INSPEKTOR BRANŻY BUDOWLANEJ SEKCJI TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI(NR 1466) Bydgoszcz oferta pracy REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Stanowisko: INSPEKTOR BRANŻY BUDOWLANEJ SEKCJI TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI(NR 1466)
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Zakres głównych obowiązków w szczególności:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno - użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.Kontrolowanie:stosownie do przepisów wynikającycha) stanu technicznego obiektów z Ustawy Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego", instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów; prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
Data publikacji: 2019-03-13
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres głównych obowiązków w szczególności:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno - użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.Kontrolowanie:stosownie do przepisów wynikającycha) stanu technicznego obiektów z Ustawy Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego", instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów; prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
dodatkowo do wynagrodzenia jest dopłacany dodatek stażowy3300 zł + 12% premii + dodatek za staż pracypracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR BRANŻY BUDOWLANEJ SEKCJI TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI(NR 1466)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor budowlany (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
do kierowania robotami budowlanymi w opisanej specjalności
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat.B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:wykształcenie - wyższe budowlanestaż pracy minimum 5 lat na podobnym stanowisku (potwierdzony świadectwami pracy)uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń;co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie (również przy obiektach zabytkowych) obejmującej kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi lub wykonywanie nadzoru inwestorskiegoznajomość ustawy Prawo budowlane oraz aktów wykonawczychbardzo dobra umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office (Word, Excel)umiejętność sporządzania i sprawdzania kosztorysów budowlanychWymagania pożądane:umiejętność analitycznego myśleniauprawnienia w zakresie prowadzenia nadzoru przy obiektach zabytkowychumiejętność planowania i organizacji pracyodpowiednia rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowychodporność na stres
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:list motywacyjny oraz CV------------------Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej /oraz przyszłych* rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).Niewłaściwe wykreślić------------------Klauzula informacyjna dla kandydata do pracyZgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej RODO) informujemy, że:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Bydgoszczy z siedzibą w Bydgoszczy 85-915, ul Podchorążych 33, reprezentowany przez Szefa Zarządu, zwany dalej Zarządem.I. W sprawie ochrony danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email: rzibydgoszcz.iod (at) ron.mil.pl lub w siedzibie Zarządu. II. Cele i podstawy przetwarzania Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe:1.w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia pracodawcy wynikającego z art. 22 kodeksu pracy i w zakresie: imienia i nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, adresu do korespondencji, wykształcenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c) RODO),2.w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),3.w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),4.w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f ) RODO),5.w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).III. Prawa osób, których dane dotycząZgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo żądania ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, wskazanych powyżej w pkt II.Powyższe żądania można przesłać na adresy wskazane w pkt I. Ponadto, zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.IV. Okres przechowywania danych 1.w zakresie wskazanym w pkt II.1, II.2 i II.3 Pani/Pana dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia niniejszej rekrutacji,2.w zakresie wskazanym w pkt II.4 Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa, a także przez czas, w którym przepisy nakazują nam przechowywać dane,3.w zakresie wskazanym w pkt II.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 12 miesięcy od daty wyrażenia zgody.V. Odbiorcy danych.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.VI. Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w danym procesie rekrutacyjnym. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.VII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzjiInformujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.VIII. Zgoda oraz informacja o możliwości wycofania zgodyW każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Oświadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać na adresy wskazane w pkt I.------------------kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej listownie na adres RZI Bydgoszcz lub osobiście w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury Bydgoszcz 85-915, ul. Podchorążych 33, w kancelarii, w zamkniętej, podpisanej kopercie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Podchorążych
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data dodania oferty pracy: 13.03.2019
Oferta pracy ważna do: 12.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie dzienników korespondencyjnych, ewidencji i rejestrów, organizowanie i prowadzenie wymiany korespondencji z instytucjami zewnętrznymi, archiwizacja dokumentów, obsługa kancelaryjna i biurowa.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Ciechanów (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentów budowy, przygotowywanie dokumentacji i uczestnictwo w odbiorach, sporządzanie dokumentacji powykonawczej. Praca na terenie województwa łódzkiego.
DENLUX Zbigniew Kuliberda - 2018-01-29 - Pabianice (łódzkie)
obsługa finansowa oddziału regionalnego i placówek terenowych w zakresie funduszu emerytalno-rentowego, funduszu składkowego, działów specjalnych, pomocników rolnika ( rozliczanie i uzgadnianie wpływów składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne), prowadzenie ksią rachunkowych oddziału zgodnie z zasadami rechunkowości, realizacja zadań dot. obiegu i kontroli dokumentów księgowych oddziału regionalnego
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-01-09 - Poznań (wielkopolskie)
ewidencja w zakresie przypisu czynszów, kosztów, świadczeń oraz opłat z tytułu zajmowanych lokali we wspólnotach mieszkaniowych i zasobach komunalnych; analiza i zmiany wymiaru przepisów z tytułu zajmowanych lokali na podstawie decyzji wydanych przez dział administracji; przygotowywanie dokumentów księgowych do księgowania; analiza ekonomiczna analitycznych i syntetycznych kont księgowych
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Zgierz (łódzkie)
Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2016-02-08 - Zegrze (mazowieckie)
Praca przy sklejaniu elekmentów plastikowych, szlifowanie, obslugiwanie wtryskarek do formowania wyrobów o różnych kształtach.
