefoniczna obsługa wierzytelności w zakresie: prowadzenia negocjacji z dłużnikami, zawieranie porozumień o spłatę zobowiązań, wyjaśnienie podstaw dochodzenia wierzytelności, aktualizacji danych w systemach informatycznych
"RAPORT" S .A. - 2015-12-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)

HODOWCA DROBIU - od 925 PLN

prace związane z chowem i chodowlą drobiu: pielęgnowanie iżywienie drobiu, zgodnie z wymaganiami gatunkowymi, , zapewnienie odpowiedniej temperatury
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM MATUSIAK / Handel Pisklętami Adam Matusiak - 2016-03-08 - Rowy (łódzkie)

INSPEKTOR DS OCHRONY - od 1 700 PLN

bezpieczeństwo osób i mienia w ramach systemów i procedur ochronyobiektu oraz ich sprawne funkcjonowanie; - planowanie i koordynacjędziałań związanych z bezpieczeństwem mienia, m.in.: towarów, informacji,dokumentacji, środków pieniężnych; - przygotowywanie i prowadzenieszkoleń dla ekipy sklepu na temat bezpieczeństwa osób i mienia. Praca w godz. 8-12
"LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Opole (opolskie)

PRACOWNIK USŁUG PORZĄDKOWYCH - od 2 100 PLN

Sprzątanie biur, szatni, hali produkcyjnej.Godziny pracy: 7.00-11.00, 15.00-23.00
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Byków (dolnośląskie)

INSPEKTOR W DZIALE ORGANIZACYJNYM - od 2 000 PLN

Nadzór nad przestrzeganiem zasad przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i jednostkach obsługiwanych. Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji Polityki Bzpieczeństwa i Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym zapewniających ochronę przetwarzanych danych ososbowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną oraz przestrzegania zasad w niej określonych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i jednostkach obsługiwanych. Zapoznawanie osób upoważnionych do przetwarzania danych ososbowych z przepisami o ochronie danych ososbowych, w tym z dokumentacją obowiązującą w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego. Podejmowanie działań w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia obowiązujących zasad i procedur ochrony danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego orza nadzorowanie działań ich przygotowania w jednostkach obsługiwanych. Nadzorowanie przygotowania wniosków zgłoszeń rejestracyjnych i aktualizacyjnych do Generalnego Inspektora Danych Osobowych zbiorów danych ososbowych w Centrum Nadzór nad przestrzeganiem zasad przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i jednostkach obsługiwanych. Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji Polityki Bzpieczeństwa i Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym zapewniających ochronę przetwarzanych danych ososbowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną oraz przestrzegania zasad w niej określonych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i jednostkach obsługiwanych. Zapoznawanie osób upoważnionych do przetwarzania danych ososbowych z przepisami o ochronie danych ososbowych, w tym z dokumentacją obowiązującą w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego. Podejmowanie działań w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia obowiązujących zasad i procedur ochrony danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego orza nadzorowanie działan ich przuygotowania w jednostkach obsługiwanych. Nadzorowanie przygotowania wniosków zgłoszeń rejestracyjnych i aktualizacyjnych do Generalnego Inspektora Danych Osobowych zbiorów danych ososbowych w Centrum Nadzór nad przestrzeganiem zasad przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i jednostkach obsługiwanych. Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji Polityki Bzpieczeństwa i Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym zapewniających ochronę przetwarzanych danych ososbowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną oraz przestrzegania zasad w niej określonych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i jednostkach obsługiwanych. Zapoznawanie osób upoważnionych do przetwarzania danych ososbowych z przepisami o ochronie danych ososbowych, w tym z dokumentacją obowiązującą w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego. Podejmowanie działań w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia obowiązujących zasad i procedur ochrony danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego orza nadzorowanie działan ich przuygotowania w jednostkach obsługiwanych. Nadzorowanie przygotowania wniosków zgłoszeń rejestracyjnych i aktualizacyjnych do Generalnego Inspektora Danych Osobowych zbiorów danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego oraz konsultowanie ich przygotowania w jednostkach obsługiwanych. Przygotowanie do podpisu przez Administratora Danych upoważnień do prztewarzania danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i w jednostkach obsługiwanych oraz konsultowanie ich przygotowania. Opracowanie wykazu budynków, pomieszczeń lub części pomieszczeń, tworzących obszar, w którym przetwarzane są dane ososbowe oraz jego aktualizacja w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego. Opracowanie wykazu zbiorów danych ososbowych wraz ze wskazaniem programów służących do ich przetwarzania oraz jego aktualizacja w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego. Nadzorowanie przygotowania opisu struktur zbiorów danych ososbowych wskazujący zawartość poszczególnych pól informacyjnych i powiązań między nimi w obrębie zbioru danych oraz jego aktualizacja w Centrum Usług Wsolnych Powiatu Płockiego oraz sprawdzenie w/w opisów w jednostkach obsługiwanych. Świadczenie konsultacji w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych w jednostkach obsługiwnych. Sprawdzenie stanu ochrony danych osobowych oraz przedstawienie uwag dla Administratorów Danych Osobowych w jednostkach obsługiwanych. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i aktów wykonawczych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2017-06-08 - Płock (mazowieckie)

