INSPEKTOR W DZIALE KSIĘGOWOŚCI Słupsk oferta pracy Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
Stanowisko: INSPEKTOR W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: 1)Prowadzenie ewidencji wydatków budżetowych zgodnie z klasyfikacją budżetową i zasadami gospodarki budżetowej.2)Sporządzanie sprawozdań budżetowych z wydatków w formie i terminach wynikających z obowiązujących przepisów.3)Dekretowanie dokumentów księgowych w celu zakwalifikowania dowodów do ujęcia w księgach rachunkowych.4)Uzgadnianie zaangażowań wydatków.5)Prowadzenie bieżącej analizy wielkości poniesionych wydatków do planu.6)Sporządzanie w zakresie VAT,- rejestrów zakupu i sprzedaży VAT, deklaracji VAT, plików JPK. 7)Prowadzenie likwidatury dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości.Szczegółowe informacje zgodnie z zamieszczoną ofertą na stronie BIP: zimslupsk.com, ogłoszenie 07/ZIM/2019; umowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30
Data publikacji: 2019-04-17
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)Prowadzenie ewidencji wydatków budżetowych zgodnie z klasyfikacją budżetową i zasadami gospodarki budżetowej.2)Sporządzanie sprawozdań budżetowych z wydatków w formie i terminach wynikających z obowiązujących przepisów.3)Dekretowanie dokumentów księgowych w celu zakwalifikowania dowodów do ujęcia w księgach rachunkowych.4)Uzgadnianie zaangażowań wydatków.5)Prowadzenie bieżącej analizy wielkości poniesionych wydatków do planu.6)Sporządzanie w zakresie VAT,- rejestrów zakupu i sprzedaży VAT, deklaracji VAT, plików JPK. 7)Prowadzenie likwidatury dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości.Szczegółowe informacje zgodnie z zamieszczoną ofertą na stronie BIP: zimslupsk.com, ogłoszenie 07/ZIM/2019; umowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o VAT; Szczegółowe informacje zgodnie z zamieszczoną ofertą na stronie BIP: zimslupsk.com, ogłoszenie 07/ZIM/2019
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje zgodnie z zamieszczoną ofertą na stronie BIP: zimslupsk.com, ogłoszenie 07/ZIM/2019
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 73
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 18.04.2019
Oferta pracy ważna do: 30.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ba06914c3368240d135dfa6ed60edb55
Podobne oferty pracy
poznanie przepisów BHP i p.-poż., wprowadzenie do firmy, poznanie produktów z oferty firmy, sprzedaż produktów i usług, doradztwo i sprzedaż oczyszczalni ścieków, promocaj produktów i usług, sprzedaż i doradztwo techniczne
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
montaż stolarki okiennej i drzwiowej
EURO WINDOWS Karol Kamiński, Augustów - 2016-07-26 - Augustów (podlaskie)
PROWADZENIE ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH ZGODNIE Z PODSTAWĄ PROGRAMOWĄ, OPIEKA NAD DZIEĆMI W WIEKU 2-5 LAT, KREATYWNE ORGANIZOWANIE WOLNEGO CZASU DZIECI, IMPREZ OKOLICZNOŚCIOWYCH W PRZEDSZKOLU, UCZESTNICTWO, ORGANIZACJA WYCIECZEK;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE MIN. LICENCJAT (STUDIA PEDAGOGICZNE-EDUKACJA PRZEDSZKOLNA), MIN. 3 MIESIĄCE DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU;PLACÓWKA CZYNNA W GODZINACH 06.30 - 17.00, CZAS PRACY: 8H/DZIENNIE;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 506970325 LUB C.V NA MAIL bystrzakiszczecin (at) wp.pl
BYSTRZAKI STREFA PRZEDSZKOLAKA ANNA CHOMICKA - 2015-12-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie różnego typu instalacji elektrycznych na budowach, w budynkach od przyłączy: kucie bruzd w ścianach, przebijanie otworów w stropach, układanie i łączenie przewodów zgodnie z dokumentacją techniczną. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe - elektryczne, doświadzcenie zawodowe 3 lata, uprawnienie SEP-E1, montaż wszelkiego typu elektrycznych instalacji oświetleniowych i siłowych, dobierająć odpowiednie przewody, osprzet instalacyjny, elektryczne urządzenia rozdzielcze i zabezpieczające niskiego napięcia posługując się typowymi narzędziami elektromonterskimi, elektrycznymi, przenośnymi przyrządami pomiarowymi, prawo jazdy kat. B, biegła znajomość j. ukraińskiego.
EDESPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-30 - Wejherowo (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Oferta Robót Publicznych dla osób bezrobotnych w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu: http://www.pupgliwice.intracom.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/roboty_publiczne.html i jednocześnie zakwalifikowanych bądź kwalifikujących się do II profilu pomocy. Wykształcenie podstawowe; sprzątanie klas i pomieszczeń biurowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Pyskowice (śląskie)
wprowadzanie danych do komputera, obsługa klientów, odbieranie telefonów, obsługa poczty email
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Kraków (małopolskie)
Reprezentowanie firmy na zewnątrz, informowanie o działaniach firmy, poszukiwanie klientów.
FG FAMILY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Gdańsk (pomorskie)
Sprawdzanie stanu technicznego maszyn i urządzeń, pobieranie odpowiednich parametrów pracy maszyny, korekta ustawień, usuwanie awarii oraz usterek
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Strzelce Opolskie (opolskie)
-
Bio - Produkty Sp. Z O.O. - 2016-06-14 - Samlino (zachodniopomorskie)
przeprowadzanie przeglądów zasobów, nadzór i kontrola
RADOMSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA im. Józefa Grzecznarowskiego - 2018-11-09 - Radom (mazowieckie)
Transport krajowy.
Stacja Paliw Płynnych w Zborowie Irena i Piotr Kapusta s.c - 2017-04-12 - Zborów (świętokrzyskie)
Wznoszenie, wykonywanie murów. Praca na terenie powiatu niżańskiego.
ELBUD Kobylarz Józef - 2018-08-24 - Nisko (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór i sprzwdzanie jakości usług świadczonych przez firmy zezwnętrzne
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Świeszewo (mazowieckie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców;dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót; dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów; przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej. Miejsce wykonywania pracy: CUW Katowice, uL Wita Stwosza 7 40-040 Katowice i obsługiwane jednostki oświatowe- Wynagrodzenie: 3500 do 4100 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru pod koniec czerwca 2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne. Wymagane uprawnienia budowlane w specjalności- konstrukcyjno- budowlanej. Wymagane doświadczenie zawodowe: przy średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Wymagana umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL znajomość ustawy prawo-budowlane ustawa zamówień publicznych, kodeks cywilny w zakresie robót budowlanych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-29 - Katowice (śląskie)
formowanie dywanów samochodowych na prasach, piankowanie detali samochodowych - wygłuszanie,
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Gliwice (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno - użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.Kontrolowanie:stosownie do przepisów wynikającycha) stanu technicznego obiektów z Ustawy Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego", instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów; prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-03-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki i czynności:1) opracowywanie planów operacyjnych i zamierzeń w zakresie spraw obronnych i obrony cywilnej;2) opracowywanie i aktualizacja dokumentacji stałych dyżurów, organizacja i utrzymywanie w gotowości do uruchomienia zespołów stałego dyżuru;3) zapewnienie realizacji zadań obronnych i obrony cywilnej wynikających z obowiązujących aktów prawnych, zarządzeń i wytycznych Ministra Sprawiedliwości;4) koordynacja przedsięwzięć obronnych i obrony cywilnej w sądzie okręgowym i podległych mu sądach rejonowych;5) organizowanie i prowadzenie szkoleń obronnych i obrony cywilnej;6) zapewnienie obsady kadrowej jednostek w czasie wojny.- Wynagrodzenie: od 2200 do 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-05-13 - Katowice (śląskie)
Terminowa realizacja wszystkich etapów kontroli jakości procesu produkcyjnego wyrobów. Nadzór nad prawidłowością sporządzanej dokumentacji kontroli jakości. Raportowanie i nadzór nad kluczowymi wskaźnikami (KPI) oraz działaniami doskonalącymi kluczowe wskaźniki. Nadzór nad kontrolą statystyczną procesów (SPC) oraz nad dokumentacją jakościową produktów. Organizacja, zlecanie i nadzorowanie działań mających na celu poprawę jakości produkowanych wyrobów. Udział w pracach zespołów interdyscyplinarnych (FMEA/8D). Analiza jakościowa braków produkcyjnych. Współpraca z pracownikami działu zapewnienia jakości, produkcji, technicznego i technologicznego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej i rozwijającej się firmie.Odpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiMożliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących projektach oraz wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia branżowe.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-22 - Tczew (pomorskie)
Prace przy żelbetach - cieśla, zbrojarz. Praca w delegacji (Wrocław). Pracodawca zapewnia dojazd i zakwaterowanie.