WEEME SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Krapkowice (opolskie)
Administrator nieruchomości
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Augustów (podlaskie)
Zakres obowiązków zgodny z załącznikiem oferty dostępny na stronie internetowej pod numerem oferty pracy BIP 1000-OP.110.24.2018Godziny pracy 7:15-15:15. Oferta pracy w drodze konkursuadres strony https://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus/
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego - 2017-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
- przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego oraz wniosków o udzielenie ulg w spłacie lubv umorzenie należności z tytułu składek na ubewzpieczenie społeczne,- opracowywanie decyzji w sprawach ulg i umorzeń należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne,- prowadzenie ewidencji płatników składek i osób objętych ubezpieczeniem społecznym rolników,-wydawanie osobom objętym ubezpieczeniem społecznym zaświadczeń dotyczących okresów podlegania ubezpieczeniu i opłacania składek, a trakże stanu należności z wyżej wymienionych tytułów,- udzielanie informacji w sprawach dotyczących ubezpieczenia społecznego,- prowadzenie ewidencji okresów podlegania i opłacania składek na ubezpieczenie społeczne rolników,- księgowanie obrotów na kontach płatników składek,- przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach dłużników,-dochodzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2019-01-22 - Słupca (wielkopolskie)
- Prowadzenie procesu zatrudnienia pracowników z Ukrainy. Pomoc w tłumaczeniu z języka polskiego na ukraiński. Poszukiwanie nieruchomości do zakwaterowania pracowników. Rozliczanie czasu pracy pracowników. Reprezentowanie firmy w kontakcie z klientem. Bieżąca obsługa biura.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice oraz woj. śląskie i woj. małopolskie.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagane Prawo jazdy kat. B (Konieczne). Wymagane umiejętności: obsługa kompytera, komuni8katywność, zaangażowanie. Wymagana znajomość języka polskiego i ukraińskiego w stopniu C1 w mowie i piśmie. Mile widziany język rosyjski.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Katowice (śląskie)
Roboty ogólnobudowlane./praca: Łomża i okolice/
Usługi Remontowo-Budowlane Mariusz Nowacki - 2017-09-13 - Łomża (podlaskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach - 2017-06-30 - Tarnowskie Góry (śląskie)
##zakres##
Sąd Rejonowy w Gliwicach - 2018-06-19 - Gliwice (śląskie)
inspektor bhp
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Dzierzgoń (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Wołów (dolnośląskie)
Szczegółowe informacje można uzyskać w komórce organizacyjnej ds. kadr pod numerem telefonu 134677049 wew. 163Dokumenty należy złożyć lub przesłać pocztą elektroniczną do dnia 18 lipca 2017 r. do godz. 15:00, na adres: Zakład Karny w Łupkowie, Łupków 45, 38-543 Komańcza w formie papierowej, w zamkniętej kopercie z dopiskiem Oferta pracy lub w formie scanu na adres zk_lupkow (at) sw.gov.pl
Zakład Karny w Łupkowie - 2017-06-29 - Nowy Łupków (podkarpackie)
Serwis, montaż i naprawa drzwi automatycznych. Obsługa serwisowa zrealizowanych projektów. Dbałość o wysoką jakość obsługi klientów i dobry wizerunek firmy.
DORMA POLSKA SP. Z O.O. - 2016-11-24 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie projektów.
Marbach Polska Sp. z o. o. - 2016-12-15 - Kielce (świętokrzyskie)
szycie elementów odzieży
PRZEDSIĘBIORSTWO TEKSTYLNE GROTEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Dozór i ochrona mienia kontrahenta, patrolowanie obiektu
Biuro Ochrony POSEJDON - 2017-09-27 - Łomża (podlaskie)
-dekretacja dokumentów księgowych,-wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu,-kontrola dokumentacji archiwalnej,-kontakt z klientem celem pozyskania dokumentów,-zadania związane z obiegiem dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Niepołomice (małopolskie)
odbieraniwe telefonów, tłumaczenie dokumentów zleceń
Transport Przewóz Towarów Andrzej Wątroba - 2016-03-17 - Gilowice (śląskie)
jw.
Universal Express Relocations Sp. z o. o. - 2016-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie i organizacja transportów krajowych i międzynarodowych, skuteczne nawiązywanie oraz budowanie długoterminowych relacji z klientami i przewoźnikami, koordynacja działań związanych z realizacją zleceń transportowych, przygotowywanie ofert, kalkulowanie cen krótko i długoterminowych, wystawianie zleceń, nadzór nad realizacją zleceń, kształtowanie właściwego wizerunku firmy, nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z centrami logistycznymi, producentami, hurtownikami
PAKO GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prace związane z umiejętnością montażu i demontażu deskowań szalunków systemowych, stropowych i ściennych wielokrotnego użytku. Wymagania: wykształcenie zawodowe.
BRICK Usługi Budowlane Tomasz Loewenau - 2016-10-21 - Luzino (pomorskie)
Obsługa procesu sterylizacji autoklawista
DROP Spółka Akcyjna - 2018-07-05 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
-
AGRO-POL SŁAWOMIR POLIKOWSKI - 2018-08-06 - Nowielice (zachodniopomorskie)
praca dwuzmianowa (6-14 oraz 14-22), konstrukcja, naprawa i obsługa form przy użyciu odpowiednich maszyn do obróbki, prace manualne przy wytwarzaniu form plastikowych, programowanie CAD/CAM, koordynacja i monitorowanie prawidłowego funkcjonowania maszyn do obróbki oraz czystości miejsca pracy
PLAYMOBIL MALTA LIMITED - 2017-12-07 - Malta (Malta)