OBUWNIK - od 1 850 PLN

prace przy montażu obuwia zdrowotnego, w tym obsługa maszyn specjalistycznych
RENA Spółdzielnia - 2016-04-11 - Rzeszów (podkarpackie)

INSPEKTOR DS. SPRZEDAŻY - od 2 900 PLN

prowadzenie bieżącej sprzedaży biletów pasażerom na podstawie zapisów zawartych umów, w tym wystawianie faktur oraz paragonów, a także wszelkich dokumentów potwierdzających przychody oraz rozchody zarówno towarów jak i wartości pieniężnych, sprawowanie bieżącego monitoringu wielkości zapasu biletów, znajdującego się na stanie, oraz bieżące zamawianie i dysponowanie ilością biletów zapewniającą zachowanie ciągłości sprzedaży, udzielanie informacji pasażerom na temat aktualnie obowiązujących rozkładów jazdy, tj. przekazywanie informacji o godzinach odjazdów oraz przebiegu tras poszczególnych linii, współpraca z pionem księgowym w zakresie rozliczania stanów biletów i analiz ekonomicznych, udzielanie informacji klientom biura Centrum Obsługi Pasażera oraz Kolektury biletowej na temat obowiązującej taryfy opłat MZK, zasad korzystania z ulg, przepisów porządkowych, oraz możliwości złożenia odwołania od nałożonej opłaty dodatkowej lub warunków jej zamiany na opłatę manipulacyjną, dostawy biletów do punktów sprzedaży znacznie oddalonych od siedziby MZK w Tychach,
Miejski Zarząd Komunikacji w Tychach - 2017-04-26 - Tychy (śląskie)

INSPEKTOR DS. GOSPODARKI ZASOBAMI MIESZKANIOWYMI - od 2 500 PLN

Współuczestniczenie w przeglądach i odbiorach prac budowlanych, ewidencjonowanie i rozliczanie umów zawartych z najmecami lokali oraz umów z dostawcami usług i mediów, inne zadania zlecone przez pracodawcę.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa - 2019-07-17 - Choroszcz (podlaskie)

INSPEKTOR DS. EKSPLOATACYJNO-TECHNICZNYCH - od 2 700 PLN

Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: budownictwo, gospodarka nieruchomościami, biegła obsługa komputera w tym pakietu Office, umiejętność kosztorysowania, znajomość programu NORMA. Charakterystyka pracy: biegła umiejętność kosztorysowania, nadzór nad prowadzonymi robotami remontowymi, rozliczanie wykonawców, prowadzenie Książki obiegu budowlanego, przygotowywanie planów remontowych. Praca na jedną zmianę: od pon do śr.: 07:00 - 15:00, czw. 07:00 - 17:00, pt: 07:00 - 13:00. Kontakt z pracodawcą telefoniczny bądź e-mailowy: smp (at) smp.rybnik.net.pl.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA POŁUDNIE - 2017-04-03 - Rybnik (śląskie)

MAGAZYNIER - od 1 850 PLN

Praca na magazynie w godzinach l 06:14, ll 14:00-21:00
Prolicht Reklama - 2016-07-15 - Ozimek (opolskie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY DS. HIGIENY ŚRODKÓW SPOŻYWCZYCH - do 3 100 PLN

nadzór nad podmiotami produkującymi i wprowadzającymi do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego;www.piwstrzelce.pl
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII - 2016-11-04 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)

MECHANIK MASZYN ROLNICZYCH - 997,4 PLN

naprawa sprzętu rolniczego różnego rodzaju
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Śmiłowo (wielkopolskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - od 3 500 PLN

Sprawdzanie jakosci wyrobów gotowych, materiałów do produkcji, składanie dokumentacji jakościowej
STS ACOUSTICS POLAND Sp. z o. o. - 2018-02-07 - Międzyrzecz (lubuskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Obsługa klienta, wykładanie towaru, przyjmowanie dostaw towaru, składanie zamówień, pilnowanie dat wartości towaru. Wymagania: wykształcenie zawodowe - sprzedawca, staż pracy - 2 lata, umiejętność obsługi kasy fiskalnej. Forma kontaktu z Pracodawcą: kontakt tel. 728-512-364.
Firma Handlowo-Usługowa Dorota Kątna - 2017-02-17 - Wejherowo (pomorskie)

(IŁŻA) PRACOWNIK OBSŁUGI RENTGENA - od 2 600 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2020-03-03 - Koszary (mazowieckie)