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Męcina (małopolskie)
1. Zapewnienie zgodności działalności Zarządu Jednostek Oświatowych i jednostek obsługiwanych z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO), wytycznymi Grupy Roboczej Art. 29 (Europejskiej Rady Ochrony Danych) i krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych.2. Pełnienie funkcji IODO dla wskazanych jednostek (od 20 do 30) spośród 71 obsługiwanych przez Zarząd Jednostek Oświatowych.3. Nadzór oraz bieżące doradztwo we wszelkich kwestiach związanych z przetwarzaniem oraz ochroną danych osobowych oraz ich zgodności z RODO w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz obsługiwanych jednostkach.4. Dokonywanie analizy ryzyka i oceny skutków przetwarzania danych w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz jednostkach obsługiwanych.5. Opracowywanie rozwiązań z obszaru ochrony danych osobowych, z uwzględnieniem zmian w prawie w tym zakresie.6. Przygotowywanie, prowadzenie i opiniowanie dokumentów, m.in. instrukcji, umów, zgód, klauzul informacyjnych dotyczących ochrony danych osobowych.7. Przygotowywanie niezbędnych pism do odpowiednich instytucji (m.in. GIODO/ PUODO).8. Prowadzenie szkoleń i podnoszenie wiedzy pracowników w zakresie ochrony danych osobowych zgodnie z RODO.9. Ustawiczne dokształcanie się oraz doskonalenie własnej wiedzy, zwłaszcza uwzględniające zmiany w prawie oraz w metodach przetwarzania danych.10. Monitorowanie zmian w regulacjach prawnych dotyczących ochrony danych osobowych oraz ciągłe dostosowywanie Zarządu Jednostek Oświatowych i obsługiwanych jednostek do nowych wytycznych, rekomendacji i dobrych praktyk dotyczących RODO.11. Inne zadania wymagane przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych, w tym RODO.
Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa - 2018-05-14 - Płock (mazowieckie)
Weryfikacja projektów pod względem poprawności użycia j. ukraińskiego i j. rosyjskiego, ocenianie próbnych odbitek i usuwanie przyczyn ewentualnych braków.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Kalisz (wielkopolskie)
obsługa samochodu, załadunek/rozładunek kontenerów na samochódPraca na terenie woj. śląskiego oraz woj. sąsiadującychkontakt tel. 668-468-280
EKOJUMIR Sp. z o.o. - 2017-08-21 - Jaworzno (śląskie)
Obsługa klienta, wprowadzanie danych i sprzedaż.
LOGO-MED OŚRODEK DIAGNOSTYKI SŁUCHU I MOWY HALINA KOPA - 2019-04-10 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż karmy, akcesorii dla zwierząt, przyjmowanie i zamawianie towaru, obsługa kasy fiskalnej i terminala, prowadzenie dokumentacji sklepu.
DRON Dorota Wiśniewska - 2018-07-24 - Wałbrzych (dolnośląskie)
naliczanie opłat i zaliczek dla właścicieli, wystawianie rachunków, księgowanie faktur i wyciągów bankowych w programie SŁON ( System Łatwej Obsługi Nieruchomości), rozliczanie kosztów mediów i kosztów zarządu nieruchomością wspólną, bieżąca obsługa właścicieli, windykacja należności, analiza rozrachunków, udział w zebraniach wsólnot mieszkaniowych
F.G.K. "GAZ-KOM" ZAKŁAD GAZODYNAMIKI BUDYNKÓW Krzysztof Jakubik - 2019-04-03 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)